واکنش سید حسن نصرالله در خصوص ماجرای فوت مهسا امینی/ ویدئو

دبیرکل حزب‌الله لبنان در خصوص فوت مهسا امینی از خود واکنش نشان داد.

واکنش سید حسن نصرالله در خصوص ماجرای فوت مهسا امینی/ ویدئو

سید حسن نصرالله گفت: درخصوص فوت یک خانم که هنوز علت فوتش مشخص نیست؛ببینید که چه حمله رسانه ای در جهان علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

غرب در حادثه مبهم درگذشت خانم امینی، هیاهوی ضد ایرانی به راه انداخت زیرا می‌خواست نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار دهد و همیشه از هر حادثه ای برای رسیدن به این هدف سوء استفاده می کند. 

رسانه های بین المللی کسانی را که در روزهای اخیر در ایران به خیابان ها آمدند را مردم ایران معرفی کردند، اما وقتی میلیون ها حامی نظام اسلامی بیرون آمدند، دنیا ساکت شد.

 

حجم ویدیو: 1.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مش جمعه
    2

    به تو مفتخور چه ربطی دارد

  • ناشناس
    0

    حسن نصرالاه اینوبدون ملت ایرانی که پوستشان به استخوانشان چسبیده ودر زیر ظلم کفار روز به روز کمر خم میکند وتودر لبنان گردن کلفت کردی وبه ریش مردم ایران میخندی ازپول نفت وبنزین وتجهیزات نظامی هست که اربابانت برایت فرستادن ببین روزی که اسراییل پوست از گوشتت جداکند که استخوانهایت بخندد بجای ملت ایران

  • ناشناس
    0

    واقعا مسائل داخلیء ایران و مهسا امینی و اعتراض ایرانیان به سیستم و حکومت ، چه ربطی به این بیگانه دارد ، یکی نیست به این "مفت بر" ، بگوید که نان مفتت را میخوری ، سر جایت بنشین و در اموری که به تو مربوط نیست دخالت نکن .
    خاک انداز و قاشق نشسته هم اینقدر درک دارند که در یک چنین اموری مداخله نکنند .

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخ تمام جهان یه کلام با مردم ایران همصدا شدند اوووس حسن یه تک وتنها با نظام...راستی چرا بشار اسد وپوتین و حشدالشعبی وبقیه کسانی که پول ملت رو میریزید تو حلقشون تا الان ازتون دفاع نکردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها