مدیر انتشارات تیمورزاده:حکم اعدام دکتر قره‌حسنلو نقض شد/ خواهر وی تایید کرد

پزشک و مدیر انتشارات تیمورزاده از نقض حکم اعدام دکتر حمید قره حسنلو خبر داد.

مدیر انتشارات تیمورزاده:حکم اعدام دکتر قره‌حسنلو نقض شد/ خواهر وی تایید کرد

فرهاد تیمورزاده، پزشک و مدیر انتشارات تیمورزاده در صفحه‌ی شخصی خود نوشت: به نظر می‌رسد رئیس محترم سازمان نظام پزشکی کشور- آقای دکترمحمد رئیس‌زاده  به دور از هیاهوهای رسانه‌ای و برطبق رویه چراغ خاموش خود موفق شدند با ملاقات‌های موثر و تبیین واقعیات ماجرا به دور از تاثیرات التهاب حادثه، فعلا مخاطره اعدام ... را از دکترحمید قره حسنلو دور سازند.

 به گفته دکتر رئیس‌زاده نقض حکم در دیوان عالی کشور و توسط حجت‌الاسلام رازینی صورت گرفته است.

امیدواریم هم در مورد ایشان و هم دیگر بازداشت‌شدگان، تصمیمات قضائی متناسب با جرم اتخاذ شود نه متاثر از التهاب و شانتاژ تندروها.

انصاف نیوز همچنین این توئیت را منتشر کرد:

photo_2022-12-28_11-28-38

خواهر حمید قره‌‌حسنلو لغو حکم اعدام برادرش را تایید کرد

 

فاطمه قره‌حسنلو خواهر حمید قره‌حسنلو در گفتگو با اعتمادآنلاین ضمن تایید خبر آزادی برادرش، گفت: «خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند. خوشبختانه پس از بررسی اسناد و مدارک مشخص شد که حکم‌محاربه برادرم درست نبوده است و این حکم  لغو شد.»

خواهر حمید قره‌‌حسنلو لغو حکم اعدام برادرش را تایید کرد

او در ادامه گفت: «در تلاش هستیم تا بی‌گناهی کامل حمید و همسرش ثابت شود. در حال حاضر حمید راهی زندان خواهد شد و خانواده احتمالا از این پس خواهند توانست با او دیدار کنند.

او درباره احتمال آزادی حمید قره‌حسنلو با قرار وثیقه گفت: «در فاصله‌ای که تا دادگاه بعدی وجود دارد، احتمال آزادی موقت حمید با وثیقه وجود دارد. البته این موارد از احتمالات است و تا زمان تعیین وثیقه نمی‌توان با قطعیت صحبت کرد. اما ما امیدواریم که حمید با سپردن وثیقه تا زمان صدور حکم نهایی موقتا آزاد شود.»

منبع: خبرفوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها