رهبر طالبان: تمام اصول غیراسلامی از وزارت‌خانه‌ها لغو می‌شود

هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان در یک پیام صوتی که از او منتشر شده، می‌گوید تمام لوایح و قوانین وزارت‌خانه‌ها که در بیست سال گذشته ساخته شده را با جمعی از روحانیان بررسی خواهد کرد و قوانین و احکامی که «غیرشرعی و غیراسلامی» باشند، لغو خواهد شد.

رهبر طالبان: تمام اصول غیراسلامی از وزارت‌خانه‌ها لغو می‌شود

به گزارش بی بی سی، گفته شده این پیام صوتی منتسب به رهبر طالبان که از سوی یک سخنگوی طالبان و همچنین افراد نزدیک به مقام‌های طالبان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، تازه‌ترین اظهارات اوست.

رهبر طالبان در این پیام صوتی می‌گوید: امیدواریم که در آینده یک نظام صد در صد اسلامی داشته باشیم... به شما اطمینان می‌دهم، قوانین و اصول و لوایح تمام وزارت‌هایی را که در بیست سال گذشته در دوران کرزای و اشرف غنی ساخته شده‌اند، در اختیار علما (روحانیان) قرار می‌دهیم که از نظر بگذرانند. آن مواردی که شرعی نباشد، به نفع مردم نباشد و احکام ظالمانه باشد، آن را لغو می‌کنیم. نظام خالص شرعی می‌سازیم. در این راستا کارهایی در جریان است و کارهایی انجام شده است. موارد زیادی است که غیراسلامی و غیر شرعی است و در حال حذف شدن است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    2

    افرين بارک الله حکومت باید اسلامی باشد رفتار اسلامی اقتصاد اسلامی سیاست اسلامی مدارس اسلامی همه چیز باید اسلامی ناب محمدی است ، اسلام پیروز است چرق و قرب نابود است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احمق هایی که در 1400 سال قبل فریز شدند

  • ناشناس
    0

    مرگ و نفرین خدا بر شما باد،که به نام خدا بندگان وی را به اسارت گرفته اید

  • ناشناس
    5

    طالبان بسیار کار درستی می‌کند و باهوش ترین انسان ها در روی زمین طالبان هستند....
    مسلمان باید قوی و با صلابت باشد مسلمان ضعیف النفس مسلمان نیست ....
    مسلمان واقعی کسی است که احکام اسلام را همانگونه که خداوند در قرآن فرموده نه کمتر و نه بیشتر اجرا کند....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      البته غیر از دزدی وغارت وچپاول کشتارو افازاده بازی وکاخ نشینی و هزارا ن میلیاردی بالا کشیدن .

  • ناشناس
    0

    احکام شرعی که شماتروریست‌های آدم‌کش ،وحشی ومتجاوزبه، نوامیس مردم به اجرا بگذارید معلوم است آخرش چه می شود

  • ناشناس
    0

    شما ها مسلمان واقعی نیستین با قوانین من درآوردی و ضد اسلامیت ن مردم افغانستان را به اسیری گرفتین امیدوارم وجود نحستون بزودی از روی زمین پاک بشه یه مشت نفهم و بی‌شعور و از اخلاق وانسانی و دین خدا بدورین شماها.
    مسلمان واقعی اونی هست که از دست و زبان واعمال دیگری آسیب نبیند اشما ها ضد همه آنها هستین. لعنت خدا برهر ضد بشری که به اسم دین وتفسیرهای من درآوردیبرای منفعت خودش با زور واسلحه حکومت میکنه.

  • ناشناس
    0

    اخوند زاده جان از صمیم قلب دوست داذیم.هرچی اخوند و روحانی داذیم رو بهت هدیه بدیم تا در این امر خطیر کمک حال شما باشند...ما را هرچه از اسلام اخوندی رسید بس است

  • ناشناس
    1

    درود بر مجاهدین صادق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها