فراخوان طرح‌های پیشنهادی و ابتکاری برای مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی/ ویدئو

شهادت شهید سرافراز، حاج قاسم سلیمانی، در فضای کشور و امت اسلامی و بلکه در دل آزادی‌خواهان عالم، شوری حماسه‌گون برانگیخت که جلوه‌هایی از آن در مراسم تشییع میلیونی پیکر پاک آن شهید و یارانش مشاهده شد.

فراخوان طرح‌های پیشنهادی و ابتکاری برای مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی/ ویدئو

اکنون نیز صدها قافله دل همراه آن یار سفر‌کرده‌ای است که سردار دل‌ها لقب گرفته ‌است و جان‌ها در تب‌و‌تاب زنده نگاه‌داشتن نام و یادش هستند؛ همان نامی که همچون دوران حیاتش لزره بر اندام دشمنان می‌اندازد.

بدین‌وسیله ضمن اعلام شروع فعالیت‌های ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از عموم مردم غیور و قدرشناس میهن اسلامی و ارادتمندان آن قهرمان ملی و امت اسلام دعوت می‌شود به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سومین سالگرد این شهید سرافراز، با مراجعه به پایگاه اینترنتی soleimani.ir و یا از طریق رایانامه info@soleimani.ir و یا شماره ۰۹۱۹۲۰۲۶۲۰۷ در پیام‌رسان‌های ایتا و بله و یا آی‌دی @soleimani_contact در تلگرام، طرح‌های پیشنهادی و ابتکاری خود را به این ستاد اعلام کنند.

بی‌تردید نظرهای خلاقانه و ابتکارهای جذاب دوستداران شهید، سبب عمق‌بخشی به برنامه‌ها و شکوه و عظمت بیشتر آن مراسم خواهد شد.

ستاد مردمی مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمان

 

حجم ویدیو: 19.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50 | دانلود ویدیو
منبع: بنیاد حفظ آثار شهید سلیمانی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها