سیلی زدن خبرنگار زن به یک پسر جنجالی شد/ ویدئو

ویدئویی از سیلی زدن یک خبرنگار زن به پسر جوان در حین تهیه گزارش از جشن عید قربان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است. این حادثه در پاکستان رخ داده است.

سیلی زدن خبرنگار زن به یک پسر جنجالی شد/ ویدئو

در این ویدئو که بیش از ۳.۸ میلیون بازدید دارد، می‌توان دید که این خبرنگار سیلی محکمی به پسری که در نزدیکی ایستاده است می‌زند.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این خبرنگار در محاصره مردم محلی از جمله زنان و کودکان دیده می‌شود و در حین ضبط گزارش به پسر سیلی زد.

با این حال، حساب کاربری که این ویدئو را منتشر کرده بود، پس از اینکه از او پرسیده شد که چرا خبرنگار به پسر سیلی زده است، در نظرات پاسخ داده است نمی‌دانم.

مایرا هاشمی، خبرنگار، پس از انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی، توضیحاتی را ارائه کرد. به گفته هاشمی، این پسر در پخش زنده یکی از خانواده‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

هاشمی اظهار داشت من اول با محبت خواستم که این کار را نکنید اما با این وجود این پسر متوجه نشد و سر و صدای زیادی به راه انداخت.

در حالی که انتظار می‌رود خبرنگاران حتی در شرایط سخت، آرام و خونسرد بمانند، این روزنامه نگار در پاکستان خونسردی خود را از دست داد.

در حالی که برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از این اقدام مایرا هاشمی حمایت کردند و گفتند پسربچه احتمالاً بدرفتاری کرده است، برخی دیگر استدلال کردند که کاری که او انجام داده درست نبوده است. 

حجم ویدیو: 19.60M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها