آشکار شدن علائم نابودی رژیم صهیونیستی

امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از همیشه شده و علایم نابودی این رژیم آشکار شده است.

آشکار شدن علائم نابودی رژیم صهیونیستی

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه انسانی و اسلامی ماست و به برکت تدبیر حضرت امام خمینی (ره)، امروز در جمهوری اسلامی ایران و بسیاری از کشور‌های دیگر، راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شده است.

امام جمعه کیش افزود: رژیم اشغالگر قدس در بدترین شرایط خود قرار دارد و نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی دیده می‌شود.

وی با اشاره به بهبود روابط جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های منطقه اظهار داشت: بهبود روابط کشور ما با همسایگان برای صهیونیست‌ها نگران کننده است و این رژیم غاصب که به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید بود در رسیدن به این هدف، شکست خورده است.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با اشاره به روز‌های پایانی ماه رمضان و تلاش برای بهره گرفتن از این روزها، گفت: برنامه‌های ارزشمندی با حضور مردم در مساجد کیش برگزار شد که برای بهره بردن از این فرصت‌ها می‌توان استفاده کرد.

وی از نهاد‌های انتظامی و امنیتی، سازمان منطقه آزاد کیش، نهاد‌های خدماتی، صداوسیما و رسانه ها، ائمه جماعت مساجد، نیکوکاران و گرو‌های مختلف جهادی که برای برپایی مراسم شب‌های قدر تلاش و همکاری کردند تقدیر کرد.

امام جمعه کیش با اشاره به سفر رئیس جمهور فرانسه به چین اظهار داشت: کشور‌های غربی که برای حمایت از اوکراین به میدان آمده بودند الان چین را واسطه کرده اند تا بین اوکراین و روسیه صلح و آتش بس برقرار شود و نقش چین در قضایای بین المللی، میانجیگری چین برای عادی سازی روابط ایران و عربستان و حذف دلار در مبادلات بین المللی نشان دهنده پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که نظم نوین جهانی در حال شکل گرفتن است و امریکا دیگر ابرقدرت دنیا نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با اشاره به بیست و نهم فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش ما ارتشی توانمند، متعهد، انقلابی و ولایی است و کنار سایر نیرو‌های مسلح، مقتدرانه ایستاده است و در دوران دفاع مقدس و حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله و کرونا، کنار مردم بود.

وی گفت: مردم نمی‌توانند در مقابل هنجار شکنی و نادیده گرفتن ارزش‌های اسلامی بی تفاوت باشند و باید همه مردم و مسئولان برای برطرف کردن این مشکلات به میدان بیایند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها