نشریه داخلی معاونت سیاسی سپاه: زبان‌های تلخ و نگاه‌های غضب‌آلود، بر دردهای ما خواهد افزود، حتی اگر متعلق به «نام‌هایی مقدس» باشند

نشریه داخلی معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، تاکید کرده «آدم‌هایی باید تریبون (داشته) باشند که همدلی و عطوفت را به افکار عمومی هدیه می‌دهند. زبان‌های تلخ و نگاه‌های غضب‌آلود، بر دردهای ما خواهد افزود، حتی اگر متعلق به نام‌هایی مقدس باشد».

نشریه داخلی معاونت سیاسی سپاه: زبان‌های تلخ و نگاه‌های غضب‌آلود، بر دردهای ما خواهد افزود، حتی اگر متعلق به «نام‌هایی مقدس» باشند

نشریه روزانه معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با نام «اخبار و تحلیل‌ها»،‌ امروز در مطلبی جامعه را نیازمند «حال خوب»‌ دانست و تاکید کرد که «زبان‌های تلخ و نگاه‌های غضب‌آلود، بر دردهای ما خواهد افزود، حتی اگر متعلق به نام‌هایی مقدس باشد».

نویسنده معتقد است که جشنواره‌های تئاتر، شعر و موسیقی فجر که در حال برگزاری است مورد «استقبال گسترده»‌ قرار گرفته و همچنین «بازگشت تماشاگران فوتبال به استادیوم‌ها» را «خبر خوب» دانست که «حکایت از عادی شدن روند زندگی مردم دارد و می‌تواند جذابیت را به مسابقات لیگ کشور برگرداند.»

به اعتقاد نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه، «جامعه نیازمند یک حال خوب است» و مقصر این شرایط را «بدخواهان ملت» دانسته که چند ماه است «اذهان جامعه را مشوش کرده و حال خوب را از مردم دریغ کرده‌اند». به نوشته نشریه اخبار و تحلیل‌ها، این افراد، «بخشی را به جان یکدیگر انداخته و تخم چنددستگی و تفرق و بددلی کاشته‌اند. تزریق و پمپاژ اخبار منفی به جامعه موجب شده که ساعاتی نباشد که به فضای مجازی مراجعه کنیم و خبری منفی و تحریک‌کننده نشنویم!»

نشریه «اخبار و تحلیل‌ها» نسخه‌ی خوب شدن «حال دل‌ها» را «همدلی» دانسته و تاکید کرده که «کدروت‌ها و سوء‌تفاهم‌هایی به ناحق بر قلب‌های‌مان سایه افکنده است را کنار بگذاربم و اجازه ندهیم که بدخواهان این ملت که فضای مجازی را به لجنزاری از فریب و دروغ و نفرت و سیاه بدل کرده‌اند، مدیریت روح و روان جامعه را برعهده گیرند».

این نشریه تاکید کرده که «سیاست‌های رسانه‌ای دشمن پاشیدن مستمر نفرت» است و «همچنان ادامه دارد». به نوشته نشریه داخلی معاونت سیاسی سپاه، «باید هوشیار بود و اجازه نداد که نفرت‌افکنی‌ها دل‌های‌مان را مملو از نفرت کند».

به نوشته «اخبار و تحلیل‌ها»، بر اساس این «راهبرد اساسی» جامعه نیازمند «تزریق همدلی» است و هر اقدامی را که باعث دوری شود را «حرکت در زمین دشمن»‌توصیف کرده است و زبان مورد نیاز در جامعه را «زبان محبت» دانسته که «باید در کشور خریدار داشته باشد».

نشریه داخلی معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، در پایان تاکید کرده «آدم‌هایی باید تریبون (داشته) باشند که همدلی و عطوفت را به افکار عمومی هدیه می‌دهند. زبان‌های تلخ و نگاه‌های غضب‌آلود، بر دردهای ما خواهد افزود، حتی اگر متعلق به نام‌هایی مقدس باشد».

کانال تلگرامی این وبسایت نیز، چند روز پیش از برگزاری کنسرت یک خواننده در برج میلاد استقبال کرده بود. در این پست تلگرامی، بخشی از این کنسرت منتشر شده و نوشته شده بود «در حالی که رسانه‌های ضد انقلاب با فضاسازی‌های سنگین مردم را از حضور در رویدادهای فرهنگی و هنری منع می‌کنند، دیشب کنسرت یکی از خوانندگان پاپ کشور با استقبال خوب مردم مواجه شد».

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها