رئیس هیأت مدیره «خانه مداحان»:

مردم تحلیل و اخبار درست را از تلویزیون بگیرند / مردم اعتراضات خود را به سامانه ۱۱۱ دولت بگویند

مداح اهل بیت با اشاره به اینکه مردم مشکلات معیشتی دارند و سختی‌های زندگی آن‌ها را اذیت می‌کند اما علاقه‌مند به نظام هستند، گفت: دولت هم سامانه ۱۱۱ را ایجاد کرده است تا مردم اعتراضات خود را منعکس کنند. البته مردم باید بدانند که مسئولین، بسیاری از مشکلات را می‌دانند و به دنبال راه‌حل هستند.

 مردم تحلیل و اخبار درست را از تلویزیون بگیرند / مردم اعتراضات خود را به سامانه ۱۱۱ دولت بگویند

مداح اهل بیت (ع) با اشاره به لزوم جهاد تببین بدون ترس از ریزش فالوئر گفت: تجزیه‌طلبان لیدر اصلی آشوب‌های اخیر هستند و باید با آنها برخورد قاطع شود.

مرتضی طاهری مداح اهل بیت (ع) و رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اظهارداشت: دشمن کارش دشمنی است و ما از ابتدای انقلاب، دشمن آشکاری به نام رژیم صهیونیستی داشتیم که حتی آمریکا را هم ملبع دست خودش گرفته است که نمونه آن بدعهدی این کشور در برجام است که صحنه‌گردان تمام این اتفاقات، رژیم صهیونیستی است.

هرزمان انقلاب اسلامی به موفقیتی می‌رسد، صهیونیست‌ها آشوب به‌پا می‌کنند

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها دشمن شماره نخست انقلاب اسلامی هستند که همواره امام خمینی (ره) به نقش آنان اشاره داشتند و اینکه فرمودند اسرائیل باید از بین برود، به این دلیل است که دشمنی بزرگتر از آنان نداریم، گفت: هر زمان انقلاب اسلامی بنا دارد، تنفسی داشته باشد و نتایج اقدامات خود را مشاهده کند، مشکلاتی را ایجاد می‌کنند که نمونه‌اش همین آشوب و بلوای اخیر است.

طاهری گفت: این آشوب‌ها به بهانه فوت یک خانم رخ داده است که مشابه این اتفاق ممکن است هرروز در دنیا نه فقط در کشور ما رخ دهد. ممکن است در بیمارستان، مسیر مدرسه، مسیر گردش و ... افرادی به هر دلیل از دنیا بروند اما در این مورد، با تدارکات و تمهیداتی که از قبل آماده کرده بودند و منتظر فرصت بودند، به میدان آمدند. این ناشی از همان مشکل و دشمنی دیرین صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی است.

آشوب به پا کردند تا حلاوت اقدامات اقتصادی دولت کمرنگ شود

این مداح اهل بیت(ع) با علت‌یابی زمان وقوع این آشوب در کشور گفت: انقلاب اسلامی در این برهه زمانی چند کار بزرگ و فتح‌الفتوح به واسطه دولت و شخص آیت‌الله رئیسی داشت که مهمترین دلیلش اعتقادات عمیق دولت به آرمان‌های انقلاب و شناخت از دشمن است. اولاً دولت زندگی مردم را همچون گذشته به بازی برجام گره نزده بود و کارهای بزرگی انجام داده بود که درحال به نتیجه رسیدن بود. این بلوا را ایجاد کردند تا تاثیرات آن کمرنگ شود. با این آشوب بنا داشتند حضور قدرتمند آیت‌الله رئیسی در مقر سازمان ملل و مواضع قوی او را به حاشیه ببرند. این حضور و نطق انقلابی رئیس جمهور می‌توانست آثار متعددی داشته باشد که کمرنگ شد.

وی افزود: از سوی دیگر به دنبال امتیاز گرفتن در برجام بودند یعنی بنا داشتند مشابه همان امتیازهایی که در گذشته داشتند و هیچ عایده‌ای هم برای کشور نداشت، اخذ کنند.

لیدر آشوب‌های اخیر تجزیه‌طلبان هستند

طاهری با بیان اینکه در این آشوب‌ها غیر از عده‌ای که فریب خوردند و از روی احساسات به حمایت پرداختند و باید حسابشان را جدا کرد، عده‌ای لیدر آشوب شدند که از ابتدای انقلاب در پی تجزیه ایران بودند گفت: برخی خانواده‌ها بی‌توجهی کردند و در نتیجه، نوجوانان و دهه هشتادی‌های ما از تاریخ و گذشته انقلاب بی‌خبر هستند و نمی‌دانند چه اوضاعی بود و با چه مشقت و خون‌هایی شرایط کنونی به دست آمده است. مهمترین از خودگذشتگی‌ها برای حفظ این نظام در سال‌های اخیر شهادت حاج قاسم سلیمانی بود که دنیا را تکان داد.

رئیس هیأت مدیره خانه مداحان افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب و زمانی که هنوز انقلاب پا و جان نگرفته بود، افرادی که امروز خود را به دشمنان ما فروختند، در شرق، غرب، جنوب و شمال کشور به دنبال تجزیه‌طلبی بودند. این خانم معلوم‌الحالی که این روزها در آن طرف آب، نشسته و دختران کشور را برای بی حجابی و بی بندوباری تحریک می‌کند، پول‌های کلان از دشمنان ما گرفته است.

مهسا امینی اسم رمزی برای اقدامات تجزیه‌طلبان شد

وی افزود: گروه‌های منافقین، کومله و ... از همان ابتدای انقلاب به دنبال تجزیه‌طلبی در کردستان، خوزستان، گلستان و ... بودند و هنوز هم دست بردار نیستند زیرا حیات و ارتزاق آنان بستگی به ایجاد همین آشوب‌ها و نوکری برای دشمنان این مرز و بوم دارد.

طاهری گفت: این گروه‌های تجزیه‌طلب یک عمر از پول‌های دشمنان ما ارتزاق کردند و باید هم هرجایی آنان اشاره کردند به میدان بیایند. در این آشوب اخیر هم این دختر، اسم رمز آن‌ها شد تابه میدان بیایند و اغتشاش کنند.

مردم بعد از مشخص شدن هویت اغتشاشگران، صف خود را جدا کردند

این مداح اهل بیت (ع) گفت: البته الحمدلله زود چهره و نیت شوم این افراد مشخص شد و مردم اصلاً آن‌ها را همراهی نکردند و خیلی زود صف خود را جدا کردند. در این شب‌های اخیر مشاهده می‌شود که تعداد کمی در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کردند و مردم آن‌ها را همراهی نمی‌کردند و آنان هم بعد از یک خرابکاری سریع متواری شده و به منطقه‌ای دیگر می‌رفتند.

وی گفت: برخی نوجوانان احساسی که در این آشوب‌ها حضور پیدا می‌کردند، بعد از اینکه فهمیدند فریب خوردند و ماجرای اصلی چیست، به سرعت صف خود را جدا کردند و این افراد تنها ماندند.

اعتراضات مردمی چگونه باید باشد؟

طاهری با اشاره به اینکه مردم مشکلات معیشتی دارند و سختی‌های زندگی آن‌ها را اذیت می‌کند اما علاقه‌مند به نظام هستند، گفت: باید مجرا و مسیر قانونی برای اعتراضات مردمی اندیشیده شود که یکی از آن‌ها، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها هستند که باید حرف و اعتراض مردم را منعکس کنند تا مانع این سوءاستفاده‌ها شوند. دولت هم سامانه ۱۱۱ را ایجاد کرده است تا مردم اعتراضات خود را منعکس کنند. البته مردم باید بدانند که مسئولین، بسیاری از مشکلات را می‌دانند و به دنبال راه‌حل هستند.

هیچ رسانه‌ خارجی دلسوز کشور ما نیست

این مداح اهل بیت(ع) گفت: مردم نباید نگاه و گوششان به سمت رسانه‌های خارجی باشد زیرا اصلاً آن‌ها دلسوز این کشور نیستند. مردم باید تحلیل‌ها و اخبار درست و صحیح را از تلویزیون و رسانه‌های داخلی بگیرند. عربستان سعودی که سرتاسر فساد، ظلم و مظلوم کشی است و نوجوانان را گردن می‌زند و با ما مشکل ذاتی دارد، چگونه می‌تواند دلسوز ما باشد که رسانه راه بیندازد و برای مردم ما تحلیل و فرمان دهد.

وی افزود: در ماجرای فوت این خانم همین رسانه‌های خارجی، واقعیت‌ها را مغلوب کردند و روایت خود را به خورد مخاطب دادند. رسانه بهایی منوتو که ضد امام زمان، دین و خداست چه کمکی می‌تواند به ما کند؟ بهترین، پاکترین و صادقانه‌ترین اخبار را می‌توانیم از رسانه‌های داخلی به دست بیاوریم.

جهاد تبیین وظیفه خواص در زمان فتنه‌هاست

طاهری با اشاره به نقش خواص و افراد اثرگذار مانند مداحان و منبری‌ها در این شرایط گفت: مقام معظم رهبری جمله کلیدی در خصوص جهاد تبیین فرمودند و این وظیفه ماست. ما اگر واقعاً مبلغ دین و اهل بیت (ع) هستیم باید جهاد تبیین کنیم یعنی ملاحظه بانی، مخاطب و مستمع جلسه را نکنیم و آنچه را که نیاز است و وظیفه شرعی ماست، بگوییم.

این مداح اهل بیت (ع) در پایان خاطرنشان کرد: جهاد تبیین روش حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است که اگر نبود ماجرای کربلا، ایثار و شهادت‌ها را نداشتیم و ممکن بود برخی یزید و شمر را برحق بدانند. جهاد تببین این دو بزرگوار و بعد از آنان مبلغان در سال‌های اخیر موجب شد که مردم حق را از باطل تشخیص دهند. در این شرایط هم باید جهاد تبیین را بدون توجه به اینکه مخاطب و فالور می‌پسندد یا نه داشته باشیم تا فردا شرمنده امام زمان (عج) نباشیم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 77
  • آزادی
    3

    رئیس هیات مدیره خانه مداحان معلوم نیست چقدر بودجه می‌گیرند آیا مالیات می‌دهند اصلا مداحان چرا باید چنین چیزی داشته باشند بعدش در صدا و سیمای میلی آمریکا و اروپا واسرائیل نابود شدن و فقط ایران و روسیه و چین باقی موندن.اعتراضات بخاطر مهسا امینی پوشش خبری داده نشد اما بخاطر جورج فلوید یک سال انواع تحلیل ها و تمام اعتراضات در آمریکا پخش میشد

    نظرات شما -
    • داریوش اقبالی
      0

      ای تف بر این تلویزیون میلی خبرهای تکراری تکراری تکراری تکراری تکراری عق

    • ناشناس
      0

      اندک تحول وپیشرفت جوانان کشور بانگاه به برنامه های تلویزیون ملی کامل فروکش کرد حالابیانخبه سازی کن

    • ناشناس
      0

      به کدام اعتراض مردم رسیدگی کردن اکثر مردم مخالف حجاب اجباری هستن در سال نودوهشت چه رسیدگی به اعتراض شد چرا چشم را می بندید وحرف مفت میزنید امثال شما چه هویتی دارین که به مردم حرف بزنید شغلتان مداحی است

    • ناشناس
      0

      چه جوک خنده داری میگه !

    • ناشناس
      0

      کلا این گروه مداحان جیره خوار نظام و مفت خورند...

    • داروغه ناتینگهام
      0

      مداح دوزاری

  • متفاوت
    1

    جناب مداح ، ایا میدانید از دیدگاه قران تا چیزی حق نباشد اصلا انجام نمیشود؟ درعمل هرچیزی وقت معینی دارد که در وقت ان ، لحظه ای درنگ نمیشود.اگرماخودمان رافریب ندهیم به نظر بنده بزرگترین جهاد تبیین راانجام داده ایم..نمیشود دست درجیب کسی کرد وهمزمان او را هدایت کرد.حرفتان راجع به جبهه الحاد درست اما حق را با ناحق نمیشود مخلوط کرد، چون باد اول گردوخاک و‌ طوفان ان هرگز خبرنمیکند.خلاصه وچکیده تمام قران کریم فقط یک چیز است،درهر کاری حق را زیرپا نگذاشته و از ان عبور نکنید.چون او بسیار مقتدر وداناست.

    نظرات شما -
    • عارف
      0

      کجا تخم مرغ را دانه ای ۳۰۰۰ تومان میدهند من امروز ۹ عدد تخم مرغ از برند تلاونگ را ۴۲ تومان خریدم یعنی دانه ای حدود ۴۶۶۰ تومان .

    • به عارف
      5

      عارف جان خوب تلاونگ نخور. بعضی از ماها حتماً باید بریم پول برای یک برند خاصی بدیم که فقط پول برندش را میخورد. وسط دعوا هم نرخ تعیین نکن

  • مانی
    1

    میشه بگیدکدام اقدامات اقتصادی؟؟؟؟؟!!!وچه حلاوت اقدامات اقتصادی؟؟؟؟مرغ کیلویی ۸۰تومان،تخم مرغ دونه ای ۳۰۰۰تومن که قراره بشه۵۰۰۰تومن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مداحان وطلاب لابد مث عموحسن وبقیه فرزندخونده های ولایت اسلامی سهمیه ویژه دارند و از قیمتها بیخبرند..حتی برای پوشش بیمه تامین اجتماعی هم سهمیه خاص دارن و از من وشماها خیلی ارزونتر تحت پوشش بیمه قرار دارند..بالاخره اینا نورچشمیهای نظام هستن و با کارگرومردم عادی فرق دارن

    • 0

      سخره تر از حرفای این مداح اون مسابقه مداحی صداوسیما بود همشون حالت زارزار گریه کردن داشتن و شونه هاشون مث بید میلرزید اما دریغ از یک اشک یا سرخی چشم و سرخی نوک بینی ...جماعت فریبکار

  • ناشناس
    2

    آشوب به پا کردند تا حلاوت اقدامات اقتصادی دولت کمرنگ شود
    حاج اقا طاهری واقعا این جمله را خالصا مخلصا لوجه الله گفتید یا لوجه سیاسی ؟

    نظرات شما -
    • 0

      اون چیزی که برا تو حلاوت دارد برا ما باعث شرمندگیست وتوهین .

    • 0

      جمله معکوسه به کار برده! این گندو می زنن که گند اقتصادیشونو بپوشونن

    • 0

      مداح جون تحلیلی که منطقی تر به نظر می رسه اینه که دولت برای فرار از تبعات شکست اقتصادیش که گریبانگیر اکثریت جامعه است، خواسته اعتراضی محدودتر در مورد ازادیهای اجتماعی را به پا کند، ولی فکر نمی کرد چنین تبعاتی را داشته باشه.

  • ارش
    1

    الان مداحان تخصص وسواد ! اظهار نطر در حوزه مسایل سیاسی دارند اما هنرمندان و ورزشکاران ندارند ! بعد هم چه راهکارهای بزرگی ارایه فرمودند اخبار صحیح را از تلویزیون یعنی چوپان دروغگو ! بگیرند!خبر رساتی های صحیح وشرافتمندانه تلویزیون مسبوق به سابقه است ! با مزه تر از اون این که مشکلاتشون رو به ۱۱۱ بگن! که حدش جابجا کردن چند تا سطل اشغال هم نیست ! بعد می خواد ابر مشکلات مردم رو حل کنه !

  • ناشناس
    1

    این یارو داشت جوک تعریف می کرد

  • نادر
    1

    همه تحلیل ها رو از تلویزیون می بینیم ولی نه از تلویزیون جمهوری اسلامی!!! تو دیگه از کجا پیدات شد؟؟؟!! انگار از اصهاب کهف هستی!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اصحاب

    • نادر در پاسخ به ناشناس
      0

      سپاس از دقت تون. اشتباه نوشتاری بود.

    • 0

      از اسباب کف است

  • ناشناس
    1

    به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمبم ! صدا سیمای یه قشراندک خاص با تفکر
    متحجر خاص

  • شادی
    1

    بابا شما چقدرزرنگی! 😀دیگه توصیه ایی برای مردم نداری آخه مردم هنوز نمی دونن اخبار رو از کجا پیگیری کنن🤣🤣

  • ناشناس
    1

    جناب‌مداح‌‌به‌حال‌نداری‌مردم‌اگر‌راست‌می‌گویی‌
    مداحی‌کن‌‌
    لعنت‌بر‌آدم‌دو‌چهره‌

  • ناشناس
    1

    خوب حالا اعتراضات خودمون رو تلفنی اعلام کنیم که چی بشه؟!
    مسئولی که شکم خودشو آقازاده هاش از مال حرام و بیت المال پُر شده گوشش دیگه کَر شده !
    فقط به این فکر می کنه تا می تونه چپاول و غارت کنه برای روزی که شاید مثل اشرف غنی فراررررر کنه!

    نظرات شما -
    • مانی
      0

      احسنت،واقعاگل گفتی

  • بینام
    1

    چشم عباس عاقا

  • ناشناس
    0

    چشماشو نگاه کن انگار تازه از خواب پریده وهپروت میگه.برو جانم بقیه خوابت را ببین و یک دفعه خواب زده نشی.صدا وسیمای میلی که واقعا اخبار صحیح را از این چوپان دورغگو بشنویم؟هنوز حالیت نیست که این بوق دروغگو در اختیار کی هست و انچه که خودش واربابش دوست دارد باید پخش کند نه انچه واقعییت دارد؟سراندر پایتان نجس است تو واربابانت و این بوق دروغگو...

  • ناشناس
    0

    سنگ صبور ما هم شده کانال خبر فوری
    از اینکه پیام های مردم رو تا جایی که براش مقدوره نشر میده ازش تشکر می کنیم 🙏

    امیدوارم در خدمت به خلق، خداوند یاری رسانش باشد و در رساندن صدای مردم به مسئولان از هیچ کس واهمه نداشته باشد!
    کسانی که اینجا پیام می ذارند نه آلبانی نشین هستند نه ضد وطن ! اگر جز این افراد بودیم در کانالهای خارج نشین پیام می ذاشتیم!
    وقتی فضای انتقاد در جامعه باز باشد و رفتار و اعمال مسئولین زیر ذره بینِ رسانه و مردم باشد ، مطمئنا کشور به سمت رشد حرکت می کند!
    به امید روزهای خوب برای ایران عزیز 🌷

    نظرات شما -
    • اکبری
      0

      واقعا زیبا گفتی ، من هم تشکر می کنم

    • 0

      فقط حیف یه وقتایی خیلی بی معرفتی میکند البته ما درک میکنیم که تاانازه ای دست وپاشون بسته است اما یه جاهایی توجیه ندارد وادما به شک میندازه .

  • ناشناس
    0

    خوبه یکی پرونده های مالی ومنافع اقتصادی شما رو رو کنه تا معلوم شه علت حمایت شما از این نظام وتلاش برای نگهداری اون چیه !

    نظرات شما -
    • 0

      این بنده خدا خالصانه مخلصانه در راه خدا میمالد

  • ناشناس
    0

    ترس این جماعت از خیزش مردم به خطر افتادن دکان مفت خوریشونه

  • 0

    دوستان بعضی ها سر جریان جورج فلوید زبانشان از عمامه یشان درازتر بود و در جریان شهادت مهسا جان لاله مونی گرفتند و خبری ازشون نیست. راستی کسی خبر داره کدام گوریه؟

  • بهرلم
    0

    رئیس هیت مدیره مفتخوران مملکت: مردم تحلیل و اخبار نادرست !!!! را از تلویزیون بگیرند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغع دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ درووغ سالیان سال است مردم دارن دروغ میشنونند به هیچ حدی اعتماد ندارن دیکه اگر بکن ماست سفید است مردم باورشان ندارن از بس دروغ وحده شنیدن اعتمادی نیست داشم برو ردکارت

  • ناشناس
    1

    شما چرا در اینجور مسائل دخالت میکنه کشور دولت داره لطفا تو حوزه خودتون حرف بزنید
    .

    نظرات شما -
    • 🐜
      0

      بخداقسم دیکتاتوری دروطن سرنگون شودهمین مداح خواننده کوچه بازاری میشه و روحوضی میخواند.مث ۴۵سال پیش مطرب بود

  • Mm
    1

    آقاشمابرو مداحیت را بکن. کاری به کار بزرگان نداشته باش.

  • جانی
    0

    نمی دونیم کی شما از رو می رید ؟ بابا ملت عوض شده درسته هنوز دلارها دست شماست اما دیگه عقل و شعور مردم دست شما نیست

  • سعید
    0

    این حرف ها دیگر خریدار ندارد شماها کاری کردید که مردم به رسانه های بیگانه پناه ببرند خراب کردید

  • عشق منی رئیسی
    3

    شنیدم شاگرد اول شدن در کلاس ها قرآني استاد سعید طوسی یکی از شرایط الزام آور مداح شدن ، و ایشان یکی از بهترین شاگردان استاد بود و هفته دو تا سه بار مورد نوازش و تفقد استاد بود

  • ناشناس
    1

    یک بچه فلسطین از پشت بام افتاده ول کن نیست صدا و سیما بعدمداح از درست صدا و سیما صحبت میکنه واقعا ننگ ما

  • ناشناس
    1

    مداحان کثیف و نجس و لجن

    نظرات شما -
    • 0

      مشروب خور وچشم چرانهای واقعی نظام همین مداهان هستند اینها مارمولکهایی هستند که چندمی ندارد

  • ناشناس
    0

    چشمم
    خوب حالا بفرما

    بابک زنجانی کجاست
    واردات ما زاپاتیستا کا کی بود
    سعید طوسی
    با مرتضوی چ‌کار می کنند
    براستی هلیز بلاخره چه شد
    حدادیان در نوار مجلسی علما را .....فلانی خطاب گرد
    راست می گفت ‌که مجازات نشد یا دروع

  • کوروش
    1

    دعای ندبه تولید میکنن اسمشو میذارن موفقیت .اگر اف ۱۴ تولید میکردین چی میگفتین .بروید دنبال پندار نیک .گفتارنیک .کردارنیک غیر از این تباهیست مثل امروز ایرانی ها

  • ناشناس
    0

    درسامانه ۱۱۱ بیش ازیک ماه است درموردپاداش بازنشستگی پیام داده ام رسیدگی نشده به نظرم دولت باقطع اینترنت گرانی مالیات ندادن عدم پرداخت پاداش بازنشستگان عدم افزایش حقوق متناسب باتورم گشت ارشادعمدا به دنبال نارضایتی آفرینی است

  • ناشناس
    0

    آخه تلویزیون مردمی نیست

  • ناشناس
    0

    مفت خور ترین

  • عبدالمجید سجادیان
    0

    کدام تلویزیون کدام رسانه
    برو منبر گریه مردم درآر.پول گرفتی روضه بخوانی .
    چکار درامور سیاست داری .فعلا تعدادی کشته شدند برو روضه خوانی بکن تا جیبت خالی نمانه
    الان روز شما شده
    مردکه نمیداند حق وحقوق مردم چیه وارد محرکه گیری وانگ زدن به مردم شده
    بهتراست فکرروضه های سرقبریت باشی

  • ناشناس
    0

    خدایی اخبار سیل در آمریکا و پاکستان و امتالهم را خیلی دقیق اعلام میکند ولی شما رنگ مو و ریش را از کجا میخرید ؟

  • ناشناس
    0

    پس است هرچی دروغ شنیدن مردم برو رده کارت

  • محسن
    0

    خود رو به کوچه علی چپ نزد

  • جمالی
    0

    باید خون گریست به این مملکتی که با این اعتقادات و با این حرفها اداره شود ! یه مشت بادمجان دور قاب چین ! از خدا بترسید و حق رو زیر پا نزارید! شماها در اصل کافر هستید! چرا؟! کافر مسی هست که کارش پوشاندن هست و تو عربی به کسی گفته میشه که چیزی رو میپوشونه ! جماعت کافر حق پوش مواجب بگیر و مزدور!
    بالاخره روزی فرا میرسه که جواب این حق پوشونی و کاسه لیسی هاتون رو خواهید دید.

  • ناشناس
    0

    مداح طاهري : "آشوب به پا کردند تا حلاوت اقدامات اقتصادی دولت کمرنگ شود"
    اگر در مورد اهل بيت هم همين اندازه با علم و تخصص صحبت كني ، "وا اسلاما ". امثال شما همان بهتر كه در مورد ديگ قيمه صحبت كنند .

  • علی
    0

    بنده خدااین وسط چاپلوسی میکنه تا دوتا مراسمو یه پستی بگیره وگرنه هرکی توایران زندگی کنه میفهمه وضعیت اقتصادی افتضاحه .

  • ایرانی
    0

    دولت چقدر کارآمده که هنوز نفهمیده مردم چی میخوان

  • ناشناس
    0

    جون به لب شدیم از اینهمه تورم روز به روز و گذشت ۷ راند و فقط با ۱۰٪ افزایش مستمری چرا پول ذخیره صندوق کارکنان فولاد را در زمان احمدی نژاد بردید خرج جای دیگه کردید. وقتی خالی کردید وعده دادید اوضاع ما بهتر هم خواهد شد ولی از آن روز تا امروز بدتر و بدتر شد. ما بریدیم

  • ناشناس
    0

    درمملکتی که مداحان برای مردم تصمیم می گیرند باید به این مملکت.....ر...
    حیف این سرزمین که دست نامردها افتاد

  • ناشناس
    0

    برادر مداح همین رو کم داشتیم که شما به مردم درس تحلیل و بصیرت بدهی،در کشوری که جای تحلیل گران متخصص خالی باشد باید هم رسانه ها تحلیل های کلیشه‌ای و آبکی مداحان را منتشر کنند، برادر مداح حرفهای شما از طریق طیف همفکران تان آنقدر در این سالیان تکرار شده است که به مردم حالت تهوع میدهد.

  • ناشناس
    0

    اسمش روشه« مداح», ادمی که پول میگیره تا چاپلوسی کنه

  • جعفر صادق
    0

    وقتی به یه مشت بی سواد تریبون میدی که اوضاع کشور که نه جهانو تحلیل کنن، اونایی که پای منبر اینا میشنن دگ هستن :))))

  • ناشناس
    0

    مداح ها هم آدم شدند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حکومت دستشونه

  • ایران من
    0

    ساقیت کیه به ما هم معرفیش کن

  • ایرانی
    0

    جوک تعریف کرده تو این اوضاع بخندیم شاد باشیم بابا

  • مهسا امینی
    0

    خخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخ
    ها ها ها ها
    هاهاهاها

  • ناشناس
    0

    (چند کار بزرگ و فتح‌الفتوح به واسطه دولت و شخص آیت‌الله رئیسی)
    مثلا مرغ کیلویی 70 هزار تومان
    (حلاوت اقدامات اقتصادی دولت کمرنگ شود)
    بله احلاوت ختصاص بودجه های چند صد میلیاردی در کام شما کمرنگ شده
    (هرزمان انقلاب اسلامی به موفقیتی می‌رسد)
    بله چه موفقیتی بالاتر از پرواز برنج و گوشت و مرغ به اون بالا بالها
    (لیدر آشوب‌های اخیر تجزیه‌طلبان هستند)
    بر فرض محال که این تحلیل و دیدگاهت درست باشه
    شما چقدر افتضاح عمل کردید که تجزیه طلبها بشن روزنه امید مردمتان
    (هیچ رسانه‌ خارجی دلسوز کشور ما نیست)
    این حکومت هم دلسوز مردم ایران نیست اگر بود مثل حاکمان امارات چهار تا آب شیرین کن برای مردم سیستان فراهم میکردند تا دخترای شش هفت ساله ی مظلوم بلوچ مثل کوزت توی داستان بینوایان دربدر دبه ای آب نباشند

  • ناشناس
    0

    چه دنیایی شده اینم برامون شده هادی .چه بدبختیم ما .

  • عادل
    0

    مداحی کن پولت بگیر فراجی ودغل بازی نکن مردک کدام کار ریسی انجام داده بعد دهه هشتاد را چه دارید بهس بگید مگر این که خدمت رضا شاه به اسم جمهوری اسلامی بچپونید به گوس بچه ها

  • متین
    0

    دقت کردید که مداح مفتخور در بیاناتشان فرمودند مداحان و منبری‌ها از خواص هستند!!!!!نون مفت اونارو متوهم هم کرده.....

  • ناشناس
    0

    وقتی نخبگان را واردار به مهاجرت می کنند نتیجه اش جولان سفله هاست که برای آنهای صدا و سیما باید خط تعیین کند

  • 0

    آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام
    بر حلق و بر دهانِ شما نیز بگذرد
    ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز!
    این تیزی سنان شما نیز بگذرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها