دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی:

تعرض مربی به دانش آموزان مدرسه فوتبالی در مشهد اثبات نشده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از بازداشت یک مربی متخلف مدرسه فوتبال در مشهد خبرداد و گفت: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیست.

تعرض مربی به دانش آموزان مدرسه فوتبالی در مشهد اثبات نشده است

محمدحسین درودی با بیان این مطلب که مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد بازداشت شده است اظهار کرد: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی عنوان کرد: برپایه همین گزارش و متعاقب انتشار اخبار گوناگون در خصوص رویداد تخلف در یک مدرسه فوتبال در مشهد در فضای مجازی، پرونده ای به منظور بررسی چگونگی ماجرا و صحت و سقم اخبار منتشره در دستگاه قضایی تشکیل و تحقیقات همه جانبه به صورت ویژه توسط یکی از شعب بازپرسی آغاز و نهایتاً با انجام بررسی‌های لازم افراد دخیل در ماجرا با حضور در مرجع قضایی توضیحات و دفاعیات خود را ارائه کردند.

وی گفت: در فرایند تحقیقات انجام شده برای ۳ نفر از خبرنگاران و یکی از مسئولان اداره ورزش و جوانان مشهد قرار تأمین قانونی صادر شد.

درودی افزود:در ادامه تحقیقات انجام شده مربی این مدرسه فوتبال در شعبه بازپرسی حاضر و اتهامات انتسابی به ایشان تفهیم و قرار تأمین مناسب صادر شد.

گفتنی است، دو نفر از خبرنگاران دخیل در ماجرا و نیز مربی این مدرسه فوتبال طی صدور قرار نظارت قضایی به مدت ۶ ماه به ترتیب از فعالیت های رسانه ای و مربیگری منع شده‌اند.

بر این اساس و مطابق تمام تحقیقات انجام شده هیچ گونه سند و مدرکی دال بر انجام تعرض فیزیکی از سوی مربی موصوف نسبت به دانش آموزان این مدرسه فوتبال نزد دستگاه قضایی ارائه نشده و به اثبات نرسیده است.

خاطر نشان می‌شود دستگاه قضایی در راستای حمایت از بازیکنان این مدرسه فوتبال و پیشگیری از اخلال در امور ورزشی آنها ، دستورات لازم را نسبت به مسئولان مربوطه صادر کرده تا با نظارت ویژه، آموزش های ورزشی آنان دنبال و پیگیری شود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها