ضرغامی: مسائل در ایران مثل "ماروپله" است، مدام به پله اول برمیگردیم

عزت‌الله ضرغامی همزمان با روز جهانی گردشگری، ایران‌هراسی را مهم‌ترین مسأله گردشگری ایران دانست و گفت:‌ در کشور ما اینگونه موضوعات مانند «مار و پله» است. درست در جایی که پله موفقیت را طی می‌کنی با یک نیش به پله اول برمی‌گردی!

ضرغامی: مسائل در ایران مثل "ماروپله" است، مدام به پله اول برمیگردیم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همزمان با پنجم‌مهرماه روز جهانی گردشگری در توئیتر نوشت:‌ «در آستانه هفته گردشگری برنامه‌های متعددی تدارک دیده‌ایم.

ایران‌هراسی از مهم‌ترین مسائل گردشگری است، تلاش کرده‌ایم با مدل‌های جدید رسانه‌ای با آن مقابله کنیم. اجمالا در کشور ما اینگونه موضوعات مانند «ماروپله» است. درست در جایی که پله موفقیت را طی می‌کنی با یک نیش به پله اول برمی‌گردی!»

ضرغامی چندی پیش در توئیت دیگری نوشته بود:‌ «بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.»

او پیش از آن هم این پیام را توئیت کرده بود: «مرزبندی بین فعالان کف خیابان ضروری است. جوانان و زنان آزرده از فوت غمبار مهسا امینی با لیدرهای آموزش دیده و متصل به خارج متفاوتند. رفتار، ادبیات و صبوری ضابطین باید آگاهانه، مدیریت شده و متناسب با سوژه باشد.»

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    ماشاله برای توجیه بی کفایتی هایتان انشاهای خوبی می نویسید

    نظرات شما -
    • چسب زخم
      0

      قابل توجه دوستان اونی که میخواد واسه تفریح سفر کنه به این مناطق میره ترکیه یا امارات پس اونی که ایران میاد یا باید دانشجوی دروس تاریخی یا باستانی باشه یا قاچاقچی یا جهت انجام امور تروریستی بیاد اگر دلیل دیگه ای به ذهن شما میرسه اعلام نظر کنین در نتیجه چون نظام هم این مسأله رو خوب میدونه اونا رو به شدت زیر نظر میگیره و خب مسلمه که از توشون جاسوس هم در میاد

  • رابی
    0

    مردم پله هستند و شما مار.دائما در حال بالا رفتن از پله و ثروت مردم ایران هستید

  • ناشناس
    0

    در بسزاری از موارد حتی از پایین صفحه هم خارج میشویم.....

  • ناشناس
    0

    آقای عزت الله خان! شما می خواهید در کشوری که دیپلماتهای سیاسی را علیرغم دارا بودن مصونیت قضایی به گروگان می گیرید گردشگر خارجی بیاید؟!!! می خواهید در کشوری که بایت هویدا شدن یک تار مو یک جوان در انظار عمومی جان یک انسانی را می ستانید گردشگر خارجی بیاید؟!!! هیچکس نخواهد آمد مگر تعدادی پیر و پاتال بازنشسته!

  • آزادی
    0

    وقتی توریست وارد ایران میشه‌با انواع محدودیت ها روبه رو میشه مگه مرض داره پول خودش رو در ایران خرج کنه تا امارات بره هم تفریحات بیشتری داره ‌هم‌محدودیت های مسخره ایران رو هم نداره .البته جدا از مسئله گروگانگیری که آبروی ایران رو هم در جهان برده و توریست ها میترسن وارد ایران بشن

  • ناشناس
    0

    صبح بخیر
    تو هم مثل مموتی تازه بیدار خواهی شد ،مزه کرد پوپولیسم

  • ناشناس
    0

    اخه مسولین علم واخلاق که ندارند اینقد بی شعورند که از اشتباهاتشونم درس نمیگیرن .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها