علی طیب نیا: علت بروز مشکلات را باید در نظام تدبیر خودمان جستجو کنیم

وزیر اقتصاد دولت یازدهم و استاد دانشگاه تهران گفت: علت بروز مشکلات را باید در نظام تدبیر خودمان جستجو کنیم. ما یک نظام تدبیر شایسته در حوزه سیاست خارجی، سیاست داخلی، مسائل اقتصادی متاسفانه نداریم.

علی طیب نیا: علت بروز مشکلات را باید در نظام تدبیر خودمان جستجو کنیم

علی طیب نیا در نشست اساتید دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در مورد حوادث اخیر کشور گفت: از کسی که آینده روشی ندارد، چیزی ندارد از دست بدهد شما انتظاری جز این نباید داشته باشید.

طیب نیا در مورد افرادی که در خیابان حضور داشتند خاطرنشان کرد: عجیب نیست که نسل جوانی هستند، جوانانی که احتمالا تصویر روشنی از آینده خودشان نمی توانند درک کنند.

این استاد دانشگاه گفت: علت بروز این مشکلات را باید در نظام تدبیر خودمان جستجو کنیم. ما یک نظام تدبیر شایسته در حوزه سیاست خارجی، سیاست داخلی، مسائل اقتصادی متاسفانه نداریم.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • متفاوت
    0

    چرا داریم.در حوزه سیاست خارجی،مرگ بر فتنه گر.درحوزه سیاست داخلی،جمع اوری صدقات.درحوزه اقتصاد هم دعا برای رفع گشایش.

    نظرات شما -
    • 0

      رفع گشایش ؟

    • متفاوت
      0

      ببخشید رفع گرفتاری و ایجاد گشایش.

  • فتاحی
    2

    خوبه فهمیدی شمام 4 سال گند زدی ، مشکل از قانون هست که آخرش بازخواستی نیست.

    نظرات شما -
    • 0

      یعنی واقعا نمیفهمی که گره مشکلات مملکت کجاست یا خودتو به نفهمی میزنی ؟

  • ناشناس
    0

    آقای جهادگری که درزمان جنگ بعنوان یک جهادگر درجهادساندگی کارمیکردید البته آن موقع یک جوان بودید وسطح علمی چندانی نداشتید الان با علوم فراگرفته به همان روحیه جهادی هیچ توانی در روان کردن نسل جدید نداری فرق این زمان با گذشته دراینست که درگذشته شما که جوان بودید همسالان خودتان نیاز بهزینه نداشتند اما الان جوانان را رها یافته می بینید که هیچ برنامه ایی برای آینده آنان ندارید درنتیجه این فاصله سبب شده بهتر از برنامه های شما جذب رسانه های معاند شوند وترجیح میدهند حرفهای آنان را بارفتارهای شما با جوانان امروز درمعرض قضاوت خود اندیشی قرار دهند ورای را به آنان میدهند اما نمیدانند آنان از احساساتشان بهره برداری سیاسی برای نفوذ درکشور استفاده میکنند دراینجای کار هم غافل بوده وهستید هرچه چکشی با جوانان امروز برخوردکنید چکش متقابل را درجای دیگری ازآنان خواهید خورد پس تصمیم فوری وفوتی بگیرید که فردا دیر است .

  • خون جیگر
    1

    در بی کفایتی شما هاست که عمله ی آخوندهای دو زاری هستید

  • و
    0

    درود بر اقای طیب نیا. کسی نه پول دارد نه سرکاری.جانش هم براش مهم نیستش. تفکر نسل امروزی با سال۵۷یکی نیست. دولت اشتباه میکند واتساب واینستا میبندد. هزاران راه دیگه هست. نمیشه با تفکر یک ملت جنگید.سخت دراشتباهند یک اقلیت درمقابل اکثریت

  • ناشناس
    0

    گندهایی که در دوره وزارتت زدی از جمله انتصاب برادرزاده جوان و بی تجربه آقای عراقچی به عنوان معاون ارزی بانک مرکزی را یادت که نرفته بعد اومدی در مورد " تدبیر شایسته" افاضات می کنی

  • ناشناس
    0

    وا نگو به محفل منقل بر میخورد ها .مگه تا حالا بد مملکتا اداره کردن ؟

  • ناشناس
    0

    جوانان ونسل جدید ایران بسیار زیبا با استعداد با معرفت محکم وبسیار دوست داشتنی هستند فرقی ما بین دختر و پسر وجود ندارد هردو زیبا و قشنگ هستند و دوست داشتنی خدا را شکر که ایران چنین جوانان و نسل زیبا دارد ما از لحاظ نژاد جز برترین های دنیا هستیم حتی برتر از آلمان و انگلیس خدا را شکر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      برترین نژاد !!!یک سری به کلام خدا بزن نژاد مایه برتری نیست عرب برعجم ویا عجم برعرب برتری ندارد سایه تقواست که به انسانها برتری میدهد .

    • متفاوت
      0

      درست گفته.گفته از لحاظ نژاد نه از لحاظ چیز دیگه یا بطور کلی.

  • عادل
    0

    وقتی با دنیا جنگ داشته باشی وسرمایه ایران خرح یه مشت عرب کنی معلوم کشور نابود میشه به خدا این ثروتی که خرج لبنان یمن سوربه وعراق میشه خرج ملت کنید حتی یه نفر ففیر ما نداشتبم بخاطر حسن نصرالاه تروریست کشورا له این روز انداختیید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها