علم‌الهدی: دشمن با بی‌حجابی ایران قوی را هدف قرار داده است/ دشمن درصدد است اسلام را از مردم بگیرد تا دیگر ملت وابسته به نظام نباشند

امام جمعه مشهد گفت: فوت یک دختر جوان و مسائلی همچون موضوع حجاب، ابزاری بود تا دشمن برای تحقق مقصد اصلی خود یعنی موضع‌گیری در برابر «ایران قوی» تلاش کند.

علم‌الهدی: دشمن با بی‌حجابی ایران قوی را هدف قرار داده است/ دشمن درصدد است اسلام را از مردم بگیرد تا دیگر ملت وابسته به نظام نباشند

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی، ضمن تجلیل از مجاهدت‌های نیروی انتظامی در روزهای اخیر و گرامیداشت مقام شامخ شهدای فراجا، اظهار کرد: از همه کسانی که روز گذشته مقدمات برپایی اجتماع مردمی تجدیدبیعت با امام زمان (عج) را در عرصه میدان شهدا آماده کردند، تشکر می‌کنم زیرا حقیقت آن است که هرچه عرض ارادت ما متجلی‌تر باشد، دشمن بیشتر عقب‌نشینی می‌کند.

وی افزود: در مورد حوادث اخیر، بیانات ارزشمند و سازنده مقام معظم رهبری در دو سه روز اخیر فصل کامل بود؛ یعنی کاملاً مسئله روشن شد و برای هیچ‌کس هم هیچ‌گونه تردیدی باقی نماند. رهبری این حرکات ناهنجار اغتشاشگران وابسته به دشمن را به یک اصل و فرع تقسیم کردند. هم اصل را بیان کردند و هم ابزاری که دشمن به‌عنوان فرعی برای اجرای این اصل انتخاب کرده بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه فوت یک دختر جوان و مسائلی همچون موضوع حجاب، ابزاری بود تا دشمن برای تحقق مقصد اصلی خود یعنی موضع‌گیری در برابر «ایران قوی» تلاش کند، خاطرنشان کرد: موضوعی که دشمن نمی‌توانست تحمل کند، یک ایران مقتدر است که در عرصه‌های بین‌المللی حرف اول را در منطقه می‌زند و اخیراً با شرکت در پیمان‌های مختلف جهانی و بین‌المللی، وارد عرصه‌ای شده که دیگر هیچ برخوردی در تقابل با این ایران قوی اثرگذار نیست.

علم‌الهدی ادامه داد: روزی در این کشور ۳۵ میلیون ایرانی زیر چکمه یانکی‌هایی که از کیلومترها دورتر آمده بودند، زندگی می‌کردند و جان و مال و ناموسشان ذلیل بیگانگان و اجانب بود، اما هم‌اکنون این ملت برخاسته، همچون یخی که آب می‌شود، قدرت استکباری دشمن را آب می‌کنند و از بین می‌برند. در این شرایط، وقتی ایران آن‌چنانی به ایران این‌چنینی تبدیل شود، بدیهی است که این مسئله برای دشمن قابل‌پذیرش نیست و لذا به عناوین مختلف در جهت ازبین بردن قدرت و صلابت این کشور تلاش می‌کند.

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه مردم و دین این ملت، عامل اصلی تعالی کشور ماست، گفت: دشمن درصدد است تا این اسلام را از مردم بگیرد تا دیگر ملت وابسته به نظام نباشند. اگر مردم اسلام نداشته باشند، دیگر ارتباط و تعلق‌ خاطری هم به این نظام نخواهند داشت. دشمن زمانی بی‌حجابی اجباری در جامعه ما ایجاد کرد و با تکیه بر قداره‎‌کشی رضاخان بی‌سواد، بی‌حجابی را بر این مردم تحمیل کرد تا سفره اسلام را از زیر پای آنان جمع کند اما از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در هر فتنه، مفتضحانه شکست‌خورده و در کل عالم هم رسوا شده است، اکنون پس از این سال‌ها دوباره به توطئه ۸۵ سال قبل خود متوسل شده تا با فتنه، بی‌حجابی را به این مردم تحمیل کند و سپس اسلام از این کشور ریشه‌کن شود.

وی انقلاب اسلامی را عرصه مرکب تمام فتنه‌ها و توطئه‌هایی دانست که آمریکا علیه ملت ایران به اجرا درآورده و تصریح کرد: زمانی که جنگ به ما تحمیل شد، ابتدائیات سلاح و تجهیزات جنگی نداشتیم اما به برکت عنایت خدا و ایستادگی مردم، ما در برابر همه قدرت‌های استکباری دنیا پیروز شدیم و اکنون در برابر دشمنی هستیم که با همان شدت عمل خود در جنگ تحمیلی، این بار در عرصه جنگ نرم فرهنگی به توطئه‌چینی مشغول است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، وی تأکید کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مشکل این است که یک عده از خواص ما بی‌بصیرت هستند، ردپای دشمن را نمی‌بینند و مسائل را طوری تفسیر می‌کنند که این آشوب‎ها فقط به خاطر مشکلات فرهنگی و ایجاد دوقطبی در جامعه است. کدام دوقطبی؟ معتقدند که در این دوقطبی، زن آلوده ای که مرتکب مفسده‌ای می‌شود که حتی سایر زنان بدحجاب را هم مشمئز می‌کند، به همراه عده ای فریب خورده در یک‌طرف هستند و جمعیت عظیم بانوان در اجتماع مهدوی دیروز نیز در یک طرف؟!

امام جمعه مشهد اضافه کرد: اگر بی‌حجابی رایج شد، در نتیجه بی‌حجابی، فساد اخلاقی، گرایش‌های جنسی و آزادی‌های ولنگار و شیطانی باعث می‌شود تا جوانی که باید مجاهد، ایثارگر و در مسیر اسلام باشد، تبدیل به یک انسان بی بند و بار شود. بی‌حجابی جریانی است که دشمن آن را شناخته، از صدسال قبل تاکنون برای آن برنامه‌ریزی کرده و هر جا خواسته در برابر اسلام قد علم کند، از بی‌حجابی و ترویج فساد استفاده کرده تا نظام اسلام را در یک نقطه عالم کمر بشکند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: در مشهدالرضا خواهرانی بودند که ۶ ماه از خانه بیرون نیامدند تا مجبور نشوند از حجاب دست بردارند. خواهرانی که آن روز بودند، تشکل سیاسی و فرهنگی خواهران و حوزه‌های علمیه نداشتند اما با اراده خود دشمن را شکست دادند. بر این اساس، خواهران مردآفرینی که امروز در اوج بصیرت، دانش و دشمن‌شناسی هستند، باید دشمن را ناامید کنند و شگرد ترویج بی‌حجابی دشمن را خنثی نمایند.

نماینده ولی‌فقیه ابراز امیدواری کرد: آن روز برادران در مسجد گوهرشاد مقاومت کردند و در برابر مسلسل‌های رضاخانی سینه سپر کردند تا حجاب محفوظ بماند اما امروزه دیگر نیازی به وارد عمل شدن مردان نیست و بانوان می‌توانند این توطئه را خنثی کنند. از خداوند متعال می‌خواهیم تا به عزت اولیائش، نقطه کمال همه مجاهدت‌های فرهنگی این مردم را با ظهور بقیه‌الله الاعظم (عج) قرین توفیق و برکت قرار دهد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 62
  • ناشناس
    2

    اسلام از ۱۴۰۰ سال پیش با ورود به ایران با پوست و گوشت و خون مردم ایران عجین شده و ناگسستنی است. مشکل اینجاست که یک عده با اسلام من در آوردی و آخوندی به دنبال حکومت دائمی بر مردم ایران با نام اسلام ناب محمدی (ص) هستند! مردم به دنبال این هستند شایسته ترین افراد جامعه یعنی نخبگان دانشگاهی زمام سیاسی امور مردم را از طریق انتخابات آزاد و رقابتی و با رأی مستقیم به دست بگیرند.

  • بیژن
    0

    چندتا موشک داریم به آن مینازی بااین وضع بد اقتصادی کشور نابوداست بعدش هم اول کسی به جنگ نمیره نه به حرف کسی ارزشی قائله شاید چندتا مثل تو گردن کلفت بیاید میدان وپشیمان برمی‌گردد پس اینقدر لوقاز نخون ایران قوی .موش هم نیست اللان

  • مش جمعه
    0

    ای شیخ، اولا: اُبهت و احترامی یک روزه ملت ایران در زمان رضا شاه و محمدرضاشاه بیشتر از کل ۴۳ سال حکومت شماست.دوما: شما هم دنیا و هم آخرت و دین ما را نابود کردید.سوما: ساندیس خوران و شعبان بی مخ ها وابسته بشما بودند و هستند.چهارم: ملت ایران آینده خویش را ترسیم خواهد کرد.

  • ناشناس
    1

    اسلام واقعی در عمل و رفتار مراجع تقلید متبلور است که متفق القول هستند که گرانی و تورم و فساد مدیران ریشه اسلام در کشور را می‌سوزاند نه موی زنان ناقص العقل.

  • داروغه ناتینگهام
    0

    یک شش کلاسه با پدرزن پروفسور واقعا نایاب است

  • ناشناس
    0

    المالهدی توکجابودی مردم جوان وانقلابی دلشون برای توتنگ شده بود بچه ها گل بارانش کنید

  • ناشناس
    0

    اسلام از ملت گرفته شده اما خدا کند از شما نگیرند که همه حربه تونا از دست میدید. اگه همه مشکلات مسببش دشمنه غلط میکنید دم از اقتدار بزنید اقتدار شما فقط کشتن مردم بی دفاع خودمونه .

  • ناشناس
    3

    مردم به بصیرت رسیده و دشمن واقعی را شناخته اند .

    نظرات شما -
    • +
      0

      اشتباهی _ زدم

    • ناشناس
      1

      اسلام ۱۴۰۰سال است پابرجاست ودرهمه دوران‌ها ونظام های حکومتی بوده وتغییر ات جامعه سیاسی، دگرگونی دراعتقادات آنها به اسلام ایجاد نمی کند.مگر درکشورهای اسلامی با نظام‌های سیاسی گوناگون وجامعه متنوع اسلام رایج نیست.

  • ایمان
    0

    قضاوت سخت است همه ما ایراداتی داریم گل بی عیب خداست ...چرا در مورد مشکلات مردم صحبتی نمیکنید اقای علم الهدی عزیز...چرا نمیگید مجلس بی تفاوته نسبت به مشکلات....چرا نمیگید جوانها بیکارند....‌و........

  • مجتبی
    0

    قول میدم اگر عده ای زیپ دهنشونا بکشند و نمک به زخم مردم نپاشند اوضاع بهتر میشه مشکل اصلی جامعه همین افرادند

  • ناشناس
    0

    دشمن میخواد اسلام را از مردم بگیره!!!!؟؟؟؟؟
    خواب تشریف دارید!!؟؟؟
    چهل ساله که به تدریج اسلام رو از مردم گرفتید.!!

    مردم رو بی دین کردید!!!

    حالا ....‌.‌.‌‌!!!!!!!

  • ناشناس
    59

    زنان ما اکثرا با حجاب هستند و متدین ....
    چهارتا سوسول بی خانواده نمیتونن نماینده یه ملت باشن....
    البته در تهران قضیه فرق می‌کنه چون اونها با خارجی ها بیشتر ارتباط دارن و بیشتر تحت تأثیر قرار گرفتند...
    ولی بقیه شهرها اکثریت زنان محجبه هستند و به این راحتی از حجاب خود دست برنمی‌دارند
    شاید سالها طول بکشه فرهنگ یک ملت تغییر کنه
    البته یه عده تو ایران خیلی عجله دارن
    باید بگم سال‌ها زمان می‌بره تا به آرزوتون که همان بی‌حجاب کردن زنان ایران هست برسید...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      شما که هرچه مردان عراقی میخوان بهشون میدید، مردای عراقی خارجی حساب نمیشن؟؟؟ دیگه شما
      حرف از شرافت نزنید لطفاً که آبروی مملکت رو بردید،

    • یکی از مردم
      0

      به گفته همین سرورت که حجاب رو باعث ایثارگری جوانان میدونه!!! شما هم که طرفدار حجاب هستی باید ایثارگر باشی شهادت مگه مایه افتخار همین سروران و شما نیست؟! چرا برای بقیه میخواینش؟ برید وریه عراق فلسطین به این افتخار نائل بشید یا دست کم از توی لونه هاتون بیاین بیرون برید با اراذل اوباشی که مدعی هستید یا تروریستها بجنگید!!! از زیر لحاف مردمو به شهادت تشویق میکنید که بلاگردان شما بشن خودتون زیر لحاف...........!!!!!!!!!!!!

    • 0

      اگر اکثریت محجبه هستند این همه پلیس چی میگه تو خیابان...دروغ که کنتور نداره

  • ناشناس
    2

    نظان با این بی تدبیری وتورم وگرانی وبیکاری مردم را نفس بر کرده کاری به امریکا نداره شما صفتون را از مردم جدا کردین

  • آزادی
    0

    بجای شعار ایران قوی قیمت ها رو کنترل کنید به داماد خودت زنگ بزن و نسبت به اوضاع اقتصادی شکایت کن زمان روحانی هر جمعه به دولت حمله میکردی و نسبت به اوضاع اقتصادی شکایت میکردی الان چرا کاری نمیکنی . کاری که شما با اعتقادات مردم کردید هیچ دشمنی نمیتونست انجام بده اینقدر دین رو سپر بلای خودت نکن

  • ما
    0

    دشمن درصدد نیست اسلامو از مردم بگیره شما شدیدا درصددین اینکارو بکنید

  • آشیل
    0

    الان ۸۵ میلیون ایرانی زیر چکمه حکومت داعشی زندگی میکنند در زمان شاه پول ما اعتبار داشت پاسپورت ایران ارزش داشت یک نفر کار می‌کرد خرج یک خانواده رو میداد الان چی

  • ناشناس
    0

    مسئولین باید بدونن دشمن دشمن دیگه سر کسی رو کلاه نمی زاره باید عملکرد خودشون رو اصلاح کنن وقتی از تریبون مجلس اعلام می شه که چه تعداد فرزندان مسئولین در آمریکا و کشورهای اروپایی هستن بحال خودمون گریه مون می گیره مردم به آمریکا و ... کاری ندارن چون اگر دلسوز ما بودن بچه ی مسئولین رو راه نمی دادن مگر با بچه های مردم چه فرقی دارن گرانی و ...... هزار مصیبت برای فرزندان ما شما یه عالم دینی هستید باید اگر مسئولین راه رو درست نمی رن بهشون اخطار بدید بخدا هیچ دشمن خارجی به اندازه ی اظهار نظرهای نسنجیده ی بعضی ها به کشور آسیب نمی رسونه

  • داریوش اقبالی
    0

    و آنچه به گوش نرسد فریاد است لعنت خدا بر پوتین هیولا

  • ایرونی
    1

    بخدا شما ها باعملکرد تان دروغگویتان چپاولتان ..........اسلام را نه تنها از جوانان گرفتید بلکه ده 40و50و60و....را به اسلام بد بین کردین ......

  • واتس رانگ ویت می
    0

    عشق و امید و سرور من هستی علم الهدی عزیززززز . چگونه میتونم مقداری اندک مثلن یک درصد دارایی تان را وام بگیرم و چند ساله پس بدهم ؟؟؟ میشه درباره این موضوعات هم بیاناتی داشته باشن و از حجاب و بدن خانومها کمی دور بشین . ممنونم حضرت مستطاب عالیقدر

  • ناشناس
    0

    شما خودتان مردم را از دين بيزار كرديد ،واله صدها ميليون دشمن هم نمي توانست مردم را از دين گريزان كند

  • ناشناس
    0

    حاجی گردن کلفت سخنرانی فرمودند

  • عبدالمجید سجادیان
    0

    قبل از انقلاب ۵۷مامسلمان بوده ایم
    ماتازه مسلمان نشده ایم که دین مان امریکا یا انگلیس
    ازمان بگیرد
    شما مواظب رفتار نسنجیده خود با ملت ایران باشید

  • ناشناس
    0

    مگه هدف اسلام وابستگی و در بند کردن پیروانش است؟

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      ظاهرا هدف اسلام اینها چپاول و نابودی ایرانی هست! شبیه به خلیفه دومشون!!!

  • ناشناس
    0

    عالیجناب! منطقیش اینه که نظام باید وابسته به مردم باشه

  • ناشناس
    0

    اقا سید خودتان هم.میدانید مسله حجاب را شما بزرگ کردید مسله اصلی دورویی شما تبعیض دوگانگی دررفتار وکردار مسولین مثل جنابعالی گرانی بوجود امده توسط دولت مورد لطف شما نداشتن مدیریت مسولین وغیره باعث ایگونه رفتارها شدهاست ایران مال همه ایرانی هاست

  • 0

    ادبیات را دقت کنید: تا دیگر ملت وابسته به نظام نباشد.
    اینها واقعا ملک و کشور را متعلق به خود می دانند و ملت را رعیت و برده نظام می پندارند.

  • تدبیر وامید
    1

    تدبیرو امیدی که شما و داماد گرامی برای جوانان۱۵ ساله مهیا کرده اید وضعیت بهنر از این نمی شود!!

  • ناشناس
    0

    بشکه زر زد

  • ناشناس
    0

    اگر به قول شما بی حجابی باعث می‌شود که در نهایت انسان به یک شخص بی‌بند و بار و ولنگار تبدیل شود و بویی از مجاهدت و ایثار نَبَرد، پس جوانان زمان شاه چگونه توانستند انقلاب کنند؟! و رژیم ۵۰ ساله‌ی پهلوی را به زیر بکشند؟

  • سعید
    1

    دو ماه پیش که من رفتم برای زیارت مقبره کورش همیشه سربلند با یک صحنه تاسفناکی روبرو شدم. سمت راست دریچه مقبره یک سوره بزبان عربی حکاکی کردن. خدا لعنت کند ان کس که دستور اینکار را داده و بشکند ان دست

  • الیاس
    0

    شماها روحانیت خیلی وقته اسلام را و مخصوصا تشیع را از مردم گرفتید منتها خودتان را بخواب زدید اگر میخواهی امتحان کنی یک رفراندوم بگذار انوقت میفهمی چه بلایی سر دین و مذهب اوردید

  • ناشناس
    0

    اصلا موضوع حجاب نیست موضوع تورم و گرانی و فقر و بی عدالتی تبعیض و حراج ایران به اعراب و بخشیدن ثروت ایران به عرب خ. لبنان و فلسطین و سوریه و یمن و عراق متحاوزگر و شیخ خسن خ. است تاراج تاراج است و بیگانه بیگانه چه عرب چه اروپا چه روسی و وطن فروش وطن فروش است چه اخوند چه دیندار چه کافر و دزد دزد است .

  • ناشناس
    0

    حساب اون زنهای مفسده از زن اصیل ایرانی جداست بی خود بهانه نکنید آزادی و بی حجابی با لخت شدن زمین تا آسمان فرق پیکند شمایید که این زنهای مفسده را با زنهای اصیل قاطی پیونیا چون در فکر شما فقط همان زنان مفسده هستن.

  • یکی از مردم
    0

    خود تو توزمان بی حجابی و ولنگاری آخوند شدی!!!!!!!!!!!!! پس راهو همون زمان اشتباه رفتی

  • عباس
    0

    اقا چرا شماها که مملکت دستتون است از همه لحاظ در خارج تامین هستید .ــمثل ریئس معادن ایران ...پس خارج به شماها خوب است برای مردم عادی بد است ..کل فرزندانتان بیارید داخل ایران ...همانگونه خانم نماینده مجلس گفت چرا منطق قبول نمی کنید بچه های تمام تون خارج نشین هستند فشار هم روی قشر کارگر تا کی گوش شنوا ..یک مشت مدرک قلابی از دانشگاه گرفتن میگن مهندس ودکتر...حرف طرف بلد نیست به اندازه یک ادم عادی بزند خدا راحاکم زمین بدانید ...

  • ایرانی
    0

    اسلام را خیلی وقته شما ایت الله ها از مردم گرفته اید . بچه مسلمانها خیلی وقته تارک صلات شده اند . شما خبر ندارید از خواب گران برخیزید ...

  • ناشناس
    1

    ایران متعلق به مردم ایرانه نه یک حکومت اقلیت فاسد مذهبی...هر کس در زندگی شخصی خودش میخاد مذهبی باشه یا نباشه به خودش مربوطه اما کشور باید بر اساس قانون و حقوق بشر و تساوی وبرابری بین همه ایرانیها اداره بشه...جمع کنید این بساط فساد به اسم دین رو...

  • محمد بن حسین.
    10

    حضرت آیت الله حاج سید احمد علم الهدی
    امام جمعه محترم مشهد مقدس
    باسلام
    این روزها روز تدبیر و فراهم نمودن آرامش به کشور میباشد و اعلام یک تسلیت بصورت کلی برای فوت شدگان اعم از مرحومه مهسا امینی و مدافعان اعم از فراجا و بسیج و حتی برخی افراد فریب خورده میباشد و این موضوع مثل آبی است که روی آتش ریخته مسشوذ و باعث خاموش شدن آتش خواهد شد و مرز فریب خورده و افراد هیجانی با فرصت طلبان در این مقطع را باید با فکر و اندیشه جدا کرد.
    باتوجه به اینکه دشمنان در این برهه زمانی در حال حمایت و پشتیبانی از افراد فرصت طلب جهت به آشوب کشیدن کشور و فریب افراد ساده لوح هستند باید تمام مسولین بخصوص ائمه‌ جمعه محترم در سراسر کشور با یک سیاست و برنامه ریزی و تدبیر دست از تند روی برداشته و با توجه به گرانی و تورم سریعا دولت تصمیم عاقلانه در این خصوص گرفته و فشارها در هر صورت کم و از مردم دلجویی تا از این بحران عبور کرده و به موقع با افراد فرصت طلب بر خورد کرد.

  • ناشناس
    0

    ایران قوی!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    با سلام
    اگر دولتمردان ایران درخصوص اختلاس و دزدی و... هم مانند گشت ارشاد اقدام کنند باور کنید مردم مانند زمان جنگ با دل و جانشان به میدان می آیند. اگر دولتمردان همیشه با مردم روراست باشند. الان واقعا مردم معترض هستند چرا همه اعتراضات مردم را پای مجاهدین و... نوشتید من خودم مخالف بی حجابی هستم ولی به شدت به وضع موجود معترض هستم. الان مرغ کیلویی در رغ فروشی کیلویی هفتاد تومن هست ولی اخبار میگه 55هزار تومان چرا مثل گشت ارشاد اقدام علیه گران‌فروشی نمی‌کنید. من کارگر دیشب یه عدد مرغ دوکیلویی خریدم 150 هزار تومان.
    چرا تعزیرات اقدام نمی کنه.
    واقعا با مردم روراست باشید. مردم ایران مجیب هستند قدر مردم بدونین

  • الی
    0

    مگه اسلامی هم باقی گذاشتید؟

  • ناشناس
    0

    تو نه عقیده ونه لباست ونه هیکلت و نه خانه ات ونه ماشینت به حضرت علی شبیه نیست
    یه نگاهی به دستانت بکن مگه مردم برده شما هستند که در فقر و بی خانمانی بسر میبرند
    از خجالت برو بمیر

  • ناشناس
    0

    این مردم اگر بتوانند اسلام رااز ست شما خشک مغزها نجات بدهند شاهکار ک دند و در دودنیا سربلندند

  • تکلیف
    0

    اگر واقعا برای اسلام ومسلمین ونظام و انقلاب ورهبری و...احساس تکلیف میکنی ؛ برای حفظ مقدسات هم که شده استعفا بده ! آن وقت آخرتت را خریده ای!!!

  • ناشناس
    2

    هیچ نیروی توان مقاومت در مقابل انقلاب
    کبیر ایرانو نداره بخود بیاد و طلب امرزش
    کن تا فرصت هست

  • ناشناس
    0

    نادن ریس جمهور اینده ایران یک زنه

  • ناشناس
    0

    آقایان باور کنید که دشمن قادر نیست اسلام را از مردم بگیرد،اما مسولان خود ما قادر به این کار هستند.

  • ناشناس
    0

    دشمن با حرف نسنجیده و اعمال غیر اخلاقی و غیر انسانی جامعه را به آشوب می کشاند -- مردم اگاهند و خوب و بد خودشان را بهتر از شما میدانند -- رفتار تان را انسانی و اسلامی کنید جناحی و باندی جواب نمیده -- گشت ارشاد را امر به معروف را گیر دادن افراد خودسر را لباس شخصی را تند روی را جمع کنید

  • احمد شاه
    0

    هر چه خوندم منفی داند!! نمیدونم چه رویی داری باز هم بجای مردم صحبت میکنید ؟؟

  • ناشناس
    0

    مردم ایران یکپارچه با شیعه اموی مخالفند این هیچ ربطی به دشمن ندارد بیش از این خودفریبی نکنید.

  • ناشناس
    0

    جناب هدی شماها هستید که اسلام را ازمردم گرفتید همین شماها هستیدکه.

  • امیرکبیر
    0

    هرچه از خداعمر گرفتم ویاددارم دولتهای بعدازانقلاب تنهادولتهائی درجهان هستند که دستشان درجیب مردم است به بهانه های مختلف.حاجی آنقدرلجبازی کردید که این شد....

  • 0

    اقا حرف از سواد و بی سوادی زدی یه پیشنهاد دارم براتون، نمیخاد مسائل فیزیک و شیمی و اقتصاد و ... حل کنید که سوادتون رو نمایان کنید دلم میخواد همتون جمع بشین که ازتون یه املاء یا همون دیکته معمولی بگیریم اگه نمره قبولی گرفتید بعدش هرچی شما بگید درسته اصلا همتون پرفسور و فیلسوف، ما بی سواد... البته که جرأت همینم ندارین به مولاتون قسم

  • مریم
    0

    لطفا دین را از سیاست جدا کنید چون دیگه با سیاست غلط ، دین خداوند رو هم نابود کردید

  • ناشناس
    0

    شما خاموش باشید بهتر است!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها