علم الهدی: دیگر نمی‌شود در برابر «کشف حجاب» برخی افراد ساکت ایستاد

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد.

علم الهدی: دیگر نمی‌شود در برابر «کشف حجاب» برخی افراد ساکت ایستاد

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در مجتمع فرهنگی مکتب‎الزهرا (س) مشهد برگزار شد، تأکید کرد: حقیقت این است که حق و واحد یکی بیشتر نیست و مسیر فلاح و رستگاری جز یک راه نیست. این‌طور نیست که اگر هزار نفر در هزار مسیر قرار گرفتند، هر هزار مسیر قرار باشد که ختم به سعادت شود و برپایه حق باشد. بر همین اساس، قرار هم نیست که معرفت‌شناسی اهل‌بیت (ع) محدود به عشق و علاقه به ساحت قدسی حضرات معصومین باشد و اگر حب به علی (ع) و اولادش را در دل احساس کردیم، این الزاماً به آن مبنا باشد که عاقبت‌به‌خیری ما تضمین شده است.

امام‌جمعه مشهد گفت: متأسفانه حقیقت این است که برای بسیاری از شیعیان، میزان عشق و دلدادگی به اهل‌بیت (ع) با پهنه معرفت‌شناسی نسبت به این حضرات تناسب ندارد و به همین دلیل است که علیرغم فراگیرشدن عشق به ائمه اطهار (ع)، همچنان مظاهر انحراف و چالش‌های مختلف در جامعه ما وجود دارد. امروزه کسی در جامعه ما نیست که فاطمه (س) را دوست نداشته باشد و نسبت به او اظهار علاقه نکند، اما متأسفانه این دلدادگی فقط به‌صورت یک توده عاطفی در فکر و اندیشه ما متجلی می‌شود که در مراسمات عزاداری و سوگواری هم به درجه ارضا می‌رسد و در مقام عمل، زمینه بروز و ظهور پیدا نمی‌کند.

علم‌الهدی یادآور شد: با دانستن این حقایق، اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد. عشق و محبت به وجود اقدس اهل‌بیت (ع) باید در مقام یک الگو برای مقاومت در مسیر حق زمینه بروز و ظهور پیدا کند و این مهم در زمانه کنونی به‌صورت مقاومت در برابر اصوات شوم عده‌ای مزدور و دشمن خدا و امام زمان (عج) واقعیت پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها