انتقاد شدید سایت «جماران»؛ این، خلاف «سنت جمهوری اسلامی» است / اگر «سیاست‌تان تغییر کرده» با شجاعت اعلام کنید

این روزها بسیاری از علاقمندان امام از «حذف سریالی یاد و تصویر امام خمینی» اظهار نگرانی می کنند و این مورد جدید می تواند شاهد دیگری بر این مطلب باشد.

انتقاد شدید سایت «جماران»؛ این، خلاف «سنت جمهوری اسلامی» است / اگر «سیاست‌تان تغییر کرده» با شجاعت اعلام کنید

امروز خانم خزعلی معاون رییس جمهور در پیامی که برای یک نشست بین المللی به صورت تصویری ارسال کرده ضمن اینکه عکس رهبر انقلاب و شهید سلیمانی را پشت سر خود قرار داده، در کمال تعجب تصویر امام خمینی را حذف کرده و بدون اینکه تمثال امام را در قاب تصویر ضبط شده قرار دهد، به سخنرانی پرداخته است.

این در حالی است که این روزها بسیاری از علاقمندان امام از «حذف سریالی یاد و تصویر امام خمینی» اظهار نگرانی می کنند و این مورد جدید می تواند شاهد دیگری بر این مطلب باشد.

در این باره گفتنی است که :

چنین مطلبی _با توجه به اینکه به دفعات در حال تکرار است _نمی تواند صرفا ناشی از غفلت باشد. و الا چرا یک بار فراموش نمی کنند نام و یا تصویر رهبر معظم انقلاب را حذف کنند؟ پس قبول کنید نمی شود پذیرفت که متصدیان فراموش کرده اند. به خصوص که مثلا در سرود سلام فرمانده سال گذشته این مهم فراموش شده بود و مجددا امسال هم علیرغم تذکرات مفصل نام امام از سرود جدید حذف شد.

پس حتما باید گفت «سیاستی در این زمینه تغییر کرده است». اما آیا این تغییر سیاست جدید از ناحیه کلیت نظام است؟ قطعا چنین نیست. چراکه رهبر انقلاب هنوز به این نکته که «این انقلاب هر چه دارد از امام خمینی است و هویت آن از شخصیت و نام اوست» باور دارد و به صراحت آن را اعلام و اجرا می کند.

پس باید این خط نا مبارک را در لایه های پایین تر جست. اما نکته همین جاست که بدانیم این سیاست جدید دقیقا تیشه به ریشه جمهوری اسلامی می زند. و این سیاست جدید _ که ان شاءالله به سرعت تصحیح می شود_ در حقیقت سیاست نفوذی هایی است که می خواهند با جایگزین کردن مکتب های دیگر به جای «مکتب اصیل امام خمینی » در حقیقت اصل نظام اسلامی را از بین ببرند.

و الا روشن است که خانم خزعلی _که پدرشان از یاران روزهای سخت امام بودند _ نمی تواند از گذاشتن عکس امام غفلت کرده باشد. و واقعا نمی شود باور کرد که در جایی که سیاست جمهوری اسلامی و قانون آن، «وجود عکس امام در مناسبت های رسمی را واجب کرده است»، یک معاون رییس جمهور از قانون و سنت نظام روی گردان شده است.

بگذریم که رهبر انقلاب فرموده اند «این انقلاب در هیچ کجای جهان بی نام خمینی شناخته شده نیست» و آن وقت ایشان برای جهانیان بدون عکس امام خمینی سخنرانی کرده است!

و آخر سخن آنکه خوب است برادران اصولگرا از تعصبات کور جناحی خارج شوند. و به این نگاه نکنند که گوینده این سخنان کیست. و واقعا اگر غیرتی نسبت به امام دارند نسبت به حذف امام حساسیت نشان دهند.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها