هشدار قالیباف درباره "تمرکز حملات ناجوانمردانه دشمن به رهبری"؛ باید ضعف های خود را بررسی کنیم

رییس مجلس گفت: در حوادث اخیر دشمن بر فشار بر جامعه و حملات ناجوانمردانه به رهبر معظم انقلاب متمرکز شده بود و چه دروغ ها و حرفها که نسبت ندادند تا قداستها و حرمتها را بشکنند و فرزندان را مقابل پدران قرار دهند.

هشدار قالیباف درباره "تمرکز حملات ناجوانمردانه دشمن به رهبری"؛ باید ضعف های خود را بررسی کنیم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به شاخص ها و عوامل انقلاب اسلامی نشان می دهد که سنتهای الهی و مردم ۲ عنصر پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه در یادواره ۲۴۰۰ شهید نیشابور در این شهر افزود: حضرت امام خمینی(ره) هیچ گاه از مردم غفلت نکردند و با تکیه بر این ۲ عنصر انقلاب را به پیروزی رسانده و تداوم دادند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رمز پیروزی ما در مقابل دشمنان تابن دندان مسلح، اتکای به مردم و وحدت کلمه در سایه فرماندهی حضرت امام خمینی(ره) بود.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در حوادث اخیر دشمن با یک جنگ ترکیبی از فشار اقتصادی تا تبلیغات شدید و از همه جهات بر انقلاب اسلامی و ایران عزیز یورش آورد تا بر ذهن و روان جامعه به ویژه جوانان اثر بگذارد.

قالیباف افزود: دشمن بر فشار بر جامعه و حملات ناجوانمردانه به رهبر معظم انقلاب متمرکز شده بود و چه دروغ ها و حرفها که نسبت ندادند تا قداستها و حرمتها را بشکنند و فرزندان را مقابل پدران قرار دهند و جامعه را به تفرقه بیندازند و دیدید با چه خشونتی روی همه اخلاقیات جامعه و همه هویت ملی و دینی ما پا گذاشتند.

وی اضافه کرد: دشمنان اگر در برابر ما حرکت نظامی انجام ندادند به این دلیل بود که در ۴۴ سال گذشته تجربه کرده اند که ایران آن چنان قدرتمند است که توان مقابله با ما را ندارد.

رییس قوه مقننه گفت: باید ضعفهای خود را بررسی کنیم چرا که دشمن از نقاط ضعف به ما آسیب می رساند و البته باید نقاط قوت خود را نیز ببینم و به آنها افتخار کنیم تا جوانان امروز ما ناامید نشوند.

قالیباف تصریح کرد: تلاش کنیم ضعفها را مبتنی با شاخص های انقلابی برطرف کنیم و آن چنان که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند به دنبال الگوهایی که ارزشهای ما نیستند نرویم.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها