ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه ای:

ارتش منسجم تر از گذشته دست در دست سپاه از امنیت منطقه و مردم ایران حراست می کند

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست به اصطلاح "سازمان‌های تروریستی" را محکوم و اعلام کرد: ارتش منسجم تر از گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی و ثبات منطقه حراست می کند.

ارتش منسجم تر از گذشته دست در دست سپاه از امنیت منطقه و مردم ایران حراست می کند

در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: امروز یک بار دیگر عناد و کینه ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی نمایان شد. اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است.

این بیانیه می افزاید: مبارزه با گروه های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد که در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده‌است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان جهان در سال های اخیر شاهد اقدامات جدی و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم وحشی، بوده‌اند و بر نقش ایران در سرکوب تروریسم در منطقه واقف هستند.

این بیانیه می افزاید: بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در پیشنهاد قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست خودساخته و بی اعتبار سازمان‌های تروریستی، اعلام می دارد که منسجم تر از گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی و ثبات منطقه حراست و صیانت می نماید.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها