سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از یک معترض/ ویدئو

تصاویری از سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از یک معترض رسانه ای شده است.

سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از یک معترض/ ویدئو

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه امروز یکشنبه در دومین حمله مشابه پس از سیلی مشابه سال گذشته، توسط یک زن مورد انتقام قرار گرفت.

بر اساس اعلام این رسانه، فیلمی در رسانه های اجتماعی پخش شده است که نشان می دهد ماکرون حین صحبت با زنی در خیابان بود که از وی سیلی خورد.

تحلیل گران بر ابن باوردند که این سیلی نشانه اعتراض مردم به سیاست های او به شمار می رود.

این حادثه در شهر پاریس پایتخت فرانسه روی داده است.

خبرگزاری اسپوتنیک در این خصوص اعلام کرد: امروز در جریان دیدار امانوئل ماکرون از یک محله در پاریس، یک معترض زن به صورت وی سیلی زد که بلافاصله توسط بازداشت شد.

تظاهرات اعتراضی جلیقه زردها در شهر پاریس پایتخت فرانسه در چهارمین سالگرد آغاز این جنبش مردمی در اعتراض به ناکامی های دولت کشورشان دیروز شنبه برگزار شد.

صدها معترض در «پاریس» پایتخت فرانسه تظاهرات کردند.

تظاهرات اعتراضی جلیقه زردها در پاریس آغاز شد

جنبش اعتراضی جلیقه زردهای فرانسه از ۱۷ ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی و در اعتراض به تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت سوخت و کاهش مالیات ثروتمندان آغاز شد؛ ولی به مرور مطالبات آنها رو به افزایش است.

پارلمان فرانسه در سال های گذشته لایحه «ضد خرابکاری» دولت فرانسه که با ادعای تشدید برخورد با اقدامات مخرب معترضان تدوین شده بود را تصویب کرد؛ اما این قانون از سوی شورای قانون اساسی فرانسه رد شد.

جلیقه زردها معتقدند ارائه این لایحه از سوی دولت ماکرون نشان دهنده روحیه دیکتاتوری وی است لذا این افراد خواهان استعفای او هستند.

حجم ویدیو: 752.00K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06 | دانلود ویدیو
منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها