تجمع اعتراضی ساکنان غزه مقابل دفتر صلیب سرخ

خبرگزاری سند با انتشار تصاویری از تجمع فلسطینیان مقابل دفتر صلیب سرخ در غزه در اعتراض به قانون «اعدام اسیران» خبر داد.

تجمع اعتراضی ساکنان غزه مقابل دفتر صلیب سرخ

رأفت حمدونه، مدیر مرکز پژوهش‌های اسیران: ما اینجا و مقابل دفتر صلیب سرخ جهانی در غزه تجمع کردیم تا بگوییم این سازمان حقوق بشری باید دربرابر همه مسائل بین المللی بی طرف باشد. کابینه رژیم صهیونیستی قانون اعدام را تصویب کرد و عملا این کار را انجام می‌دهد. این رژیم محمد الشحام، محمد الصمود و محمد الاشقر را در زندان و با گلوله به شهادت رساند و در حال حاضر به این اقدامات مشروعیت بخشیده است به همین سبب ما از همین جا به نهاد‌های بین المللی می‌گوییم باید به ناتوانی و سردرگمی خود پایان دهید.
صدای مردی که از بلندگو پخش می‌شود: کابینه فاشیست و وحشی قانون بین المللی را زیرپا می‌گذارد و با تمام توان خون مردم فلسطین را چه در زندان‌ها و چه خارج از آن می‌ریزد.
عوض سلطان، مدیر دفتر شهدا، اسیران و مجروحان جبهه مردمی فلسطین: رژیم نازی صهیونیستی از زمان تاسیس در جهت تصویب قوانینی برای کشتن مردم فلسطین تلاش می‌کند و اخیرا قوانینی که برای تصویب آن تلاش می‌کند، بیشتر شده است؛ قوانینی که با هدف کشتار مردم فلسطین، اعدام اسیران ما در زندان ها، لغو تابعیت و دور شدن ما از خانواده خود در قدس اشغالی تصویب می‌شود. همه این قوانین فقط از کینه و وحشی گری این رژیم نازی در برابر مردم فلسطین حکایت دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها