معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

در اغتشاشات اخیر مردم همچون فتنه ۸۸ به میدان آمدند

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه ما در فتنه ۸۸ با حضور مردمی سیلی محکمی به آمریکا و جنایتکاران زدیم، گفت: در اغتشاشات اخیر نیز مردم در صحنه بودند و از همان ابتدا فهمیدند که هدف اصل دین است.

در اغتشاشات اخیر مردم همچون فتنه ۸۸ به میدان آمدند

حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب ۹ دی‌ماه در خطبه های پیش از نماز جمعه ملایر، با بیان اینکه خلق حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ به برکت حضور مردم به عنوان بزرگترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد: مردم در طول دوران انقلاب و هر گونه حادثه و فتنه ای از جانب دشمنان، در صحنه حضور داشتند و حماسه ای چون ۹ دی را خلق کردند که فتنه سال ۸۸ را نقش بر آب کرد.

رضوانی‌نسب به اغتشاشات اخیر اشاره و مطرح کرد: حضور مردم پشت سر ولایت، این فتنه ها و اغتشاشات را نیز همانند ۹ دی‌ماه نقش بر آب کرد.

وی فشار حداکثری را از جمله اهداف دشمنان نظام در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته با تمام توان در حال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در آخرین مرحله جریان آشوب ها را راه انداختند و تصور کردند با فشار حداکثری آشوب داخلی را مکمل این فشار کنند.

رضوانی‌نسب با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول است، بیان کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی تا چند سال آینده وجود نخواهد داشت و خودشان هم این را فهمیدند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا امروز در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دیگر ابرقدرت نیست، گفت: آمریکا برای اینکه جلوی این افول را بگیرد باید اغتشاشات را در ایران ایجاد می کرد.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عدم تحقق یک ایران قوی را از دیگر اهداف دشمنان در ایجاد اغتشاشات دانست و تصریح کرد: در چند ماه گذشته حتی صداوسیما هم به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف کمتر توجه داشته است.

رضوانی‌نسب با بیان اینکه پهپادهای ایران دنیا را متحیر کرده است، مطرح کرد: دشمن تا ۱۰ سال آینده هم به چنین قدرتی در ساخت پهپادها دست پیدا نمی کند، برای همین نگران است.

وی با تاکید بر اینکه ما به سمت یک ایران قوی در عرصه های مختلف پیش می رویم، گفت: دشمنان برای جلوگیری از این ایران قوی، اغتشاشات را راه انداختند.

رضوانی‌نسب تضعیف جبهه مقاومت در عراق، لبنان، یمن و افغانستان را از دیگر اهداف دشمنان در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: در کل منطقه و فرامنطقه جبهه مقاومت روز به روز قوی تر می شود.

وی در ادامه فرسایشی شدن روند مذاکرات و تلاش برای تجزیه ایران را از دیگر اهداف دشمنان در ایجاد اغتشاشات در کشور خواند و گفت: جنگ ترکیبی شناختی دشمن با هدف از بین بردن ارزش های دینی و عفاف و حجاب بود.

رضوانی‌نسب با اشاره به حمله به مساجد، اماکن مذهبی و آتش زدن قرآن اظهار کرد: این اتفاقات مشخص کرد عمق این جریان فقط روسری نیست بلکه مساله بزرگتری را مدنظر دارند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: این دشمنان از نظام جمهوری اسلامی که به همت و حمایت شما مردم شکل گرفته است، از نمازجمعه ها  و از حضور خوب مردم در صحنه نگران هستند.

رضوانی‌نسب با اشاره کشته سازی ها و دروغ پراکنی رسانه های معاند در جریان اغتشاشات، بیان کرد: بسیاری از سلبریتی ها فکر می کنند خارج از کشور برایشان خانه امنی است در حالیکه اینطور نیست.

وی با تاکید بر اینکه الگوی ما حضرت زهرا(س) است که تلاش مضاعف در مسیر و ناامید نشدن را به ما یاد داده است، یادآور شد: اگر به سیره اهل بیت نگاه کنیم می بینیم ناامیدی معنا ندارد.

رضوانی‌نسب ادامه داد: امروز تمدن بزرگی را پایه ریزی می کنیم که با رهنمودها و راهنمایی های رهبر فرزانه انقلاب به این تمدن عظیم خواهیم رسید.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات امام جمعه سابق شهرستان، گفت: وی در طول مدتی که امام جمعه ملایر بود، خدمات و برکات زیادی داشت.

رضوانی‌نسب حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه جدید را عالم فاضل انقلابی و با تجربه دانست که از امروز سکان هدایت نهاد جمعه شهرستان را به عهده می گیرد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها