امام جمعه گرگان:

حجاب و آزادی بهانه اغتشاشگران بود/ وحدت و همدلی راهبرد حیات بخش جامعه امروز است

امام جمعه گرگان‌ با اشاره به نقشه های شوم دشمنان برای اختلاف انگیزی میان مردم، گفت: وحدت و یکپارچگی مردم به ویژه اقوام و مذاهب راهبردی حیات بخش و اجتناب ناپذیر است.

حجاب و آزادی بهانه اغتشاشگران بود/ وحدت و همدلی راهبرد حیات بخش جامعه امروز است

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه شهر گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیزکاری، اظهار کرد: ماه ربیع الاول و ایام‌ شادمانی خاندان آل الله و مومنان و پیروان دین مبین اسلامی و فرصتی برای تحکیم و تقویت ارتباط معنوی است.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته وحدت اسلامی و میلاد رسول اعظم (ص) قرار داریم، افزود: همدلی و یکپارچگی مسلمانان به ویژه در شرایط امروز دنیا یک راهبرد حیات بخش و اجتناب ناپذیر است.

امام جمعه گرگان با تاکید بر لزوم شناخت نقشه های دشمن برای ایجاد تفرقه انگیزی میان مسلمانان، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب وقتی قدرت پوشالی خود را در حال نابودی و اضمحلال میبینند آخرین حربه خود را در مسیر اختلاف افکنی میان مردم و به ویژه اقشار و اقوام مختلف قرار داده اند.

آیت الله نورمفیدی بیان مساله حجاب و مساله آزادی زنان را یک بهانه نخ نما توسط اغتشاشگران دانست و گفت:زنان و دختران فهیم و مترقی ایران اسلامی به جز تعداد معدودی از دختران ما که دچار هیجان شده بودند دست رد به سینه نقشه های دشمن زدند.

وی بانوان محجبه ایرانی را پس از انقلاب اسلامی دارای مسیولیت های خطیری از جمله وزارت، استادی دانشگاه، پزشکی و فناوری، ورزش، مراکز دولتی و صنعتی عنوان کرد و ادامه داد: این بانوان فرهیخته ثابت کردند که حجاب مانع پیشرفت کاری آنان نشده و چه بسا این حجاب بوده که با جلوگیری از وارد شدن به حواشی رشد و پیشرفت کرده اند.

امام جمعه گرگان با تقدیر صمیمانه از نیروهای مقتدر اما مظلوم انتظامی به ویژه به واسطه اتفاقات اخیر، تصریح کرد: کسانی که مخل امنیت کشورها شده اند بدانند که زیست آنها در کشور در سایه امنیتی است که نیروهای فراجا و مسلح کشورمان تامین کرده اند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: جانفشانی نیروهای انتظامی در تقدیم ۱۳ هزار شهید، نمونه بارز تلاش صادقانه این نیرو در تامین امنیت است.

گفتنیست، استان گلستان یکی از استانهای است که طی سالهای متمادی مهد وحدت و برادری میان اقوام و مذاهب مختلف بوده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • غلام داغون
    0

    خوبه ما زنده و شاهد همه چی رو کاملا دیدیم!

  • ناشناس
    0

    حاجی جان تقصیری نداری! همینقدر دوست داری بفهمی!

  • ناشناس
    17

    دشمنان ایران و اسلام باید آرزوهایشان را با خود به گور ببرند....
    و تواناتر از خدا کیست؟!

    نظرات شما -
    • 0

      باهوش! درست به همین دلیل رژیم باید برود! چون آسیب‌رسان تر از آن به اسلام و ایران وجود ندارد!!!

  • ناشناس
    0

    روحانیت آلوده به سیاست مانع همدلی و وحدت جامعه است روحانیت سیاسی همان جمله شیطان را می‌گوید آنا خیر منه می‌گوید من از او بهترم و برای همین نگاهش به دنیا مملو از بدبینی و دشمنی است این نگاه محکوم به شکست است

  • رضا
    1

    بله بهانه بود عقده های فرو خفته بود معلمینی که با مدارک تحصیلی بالا و سوابق درخشان از یک کارگر ساده کمتر حقوق میگیرند یک روز زندگی شما اختلاس گران را بر باد خواهند داد و نابود خواهند کرد شک نکنید

  • ناشناس
    1

    ای مفتخور بالا نشستی واز دست وپا زدن مردم خبر نداری

  • ناشناس
    1

    حجاب بهانه است !! گشت ارشاد زورکی بهانه است !! امر به منکر بهانه است !! نیروهای خودسر بهانه است !! قبول - اما کدوم آدم عاقل بهانه دست دشمن میده ؟؟

  • ناشناس
    0

    اعتراض به وجود حجاب اجباری بهانه است!به عدم وجود آزادیهای مدنی که حتی در قانون اساسی آمده بهانه است!به وجود فساد و ااختلاس بهانه است!به وضعیت بد اقتصادی و معیشتی بهانه است!به عدم درک نسل جوان بهانه است!به عدم ارتباط مناسب با کشورهای پیشرفته دنیا بهانه است! به ... !چقدر بهانه دست مردم قدر نشناس دادید!

  • ناشناس
    0

    ملت ایران دشمنی به نام خارجی نداره دشمنان داخلی زیادی همه مثل کرم کدوداخل این مملکته وامثال شمایی که مفتخور چهل ساله می لونید

  • ناشناس
    0

    میشه اون زنی که در ایران وزیر شده رو با رسم شکل به ما نشان بدید

  • جوان
    0

    جای تاسف داره که به جوانای زیر۲۵ سال لقب اغتشاشگر و... میدین.

  • ناشناس
    0

    اگر مخالفت با مفت خوری تو وامثال تو اغتشاش است ماهمه اغتشاشگریم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها