امام جمعه موقت ماهشهر:

دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند

امام جمعه موقت ماهشهر گفت: پس از اینکه دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند، هتاکی به مقدسات مردم و رهبر معظم انقلاب را آغاز کردند.

دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند

حجت الاسلام سید نزار پورموسوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن، با اشاره به تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم اطهار کرد: مردم قطعاً از کسانی که در عرصه خدمت به آن‌ها مشغول هستند، قدردانی می‌کنند.

وی ادامه داد: قصور و کاستی‌هایی در این زمینه وجود دارد که با پشتیبانی و حمایت مردم، برخی از مسئولان کم‌کار دلگرم خواهند شد و کار خود را بهترین نحو انجام خواهند داد.

امام جمعه موقت ماهشهر با قدردانی از تلاش‌های فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر افزود: یکی از نقدهای مردم نسبت به مسئولان شهرستان، موضوع شفاف‌سازی است و مسئولان هر چه بیشتر اقدامات خود را شفاف با مردم در میان بگذارند که در نتیجه مردم نیز امیدوارتر خواهند شد و از مسئولان بیشتر حمایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: انتقاد باید در خفا و دلسوزانه انجام شود و تخریب کننده نباشد؛ زیرا انتقاد تخریب کننده به شخص مورد انتقاد ضربه خواهد زد.

حجت الاسلام پورموسوی با محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری تصریح کرد: اقدام نشریه فرانسوی بسیار بچگانه، پست و حقیرانه بود.

وی اضافه کرد: پس از اینکه دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند، هتاکی به مقدسات مردم و رهبر معظم انقلاب را آغاز کردند.

خطیب جمعه موقت ماهشهر گفت: دشمنان خود به این نکته پی برده‌اند که هر چه بیشتر به این ملت مظلوم و مقتدر فشار آورند، ملت ایران قوی‌تر و محکم‌تر به مسیر خود ادامه خواهد داد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها