یک مسئول و ۳ خبرنگار در پرونده مدرسه فوتبال مشهد تفهیم اتهام شدند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان رضوی گفت: یکی از مسئولان اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان شد، سه خبرنگار نیز تفهیم اتهام شدند.

یک مسئول و ۳ خبرنگار در پرونده مدرسه فوتبال مشهد تفهیم اتهام شدند

به گزارش روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، محمد حسین درودی، اظهار داشت: دستگاه قضایی بلافاصله پس از انعکاس مطالب مربوط به این مدرسه در فضای مجازی و رسانه‌ای، اقدامات خود را آغاز کرد و تحقیقات ویژه قضایی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: متعاقب انجام تحقیقات همه جانبه توسط بازپرس ویژه، افرادی که بدون مستندات قانونی و قبل از اثبات جرم توسط مرجع صالح قضایی اقدام به انتشار مطالبی کرده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم آورده بودند، احضار و تفهیم اتهام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: یکی از مسئولان اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان شد، سه خبرنگار و فعال فضای مجازی نیز که بدون توجه به نظامات قانونی و اخلاق حرفه‌ای مبادرت به انتشار خبر، قبل از اثبات جرم کرده بودند، تفهیم اتهام شدند.

 

وی عنوان کرد: مرجع تشخیص جرم، دستگاه قضایی است و بر این اساس از افراد، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی خواسته می‌شود از هر گونه اظهارنظری که منجر به برهم زدن آرامش روانی جامعه و تشویش اذهان عمومی شود، خودداری کنند.

درودی گفت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و دستو رئیس قوه قضائیه از این پس با این گونه رفتارها به ویژه در فضای مجازی با جدیت و قاطعیت بیش از پیش برخورد خواهد شد.

گفتنیست، سخنگوی قوه قضائیه امروز در نشست خبری درباره پرونده فوتبالیست‌های نوجوان گفت: پرونده‌ای در دادسرای عمومی مشهد تشکیل شده و در مرحله تحقیقات است‌، اما این اطلاع را می‌دهیم که هیچ تجاوزی صورت نگرفته است.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    باز هم افشا كننده فساد محكوم شد در اين سيستم تبهكارها از امنيت كامل برخوردارند

  • مادر سه بچه
    0

    چقدر مسخره...اگر خبرنگار نتونه فساد و نارضایتی مردم رو منتشر کنه شماها که تو تنگنا نمیفتید به داد اون خانواده های مظلوم برسید......یعنی خبرنگارها تو کشور ما جزو مظلومترینها هستن از هیچ مسئولی نباید انتقاد کنند کسریهای جامعه رو نباید تیتر بزنند ن سیاسی ن اقتصادی ن اموزش و پرورش دیگه مسائل اجتماعی رو هم براشون خط قرمز تعیین کنید پس چکار باید بکنند؟ چشمشون به دهن مسئولین باشه و هرچی اونها بگویند رو تکرار کنند؟ پس بجای مجری و خبرنگار بهشون بگیم ربات مجیز گوی حکومتی..... روز به روز به کره شمالی بیشتر شبیه میشیم

  • ناشناس
    0

    آخه،نامردها، آدم،به،پسر،بچه،تجاوز،میکنه، گناه،نداره،مگه،شما،خودتون،بچه،ندارید، این،چه،خوی،حیوانی،هست،که،دارید،بی،شرفها، پشتتونم،که،محکمه، هرقلطی،دلتون،بخاد،میکنید، چون،حمایت،میشید، وگرنه،مملکت،اگه،قانون،داشت، جرم،اینکار،خیلی،سنگینه، امیدوارم،سر،بچه،هاتون، بیاد

  • ناشناس
    0

    اصلا مقصر خبر نگاره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها