میرسلیم: قبل از ناآرامی‌ها افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند!/ بی‌حجابی به خاطر ضعف گشت ارشاد نیست، برنامه دشمن است/ صدا و سیما باید اعترافات دستگیرشدگان را عمومی کند/ صدر اسلام، درِ خانه افرادی که دچار فحشا می شدند، پرچم نصب می‌کردند

نماینده تهران گفت: بنده در چند ماه پیش و در چند مورد، آن هم پیش از شکل‌گیری ناآرامی‌ها، افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند. این اتفاقات نشان می‌داد که دشمنان نظام برای ضربه‌زدن به حاکمیت، برنامه داشتند، زیرا ریشه انقلاب اسلامی، فرهنگی و معنوی است.

میرسلیم: قبل از ناآرامی‌ها افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند!/ بی‌حجابی به خاطر ضعف گشت ارشاد نیست، برنامه دشمن است/ صدا و سیما باید اعترافات دستگیرشدگان را عمومی کند/ صدر اسلام، درِ خانه افرادی که دچار فحشا می شدند، پرچم نصب می‌کردند

سیدمصطفی میرسلیم چهره مطرح جریان اصولگرایی درباره شرایط موجود و لزوم پایبندی به قوانینی مثل حجاب اجباری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، دارای قانون اساسی و احکام شرعی است که باید به آن عمل کرد. باید قانون را محترم شمرد، وگرنه زیرآب نظام زده می‌شود. نباید چیزی که جزو احکام اسلام است را زیر پا گذاشت، پس ضرورت دارد که هم در این راستا، مراعات لازم صورت بگیرد و هم در اجرا، دقت‌نظر داشت. دستگاه‌های مختلف کشور در موضوع حجاب، وظایف مختلف دارند. برخی کارشان فرهنگی و بعضی از آن‌ها، ارشادی و انتظامی است و وجود گشت ارشاد هم، مبنای قانونی داشت.

نماینده تهران می‌گوید: بنده در چند ماه پیش و در چند مورد، آن هم پیش از شکل‌گیری ناآرامی‌ها، افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند. این اتفاقات نشان می‌داد که دشمنان نظام برای ضربه‌زدن به حاکمیت، برنامه داشتند، زیرا ریشه انقلاب اسلامی، فرهنگی و معنوی است.

عضو حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: دشمنان نظام دریافتند که با پافشاری بر مسائل اقتصادی، کارشان خوب پیش نمی‌رود. از طرفی، تاکید بر مسائل نظامی هم برای آن‌ها جواب مطلوب نداد، چون سابقه هشت سال جنگ تحمیلی را دیدند. از این‌رو، رفتند و فکر کردند و براساس مطالعات دقیق به این رسیدند که به مسائل فرهنگی و معنوی ما ورود پیدا کنند. بالغ بر صد‌ها موسسه تحقیقاتی درباره شناخت اسلام، ایران و جمهوری اسلامی تاسیس کردند.

او می‌گوید: این موسسات تحقیق کردند تا ببینند انقلاب ۵۷ اقتصادی بود؟ جواب منفی بود. نه اینکه آن زمان مشکلات اقتصادی نبود، اما انگیزه انقلاب‌کردن مردم اقتصادی نبود. آن‌ها فهمیدند که مردم ما ذکرشان یاحسین است و در عاشورا اعتقاداتی دارند، پس رفتند دنبال مسائل فرهنگی و معنوی و در تحقیقات تکمیلی خود به این رسیدند که مشکلات اقتصادی در جامعه اگر زیاد شود، اهتمام به مسائل معنوی، سست می‌شود. یعنی اگر شما درگیر مسائل اقتصادی باشید و نتوانید حقوق زن و بچه خود را بدهید، اگر کسی به شما بگوید، چرا این مسئله شرعی را رعایت نمی‌کنید؟ احتمال دارد به او بگویید ول کن بگذار به زندگیم برسم.

میرسلیم می‌گوید: این نظریه را حتی وزارت امور خارجه آمریکا هم به زبان آورد. رفتند دنبال اینکه فشار اقتصادی بر ایران تحمیل کنند تا با بهره‌برداری از آن، سستی در زمینه‌های فرهنگی و معنوی در مردم ایجاد شود که این کار، از دو سال پیش به صورت جدی آغاز شد.

نماینده تهران می‌گوید: گفته می‌شود بی‌حجابی وسیع‌تر شده است. از این‌رو، باید مسائلی که در پشت قضیه بوده است را روشن کرد، یعنی باید افشاگری شود که همه بدانند دشمن برنامه داشته است؛ نه اینکه مثلاً گشت ارشاد ضعف داشته و این بلوا‌ها درست شده است، یعنی دشمن از این اتفاق، به عنوان ابزار استفاده کرد.

او می‌گوید: نظام و صدا و سیما باید افشاگری کنند. باید اعترافات دستگیرشدگان را عمومی کرد تا همه با حقایق آشنا شوند، هرچند افراد مشغول چنین کاری هستند، اما این‌جا هم یک رودست از دشمنان خوردیم و حال باید مسیر خنثی‌سازی را دنبال کنیم. به این معنا که در فهماندن چگونگی ظهور انقلاب اسلامی و مبنای آن، تلاش شود و بگوییم چه باید کرد تا این نظام، پابرجا بماند. این کار نباید با اقدامات زورکی صورت بگیرد، بلکه باید جنبه تفهیمی داشته باشد. بگوییم پاکی و طهارت به نفع همه است و حال اگر کسی خواست به صورت ناپاک و ناسالم زندگی کند، خود به خود از جامعه طرد می‌شود. این مسئله به ویژه برای نسل جوان ما که الان پا در عرصه گذاشته و جریانات قبل از انقلاب را ندیده، ضرورت دارد.

میرسلیم می‌گوید: وقتی بی‌حجابی در فهم و ذهن مردم به صورت یک ضدارزش دربیاید، اگر بی‌حجابی وارد عرصه شود، تحقیر خواهد شد و این بسترسازی، شدنی است.

این چهره اصولگرا می‌گوید: در صدر اسلام، کار به گونه‌ای بود که درِ خانه افرادی که روی به فحشا می‌آوردند، پرچم نصب می‌کردند. اسلام نشان داد که با ناپاکی نمی‌توان به نقطه مطلوب رسید. حال کسانی که به آخرت اعتقاد دارند، این مسائل را سریع می‌فهمند، چون باید در قیامت پاسخگو باشند. ما موظفیم به موضوع حجاب بپردازیم تا این روند هرچه بهتر به منصه ظهور برسد.

منبع: رویداد۲۴
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 120
  • کوروش
    7

    اونجا سواحل قناری و هاوایی بوده رفتی دیدی شایدم یه سر به پاتایا زدی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      خیابان نبوده حمام عمومی بوده،ولی لخت مادر زاد ، لخت لخت ، استغفرالله دوستان شما رفتن چشمش بزارن کورش کردن

    • ناشناس
      4

      احتمالا در حموم خونه اش رو باز کرده راستی حرف پرچم شد اولین پرچم رو ما مردم دم در خونه ی تو نصب میکنیم نگران نباش مردک

    • به میرسلیم موتوردان
      3

      چطور خیابان هم آرام بوده وهم همه لخت لخت لخت ،بنظر شما این آروم یا آن

    • ناشناس
      4

      از عوارض و تبعات منفی کهولت سن و در کنار منقل بساط نشستن همین هذیان گفتن هاست!

    • ناشناس
      1

      بر ساقی مجمع تشخیص لعنت

    • ناشناس
      1

      مشاعرش رو از دست داده یا داره تندمیره ،گردو خاک بشه گند پسر منافقش رو بپوشونه ؛

    • ناشناس
      0

      مردک بدردنخوره مفتخور

  • فریبرز
    7

    یکی از ریاکارترین آدمهای این سیستم آقای میرسلیم است ،ایشون فقط دنبال ظاهرسازی است اما در درون واقعا سو استفاده گر و دارای رانت شدید حکومتی است تا جائیکه همه نزدیکانش بخوبی می‌دانند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      صحنه سرش که از تن جدا و آویزان در میدان آزادی است را دارم میبینم روزی که حساب همه اینها توسط مردم تسویه بشه

  • ناشناس
    4

    حتما توهم زدی که مردم رو لخت مادر زاد دیدی !
    شاید هم آقازاده ی منافقت چیزی بهت خورونده که اطلاعات ازت بگیره برای سازمانش که عوارضش همین لخت دیدن بوده
    !
    کاش اعترافات آقازاده ات هم توی تلویزیون علنی می شد ، ما مردم خیلی دوست داریم ببینیم چطور منافق شده و تو باهاش چطور رفتار کردی که انقدر بینتون گسست و اختلاف عقیده وجود داشته !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      78

      شما گمراهان جماعتی هستید که آقای میرسلیم که هیچ.....
      پیغمبر خدا هم اینجا بیاد نمی‌تونه شما رو به راست هدایت کنه....
      چون شما راه شیطان رو برگزیدید و کسی که فرمانش دست شیطان باشه به هر مسیری که شیطان بگه حرکت می‌کنه
      مگه آقای میرسلیم چه گفته ؟؟؟
      (درستی و پاکی و حیا به نفع جامعه است) این مسئله در قرآن کتاب خدا اومده ...
      کسی که سخنان میرسلیم رو مسخره می‌کنه در واقع آیات قرآن رو که از جانب خدای متعال نازل شده مسخره کرده

    • شیرتوشیر
      3

      کاربرناشناس -عجب الان میرسلیم مافیای خودرو شد آیات قرآن و ما شدیم جاسوس و دزد و اختلاس گر و منحرف . کاربرناشناس ملت ایران بیدار و آگاه شده اند تو هم بیدار شو . حجاب در قرآن برای زنان مومنه آمده اما اگه یه زن نخاد مومن باشه باید از نظر شما بره بمیره؟ دیگه بسه

    • 1

      ب۷: ۱۶راه شیطان راتووجماعتی که خودشیطانند وازشون دفاع میکنی میروی

    • ناشناس
      15

      به شیر تو شیر...
      نوشتی اگه یه زن نخواد حجاب کنه چی میشه
      یعنی واقعا خودت نمیدونی چی میشه؟ بی حجابی به خودی خود، گناه آنچنانی نیست اما عوارض ناشی از آن ناگوار و جبران ناپذیره .....
      چه بسا فردا دختران نوجوان مومنه حتی دختر خودت از این زنان بی حجاب الگو بگیرن و به راه اونها برن ....به هر حال زنی که پوشش داره ارزش و عفت بیشتری رو هم برای خودش و هم جامعه حفظ می‌کنه.....
      یک ضرب‌المثل آمریکایی می‌گه:
      اخلاقیات مانند موج دریا می‌مونه وقتی یک موج حرکت می‌کنه موج بعدی رو میسازه و حرکت میده و اون موج بعدی و بعدی و بعدی.......
      برای همینه که امر به معروف و نهی از منکر از دستورات دین اسلامه....
      اگر امر به معروف نبود امروز هیچ نشانه‌ای از دین و اخلاق و پرهیزکاری در جهان وجود نداشت.....

    • ناشناس
      0

      میرسلیم اگر عرضه هدایت داشت بچه منافق خودشو هدایت می کرد ! کسی که حرف مسخره می زنه مسخره ش می کنن ! کسی که دروغ می گه صد درجه از زنا کار کثیف تره ! این دغل باز میگه زنا رو لخت مادر زاد تو خیابون دیده الاغ اگه تو دیدی هزاران نفر دیگه هم دیدن چرا هیچ جا خبرش منتشر نشد !
      تو ادمی هم که نمایندگی اسلام رو گرفتی برو به عقلت رجوع کن که بنا روایات اسلامی رسول باطنیه ! ببین حرف این ادم چقدر باعقل مطابقت داره بعد بیا اقا رو در جایگاه پیامبر بزار !ایشون در حد تیله هم نیست ! تا چه برسه به این که نماد حق واسلام باشه !

    • 0

      بنا بر روایات امثال میرسلیم وحکام فعلی کسانی هستند که امام زمانهم بیاد باهشون در گیر میشه پس قوم گمراه وگروه ضاله همینهای هستند که سالهاست با رباخورای وریاکاری واختلاس زندگی انگلی دارند ادرس روعلط بهت دادن ساده لوح !

  • ناشناس
    4

    شاید عینک اشعه ایکس زدی شیطون بلا
    شایدم با جمعیت نسوان فامیل رفتین گرمابه
    در ضمن اعترافات آقازاده ی گلتون رو هم رسانه ای کن ملت ببینن جیگر
    سی ساله تو مرکز تحقیقات مونور مثل بختک افتادی چه غلطی کردین اونجا با اون حقوق و مزایای میلیاردی

  • ناشناس
    3

    صدا و سیمای بی عرضه که فقط وظیفه دارد فوتبال انگلیسی را تبلیغ و نمایش دهد. دریغ از یک برنامه مناسب برای دانش و فرهنگ مملکت.

    نظرات شما -
    • 2

      فرهنگ ودانش این مملکت در۵۷یغمارفت

  • محمدرضا
    1

    دو کلمه هم بشنوید از مافیای خودرو

  • امید
    64

    بابا بنده خدا درست میگه من نمیدونم چرا بعضی ها لجبازی میکنند ..متاسفانه فکر میکنند که آمریکا و غرب به فکر مردم هستند...عراق و افغانستان هم همین فکر رو میکردند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      امید ،،خف

    • 0

      سطح درک پایین همینه بچه بالاتر از عراق وافعانستان رو نخونده !

    • یکی از مردم
      2

      اینقدر با این کلمه ها بازی کنید تا بزودی پردهای قدرت و ثروت از چشمهای خودپرستتون کنار بره و کل مردم ایرانو رو در روی خودتون و خواهان نابودیتون ببینید...پس طبق منطق خودت شاه هم چون با اونها رابطه داشتایران ویران شدو بدست شماها افتاد؟!!!!!!!!

  • مهدی علم الهدی
    1

    هر کی چشمش دنباله یه چیزه دیگه

  • حاج سعید طوسی
    2

    ای ناکس،ازبس اینگونه فکر میکنی،شب ها خواب می بینی که دنبال حوریان بهشت روانه شده ای. یا اینکه رفتی لبنان و سوریه این حوریان به استقبال تو آمده اند

    نظرات شما -
    • 33

      به طوسی
      انسان بسیار نادانی هستی نادان و گمراه

  • ناشناس
    1

    مردک صدر اسلام در خصوص خائنین به اسلام و کشور که برای پول و منافع برای سرویس ها ی جاسوسی ار می کردند و فرزند امثال تو بودند چکار می کردند؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    میرسلیم جان کجاها میری دور دور که این صحنه هارومیبینی چرا ما نمیبینیم. راستی از آقا زاده چه خبر؟ از زندان آزادش کردی؟ :))

  • آزادی
    1

    سواحل تایلند رو با ایران اشتباه گرفتی یا شاید به اونجا رفتی و دیدی .مردم به دنبال حقوق انسانی خودشان هستند .آخرت و قیامت اگه بود شما ها چنین کاری با مردم نمی‌کردید این حرف ها برای ترساندن مردم است .اگر قرار به نصب پرچم است باید به علم الهدی این رو بگی

    نظرات شما -
    • 33

      شما ندیدی، من زیاد دیدم از این موارد،، تو شهر ما تو پارک‌ها زنها نه تنها روسری در میارن بلکه مانتوهاشونم در میارن و با تاپ مینشینن دور هم ،،ترانه میزارن جلوی آقایان می رقصند کسی که هم جرات نمی‌کنه چیزی بهشون بگه به خاطر مصلحت ایران

    • ناشناس
      0

      شما نکنه بچه پاتایا هستین! گشت ارشاد ندارین مگه !

    • به آدمگ ساندیسی
      1

      چشمهاتو درویش کنی درست میشه من که تو تهران هستم همچین چیزی ندیدم خیلی خانمها روسری ندارن ولی دلیلی نداره زل بزنم به موهاشون مگه مو هم چیز عجیبیه که ندید بدید بازی درمیاری؟ مشکل از تو و امثال توئه وگرنه بیشتر آقایان توجهی نمیکنن

    • یکی از مردم
      0

      توی آلمان استخر ها مختلط بود بعضی از این مردهای عر... که به اونجا مهاجرت کرده بودند اونجا مزاحمتهایی درست کردند که دولت آلمان مجبور شد استخرهارو جدا کنه با وجود اینکه تعدادشون خیلی کم بود... کلا کسانیکه توی کشورهای خودشون زیادی محدود شدند وقتی میرن یه جای آزاد گه گیجه میگیرن حالا این آقا کجا رفته بوده بماند!!!

  • بازنشسته
    2

    میرسلیم جان هنوز نفهمید 90درصد مردم ایران به صدا وسیما میلی ایران نگاه نمی کنند . اخبار از ماهواره می گیرند و ان ده درصد هم که نخورده مستند و جیره خوار نظام ...

  • ایرانی
    1

    نگاهی به اینه بنداز ،پیرمرد،خجالت بکش،مردم از فقر و بیکاری دارن ناامید و نابود میشن ،تو در فکر چی هستی، باطن ذات خیلیا واسه مردم روشده،.فقر و بیکاری و فرار نخبگان و نابودی محیط زیست و تورم را درمان کردید؟ !!!! اینجا سرزمین کورش کبیر،داریوش و نادر شاه هست ،حد خود را بدانید و به مردم نجیب و شریف ایران اینقدر توهین نکنید .

  • آشیل
    1

    فرهنگ ایرانی که توسط شما در حال نابودی است در حال جایگزینی با فرهنگ اعراب هستید .از برکات انقلاب آمار بالای فقر فحشا و بی اعتباری ایرانیان در جهان است کشوری که در حال تبدیل شدن به اقتصاد برتر آسیا بود با انقلاب شما نابود شد .حمایت شما از تولیدات بی کیفیت باعث مرگ ومیر بالای مردم ایران شده و هیچکس پاسخگو نیست اونوقت توقع دارید مردم ساکت باشند و صدایشان در نیاید

  • ناشناس
    1

    "میرسلیم: قبل از ناآرامی‌ها افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند!"!!
    ای شیطون!عینکت نکنه از اون عینکاست که مردم و لخت نشون می ده؟!

    نظرات شما -
    • همکار
      1

      یعنی اونموقعی که در تحقیقات موتور بودی ودر ستاد کل نیرو هم بودی همه را لخت میدیدی، استغفرالله ، خدایا چه خبره !

    • نقی معمولی
      10

      ایشون بدون عینک هم می بینه چون بصیرت داره ولی پسرش نداره ، نداره

    • ناشناس
      0

      😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

  • وحید
    2

    حتما موقعی که تو خیابانهای تایلند قدم میزدی دیدی

  • خندان
    2

    خانم خودت نبوده

  • ناشناس
    3

    احتمالا ننتو دیدی 🤬

  • 1

    طالبان جلو شما اروپایین خدایش😑

  • رز
    2

    آقای میر سلیم کسی که کفش آمریکایی بپوشد آن هم در مجلس انقلابی وراتخواری خودرو کند در خانه چی نصب می کنند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      پوستر لختی

  • 🐜
    1

    میرسلیم یک ساندیس خور دوموتوره وتندروبودوهست حرف هایش دروغ بوده و هست وبسیاربی ادب وبیشرف میباشد

  • 1

    مردک پسر تو در سن بالا سال 1398 به اتهام همکاری با سازمان مجاهدین شده است. سازمانی که اکنون دیگر نادان‌ترین جوانان نیز نسبت به آن کششی ندارند. بقول خودت از کودکی او وبا توجه به ضعف هایش،" من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم»، اما نتوانسته اید او را تمشیت کنی؛ حالا برای مملکت نسخه می پیچی؟ البته من به فرزند شما بعنوان یک فد احترام می گذارم؛ وقصد توهین و یا خدای ناکرده تحقیر ایشان را ندارم.

  • ناشناس
    1

    آقای میر سلیم اگر در جامعه لخت مادرزاد دیدی چرا به گشت ارشادتون نگفتی بجای اون دختر با مانتوی دو متری اون لخت های مادر زاد رو بگیرد چون وقتی بر اثر هزار جور مریضی و تومور مغزی که داشتن سکته می کردن و فوت می شدن وقتی فیلمش از طریق صدا و سیما پخش می شد مردم می گفتن گشت ارشاد حق داشته لخت مادرزاد رو بگیره اما با پخش فیلم صدا و سیما دختره بینوا با مانتوی بلند و شال بر سرش دل همه رو به درد آورد شما که به روز قیامت ایمان داری عجیبه تا الان یقه ی گشت ارشاد رو نگرفتی که بجای اون دختره چرا لخت مادرزادها که شما دیدی دستگیر نکردی؟

  • دلسوخته
    1

    خوشحالم که کمترین آمار رای مردم داشتی نفراخر شدی،
    میدونی 50درصدازاون رای ها هم از سر رضایت عملکرد تو نبود چون می‌دونستن از آخر اولی رای دادند،
    گفتنی ها را مردم گفتندفقط زبان توهین وذهن متوهم وحوش امثال تو یک چنین تراوشات پورن آلودگی صوتی بجا می‌گذارد...

  • ناشناس
    1

    لخت مادر زاد . تکزاس بوده .وقتی بخوان کار اشتباهشون رو توجیح کنن دست به دروغ های کثیف میزنن

  • آرشان
    2

    چطور من جوان ندیدم ولی این پیرمرد افغانی دیده.

  • ناشناس
    2

    در خانه کسی که احیاناً ،منافق بودند چه نصب می کردند

  • ناشناس
    26

    من هم چندمورد خانم چندماه قبل لخت وبالباس زیر دیدم چرا مامردم جوری شدیم که حرف حق راقبول نمی کنیم خداوند به نوح فرمود نصیحت ابلیس راگوش کن دراسلام حرف حق مهم است گویند فاسق هم که باشدبایددرمورد کلامش تحقیق کرد...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      کسی که قرآن بخونه و به اون عمل کنه آیات قرآن با پوست و گوشت او عجین میشه و کسی که پیروی از هوای نفس و شیطان کنه ،شیطان بر او بر عقل و بینش او مسلط میشه

    • امیر ب ناشناس
      1

      جناب ناشناس جیره خور آخرشه خوب بخور

    • 0

      چرا به گشت ارشاد زنگ نزدی نکنه می خواستی تا ته فیلم روببینی بلا !

    • 0

      الان شیطان بر بیشتر مسولان کشور سواره! شایدم قران خونای خوبی باشن. مثل خوارج.
      اما حکایت قران خوانهای اخرازمان فرق می کنه ! بنابر روایت ،اهل فسق ،متمایل به اصحاب قدرتند وقران رامیخوانند اما ز استخوان ترقوه انها پایین تر نمی رود کنایه از ان که در قلبشان نمی نشیند. قران در این دوره اسباب بازی میشود بنا بر روایات !پس خوانندگان بی عمل قران حکایتشان همان حکایت معروف کاهنان یهود است که به تعبییر قران تورات را حمل می کنند چون چهار پایان !

  • 0

    چقدر هممون بی غیرت شدیم همچی آدم های مدام هر روز توهین کنن به دخترای سرزمینمون .ننگ بر تو بی شرف

  • ناشناس
    0

    این دیگه کیه حرف میزنه مملکتو خورد نظرم میده

  • 0

    زمان پیامبر با اختلاص گر چکار میکردن اونم باید به سر خودش بیارن

  • ناس
    0

    پس چرا ما ندیدیم !! نا قلا کجا رفته بودی شاید تایلند

  • ناشناس
    0

    چه آدمای پیدا میشن ... عجب ای کیو سان توبودی؟ پدر منافق

  • ناشناس
    0

    چقدر در ذهن این افراد ولایی و متحجر فیلم پورن پخش می شود...به ایشان توصیه می شود جهت تزکیه نفس داستان حضرت موسا و دختر حضرت شعیب را مطالعه بفرمایید...الهم اشفع کل مریض

  • ناشناس
    0

    حاجیمون تعطیله حسابی... اون هم نه پنج شنبه و جمعه... سه ماه تعطیلیه بابا طرف....

  • ناشناس
    0

    پیریه دیگه لامصب زمان و مکان را قاطی میده . احتمالا سفرهای اعتقادی بوده اکثرا با برو بچ میری خصوصا داش شریعتی کیهان پسند

  • روح اله
    0

    میر سلیم جان چی زدی و کجا رفتی؟؟ لطفا به اشتراک بذار

  • حميد
    0

    اون وقت صبح كه بيدار شدي غسل كردي ؟

  • ناشناس
    0

    میگن چرا اکس گران شده خوب مسولان همین چیزها میزنند که یک روزه امریکا و اسراییل را فتح میکنند .این دیگه از جنس اعلا بوده میری جان

  • 0

    احتمالا شب معراج اشتباهی رفتی برای همین که کچله از بس عورت میبیند به خاطر یک رنگ شدن با عورتها کچل شده .

  • سید
    0

    جنس از موتوری نگیر 😂😂😂😂

  • رابی
    0

    احتمالا ایشان هم برای خرید سیمونی به آنتالیای ترکیه رفته بودند و اون خیابانی که در اون مردم لخت مادرزاد بودند را با سواحل آنتالیا اشتباه گرفته است.

  • ناشناس
    0

    اين آدم ميبينم حالم به هم ميخوره ياد ديكتاتوركره شمالي ميفتم

  • ناشناس
    1

    پیر سگ بچه های خودت تو خارج خوش میگذرونن برای ما تعیین تکلیف میکنی

  • پلنگ
    0

    آقای میر سلیم
    چطور زنان لخت وعریان را دیدی اما اختلاس و دزدی های ۹۲ هزار میلیاردی را نمی بینی

  • ناشناس
    0

    عقل سلیم نداری میر سلیم!

  • ایران من
    0

    دقیقا درست می فرمایید جناب دکتر میرسلیم
    یکبار حرف درست زدین.

    از صدا و سیما خواهش میکنیم ک اعترافات فرزند آقای میرسلیم رو ک با مجاهدین خلق همکاری داشته رو پخش کنه،و اینکه با توجه به رای کدوم دادگاه الان آزاد هستند.

  • ناشناس
    0

    آقای میرسلیم من هم دیده ام اما آنها کسانی هستند که امثال شما آنها را به جنون کشانده اید.چه خوب بود علاوه بر فحشا درب خانه ای که منافق دارند،اختلاس کرده اند،آقا زاده ها در فرنگ هستند،دوتابعیتی ها،رانت خواران وووووهم پرچم می‌زدند.

  • ناشناس
    0

    وقتی سهام ایران خودرو ریزش میکنه، میای به زمین و زمان فحش میدی. وقتی هم بالا میره شاد و خندون هستی.ای ناقلا!
    در ضمن کار دشمن نیست، دژژژژژمن هست!

  • ناشناس
    0

    فکر کنم رفته حموم زنونه!!!

  • نیما
    0

    اونجایی که این چیزا رو دیدی گلم خونه عفاف رفته بود جنسشم خوب بوده فکر کردی تو خیابونی

  • ناشناس
    11

    مگر آقای می سلیمی چی گفته از خدا بی خبر کسی که به آخرت ایمان داشته باشه این همه چرت و پرت نمی گه

  • ناشناس
    0

    داداچ عنبرنسا را با گل قاطی نکن بکش . همین آشغلها را دود میکنی که اینقدر متوهم شدی.

  • متفاوت
    0

    نگران نباشید.روز قیامت همه مردم لخت وعریان محشور میشوند و دستها و پاها و زبانها و ریشها همه خود به زبان می ایند و شهادت میدهند.

  • ازادی
    0

    اگر امام زمان بیاد پست تو را در هیت مدیره خودرو سازان تمدید میکند یا قطع

  • بنیامین
    0

    اونا لخت بودن تو چرا نگاه کردی مگه نگاه به نا محرم گناه نیست تمام تصوراتم ازت پاک بهم ریخت

  • ناشناس
    0

    شبا سر و ته بخواب تا خواب بد نبینی.یاوهگویی در این دنیا ی پر تمطراق سیاسی پایانی ندارد.

    نظرات شما -
    • 1

      شما هم، هر زمان خواستی بخوابی بسم الله الرحمن الرحیم بگو و بعد بخواب مطمئن باش شیطان فرسنگ‌ها از شما فاصله میگیره و زندگی بهتری رو تجربه خواهی کرد

  • مهران
    0

    تورخدا چی میزنی . به منم بده که کمتر فکر کنم.

  • علی
    0

    خجالتم خوب چیزی است پسر شما که جزوه مجاهدین است اگر عدالت تو این کشور بود باید اعدام میشد چرا بقیه را اعدام کردنند خودت هم یک دروغگو بالفطره هستی همه مردم ایران امثال شما جیره خواران را میشناسند

  • ناشناس
    0

    تو۸۰ملیون ایرانی حالا چند نفر دیوانه تو خیابون لخت شدند دلیل نمیشه مردم ایران متهم به این کارهای زشت کرد

  • ناشناس
    0

    پیرمرد چه چشمای قویی داری

  • غریبه
    1

    آنها که لخت دیدی ازهم حزبی های فرزند برومند شما سازمان منافقین بودند --- سربازان مریم رجوی اگه نمی شناسی از پسرت آمار بگیر

  • ناشناس
    0

    اونایی که تو دیدی ، احتمالا حوریان بهشتی بودند...

  • ناشناس
    0

    اقایون به ما منقلیها توهین نکنید ماهرچه کشیدیم کسی رولخت ندیدیم

  • ناشناس
    0

    حاجی بگو کدوم خیابان بود؟؟؟؟؟؟

  • آریایی
    0

    یک فیلمی بود که طرف شرط بسته بود با دوستاش تا چهل روز با کسی ارتباط جنسی نداشته باشه روزهای آخر توی خیابون مردم رو لخت می دید

  • امیرکبیر
    0

    بزرگی میگفت کسانی که در تربیت فرزند خود ناموفقند اگاگر وارد سیاست شوند باید فاتحه آن جامعه را خواند چرا که نتیجه رفتارشان جز بداخلاقی و دزدی و فقر وفحشا...آن هم بنام دین چیز دیگری نمیباشد.الحمدا...آنقدر فرتوت شده اید که از خودتان نمیپرسید این باصطلاح بچهها از نظر شما کی و کجا شخصیت پیداکردند؟کاش بجای آنکارا کردن ریش خود،بدنبال درست کردن ریشه میرفتی تا جوانان امروز ترا منتر خطاب نکنند.....

  • اند اره
    0

    چرت وپرت

  • ناشناس
    0

    خاک بر سرت کنند مردک مجنون
    نظام را همچون تو روانپریشی باید مصلحت کند، زیبنده هم هستید

  • ناشناس
    0

    آدرس شو به ما هم بده 😁😁

  • 0

    احتمالا جای سر میری با تهش اشتباه شده هر چند اینها سروتهشان یکی است .

  • ناشناس
    0

    تا کی سر مبارک را در برف می کنید و همه اعتراضات مردم را به حجاب تقلیل می دهید؟ مصداق بارز ان جریان اقازاده شماست. اگر شما در دل عزیزان بالایی جایی نداشتید، اقازاده با جرم جاسوسی الان کجا بودند؟؟ مردم از این نابرابری ناراحتند، از اختلاس، از دزدی، از بی کفایت هایی که پست های بالاتر می گیرند و....

  • رضا
    0

    سلام پیش چشم پزشک رفتی شاید هم توهم زدی سری به روان پزشک بزن

  • مجید
    0

    والا ما تایلند هم رفتیم. تو خیابون که هیچی. حتی تو جاهای دیگه اشون هم لخت لخت لخت ندیدم. حداقل ی چیزی پاشون بوده. احتمالا رفته بود بلک بیچ توی آمریکا که لخت مادر زاد دیده.

  • ناشناس
    0

    میرسلیم جان لطفاً توضیح بده که چگونه پسر منافقت را تولید کردی؟ معمولا عملیات تولید مثل با زن لخت مادرزاد انجام می‌شود. واقعا مهندسینی که سواد کافی ندارند میروند سراغ دروس حوزوی تا پوششی برای بیسوادی خودشان بیایند.

  • ناشناس
    0

    دکتر احتمالا تو ماشین داشتی فیلم خاک بر سری می دیدی؟؟؟
    دهانی که بی موقع باز میشه، آدم !! رو لو میده

  • ناشناس
    0

    فقط اینو بگم که نه جمهوری میدونی یعنی چی و نه اسلامی!

  • آلن
    0

    با جماعتی روبرو هستیم که تمام فکرشان کمر به پایین است

  • ناشناس
    0

    ساقیتو عوض کن و داروهای رو هم به موقع بخور شاید خوب بشی و توهم نزنی

  • امين
    3

    بعضي از افراد كه بچه هاشون با شبكه هاي جاسوسي صهيونيستي و ضد انقلابي همكاري ميكنند حق ندارند در خصوص آشوب هاي و اغتشاشات اخير نطق بزنند هرچند كه داراي جايگاه هم باشند .مردم نه از انقلاب قهر كرده اند و نه از نظام خسته شده اند مردم صرفا از بعضي از مديران چاپلوس بيزارند كه انقلابي نمايي ميكنند

  • ناشناس
    0

    میگن آخوندا بدن و آدم های مذهبی بدتر
    خوب اگه ماها بدیم شما به اصطلاح روشنفکرا شما چرا کار خوب نمیکنید اونایی که بد حجاب و بی حجاب و ازدین بدتون میاد ادعای روشنفکری دارید شماها چرا کار خوب نمیکنید و چرا به مستحق یتیم و مستجر و رفتار خوب ادب و شخصیت واخلاق نیک انجام نمیدید شاید نظر مردم عوض شد و گفتن خوب این بدحجابها و ... خوب هستند

  • شهروند
    0

    جناب در زمان صدر اسلام هر کس از بیت المال زیاده خواهی میکرد تو دستش سیخ داغ یا اهن داغ میگذاشتند ( داستان امام علی و برادرش در جهت دریافت از بیت المال)

  • ناشناس
    0

    داستان این بنده خدا هم جالبه
    تو نیمه اول انقلاب پست داشت و توی سیاست مداخله می کرد، توی دهه دوم یه گوشه خلوت گیر انداخت و داشت بی سر و صدا ارتزاق می کرد و داشت سالهای آخر عمر رو به خوشی و راحتی می گذراند تا به ناگاه فرزند دلبندش جاسوس از کار درآمد و این بنده خدا مجبور شد برای ماله کشی از کنج خلوت عافیتش بیرون بیاد و هر از گاهی اینطور خودش رو سیبل تیرهای مردم بکنه تا به آقازاده اش کاری نداشته باشن

  • ناشناس
    1

    نکنه اونی که دیدی کاترین شکدم بوده آقای میرسلیم

  • ناشناس
    0

    این که آقای میرسلیم می فرمایند در صدر اسلام، کار به گونه‌ای بود که درِ خانه افرادی که روی به فحشا می‌آوردند، پرچم نصب می‌کردند، ایشان بدانند این موضوع مربوط به دوره جاهلیت و قبل از اسلام بود.

  • به حامیان حجاب
    0

    شماهایی که به خاطر اسلام و حجاب از اینا حمایت میکنید
    قول خوردید
    چون اینا اومدن که دقیقا اسلام رو از بین ببرن
    حجاب بخش کوچکی از اسلام هست
    اونم اگه برین آیات رو بخونسد متوجه میشید که حجاب برای مو نیست،برای سر و سینه ی زنان ، اونم زنان مومن پیامبر هست و زنان کنیز و بردگان حجاب نداشتن
    حجاب برای ایمنی بیشتر زنان هست و خداوند گفته برای شما بهتر هست
    یکم قران بخونید متوجه میشید که خدا به اندازه ای که سر شرک و مشارکت با کافرین( امثال پوتین)، و کشتن و خونریزی، و کم فروشی و گران فروشی و ربا( بانک ها)
    سخت گیر بوده، سر حجاب چندان سختگیر نبوده
    توروخدا یکم قرآن بخونید و از خدا بخواهید پرده ای که جلوی چشم و گوشتون از طریق اخبار زده شده رو کنار بزنه و بهتون آگاهی بده تا متوجه شین که دارین چه چیزهایی رو فدای چه چیزهای دیگر میکنید

  • مهرداد سربندی
    0

    فقط همین را کم داری که بخاطر دروغ گفتن دماغت اندازه دماغ پینوکیو بشه. چی ازت در میاد خدا عالمه. مخصوصا که خدا هم کورت کنه. واویلا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها