درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک های تروریستی و معاند/ شهادت دو مرزبان مجاهد

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا گفت: در این عملیات ها دو نفر از دلاور مردان مجاهد مرزبانی به نام های ستوان دوم "مهدی محمدی نسب" و استوار دوم " علی فاضلی شاد" به فیض شهادت نائل آمدند.

درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک های تروریستی و معاند/ شهادت دو مرزبان مجاهد

سرهنگ "رضا شیراوژن" درگفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته مرزبانان غیور ایران اسلامی در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه، که با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریست ها به داخل کشور شدند.

 وی افزود: در این دو عملیات، یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد.

 معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا گفت: در این عملیات ها دو نفر از دلاور مردان مجاهد مرزبانی به نام های ستواندوم "مهدی محمدی نسب" و استواردوم"علی فاضلی شاد " به فیض شهادت نائل آمدند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمد
    2

    خدا شهدای وطن رو رحمت کنه باید ریشه این گروه های تروریستی که از رژیم کودک کش اسراییل خط میگیرین رو اساسی نابود کنیم. درسته هزار یک مشکل مملکت رو گرفته ولی همه ایران تو این یک مورد متحد هستن لعنت به تروریست های کوردل مزدور پژاک و پ ک ک

  • ناشناس
    6

    اگر دلاور بودند چرا شهید شدند.

  • ناشناس
    3

    روحشان شاد و یادشان تا ابد گرامی باد،لفظ تروریست را هر دولتی طبق سیاست های خودش مصادره می کند،مثلا ترکیه هم به تمام مخالفان خودش تروریست می گوید،با حقیقت نمی توان جنگید،باید راه حلی پیدا بشه که تمام قومیت های ایران و ترکیه و سوریه و عراق و افغانستان و... بدون تبعیضات دینی و قومی و طایفه ای و زبانی در مدیریت کشور و سرنوشت خودشان مشارکت اساسی داشته باشند نه نمایشی و صوری،رد و محکوم کردن این موضوع تحت عنوان تروریست ،حقیقت را تغییر نخواهد داد و مردم خودشان می دانند چه کسانی تروریست هستند و چه کسانی نیستند. و برای حقوق اولیه خودشان به ناچار مبارزه می کنند.ای شهدای وطن جای شما در قلب همه ملت است.

  • جواد
    2

    چرا جون خودتونو کف دست گرفتید نه مسئولین و نه بعضی از مردم قدر شما را نمی دانند روحتان شاد یادتان گرامی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها