رکسانا امیری‌کیا، دانشجوی پزشکی، در اغتشاشات «کشته» نشده است / او «کرونا» گرفت، فوت کرد

در برخی شبکه‌های معاند، فوت یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز که بر اثر بیماری بوده، به عنوان یکی از کشته‌های اغتشاشات اعلام شده است.

رکسانا امیری‌کیا، دانشجوی پزشکی، در اغتشاشات «کشته» نشده است / او «کرونا» گرفت، فوت کرد

طی ساعات اخیر خبری در برخی شبکه‌های معاند انتشار یافت که در ادامه پروژه‌های کشته سازی در اغتشاشات اخیر، فوت یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اثر بیماری، به عنوان یکی از کشته‌های این اغتشاشات اعلام شده است.

دکتر شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در این خصوص اظهار کرد: این ادعا که طی ساعات گذشته درباره مرحوم «رکسانا امیری کیا»، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اما با نام «غزال امیری» انتشار یافته است و این موضوع که آن مرحوم در جریان اغتشاشات مورد اصابت باتوم قرار گرفته و به علت ترس به مراکز درمانی مراجعه نکرده و سپس فوت می‌کند، صحت ندارد.

او افزود: مرحوم «رکسانا امیری کیا» دانشجوی ورودی جدید امسال در دانشکده دندانپزشکی شیراز، در ۱۹ مهر امسال به علت بیماری کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز بستری می‌شود که به علت عوارض بعدی ناشی از این بیماری، در ۲۰ مهر به بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز انتقال می‌یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ادامه داد: مرحوم امیری کیا در بیمارستان شهید دکتر فقیهی، دچار ایست قلبی شده و متاسفانه فوت می‌کند که بر اساس نظریه پزشکی قانونی، فوت او نیز مبنی بر همین شرایط و عوارض ناشی از عفونت منتشرشده در خون به علت کرونا اعلام شده است.

او با بیان اینکه برخی رسانه‌های معاند با گذشت بیش از ۳ ماه از فوت این دانشجو، موضوع را به گونه‌ای نامعتبر و دور از واقعیت انعکاس داده اند، از مردم خواست تا اخبار را از رسانه‌های رسمی و معتبر دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها