قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

زن، زندگی و آزادی 3 شعار اصلی اسلام است

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زمانی که دشمن صراحتاً شعار خود را تغییر می‌دهد و از حوزه سیاسی به حوزه تحولات اجتماعی کوچ می‌کند، چون می‌داند دیگر بازی‌های دوم خرداد فایده ندارد و مردم دیگر فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.

زن، زندگی و آزادی 3 شعار اصلی اسلام است

مراسم رونمایی از پوستر رویداد ملی سبک زندگی با حضور حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: نخبگان فرهنگی فعالیت در حوزه سبک زندگی را جدی بگیرند؛ دهمین سال است که از صدور این فرمان رهبر انقلاب می‌گذرد که معظم له نخبگان را به سبک زندگی توجه دادند و ایشان این ادبیات را در ادبیات گفتمان انقلاب اسلامی وارد کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه اخیر دنبال انقلاب جنسیتی بودند گفت: زمانی که دشمن صراحتاً شعار خود را تغییر می‌دهد و از حوزه سیاسی به حوزه تحولات اجتماعی کوچ می‌کند، چون می‌داند دیگر بازی‌های دوم خرداد فایده ندارد و مردم دیگر فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند. از این رو آنان از مسیر دیگری اقدام به اغفال مردم کرده و آن موضوع مربوط به مسائل اجتماعی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه زن، زندگی و آزادی سه شعار اصلی اسلام است گفت: اسلامی که پیامبر آن به دست بزرگ بانوی خود بوسه می‌زند و او را سیده النساء عالمین معرفی می‌کند، اسلامی که رجس را از اهل بیت که محور آن زن است بر می‌دارد و اسلامی که یک زن علت غایی حرکت امامت و ولایت می‌شود؛ دشمن با این سلاح به جنگ با اسلام آمده است و این حرکت راهبردی اوست تا فعالان فرهنگی را در این حوزه به چالش بکشاند. از این رو هر آنچه تا به امروز در حوزه زن و خانواده انجام می‌شد، باید چند برابر افزایش یابد و در این عرصه شاهد نوآوری و خلاقیت و توسعه باشیم.

حزیراوی با اشاره به اینکه امروز دشمنان به سبک زندگی تصریح می‌کنند تصریح کرد: دشمنان تا دیروز در جنگ نرم اسم سبک زندگی را نمی‌آوردند، اما مشغول تغییر سبک زندگی و ذائقه مردم بودند، اما هم اکنون صراحتاً آن را بیان می‌کنند و می‌گویند همه فعالیت ما در حوزه زندگی و سبک زندگی است. ما این امر را به فال نیک می‌گیریم چرا که اسلام در حوزه سبک زندگی حرف برای گفتن دارد. دشمن در این فتنه زود وارد خشونت شد اگر دشمن دلسوز است می‌بایست در این زمینه وارد گفتگو می‌شد.

وی ادامه داد: در حوزه آزادی نیز اسلام حرف برای گفتن دارد. امروز دشمنان آزادی را به ابتذال کشانده و به آزادی انسان بدهکار هستند. حقیقت آزادی آنان اسارت است و اسلام می‌تواند ثابت کند آزادی غرب اسارت نامطلوب در تحولات اجتماعی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به حوزه فرهنگ اشاره و بیان کرد: فرهنگ، بینش‌ها و منش‌های منجر به کنش‌ها است. قضیه سبک زندگی نیز در این منظومه فکری معنا می‌یابد و نمی‌توان صحبت از سبک زندگی داشت، اما از فرهنگ غافل بود.

حریزاوی به نخبگان اندیشه ورز اشاره و تصریح کرد: کار اندیشه ورزی یک کار فاخری است و حتماً باید صاحبان خرد آن را انجام دهند و مبتنی بر قدرت و سیاست نیست بلکه اندیشمندان باید اندیشه ورزان را هدایت کنند. اقدامی که اندیشکده سبک زندگی پیگیر آن است قابل تقدیر و حمایت است.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    0

    اون فریبی که مردم نمی خورند فریب شماهاست انشاالله .

  • ناشناس
    0

    غلط زیادی کردن

  • ناشناس
    0

    باشه! باور کردم! جالبه که عقاید مردم را هم نسبت می دهید به دشمنان! کلمه دشمن رمزی است برای پوشاندن مصیبت هایی که در کشور ببار آوردید: نابودی دریاچه ارمیه، نابودی حور العظیم، گسترش فقر و گرانی و سرقت ها و ......
    این ها که دیگه ربطی به دشمن ندارند!

  • آزادی
    0

    پس چرا هنگام جنگ ها زنان رو به بردگی می‌گرفتند و به اونها تجاوز میکردند

  • ر
    0

    ملت انقلاب کردن فقرنباشد فاصله طبقاتی نباشد. مشگل شغل و تقسیم نا عادلانه ثروت نباشد. اشرافی گری نباشد خودی وغیر خودی نباشد یکسان به همه نگاه کردن از چشم دولت به ملت. فاصله گرفتن از مردم نباشد. ووو...

  • رابی
    0

    کودک همسری ،صیغه، چهارزنی،سهم بردن ارثیه نصف مردان،حجاب اجباری آزمایش بکارت،نداشتن حق خروج از کشور بدون اجازه مرد،نداشتن حق دوچرخه سواری و موتور سواری،کتک خوردن از مرد طبق دستور دین و ضایع کردن حقوق زن در هزاران مورد دیگر شعار اصلی اسلام است.نه شعار زن ،زندگی، آزادی

  • ناشناس
    0

    عجب دروغ شاخ داری اخوند عرب دو زاری

  • ناشناس
    1

    ساندیس خور، ساندیس، دستمال یزدی

  • ناشناس
    0

    لعنت بر دین کثیف.

  • ناشناس
    0

    همه دویدن گیوه کشا هم دویدن هرکی به توبه خودش احضار فضل میکنه شاید بهش مقامی بالاتر بدن

    نظرات شما -
    • 0

      اظهار جانم

    • 2

      پالان دوزان --- این ضرب المثل ها جزئ فرهنگمونه همین جور آب دوغ خیاری بکار نبریم .

  • ناشناس
    0

    منتها در انتهای شعار شما عبارت " نابود باید گردد" به قرینه معنوی حذف شده

  • رضا
    0

    حاجی خودتی مردم را گاگول فرض نکن ۴۳ سال ثمرش شده همین نسلی که ریخته کف خیابان

  • ناشناس
    0

    شعار ما رو به اسم اسلام بنام خودت مصادره نکن حاجی ...نمیدونم اسلام واقعی چطوره اما مطمئنم اون چیزی که شماها میگید نیست...شما از اسلام کیسه دوختید وقوانینی که جماعت مرد نوشته هیچ وقت برای زن بعنوان یک انسان مستقل حق وحقوقی قائل نیست شما زن رو میخواید اما درخدمت جنس مرد ...زنِ برده و غلام ککه اجازه مسافرت بدون اجازه پدر یا برادر یا شوهر نداره زن ِحقیر که خونش نصف مرد ارزش داره و ارثیه اش نصف برادرش میشه.

  • ناشناس
    0

    اسلامتونم دیدیم. نتیجه ش بیزاری از دین بود. بی فایده س. اگه یه مدت لال شین احتمال اینکه نفرت مردم از شماها کمتر شه خیلی بیشتره الانم تیشه به ریشه ی نداشته میزنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها