حمایت معاون وزیرخارجه آمریکا از تجمع اعتراضی ایرانیان در واشنگتن و لس‌آنجلس

معاون وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه مداخلات این کشور در امور داخلی ایران از تجمعات اعتراضی در شهر‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی حمایت کرد و مدعی حمایت از مردم کشورمان شد.

حمایت معاون وزیرخارجه آمریکا از تجمع اعتراضی ایرانیان در واشنگتن و لس‌آنجلس

وندی شرمن با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به تجمع روز شنبه جمعی از ایرانیان در شهر‌های واشنگتن و لس‌آنجلس واکنش نشان داد.

شرمن با تکیه بر ادعا‌های واهی مقامات آمریکایی درباره حقایق ناآرامی‌های اخیر در کشورمان نوشت: زنان ایران و تمام مردم بدون اینکه در معرض خشونت و ارعاب قرار گیرند، سزاوار برخورداری از حق آزادی بیان و اجتماعات مسالمت‌آمیز هستند. امروز، آمریکایی‌ها از واشنگتن و لس‌آنجلس در همبستگی با مردم ایران یک بیانیه محکم صادر کردند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    مدعی است!!!!!!!؟؟؟؟؟ پس شما طرفدار هستید که در خیابان مردم بی دفاع را سرکوب می کنید؟؟؟؟؟ باز هم گلی به جمال خارجی ها که به ایرانی ها اجازه اعتراض و راهپیمایی می دهند؟؟؟؟ بلاد کفر تبدیل به بلاد ایمان شده و بلاد ایمان تبدیل به بلاد کفر و ظلم و ستم و کشتن.!!!!!!

  • جمال
    5

    اکرشمادلتان برای زنان ایران میسوزد که روسری دارند ولخت نیستند چراسفرای تمام دولتهای اروپایی وغربی درایران روسری سر میکنند چراتاکنون اعتراص نکردید دردشما برجام است واگرامضا شود لال میشوید همانطورکه افغانستان رابه طالبان دادید حالمان ازاین حقوق بشر امریکایی به هم میخورد وبیچاره کسانی که به این چرندیات باوردارند افغانستان نمونه بارزحقوق بشر امریکایی است

  • سعید
    1

    دمش گرم. گلی به جمالش

  • ناشناس
    0

    خدا پدرشا بیامرزد لااقل اونا به فکر ملت ایارن هستند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها