طومار ضدبی‌حجابی از جایگاه هیات رئیسه‌ مجلس «آویزان» شد

نماینده خمینی شهر در مجلس گفت:چه توجیهی دارد آدمی که از نظام حقوق می‌گیرد حجاب را رعایت نکند؟ هر کسی کوتاهی کرد و در هنجارها قصور کرد او را عزل کنید؟

طومار ضدبی‌حجابی از جایگاه هیات رئیسه‌ مجلس «آویزان» شد

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس و پس از پایان نطق میان دستور خود، طوماری را از جایگاه هیات رئیسه آویزان کرد.

نماینده خمینی شهر در خصوص محتوای این طومار، بیان کرد: در سطح کشور و در شهرهای مختلف در اعتراض به کم کاری مجلس، دولت، قوه قضاییه و نهادهای فرهنگی در حوزه حجاب طومارهایی تهیه شده و به امضای مردم رسیده است. اکنون این طومار نیز نسخه ای از همان است که مقابل جایگاه هیات رئیسه قرار داده شده است.

محمدعلی نقدعلی در جلسه امروز مجلس با گلایه از افزایش قیمت سکه گفت: ای مجلس، ای قوه قضائیه و ای دولت؛ آیا وقت آن نرسیده که چهار نفر از انگل هایی که در فضای اقتصادی خون مردم را در شیشه می کنند در ملأ عام و در اسرع وقت به دار مجازات بیاویزیم؟ به خدا اگر چنین کنیم و مفسدین اصلی اقتصادی را همانند محاربین اغتشاشات به دار مجازات بیاویزیم امید و اعتماد جدید در دل مردم ایجاد خواهد شد و تورم کنترل می شود.

او به موضوع حجاب نیز اشاره کرده و از طومارهایی با صد هزار نفر برای مبارزه با بی‌حجابی گفت: حجاب قانون کشور است و هیچ توجیهی برای قانون شکنی قابل قبول نیست. چرا که دشمن حجاب را به عنوان سنگر اول در نظر گرفته است. اگر نیاز به قانون است قانون آن را مصوب کنیم. قوه قضائیه و ۳۲ دستگاهی که در حجاب کوتاهی کردید بیایید سامانه ناظر را راه‌اندازی کنید. چه توجیهی وجود دارد آدمی که از نظام حقوق می‌گیرد حجاب را رعایت نکند؟ هر کسی کوتاهی کرد و در هنجارها قصور کرد او را عزل کنید.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها