کیهان: حاج قاسم نبود مهسا، نیکا و همه زنان به کنیزی داعش درمی‌آمدند

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود با عنوان «برای آرتین، آرشام و راستین» معترضان؛ اعم از زنان، دانشجویان، هنرمندان و ورزشکاران را مقصر حادثه حرم شاهچراغ معرفی کرده و مدعی شده اگر «حاج قاسم» نبود مهسا، نیکا، سارینا و همه زنان به کنیزی داعش درمی‌آمدند.

کیهان: حاج قاسم نبود مهسا، نیکا و همه زنان به کنیزی داعش درمی‌آمدند

وقتی «آرتین» و «آرشام» همراه پدر و مادر خود یک هفته مانده به مراسم عروسی خواهرشان با شوق و ذوق برای خرید از خانه خارج شدند و آن لحظاتی که با نزدیک شدن وقت نماز پا در حرم شاهچراغ(ع) گذاشتند و پس از بازی در حیاط زیبای حرم مشغول زیارت شدند، هرگز فکر نمی‌کردند که به فاصله چند لحظه و با ورود یک قاتل تروریست تکفیری به این حرم امن، فاصله‌ای این چنین طولانی بینشان بیفتد و آرشام 10 ساله و پدر و مادر، مظلومانه رهسپار بهشت شوند و آرتین 6 ساله زخمی روی تخت بیمارستان بی‌خبر از اتفاقی که برای برادر و پدر و مادرش افتاده رو به دوربین لبخند بزند و منتظر بماند تا هر لحظه والدین و برادرش بیایند و او را با خود به خانه ببرند؛ خانه‌ای که تا چند روز دیگر آرتین خواهد فهمید از زیباترین و دوست‌داشتنی‌ترین جای دنیا تبدیل به دلگیرترین و غم‌انگیزترین نقطه شده است.

در کنار آرتین کمی آن طرف‌تر کودکی دو ساله به نام «راستین»، بیهوش در حالی به خواب عمیقی فرو رفته که سهم جسمی کوچکش از عملیات تروریستی حرم شاهچراغ دو گلوله بوده است. کودکی که نه می‌داند چه اتفاقی افتاده و نه می‌داند این اتفاق برای کدام گناه مرتکب نشده او را تا مرز مرگ برده است.

این هفته وقتی دانش‌آموزان به مدرسه بروند جای «آرشام سرایداران» کلاس پنجمی،«علی اصغر لری گویینی» کلاس دومی و «محمدرضا کشاورز» پایه دهمی را در کنار خود خالی می‌بینند؛ سه دانش‌آموزی که در حرم شاهچراغ پر کشیدند و آسمانی شدند.

اما این سه دانش‌آموز شهید یا 12 شهید دیگر حادثه تروریستی روز چهارشنبه در شیراز به چه گناهی مظلومانه به خون خود غلطیدند؟ آرتین دوست‌داشتنی به کدام گناه در یک لحظه چنین تنها و داغدیده شد؟

جواب این سؤال آسان اما تلخ است! این شهدا که پاک و برگزیده بودند و به سعادت رسیدند اما کسانی دیگر باید جوابگوی خون آنها و اشک یتیمی امثال آرتین باشند. آنها که بیش از 40 روز است با تدارک وسیع دشمن و ظاهراً به بهانه انتشار یک دروغ درخصوص مرگ طبیعی دختری جوان و با فریب برخی جوانان و نوجوانان سعی در ایجاد آشوب و اغتشاش در سطح کشور داشته‌اند، آنها که جاگیری تروریست‌های تکفیری و منافق و کومله و... در بین صفهای اعتراض و آشوب و جنایت‌های آنها در قتل ماموران پلیس و نیروهای امنیتی، ایجاد رعب و وحشت در دل مردم، آسیب به زندگی و کسب و کارها را دیدند اما با سکوت یا تهییج دست از تحریک برای آشوب و کمک به تداوم آن بر نداشتند و از کوچه باز کردن برای تروریست‌ها دریغ نکردند. مگر غیر از این است که دامن زدن آنها به آشوب و تلاش برای ایجاد جو نا‌امنی، به مهره تکفیری و سیستم حامی او این جرأت را داد که وارد فاز عملیات مسلحانه در کشور شود؟

آن چهره‌های سیاسی لجباز یا معاند و رسانه‌های داخلی همفکر رسانه‌های ضدانقلاب و آن دسته از سلبریتی‌های کم فهمی که به دروغی اثبات نشده دامن زدند تا بر آتش فتنه بنزین بریزند باید خود را برای جواب به آرتین‌ها و البته چه اعتقاد داشته و چه نداشته باشند در پیشگاه الهی آماده کنند.

این افراد که با تحریک و تهییج زمینه آشوب را ایجاد کردند چه جوابی برای فرزند ۷ ماهه شهید «مهدی لطفی» (پلیس جوان حافظ قرآنی که در یک خانه اجاره‌ای ۳۹ متری زندگی می‌کرد و چند روز قبل در تهران با آتش کینه آشوبگران به شهادت رسید) یا فرزندان و خانواده سایر شهدای مدافع امنیت که این روزها در غم از دست دادن پدر و فرزند و عزیزانشان داغدار هستند دارند؟

آن خانم بازیگری که با وجود اثبات بی‌ارتباط بودن مرگ افرادی مانند نیکا و سارینا و... به جریان اغتشاشات و با دامن زدن به دروغ‌پردازی بی.بی‌.سی فارسی و اینترنشنال خود را مادر این افراد می‌خواند اکنون کجاست؟ آیا می‌تواند در چشمان یتیمان شهدای مدافع امنیت و بازماندگان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ نگاه کند؟ اصلاً اجازه و اختیار این را دارد که با آنها همدردی کند؟

آن خانمی که با تحریک و تشویق جوانان از طریق تایید دروغ رسانه‌های ضد انقلاب درخصوص مرگ مهسا امینی و در حالی که به خیال خام خود فکر می‌کرد بر عکس زلیخا این بار با برداشتن حجاب، از پیری به جوانی و زیبایی می‌رسد این روزها سری به وجدانش زده است؟

آن مجری وطن‌فروشی که همزمان با ریختن اشک تمساح برای قربانیان متروپل و کوبیدن نظام در عروسی یک خواننده مستهجن‌خوان می‌رقصید و اکنون با ماهیگیری از مرگ مهسا مشغول کسب و کار در شبکه ماهواره‌ای معاند و خوانندگی و بغل بازی است، اکنون جرأت همدردی با مردم ایران در حادثه تروریستی اخیر را دارد؟

آن آقای گل و سلطان دریبل که با سادگی یا... در بازی دشمن مقابل مردم ایران گرفتار شدند و به دشمن پاس گل دادند و خود دریبل شدند و با اظهارنظر غیر واقعی و تحریک مردم به آشوب‌ها دامن زدند این روزها درخصوص شهدای حادثه شاهچراغ حرفی ندارند؟

چرا آنها که به دروغ یک مرگ تلخ اما طبیعی را یک قتل و جنایت جا زدند تا کشور را دچار اغتشاش کنند و آنها که از این دروغ حمایت کردند اکنون در برابر شهادت 15 زن و کودک و مرد بی‌گناه سکوت در پیش گرفته‌اند؟

آن عده قلیل از دانشجو‌نماها که چند روزی است بدون اینکه بدانند عروسک خیمه‌شب‌بازی دشمن شده‌اند و با بهانه‌گیری‌های کودکانه دانشگاه را با قهوه‌خانه اشتباه گرفته و هوس غذای مختلط کرده‌اند؛ ندیدند که نام دکتر «سید فریدالدین معصومی» جوان نخبه حوزه انرژی و برق در بین شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ بود؟ آیا این اخلالگران نظام آموزش عالی متوجه نقش خود در تداوم آشوب و امیدوار نگه داشتن دشمن برای ضربه زدن به این کشور و نقش کاتالیزوری خود برای فعل و انفعال آشوبگران و تروریست‌های تکفیری و قتل عام شهدایی همچون شهید معصومی شده‌اند؟ راستی اگر نهار مختلط را نوش جان کردید و فعلا حال فحاشی ندارید، بعد از نهار به این هم فکر کنید که آن تروریست تکفیری قبل از تیراندازی پرسید چه کسی نخبه و دانشجوی شریف و علامه و... است یا همه را به رگبار بست؟ این دوستان کاش هنگام حضور در موسسات کنکوری و صرف هزینه چند ده میلیونی برای آموزش تست‌زنی کمی هم درباره نقش دانشجوی واقعی در ایجاد امید و سازندگی در جامعه و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان سرزمینشان می‌آموختند. کاش به جای چند کتاب تست بیشتر، کمی درباره دانشجویان نخبه و شهیدی همچون شهید وزوایی، علم‌الهدی، زین‌الدین و... مطالعه می‌کردند. کاش از خود می‌پرسیدند چطور نقشه دشمن پس از ترور دانشمندان شهیدی همچون علیمحمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد، احمدی روشن، فخری‌زاده و... به جلوگیری از رشد و پرورش چنین دانشمندانی تغییر کرده است؟ آیا ایجاد اخلال در تحصیل دانشجویانی که قصد درس خواندن و مطالعه و پژوهش دارند به بهانه غذای مختلط و... همان عمل به خواست دشمن برای جلوگیری از پرورش نخبگان نیست؟

و اما آنها که این روزها شعارهای فریبنده‌ای همچون «زن، زندگی، آزادی» سر دادند یا روسری بر سر چوب کردند و برای رقصیدن در کوچه و هوس‌های نازل خود سرودند و خواندند آیا تصاویر زنان غلطیده در خون در حرم شاهچراغ را دیدند که یک تروریست قوت قلب گرفته از فضای آشوب چگونه زندگی و جان و فرزندان این زنها را گرفت؟

این تنها یک تروریست تکفیری بود اما اگر خدای نکرده با از بین رفتن امنیت، تروریست‌های تکفیری که در سوریه و عراق بدترین جنایت‌ها را در حق زنان و کودکان و همه اقشار مرتکب شدند وارد این سرزمین امن می‌شدند آیا جایی برای این لفاظی‌ها و شعارهای فریبنده باقی می‌ماند؟ اگر نبود رشادت‌های شهدای مدافع حرم و سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی و پای تکفیری‌ها به این سرزمین باز می‌شد دیگر نه مهسا، نه نیکا، نه سارینا و نه هیچ زن و دختری در این کشور امنیت نداشتند و همه به کنیزی و اسارت می‌رفتند.

این واقعیتی انکار‌ناپذیر است که «امنیت» کالای گران‌بهایی است و هر‌گونه خدشه به آن اثرات گاه جبران‌ناپذیری خواهد داشت. کسانی که این چله سخت را بر مردم ما تحمیل کردند و تلاش داشتند این نا‌امنی را به کل کشور تسری دهند خوب فهمیده‌اند که دست روی چه نقطه حساسی گذاشته‌اند اما باید این را هم بدانند که جواب سختی در انتظار آنهاست و این مرحله نیز با مدد الهی و اتحاد و ایستادگی مردم مسلمان و وطن‌دوست ایران خواهد گذشت. این کشور باید برای همیشه و با رشادت مردم و سربازان مخلص این آب و خاک برای آرتین، آرشام، راستین و... امن و آباد باشد.

منبع: کیهان
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 72
  • آشیل
    10

    دشمن دشمن نکنید ۴۳ سال حرف از دشمن زدید و فقط منابع ایران رو به نفع خودتون غارت کردید .پشت پرده حمله تروریستی شاهچراغ بعدا معلوم میشه که عده ایی برای حفظ قدرت مردم خودشون رو قربانی کردند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      19

      با کیهان موافقم
      یک دختری فوت کرده،، از اول ماجرا، داد و بیداد و هوار راه انداختند که کشتند کشتند....بعد کشور رو به کشتارگاه واقعی رسوندن می‌دونی دلم از چی میسوزه؟!
      چه جوانانی از دست دادیم افسوس !!چه جوانانی !!
      کسانی که خودشون رو عقل کل میگیرن باید بگم شما با ندونم کاری و سخن بیجا، هلهله و ولوله
      راه انداختین و جان ده‌ها نفر رو گرفتید با همین شعور و سیاست و سبک مغزی در پی تشکیل حکومت جدید هستید؟؟؟
      پس وای بر ما

    • ناشناس
      1

      دفاع ایرانیان از ناموس و کشورشان ربطی به این و آن ندارد. با و یا بدون این افراد ایرانیان از ناموس و وطن خویش مراقبت میکنند.

    • 123خخخ
      1

      چقدر ادب و تربیت و فرهنگ و شعور در گفتار کیهان موج میزنه
      آفرین . دارین رکورد میزنین
      بعدش
      همه زنها ؟! حتی زن حضرات !؟

  • ایمان
    5

    زارت....

    نظرات شما -
    • 9

      زیاد پیاز نخور

    • محسن
      0

      جالبه خبر فوری ..یعنی این کامنت ایشون، وجاهت انتشار داشت و نظر بنده خیر..فقط برای این که شغل سابق اون جناب رو یادآوری کردم؟

  • فقق
    3

    الان که به بهشت فرستادیشون کنیز هم نشدند

    نظرات شما -
    • گشت اجباری
      0

      ز.. آیفونی ننوشتی..

  • حمید
    125

    سلام برحاج قاسم درودبرحاج قاسم راهت ادامه داردای شیربیشه ولایت توافتخاراسلامی توافتخارایرانی

    نظرات شما -
    • یک تن خالص به جوانان اروپا....
      1

      اثرات ترکیب صنعتی وسنتی بیشتر ازاین نیست

    • شیخ حسن حاجی حسین
      1

      جوانان اروپایی وامریکایی پس ازترک موادمخدر به اغوش خانواده هاشون بازگشتند خدابرباعث وبانیانشان لعنت کند

  • ناشناس
    4

    این یدونه روشاید درست بگی ولی مطمئن هستم دختران وناموس شمامسعولان به دست داعش نمی رسید چون ازجان ودل درحال ارائه خط به جوانان لبنانی هستند عروس لبانی که یادت هست

    نظرات شما -
    • 6

      نادان تر از آن هستی که جوابت را بدهم

  • ناشناس
    2

    اونوقت کیهان کجا بود؟؟؟!!!جهت شادی روح همه شهدا صلوات جایگاهشان بهشت برین اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم همه شهدا یک چیز گران قیمت داشتند که همه را هم‌تراز کرده است آن هم جان!!! اگر ۸ سال دفاع جانانه شهدا نبود کشور هم نبود .خوب نیست که خودمان را جدا و بالای کشور و مردم ببینیم.ایران وطن و ناموس همه مردم عزیز هست..

  • ناشناس
    77

    بله صدالبته که به کنیزی داعش درمی آمدند روحش شاد واقعا البته کسانی که به وجود شهادت امثال ایشون الان پشت میزنشستن بایدواقعافکری به حال اقتصاد مرده این کشوربکنندکه نمیکننداین هم واقعانبایدناگفته بماند ملت گشنه است امروزوقتش رسیده که هرمسعولی که بی کفایت است دورریخته بشه مسعول کارامدبیادروکار

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      با حکومت کودک کش چه باید کرد؟

    • عجب
      1

      یک مسوول با کفایت را معرفی کنید ،،،،مردم دیگر اعتراض نمیکنند و ساکت میشوند

  • محسن
    2

    خواهشمندیم از نام حاج قاسم سوء استفاده سیاسی نکنید.

  • متفاوت
    0

    خون اینها گردن کسانی است که اینها را به این محل هدایت کردند.از خودتان بپرسید چراتروریست چنین عمل شنیعی رادر یک بازار یا یک پارک معمولی انجام نداد؟!!!!!

  • علی
    0

    این تصور ذهنهای پوسیده است

  • parsa
    0

    حاج قاسم اول يك سرباز وطن بود و بعد يك ايراني، اقاي كيهان يادت باشه تفرقه نيندازي و نه آب به آسياب دشمن، ايران و ايراني هنوز اينقدر بي غيرت نشدن كه ناموسشون رو بيان از توو خاكشون به كنيزي بگيرن. كمي تاريخ بخون اسطوره ناداني

  • شهروند
    0

    وقاحت و بى شرمى هم حدى داره! اين دار و دسته شريعتمدارى مگر خودشون ناموس ندارند! چرا دختران درگذشته رو مثال ميزنند! چرا ناموس خودشون را مثال نميزنند! مرزنشينان ايران بى غيرت نيستند كه بخواد دست هر اجنبى حالا داعش يا ديگرى به ناموس آنها برسه، شما برو به فكر خودت باش آقاى شريعتمدارى

  • بنزین
    0

    البته نگارش چنین مقاله هایی توسط بیسوادترین کارشناس خبریتان نتیجه اش بسیار شدیدتر از بمب کشنده است برای جوانان این مملکت وبزرگترین سهم را شما دراین اغتشاشات دارید چون با چنین مقاله وخبر های تند جوان های بی گناه را به خیابانها کشانید!!!!

  • مهاجری
    1

    مامخلص حاج قاسم هستیم ولی این کشورعظیم وکهن ایران هزاران دلاورمردوزنانی راپرورش داده که جانشان رافدای این مرز وبوم کردن درطول تاریخ ایران زمین

  • ناشناس
    0

    اگر تو وامثال تو با این تفکرات قرون وسطایی نبود داعش هم نبود که تو از خواهر ومادرت بترسی

  • ناشناس
    0

    دروغهای کیلویی و فله ای....تاریخ مصرف این خزعبلات گذشته

  • ناشناس
    0

    خدایا خودت ظهور کن

  • ناشناس
    1

    فقط حاج قاسم بود یه تته ۸ سال تو جنگ بود
    پدرای ما هم اون وسط رفته بودن هیجانات خودشونو خالی کنن
    سختیا رو پدرای ما کشیدن جایزه بگیر معرکه حاجیتونه
    بعد از اینهمه مصیبت حقوق پدر ما شده ۸ میلیون برای دختر حاجی بودجه میلیون دلاری میبندن
    پدرای ما با درد و عذاب رفتن بدون اینکه حتی یک درصد سهمیه جانبازی بگیرن چون برای اعتقادشون از ناموس و وطن دفاع کردن، بعضیا هم فیلم جنگی میدیدن و جانباز میشدن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      درود عین واقعییت رو گفتی. یادتونه چندین ماه قبل با جانبازان جنگ که به خاطر دارو وبی توجهی حکومت معترض شدند چه برخوردهایی داشتند !
      در باره حاکمان فاسد اخرالزمان گفته شده : که فقط کسانی رابشناسند که در انها طمع دارند !
      یعنی استفاده ابزاری از افراد وشخصیتها ! افراد تا زمانی که به کارشان بیایند مطرحند ومورد توجه بعد رها یا حتی سرکوبشان می کنند ! این روش کاسبکاران ریا کار است !

  • ناشناس
    0

    بله اصلا شما درست می گید.خدا حاج قاسم رو بیامرزه.
    خود جنابعالی چه خاصیتی داری برای این مملکت؟؟؟
    چرا نرفتی شهید حرم بشی و بری بهشت؟

  • ناشناس
    0

    و اگر فلانی بود هیچ جنگ و کشتار و و و نبود

  • ناشناس
    0

    ایران تا ریخ چندهزارساله دارد هیچ وقت زنان ایرانی کنیزی هیچ گروهی را نکرده اند مرد وزن ایرانی به هیچ گروهی باج نخواهد داد

  • ناشناس
    1

    از وضعیت آرشا و آرتین عذاب وجدان گرفته اید؟ باید هماهنگی بیشتر میبود

  • مهدی
    1

    لجباز و یک دنده مسولین جمهوری اسلامی هستن که از یک معذرت خودداری میکنن.وقتی معذرت
    خواهی میکنن که خیلی دیر شده.

    نظرات شما -
    • 1

      ایا نمرودها وفروعونها معذرت خواهی بلدند ! معذرت خواهی مال انسانهای شریف وازاده است !

  • ناشناس
    1

    شاید باورتان نشود ولی داریم به این نتیجه میرسیم که داعش مخصول سه شریک مختلف العلامه ایران و قطر و روسیه است و دلیل وجودش هم گرم نگه داشتن تنور بعضی چیزهاست

  • یکی از مردم
    1

    قبل از انقلاب زنان و دختران عرب حسرت زنان ایرانی رو میخوردند الان دختران ما شدند وسیله جذب توریست اعراب و تفریحشون!!
    البته به لطف تو و همه اونهایی که میپرستیشون!

  • ناشناس
    1

    حالا هم به اسارت شمادرآمده اند.شماوداعش رقیب یکدیگر هسستید درقتل وکشتاروغارت.داعش لااقل جنایت می کنه مسولیتشو می پذیره.ولی شما نمی پذیرید.اوکافره وشمامناففق.باکافر راحترمیشه جنگید.

  • امیرازگودسیددرویش میدان شوش
    7

    درود بر حاج قاسم عزیز وهمه سربازان این وطن...و متاسفیم از این ادبیات زشت روزنامه کیهان و طرفدارانش...خدا و امام زمان عج و فرزندان و سربازان پاک این وطن همیشه بیدار هستند و احتیاجی نیست روزنامه وقیح کیهان اینطور بی شرمانه مطلب بنویسد لابد کیهان هم طویله اسبهای داعش میشد!!!

  • یکی از مردم
    2

    ایرانی از اسب افتاده از اصل نیافتاده بزودی خواهدی دید چطور به التماس ایران و ایرانی خواهید افتاد درست مثل گذشته تون در تاریخ که پادشاهان ایرانی شمارو به ایران راه نمیدادند و حسرت دیدن و بودن در ایران رو داشتید

  • ناشناس
    1

    بد خواهان بدانند ، ایران نه عراق است نه سوریه و لیبی ونه هر جای دیگر ، ایران ایران است و مهد دلیران و شیران و در طول تاریخ سربلند بوده است و خواهد بود .

  • ناشناس
    1

    پس چرا به تفکرات حاج قاسم احترام نمی زارید سخنان ایشون که از تلویزیون دیدیم که به بهانه ی این با حجاب است این بی حجاب است این حزب الهی این فلانیه مردم رو پراکنده نکنید اگر به تفکرات ایشان احترام می زاشتید جلو گشت ارشاد رو گرفته بودید که اینهمه هزینه به کشور تحمیل نکنه بچه های این مرز و بوم فرقی نمی کنه از هر طرفی باشه اعتراض کننده باشه ، نیروی انتظامی باشه و.... پرپر نشن با لج و لجبازی کار رو به اینجا کشوندی اگر یه سری قوانین اصلاح شده بود شاید اینهمه فشار رو مردم نبود

  • ناشناس
    0

    خون تمامی اینایی که نام بردی بر وضع کنندگان قوانین و مقرراتی است که برای اجرا به گشت ارشاد سپرده شد بر گردن اونایی است که پشت تریبون فریاد می زدن چرا به وضعیت حجاب رسیدگی نمی کنن اگر اینهمه فشار نبود و گشت ارشاد رو متوقف کرده بودن اینهمه برای کشور و ملت هزینه درست نمی شد چرا با لجبازی و ندانم کاری با کشور ایران این کار رو کردید

  • ناشناس
    1

    آرتین و مهسا فرزندان این ملتن. ایرانی هستند و ریشه در خاک این مرزو بوم دارند
    کاش داعش میومد تمام کارکنان کیهان رو به بردگی میگرفت

  • غریبه
    1

    حدود دو سالی هست که چرندیات حسین شریعت نداری دنبال میکنم !! تا امروز یک جمله درست و بجا که بوی نا امنی و خیانت نده از این مردک نخواندم--- لعنت به هرچی جاسوسه لعنت به هر کسی که به کشور خیانت میکند لعنت بر دشمنان دوست نما لعنت بر خائن انقلابی نما

  • ناشناس
    2

    بخدا اگریه انسان عاقلی دراین حاکمیت بود واین شریعتی وامثال اینهارو جمع میکرد بیشترمشکلات امروزی بوجود نمیومد ازماگفتن این باهرحرفی که میزنه دههاوصدها مخالف ردیف می کنه

  • ذوالفقار
    5

    جنابعالی ازحاج قاسم صحبت نکن دهنتو ببند حاج قاسم هرچی بود جیره خوارنبود

  • اسماعیل
    0

    بعدا زن ودختر خودتون کنیز کی می شدند؟
    با افتخار بگو بچه های حزب الله لبنان.

  • پرسشگر
    1

    کاری به تراوشات ذهنی مدیر روزنامه کیهان ندارم اما می دانم اگر حسین شریعتمداری و سایر همفکرانش در ایران وجود نداشتند اصلا داعش ایجاد نمیشد . داعش هم زائیده تفکرات متحجر یک عده ایدئولوژیست بی خرد امثال همین هاست .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      درود .ایت اله سیستانی به هاشمی رفسنجانی گفته بود رفتارهای شما باعث ایجاد داعش شد !

  • فرزند ایران زمین
    1

    تاریخ نشون خواهد داد که چه کسانی خیر خواه مردم ایران بودند و چه کسانی تحت هر عنوانی که بودند و داشتند به ایران و ایرانی خیانت کردند.اگر شرافت و انسانیت دارین دست از کشتن جوانان و هموطنامون بردارین و با یک رفراندوم تحت نظارت سازمان ملل تکلیف همه چیز رو بذارین مشخص شه با غصب قدرت نمیشه برای همیشه و به زور حکومت کرد

  • ناشناس
    3

    حالا هم دختران ایرانی کنیز شما خارجی ها شده اند .حاج قاسم ایرانی بود

  • هموطن
    1

    جناب شریعت مداری نه تنها شریعت نداری بلکه شرافت هم نداری.با دروغ و نیرنگ و به زور نمیشه حکومت کرد.از اسم علی که روته خجالت بکش آیا رفتار و گفتارتون علی گونه هست؟؟؟

  • داد
    0

    اگر امثال حسین خان نبود ند فجایع ۶۷ گ۶۸ ،۸۸ ۸ و ۴۰۱ اتفاق نمی افتاد

  • ناشناس
    0

    (پلیس جوان حافظ قرآنی که در یک خانه اجاره‌ای ۳۹ متری زندگی می‌کرد و چند روز قبل در تهران با آتش کینه آشوبگران به شهادت رسید)
    برادر شریعت نداری مدیر مسئول روزنامه ی سابقا وزین کیهان
    خونه ی خودت چند متره ؟ ویلای دماوندت که زمانی بزرگترین ویلای دماوند بود چطور؟

  • رزمنده دفاع مقدس
    1

    مردک پست فطرت مراقب حرف زدنت باش بنده 72ماه جبهه بودم اون بچه بسیجیها وپاسدارها این بسیجیها وپاسداران امروزی نیستند که مردم را میکشند اونا خالص بودند وبرای پست ومقام وثروت شهید نشدند رای عدالت برابری انقلاب کردند وجنگیدند والان کسانی که میکشند ملت را بگیرو بببند راه انداختند وخوب میخورند وخوب میچرند اسم بسیج وسپاهی را یدک میکشند درواقع نقاب اونا را به چهره زدند من کنار این بچه ها جنگیدم اونا مرامشون بااینا زمین تا آسمان فرق داره اگر بزرگان این جونایی که تو خیابان ریخته اند ومعترض به وضع موجود هستند هنوز سکوت کرده اند به حرمت خون همون عزیزانشون هست ولی چقدر میتونند سکوت کنند وگرنه گرفتن چند تا موتور سوار به اصطلاح بیسجی وحا آوردن حالشون کاری نداره اینا همون مردمی هستند که اونزمان مثا این جوانها بودند وشاه رابیرون کردند ازچاله تو چاه افتادند وشماراسر کارآوردند وبهتوت پست ومقام دادن وبدتر ازاین بیرونتون میکنند پس بخودتون ننازید خشم ملت را کسی نمیتونه فرو بنشاند .شریعت نداری بچه های ایرا غیرت دارند نمیگذارند داعش منافقین یا هراجنبی دیگر به ناموسشان تعرض کند حاج قاسم هم جنس همین مردم بود تو فکر خودتو ناموست باش که مثل آب ازدستت میگرندشون تقصیر نداری پشتت گرمه که هرازگاهی زر مفت میزنی ترس ازروزی که گوشتو بگیرند به به غلط کردن بیفتی انشالله با اتحاد وهمبستگی مردم ویاری خدا کاخ ظلم وستم شما وایادی ظالمت فروریخته خواهد شد .مردم اگر مقاومت نمیکنند میخواهند حجت تمام کنند مسخره مارمولک

  • ناشناس
    0

    فقط خدای بزرگ به فریادت برسه شریعتمداری-آه و ناله مادرای این بچه های عزیز زندگی تو و امثال تو رو به خاک سیاه میکشونه-تمام بچه های این کشور مثل اعضای یه خانواده هستن

  • ناشناس
    0

    حادثه شاهچراغ بسیار ناراحت کننده و تاسف برانگیزه امیدوارم عوامل واقعی که این کار وحشتناک رو کردن هرچه زودتر دستشون رو شه.اما کاش روزنامه کیهان درمورد اطفال بیگناهی که در پرواز اوکراین پرپر شدند هم مقاله ای مینوشت.
    کاش سرتون مثل کبک تو برف نکنید و بفهمید و متوجه بشید که ریشه اعتراضات و نارضایتی مردم ایران بسیااار فراتر و وسیعتره و فقط مسئله حجاب و گشت ارشاد نیست.

  • ناشناس
    0

    مرد حسابی این چه نوع ادبیاتی است در این شرایط حساس سعی کنید مودب باشید

  • 0

    قابل توجه اوناییکه دم از گفتگو می زنند .هر چند خبر فوری هم یاد گرفتی فقط کامنتهای اتاق بغلی

  • سام
    0

    شریعت کذایی اول برو یه سر مشهد ببین بعد نطق کن

  • ناشناس
    0

    اگر جمهوری اسلامی هم نبود هیچ کدام از این مشکلات نبود .

  • ناشناس
    0

    ۴۳ سال ناکارآمدی عقب افتادگی فساد رانت تخریب تمدن و فرهنگ اقتصاد فلج نابودی ثروت مملکت فرار مغزها از اینا بگو گیر دادین ب حجاب ک بگین همه این
    اعتراضها بخاطر حجابه نخیر

  • کاوه
    0

    حیف کاغذ4200که کیهان سیاه میکنه پول بیت المال میره برای تمیز کردن شیشه وبسته بندی سبزی خوردن...

  • یدالله آرام
    0

    لعنت خدا بر آدم دروغگو. ما اگر دوستانه با جهان رفتار کنیم کسی آسیب نخواهد دید. به یگانگی خدا دروغ میگویید و کارتان نفرت پراکنی است.حضرت سعدی از ماست و گفت بنی آدم اعضای یکدیگرند و ... . چرا دروغ میگویید. مگر قیامت ندارید شمل؟!!

  • خانم
    0

    هر دفعه کیهان مطلبی مینویسه آدم فکر میکنه طرفدار دشمنه چون همه حرفش بوی اختلاف میده نمیشه شما یه چند ماهی اصلا نظر ندهی چون باعث اختلاف میشی

  • ناشناس
    0

    شریعتمداری شما یکی از مهمترین علت های اختلاف هستین لطفا با آوردن نام سلیمانی شخصیت اونا خراب کن حاجی مرام داشت .

  • ناشناس
    0

    حالا هم بدست داعش كشته شدن لااقل زنده كه بودن

  • ناشناس
    0

    داعش غلط میکنه بااجدادتان،مگرزن خودتان رابه بردگی ببرد

  • فقط یک سوال
    0

    حاج شری،،!!فقط یک سوال را جواب بده اگر منطقی بود حرف شما قبول ،،،،پس چرا بلا استثنا فرزندان همه ی چند هزار مسوول به آمریکای عزیز و کانادا و اروپا مهاجرت و اکثر فرزندانشان را آنجا بدنیا می آورند ،،،حتی سیلیکونی را هم از غرب تهیه میکنند ،،،مانند !!!مگر سلیمانی نگفت پایان دانش

  • پرنیان
    1

    واقعا درسته.... اگه حاج قاسم نبودباید زن ودختران این بازیگران واین بی حجابها باید عروس ومادربچه ی داعش هامیشدند
    متنفرم ازاین هرزه های منافق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها