ضربه سنگین سپاه به یک گروهک تروریستی

یک منبع آگاه نظامی از انهدام جلسه شورای فرماندهی یکی از گروهک‌های تروریستی در شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه خبر داد.

ضربه سنگین سپاه به یک گروهک تروریستی

یک منبع آگاه نظامی  در ارومیه از هدف قرار گرفتن مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خبر داد و اظهار داشت: در ادامه حملات به مقرات گروهک‌های تروریستی در آنسوی مرزهای ایران امروز سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر مواضع این گروهک‌ها را هدف قرار داد.

وی گفت: در حملات امروز جلسه فرماندهان یکی از گروهک های تروریستی منهدم شد و ضربات جدی به این گروهک وارد شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    7

    درود بر سپاه قهرمان حافظ امنیت کشور

  • احمد
    7

    آفررررررین سربازان امام زمان عج خدا قوت

  • موشک
    1

    اگربا همین موشک ها فرزندان مسئولین فعلی vpn فروش جاسوس و کانادا نشین و سیسمونی بخر های ترکیه وساقط کنندگان هواپیمای اوکراینی راهم نابود کنید نمره قبولی تان ۲۰/۲۰ است شک نکنید!!!!!

    نظرات شما -
    • شهید شریف
      2

      کامنت گذاران آلبانی نشین منتظر موشکهای سپاه اسلام و ایران باشند که به زودی آنها را پیش مسعود رجوی خواهیم فرستاد.

  • ایرانی
    3

    در اوایل انقلاب هم همین گروه های مزدور(کومله و حزب منفور دمکرات ) منطقه را به خاک و خون کشیدند.ولی حکومت ایران با سیاست مدارا با آنها (با اطلاق عناوین اصیل ترین اقوام ایرانی) برخورد کرد. و آنها با فراموشی مرحمت میزبان (آذربایجان مظلوم ایران) با تاسیس حزب جدید و وحشی پزاک شروع به دست اندازی به خاک میهن عزیزمان ایران کردند . جا دارد با تجدید نظر در سیاستهای بشردوستانه اقدام به برگرداندن ۳۵۰.۰۰۰ کرد مهاجر از شمال عراق به (که با زادو ولد الان به بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ نفر رسیده اند) به مرزهای اعراب عراق ، جواب دندان شکن به این نمک نشناسی بدهیم . نه اینکه با انتصاب استاندار کرد و غیر بومی به استان آذربایجان غربی بر زخمهای دیار باکریها نمک بپاشیم . در مزار شهیدان شهرها و روستاهای آذربایجان سر هر قبر شهیدی حاضر شدیم محل شهادت: پیرانشهر _سردشت _ اشنویه _ مهاباد _ بانه _ سقز بود و لاغیر و الان هم هر ماه شاهد پرپر شدن مرزبانهایمان توسط همین گروهای شرور تحت عناوین مختلف مثل کولبر در منطقه هستیم . قاچاقچیان رنگ عوض کرده اند و با اسم کولبر در کارتنهای یخچال و لباسشویی ، اقلام ضروری مردم مثل دارو و یا سیگار ، گوشی تلفن همراه و ..... قاچاق می کند. مگر نه اینکه کولبر در مبادی رسمی کشور مثل گمرک ، کالاهای تاجران را از یک وسیله نقلیه به یک وسیله نقلیه دیگر و یا انبار گمرک حمل کنند . پس ایشان در کوه و کمر چکار می کنند . و حتی نمایندگان منتسب به قوم آنها خواهان بیمه شدن این کولبران قاچاقچی هستند.

  • عادل از قطب شمال
    1

    نکنه بازم هواپیمای مسافربری زده

  • دهه 70 ام
    1

    خداوند حافظ تان.انشالله نابودی کامل صعودی و اسرائیل تروریست و سیاست وحشی غرب

  • ناشناس
    0

    زنده بادمقاومت!میدونید مشکل اساسی ایران با استکبارومخصوصا اسرائیل چیه؟جوابش فقط یک کلمه است:امام زمان(عج) ؛ایران عاشق صاحب الزمان(عج) واستکبار وعلی الخصوص اسرائیل دشمن امام عصر و داری ماهیت بهایی ست،والسلام!

  • ناشناس
    1

    پول این موشک ها بدید به معیشت فقر گرانی بیکاری ازدواج خانواده های زیر ۱۰۰درجه خط فقر نان برنج

  • l
    1

    انشا الله نابودی صهیونیست و یهود به زودی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها