نماینده ویژه رییس جمهوری در امور افغانستان:

مجروحان بدحال حادثه تروریستی کابل به تهران منتقل شدند

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان از اعزام یک فروند هواپیمای حاوی کمک دارویی برای مجروحان حادثه تروریستی افغانستان و انتقال آن ها به ایران خبر داد.

مجروحان بدحال حادثه تروریستی کابل به تهران منتقل شدند

حسن کاظمی قمی گفت: یک فروند هواپیمای امدادی جمهوری اسلامی ایران حاوی مقادیری کمک‌های دارویی و تجهیزات پزشکی و برای انتقال مجروحان حادثه تروریستی اخیر در افغانستان روز گذشته عازم کابل شده بود که اکنون تعدادی از مجروحان بد حال به ایران منتقل شده اند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همبستگی با خانواده‌های داغدیده، بر اساس اصول اسلامی و انسانی و اشتراکات فرهنگی همواره در کنار مردم افغانستان بوده و خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز در تماس با مقامات وزارت بهداشت هیات حاکمه سرپرستی افغانستان ضمن محکومیت اقدامات تروریستی اخیر از آمادگی ایران برای کمک به مردم افغانستان خبر داده بود.

منبع: شبستان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • رابی
    0

    مجروحان بد حال حادثه تروریستی زاهدان و دانشگاه شریف کجا برای مداوا رفتند؟؟؟

    نظرات شما -
    • ایران من
      0

      اونا رو میفرستن افغانستان دیگه.‌‌..

      اینجوری توافق کردن مسئولین خوب و ارزشمند و باسواد کشورمون

  • ناشناس
    0

    هههههههههه

  • سلمان رشدی رشتی
    0

    خون جونهای پاک این مملکت ونخبه های پزشکیه این مملکت رو دارید میریزید رو زمین که یه مشت افغانیه جانیو وارد این سرزمین کنید و برای ایران یه محمود افغان دیگردرست کنید

  • داود
    0

    خوب مجروحان ایرانی را هم ببرند کابل به این میگند داد و ستد بیماران چون در ایران رسیدگی به وضع بیماران غیر ایرانی عالیه اومدند ایران شاید اونجا هم همینطوریه ما خبر نداریم ؟

  • ناشناس
    0

    اونوقت دری بیمارستانهاراازروی جوانان عزیزخودمون میبندن وهمانجاشهیدمیشن
    دانشجویان راکجابرده اندحتماافغانستان# ..ظلمپایدارنمیماندوخون ناحق روزمین نمیماندکاش بچه های مسئولان بجای جوانان مابودند

  • ایرانی
    0

    اگر مسئولین ایران اینقدر دوست دارند در کنار مردم افغان بمونند و باشند خب برند افغانستان چه کاریه ۱۰ میلیون نفر رو تو ایران اسکان دادند ما به عنوان‌ ایرانی نمی خواهیم در کنار افغانستانی ها باشیم نمی خواهیم تو شهرمون باشند این حق طبیعی و قانونی ما باید باشه این مردم رنج کشیده ایران هستند که تو همه جای کشور شاهد مهاجرینی هستند که نه مالیات می‌دهند نه سربازی می رند و... هزاران معضل رو دارند .دانش آموزان خودتون رو هم برید یه پیگیری اساسی کنید ببینید چه شرایطی دارند اینها حق الناس هست بفهمید اینها رو .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها