گروسی: بازگشت به برجام امکان پذیر است

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: اگر اراده سیاسی وجود داشته باشد، بازگشت به برجام امکان‌ پذیر است.

گروسی: بازگشت به برجام امکان پذیر است

رافائل گروسی در دیدار رئیس جمهور ایران با ابراز خرسندی از سفر به ایران و به ویژه دیدار با رئیس جمهوری اسلامی ایران، همکاری ایران و آژانس را دیرینه و مثبت خواند و اظهار داشت: تداوم این روند نیازمند یک همکاری مستمر و سطح بالا به منظور تقویت روابط دوجانبه است.

وی با تاکید بر اینکه امروز استفاده از انرژی هسته‌ای برای رفاه مردم اجتناب‌ناپذیر است، به گفتگوهای اخیر خود با مقامات ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت: بنده و همکاران ملاقات‌های بسیار سازنده و مثبتی با مقامات ایرانی داشتیم و مطمئن هستم که زمینه‌ساز خوبی برای تعاملات آینده بوده و در نتیجه این سفر همکاری‌ها تقویت خواهد شد.

مدیرکل آژانس انرژی اتمی با بیان اینکه به خوبی مشخص است که چه کسی در وضعیت کنونی برجام مقصر بوده است، اظهار داشت: بدخواهان نمی‌خواهند همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس موفقیت آمیز باشد و بهترین پاسخ به آنها توسعه همکاری‌های دوجانبه است.

وی اظهار داشت: در گفتگو با مقامات ایرانی اراده آنها برای مذاکرات هسته‌ای و احیای برجام در جهت تامین منافع مردم ایران را جدی یافتم و مطمئنم اگر اراده سیاسی وجود داشته باشد، بازگشت به برجام امکان‌پذیر است.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها