نماینده سبزوار در مجلس درباره یک طرح مجلس:

خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند، مجازات می شوند

نماینده سبزوار در مجلس گفت: نمایندگان طرحی را در مجلس کلید زده‌اند که در آن برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند و یا به تحریک اغتشاشگران و آشوبگران مبادرت ورزند مجازات در نظر گرفته شده است.

خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند، مجازات می شوند

بهروز محبی نجم آبادی افزود : در این طرح مجازات حبس درجه ۶ یعنی از ۸ ماه تا دو سال حبس برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند یا به تحریک اغتشاشگران مبادرت ورزند در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد در همه کشورهای پیشرفته برای خواصی که به اقدام علیه حاکمیت مبادرت ورزند مجازات در نظر گرفته شده و این اشخاص باید هزینه اقدامات خود را بپردازند. به عنوان مثال در متمم اصل ۱۴ قانون اساسی ایالات متحده آمریکا آمده است که کسانی که با دشمنان این کشور همراهی و همکاری داشته باشند از حق رای در آمریکا محروم می‌شوند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    در کشورهای پیشرفته خیلی چیزهای دیگه هم هست . آزادی بیان . رفاه . معیشت . آسایش. چرا به اونها فکر نمیکنید . فقط بلدید دهان معترضان را ببندید

  • ناشناس
    0

    جلوگیری از سر دادن فریاد و شعار آزادی خواهی، حق طلبی، عدالت خواهی و تظلم خواهی گناه و جرمی نابخشودنی است و جرم انگاری نمودن این اعمال رفتارهای فاشیستی است که در حکومت موسولینی و هیتلر هم سابقه نداشته است! جرم انگاری اعمال نبایستی با شرع مخالفت داشته باشد وگرنه مطرود است.

  • ناشناس
    0

    ما متوجه نشدیم شما ۲۹۰ نفر نماینده ای که در مجلس هستید نماینده مردم حوزه انتخابیه خود هستید یا نماینده حکومت؟! کجا مردم حوزه انتخابیه به شما اجازه داده اند قوانین بر ضد آنها وضع و تصویب کنید؟!

  • ناشناس
    0

    لطف کنید قبل از اجرا ببینید زندان دیگه جا داره بعد طرح ارائه بدید

  • عنبر
    0

    همه رو بکشید اخرش چی

  • مملی
    0

    یه روزی ماه از پشت ابرها خودشو نشون میده

  • سیهکلی
    0

    اخرش چی چقدر کشتار یه رفراندوم بزارید همه جیز معلوم میشه

  • 🐜
    0

    مجلس هههههههههههههههه نمایندگان دناپلاسی ههههههه سوادهمه نمایندهاروبذاری روی هم یک دیپلم ازتوش درنمیادههههههههههههههه همشون فقط بخاطرنهاروشام وصبحهانه مفت نماینده شدن هههههههههههههههه شکمهاروببن همشون دنبه اضافی دارن هههههههههههههه

  • دلسوخته
    0

    کدوم جرم، اگه همه مخالفند شاید مجرم تو خودتونه4درصد رای داری کاری نکن همونا هم بیزار تو وذهن مریض توشوند ودفعه بعد بری سبزوار سبزی پاک کنی....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها