فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص):

دشمنان از آزمودن قدرت ارتش و سپاه پرهیز کنند

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر متجاوزی در هر سطحی و از مبدأ هر سرزمینی که باشد، نیروهای مسلح ما آن را سرکوب می‌کنند.

دشمنان از آزمودن قدرت ارتش و سپاه پرهیز کنند

 سرلشکر غلامعلی رشید در جمع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح همواره خود را برای رویارویی راهبردی و عملیاتی و تاکتیکی، برای حفظ ثبات امنیتی و موجودیت و تمامیت ارضی ایران عزیز و همچنین موقعیت و قدرت منطقه‌ای در برابر ائتلاف دشمنان و به طور مشخص ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی آماده نگه می‌دارند.

وی افزود: امروز هم در این رزمایش بزرگ که در منطقه عمومی جنوب استان سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان و سواحل مکران و شمال اقیانوس هند در حال اجراست، شاهد آمادگی‌ها و توانمندی‌های بالای نیروهای دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش بودیم که موجب مباهات است و در طول سال هم نیروهای ارتش و سپاه رزمایش‌های متعدد پدافند هوایی، زمینی، هوایی و دریایی انجام می‌دهند.

سرلشکر رشید بزرگترین درس و تجربه ۸ سال دفاع مقدس را ضرورت برخورداری از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات برشمرد و خاطرنشان کرد: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر متجاوزی در هر سطحی و از مبدأ هر سرزمینی که باشد، نیروهای مسلح ما شامل ارتش و سپاه آن را سرکوب می‌کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: ارتش و سپاه و فرزندان رشید این سرزمین، شاکله قدرت دفاعی کشور را بر پایه میراث ملی، تاریخی و راهبردی ۸ سال دفاع مقدس بنا کرده‌اند تا مانع از اشتباه محاسباتی متجاوزان به این سرزمین شوند.

وی در پایان گفت: ما مولفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را از درون تجربه‌های بحران و جنگ آموخته‌ایم و امیدواریم دشمنان، از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند.

منبع: سپاه نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • امیررضا
    0

    شما دشمنان ملتی نه آمریکا

  • ناشناس
    0

    دشمن کیست و کجاست ؟ ؟؟؟؟
    دشمن فعلاً در مرکز تصمیم گیری است که با سیاست و تصمیم گیری هایش کشور را به خاک سیاه انداخته

  • مژگان
    0

    پرهیز کنند تا ما هواپیماهای مسافربری خودی رو نزنیم

  • ارتش دلاور
    0

    سرداران سپاه لطف کنند از خودشان مایه بگذارند و پای ارتش را وسط نکشند، اگر عرضه دارند و مرد میدان تشریف دارند، این گوی و این میدان! اگر می‌توانند یک قدم بدون کمک ارتش دلاور بردارند، بسم الله

  • ناشناس
    0

    با زدن هواپیمای مسافربری قدرت پدافند شما را و با ویروس یاب مستعان قدرت طراحی و ساخت جنگ افزار را و با واکسن برکت قدرت لاف زدن شما را آزمودیم

  • ناشناس
    0

    اولین دشمن ما شماها هستید .در ضمن سایتتون مشکل داشت اما افتضاحش کردید .

  • حامد
    0

    قدرت ارتش و سپاه به پشتوانه مردم است عملکردبسیاربسیار زشت و رانتی مسئولین انقلابی نما ی این دوره که فامیلی شده مردم را از انقلاب و نظام مایوس کرده اند اگربه قدرتتان می بالید با این طیف آدم های عوام فریب ومنافق وصهیونیست مقابله کنید دنبال دشمن بیرونی نباشید.

  • ل
    0

    هرگز آمریکا به ایران حمله نظامی نخواهد کرد، چون فساد و رشوه از سوی مدیران ، کشور را به مخروبه تبدیل کرده است، و اکثر مردم را ناامید ومایوس کرده است. مردم مایوس و ستمدیده ی ایران در عین دینداری خالصانه، آرزوی یک زندگی خوب و مرفه را در خارج از کشور در ذهن می پرورانند، این یعنی پیروزی آمریکا و شکست ایران.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها