حمله به تأسیسات وزارت دفاع در اصفهان و تکذیب استانداری

مقامات استانداری اصفهان حمله ریزپرنده ناشناس به تأسیسات مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهر اصفهان را تکذیب کردند.

حمله به تأسیسات وزارت دفاع در اصفهان و تکذیب استانداری

بر اساس گزارش رسانه‌های ایرانی در شامگاه ۱۵ فروردین ماه، مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهر اصفهان واقع در مرکز ایران هدف حمله یک ریزپرنده ناشناس قرار گرفت.

این حمله با اقدام مناسب و به موقع پدافند هوایی وزارت دفاع دفع و خنثی شده است.

برخلاف این گزارش، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان مدعی است که شب گذشته هیچ‌گونه رخداد امنیتی در اصفهان اتفاق رخ نداده و مطالب منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی صحیح نیست.

 احمد وحیدی، وزیر کشور نیز ورود ریزپرنده به این منطقه را رد کرده و این موضوع را نیازمند بررسی بیشتر دانسته است.

در صورت صحت این خبر، این دومین بار است که مجتمع امیرالمومنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ریز پرنده‌ها قرار می‌گیرد، ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه هشتم بهمن‌ ماه سال گذشته نیز برخی منابع محلی در استان اصفهان از شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده خیابان «خانه اصفهان» خبر دادند که پیرو آن ساعتی بعد وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح با انتشار اطلاعیه‌ای جزئیات بیشتری از این حادثه را بیان و  علت آن را «حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده» به یکی از مجتمع‌های کارگاهی این وزارتخانه اعلام کرد که طبق این اطلاعیه با تکیه بر تمهیدات پدافندی، یکی از ریزپرنده‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر نیز در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

 شواهد و مدارک حاکی از آن است که این دست حملات از سوی اسرائیل و عوامل آنها در داخل ایران انجام می‌گیرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها