نماینده مردم ابهر در مجلس:

راه اعتراض باید گشوده و راه اغتشاش مسدود شود

نماینده مردم ابهر در مجلس گفت: رهبری نظام به بهترین وجه وظیفه خود را انجام داده و اگر نقصی وجود دارد متوجه مسئولین در قوای سه گانه است.

راه اعتراض باید گشوده و راه اغتشاش مسدود شود

حسن شجاعی علی آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه - ۲۳ اسفند) بیان کرد: مردم خدمات نظام را نادیده نمی گیرند، اما معترضند و راه اعتراض را باید گشود. مردم ایران کشورشان را دوست دارند، لذا راه اغتشاش طراحی شده توسط دشمنان ملت را باید مسدود کرد.

وی با بیان اینکه اعتراض مردم نشانه حیات اجتماعی انقلاب اسلامی است تصریح کرد: انقلاب اسلامی به مردم آموخته عدالت را مطالبه کنند و در برابر ظلم ساکت نباشند، لذا هم در برابر ظلم کلان استکبار جهانی فریاد می زنند و هم در برابر ظلم های خُرد که در گوشه و کنار نظام توسط برخی کارگزاران روا داشته می شود ساکت نمی مانند، چون نظام را اقامه کننده عدالت می دانند و از او توقع اجرای عدالت را دارند. در این میان دشمنان ملت، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را متهم به دیکتاتوری می کنند که این موضوع فرصتی را به وجود آورده تا دلسوزان انقلاب هم به تبیین جایگاه ولایت فقیه بپردازند و هم عملکرد مقام معظم رهبری را تشریح کنند، لذا به مردم عرض می کنم در این نظام رهبری وظیفه ای دارد و قوای نظام وظیفه ای دیگر؛ رهبری ناخدای کشتی ایران است و موضوعات اجرایی متوجه قوای سه گانه نظام است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس  افزود: رهبری این نظام به بهترین وجه وظیفه خود را انجام داده و اگر نقصی است متوجه امثال من در قوای سه گانه نظام است. وظیفه رهبری صیانت از ریل پیشرفت در کشور است و اگر حرکت قطار کند است و در داخل آن نابسامانی وجود دارد، بازگشت آن به مسئولین در قوای سه گانه نظام است.

شجاعی در ادامه یادآور شد: مردم عزیز! رهبری نظام در زندگی فردی همچون شما زندگی می کند، رهبری به عنوان ناخدای کشتی انقلاب اسلامی ایران را در منطقه ای به سلامت عبور داده که جنگ ها و دیکتاتوری های شاهانه بسیاری از مناطق این منطقه را به ویرانه تبدیل کرده است. رهبری به اقرار دشمنان او ابرحریفی است که در برابر انبوده دشمنی در مقابل ملت ایران، ایران را به سلامت عبور داده و بینی ابرقدرت ها را به خاک مالیده است. ولایت فقیه ضامن دموکراسی در کشور بوده و اگر رهبری نبود چندین بار دیکتاتوری هایی به این کشور تحمیل می شد که حتی گاه ناشی از انتخابات بود و خواب ریاست جمهوی مادام العمر را دیده بودند.

نماینده مردم ابهر گفت: این چه نوع دیکتاتوری است که دولت های غربگرا و غرب ستیز پشت سر هم با رای مردم در این کشور حاکم می شوند،  این چه نوع دیکتاتوری است که رهبری در اوج قدرت کریمانه می بخشد و عفو می کند؟ البته می دانم مردم از بن دندان ولایت فقیه را قبول دارند و کارآمدی آن را دیده اند. حضور مردم در ۲۲ بهمن نشانه از ارادت قلبی و بصیرت مردم نسبت به ولایت فقیه بوده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها