سخنان رئیس جمهور آمریکا بار دیگر دروغ بودن ادعای حمایت از حقوق انسان و صلح را اثبات کرد/ آمریکایی‌ها از هر حرکت نوآورانه ملت ایران خشمگین و از مشکلات و ناامنی‌ها خوشحالند/ وزارت نیرو با تبیین کمبودها، مردم را در جریان برنامه‌هایش برای بهینه‌سازی مصرف قرار

رئیس جمهور در واکنش به شیطنت اخیر آمریکا اظهار داشت: اظهارنظرهای رئیس جمهور آمریکا در حمایت از آشوب، ترور و ناامنی در ایران بار دیگر دروغ بودن ادعای حمایت از حقوق انسان و امنیت و صلح را اثبات و عنوان شیطان بزرگ را معنا کرد.

سخنان رئیس جمهور آمریکا بار دیگر دروغ بودن ادعای حمایت از حقوق انسان و صلح را اثبات کرد/ آمریکایی‌ها از هر حرکت نوآورانه ملت ایران خشمگین و از مشکلات و ناامنی‌ها خوشحالند/ وزارت نیرو با تبیین کمبودها، مردم را در جریان برنامه‌هایش برای بهینه‌سازی مصرف قرار

رئیس جمهور در جلسه امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به حمایت‌ آمریکا از ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران، گفت: اظهارنظرهای رئیس جمهور آمریکا که به خود اجازه می‌دهد به آشوب، ترور و تخریب در کشوری دیگر دامن بزند، یادآور سخن جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی است که آمریکا را شیطان بزرگ، خواند.
آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه در ریشه‌یابی بیشتر خرابکاری‌ها، ترورها و اغتشاشات منطقه می‌توان نقش و شیطنت آمریکا را یافت، تصریح کرد: ۷۰ سال حمایت از جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و همچنین دو دهه تجاوز و جنگ‌افروزی خود آمریکایی‌ها در افغانستان مصادیقی از اقدامات شیطان بزرگ است.
آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران احساس خشم و و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند، تصریح کرد: ملت بصیر ایران دشمن و ترفندهایش را به خوبی می‌شناسد و اینبار هم او را در رسیدن به هدفش ناکام می‌گذارد و راه رشد و پیشرفت را با قوت و عزت ادامه می‌دهد.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش امیدآفرینی در جامعه با سخنان متقن، قابل دفاع، وحدت آفرین را وظیفه و مأموریت خطیر و اصلی اعضای دولت عنوان کرد و گفت: دشمن در حوادث اخیر به دنبال القای یأس و ناامیدی است و باید با اقدامات موثر برای پیشبرد امور و حل مشکلات مردم با این توطئه دشمن مقابله کرد.
آیت‌الله رئیسی از اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات شرکت‌های زیانده و ایجاد انضباط مالی در این شرکت‌ها قدردانی کرد و بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق اینگونه اقدامات برای افکارعمومی تاکید کرد.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به مسأله خشکسالی در کشور، مدیریت مصرف منابع را مورد توجه قرار داد و وزارت نیرو را مکلف کرد با تبیین دقیق مشکلات و کمبودها مردم را در جریان برنامه‌های این وزارتخانه در مدیریت و بهینه‌سازی مصرف قرار دهد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • عادل
    3

    هیچ دشمنی مثل شما برای ایران نیست هم ملت میدانه هم خودتان

  • 🐜
    1

    سلام هم کلاسی منم شش کلاس درس خواندم توکجاو من کجا.من ازتوخوشبخت ترهستم .خوشبختی پول و مقام نیست .ایاارامش هم داری؟هم کلاسی

  • ناشناس
    1

    بهتراست شما امریکا را بهانه نکنید به درد دل مردم برسید وصدای مردم را بشنوید

  • ناشناس
    1

    وزارت نیرو ارسال برق به عراق و سوریه را قطع کند، سوخت مجانی به لبنان ندهید بفکر مردم خودتان باشید ملت حال خوشی ندارن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      سوخت ایران تا سیصد سال دیگه تموم نمیشه تو غصه این چیزها رو نخور
      علت دشمنی غرب با ایران همینه
      چشم طمع به این منابع دارند که از آشوب‌ها در ایران هیجان‌زده شده‌اند....

  • فرشید
    1

    گیر شما عقب مونده ها امریکاست ولی گیر مردم شماها هستید.بفهمید نفهمای عقب مونده

  • مهدی
    0

    آقافرشید
    اگه یکی ازاعضای خانوادت توهواپیمای مسافربری که توسط ناوآمریکایی زده شدبودمیفهمیدی گیرکارکجاس
    البته اون زمان گذشت یکی بزنه ده تامیخوره
    تنهاکشوری که جلوقلدرجهان ایستاده ماهستیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بعضی‌ها فراموش کار هستند ،، فکر میکنند آمریکا فرشته نجات است و هیچ مشکلی برای هیچ کشوری بوجود نیاورده و جالب اینکه دیگران رو نفهم و خودشونو فهمیده خطاب می‌کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها