فرمانده یگان‌های ویژه:

عوامل اصلی «آشوبگران» را شناسایی کردیم/ تا شب گذشته کار سنگینی را انجام دادیم؛ کار را ما تمام کردیم

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور گفت: عوامل اصلی آشوبگران را شناسایی کردیم؛ همان‌هایی را که گردن کلفتی کرده و به حجاب زنان هتک حرمت و به قانون و مقدسات توهین کردند.

 عوامل اصلی «آشوبگران» را شناسایی کردیم/ تا شب گذشته کار سنگینی را انجام دادیم؛ کار را ما تمام کردیم

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشوردر خصوص آخرین وضعیت برخورد پلیس  اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که اگر اغتشاشگران و آنهایی که در خارج از کشور، محرک این افراد هستند مانند آمریکایی‌ها و صهیونیست ها، مردم را تحریک کرده و اراذل را به صحنه بیاورند پلیس این توانمندی را دارد که ظرف چهار تا پنج روز اوضاع را تحت کنترل خود در بیاورد.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور در گفتگو با فارس تصریح کرد: این بار دشمن سرمایه گذاری زیادی کرده بود؛ هم رسانه های خارجی، هم ضد انقلاب و آمریکایی‌ها؛ حتی میز هم تشکیل داده بودند برای پشتیبانی از آشوبگران، اما ما ظرف چند روز با هوشمندی توانستیم اینها را جمع کنیم.

سردار کرمی اعلام کرد: پلیس با هوشمندی و درایت توانست تعداد زیادی از آشوبگران را شناسایی و دستگیر کند.

وی گفت: من قبلا هم گفته بودم که اگر آمریکایی‌ها عاقل باشند نباید روی این جماعت سرمایه‌گذاری کنند؛ اینها آدم های خوش گذران و رفاه طلبی هستند که به‌نظرم سر آنها را هم کلاه می گذارند و در داخل کشور هم هیچ بردی ندارند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا اعلام کرد: ما تا شب گذشته کار سنگینی را انجام دادیم؛ توانستیم هم عوامل اصلی آشوبگران را شناسایی کنیم؛ هم آنهایی را که گردن کلفتی کرده و به حجاب زنان هتک حرمت کرده و هم به قانون و مقدسات توهین کردند؛ آنها خودشان می دانند چه مجازات هایی هم در انتظار آنها است.

وی گفت: این کار را ما تمام کردیم و خوشبختانه پلیس کار بسیار ارزشمندی را انجام داد؛ مخصوصا که در خط مقدم همه این اتفاقات یگان‌های ویژه ناجا هستند و همکاران من در سراسر کشور با انگیزه و روحیه انقلابی علیرغم اینکه دشمن می خواست نقطه ضعفی از آنها بگیرد توانستند هوشمندانه و با درایت عمل کنند.

سردار کرمی حضور مردم در راهپیمایی روز گذشته را صحنه نمایش قدرت دانست و گفت: حضور مردمی که در زیر بمباران تبلیغاتی استکبار جهانی در دفاع از رهبری و انقلاب کوتاه نیامده و با وجود فشارهای آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اینطور در مقابل آنها ایستاده و انسجام و وحدت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی و رهبری به نمایش گذاشتند صحنه عبرت آموزی است.

وی افزود: آنهایی که حنجره پاره کرده و تبلیغات منفی و مسموم انجام دادند اگر درک کرده و این صحنه ها را دیده باشند باید مایوس شوند و بدانند که این جریانها جواب نمی دهد چرا که مردم ما بیدار، هوشیار و مسلمان هستند.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در شهرها و روستاها جواب محکمی است تا دشمنان بیخودی دست و پا نزنند چرا که نمیتواند جوابی از این جریان‌ها بگیرند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 113
  • ناشناس
    8

    برامواتت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      جناب پسمانده همچنام بایدخوابتان پریشان باشدو این اعتراضات مثل آتش زیرخاکسترهیچ خاموش نمیشود

    • ناشناس
      14

      خاکبرسرتان شما سردارنیستید بلکه سربار ملت هستید

    • حاج طوسی
      5

      سلام درمانده

    • ینوهثطم
      0

      سلام میشه لطفا جواب بدین که اگر درصدی یا نیمی از مردم ایران نظرشان با نظر مسئولان ارشد حکومت مغایرت داشت و مخالف بود اولا آیا مجرم هستند؟؟؟ دوما چه بستر و فضایی و مکانی برای حضور و اعلام نظرشان دارند تا بتوانند نظرشان را اعمال و اجرایی کنند !!!؟؟؟ ممنون میشم فکر شود

    • طوسی
      2

      نظر حضرت والا چیست؟!

    • احمد اندروژ
      3

      اینها رو که گرفتید بگو ببینم کی بنزین گراااااان میشود ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • خدا
    7

    پس حالا که اونارو گرفتید.پس حالا کسانی که توی خیابون‌هستند معترض هستند نه اغتشاشگر.پس نکشید نکشید نکشید

    نظرات شما -
    • 16

      کسی نیست به اون رییست مریم رجبی هم بگو

    • ناشناس
      0

      ادمک جون وقتی حتی اسامی را هم بلد نیستی، کامنت چی میذاری؟

  • ناشناس
    7

    طبیعی است شما فقط جیره خواران و مقرری بگیرانتان را مردم خطاب کنید. شما آدم را یاد آگوستو پینوچه دیکتاتور شیلیایی می اندازید

    نظرات شما -
    • 17

      طبیعی اینه که تو جیره‌خوار کشورهای غربی از ترس سرما دارن به در ودیوار میزنن هستی برو شیرت رو بخور بابا

  • رضا
    7

    سران اغتشاش خود شما سرکوبگران هستید به مردم معترض توهین نکن اسکول

    نظرات شما -
    • 2

      اینها وجودشان به مردم توهین است

    • 20

      اسگول خودتی و دار و دسته انگلیسیت

    • 19

      جالبه این خبر فوری هیچ کدوم از کامنتهای موافق سردار جواب یه مشت خود فروخته رو که میدی نمیزاره تو از کجا نون میخوری سایت خبرفوری

    • ناشناس
      0

      ناشناس 7:40 انگلیسی اونایی هستند که تو لندن دفتر دستک دارند و پلیس بریتانیا برای حفاظتشون در اماده باشه

  • حامد
    6

    عاملین اصلی نا آرامی ها شما و مزدوران تان هستید وگرنه مردم که قصد تجمع اعتراضی بدون خشونت را داشتند و دارند.

  • ناشناس
    6

    عانل اصلی اغتشاشات
    کسیست که خانم امینی را کشت. مسافران هواپیمای اوکراینی را کشت
    معترضین آبان را کشت
    مردم گرسنه وبیکار را بی رحمانه به گلوله بست
    بودجه مملکت را در یمن و لبنان و فلسطین و سوریه حیف ومیل کرد
    خدا لعنتتون کنه

  • محسن
    7

    عوامل اصلی،قوانین ناقص و رفتار نادرست خود شما با مردم است..آیا واقعا این مردم در اعتراضات ،به قول شما یک مشت مرفه بی درد هستند ؟ این که هر حرکتی را به امریکا نسبت می دهید ، در آتش زیر خاکستر این مردم افزون می کنید..با این نحوه برخورد و تقسیم بندی مردم و نوع مواجهه با آنها باید گفت که برانداز واقعی خود شما هستید..همچنان که بسیاری معتقدند( بلاتشبیه) یکی از مهمترین دلایل انقلاب مردم در 57 خود شاه و نحوه برخورد ساواک با مردم معترض بود..

  • ناشناس
    7

    یعنی خودتان را دستگیر کردید؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      17

      دمت گرم سردار یه مشت خود فروخته رو جمع کردید علی کریمی رو بیارید تهران بسپارش به خودمون بهش نشون بدیم اینجا ایرانی نه یه تیم ۱۱ نفره که هر غلطی خواستی بکنی

  • کیومرث
    61

    یک مشت دختر وپسرجوان که هیچ مسئولییتی ندارند به عشق برداشتن روسری وووووو کشوررابه هرج ومرج کشیدند یک معلم یک کارگر یک کارمند اگه یک ماه حقوق نگیرد یک بازاری اگه چندروزبسته باشد ازکجاهزینه زندگی خانواده رابدهد کسانیکه فراخوان اعتصاب میدهند یاسیرند یابی خبر اگرپلیس راتضعیف کنیم وکاربه هرج ومرج وغارت وکشتار وسربریدن برسد همین نوجوانان بیگناه آیا امنییت خواهند داشت چه کسی تضمین میکند سالم به خانه برگردند یا.............. باآشوب هیچ مشکلی حل نشده ونخواهد شد وصدالبته دولت ونظام هم اگرکشورراتک صدایی وتک حزبی نمیکرد وبقول خودشان یکدست الان این بلواهانبود نظام سیاسی کشورنیازبه اصلاحات دارد وتجدیدنظردرخیلی ازقوانین تادیرنشده که به قول معروف همیشه خیلی زود دیر میشود. این نسل نمیداند اگرفرقه رجوی روی کاربیاید هم روسری وهم توسری وهم بدبختی وکشتارواعدام وانتقام جویی خواهد بود واجازه نخواهند داد تادیگراحزاب سیاسی دخالت کنند همین حالا دولت درست کرده ومیگویند نه شاه ونه شیخ این هم دمکراسی آنهاست . این کشتی سوراخ شود اول اصلاح طلبان بعد اصولگرایان به زیرآب میروند فرقه رجوی اصلاح طلبان رابدترازاصولگرایان میدانند بعد هم بخش عظیمی ازاین مردم وهمین جوانهای بیگناه ومیشود نقظه سرخط امیدوارم دولتمردان ما به عقلانییت برسند دست ازلجاجت بردارند افراد بیسواد وناکارآمدراکناربزنند وحرف این نسل رابشنوند

    نظرات شما -
    • نیما
      41

      فرقه رجوی سالهاست منتظرآشوب وتغییر است تادست به انتقام ازمردم بزند بارها گفته اند اصلاح طلبان اول انقلاب باعث اعدامها وپاکسازیها ووووووو بوده وسالها به قول آنها ضربه گبرنظام بوده اند که سقوط نکنند سالهاست التبماتوم میدهند همه کارمندان راپاکسازی میکنند سالهاست نیروهای نظامی وارتش وانتظامی وامنیتی وبسیجیان و...راتهدید به زندان واعدام وقتل میکند .سالهاست رییس جمهورخودخوانده دارند ودولت وارتش وپلیس وزندانبان و. دارند وهیچ ترسی هم ازگفتنش ندارند آنهابه دنبال حمام خون درایران هستئد ودارند ازاحساسات فرزندان بی اطلاع ومعصوم ماسواستفاده میکنند تاآشوب درست کنند ای کاش به صدای فرزندانمان گوش دهیم اجازه دهیم باآرامش زندگی کنند به فکراقتصاد ایران باشیم اجازه دهیم همه مردم وافرادتوانمند وباسواد ودلسوزحتی مخالف دراین کشور برای ساختن ایران کمک کنند نگذاریم کشورآشوب زده شود

    • رضا
      5

      وقتی خمینی فراخوان بستن بازار و اعتصاب کارگران شرکت نفت را میداد از این حرف ها نبود!
      احتمالا آنروز توی موز بودی خخخخ

    • ناشناس
      4

      هم وطن،هیچ کس به فرقه جنایت کار اهمیت نمی دهد،مردم به دنبال آزادی و برگزاری انتخابات آزاد هستند،همین و بس

    • محسن
      2

      یعنی می فرمایید اعدام های عجولانه بالای پشت بام مدرسه رفاه را اصلاح طلبان کردند؟ بگم کی دستورش رو داد و اون جا دو رکعت نماز شکر هم خواند ..به قول دوستتون ..بگم؟؟بگم؟؟ باید عرض کنم بساط انداختن مشکلات و کاستی ها و جنایات به گردن اصلاحات به پایان رسیده ..امروز مردم دقیقا از همین حاکمیت یک دست شما توقع دارند و تمام مشکلات را بعد از بیش از یک سال معطوف به آنها می دانند..پس توصیه میکم مثل آقای جلیل محبی که چند شب قبل بدون در نظر گرفتن این که این بحث قانون حجاب اجباری توسط شخص مرحوم خمینی مطرح شد و در ابتدا به روحانی دستور داد تا در مورد برخی اداره جات یا مراکز نظامی ( طبق خاطرات تصویری خود روحانی ) اجرا کند و بعد به بقیه جامعه تسری بدهد، ایشان با یک موضع گیری مشمئزکننده حزبی می آید و تصویب این قانون را به اصلاحات که اصلا همچین جریانی به این اسم و رسم ، اصلا در آن زمان وجود نداشت منتصب می کند..شما هم بهتر است یا خودتان را اصلاح کنید یا یک سیبل جدید پیدا کنید..

    • خدا
      3

      فرقه جنایتکاری‌که فرمودی خود نمونه ای از ایده لوژی اسلامی است.ما با کلا اسلام مشکل داربم

    • جواد
      1

      سال57 هم میگفتندشاه بره ماه میداریم خمینی هرکاری خواست بکندحالاهم میگینداینهابروندمگه مامیزاریم فرقه رجوی حکومت کنه سما فقط وسیله هستیدوقتی پمپووجان بولتون وامریکادرمتینگهای رجوی شرکت وحمایت میکنندیعنی حکومت آینده معلوله کسی حکومت میکند که تفنگ وزارتش وزندانبان ووووز داره فرقه رجوی مثل گرگ آماده دریدن است وحمایت امریکاواروپاوعربهارادارد وبرموج احساسات جوابهایی ساده وکم سن وسال میخواهندسواری کنند

  • ناشناس
    4

    وای به ایرانی که مردمش را به خطر عدالتخواهی و داد از ستم و فریاد از بیدادی میکشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینها ایرانی نیستند ازرنگ لباسهای یکدستشون معلوم داعشی هستن

  • ناشناس
    5

    من هر چی مطالعه کردم و تحقیق هیچ جای دنیا طی یک قرن اخیر ندیدم که کشوری را مانند کشور ما اداره کنند و این مشکلات را داشته باشند!!!!!!

    نظرات شما -
    • 6

      برو بیشتر بخون تو کا رو خوندی اسگول

  • غریبه
    4

    کار بزرگ را گشت ارشاد کرد که یک کشور را به آشوب کشاند چندین نفر به کشتن داد میلیارد ها به اموال عمومی خسارت زد و به هیچ کس هم پاسخگو نیست ..

  • ناشناس
    5

    مثلا چند درصد از مردم در این همایش حکومتی شرکت کردند؟؟؟ایا سرکوب کردن جوانان ۲۰ ساله بدون سلاح و بدون وسیله دفاعی،افتخار دارد که اینطور رجز خوانی می کنید؟؟؟؟خدا پشتیبان مظلومان و در کمین ظالمان نشسته است.

  • ناشناس
    3

    روزی فرا می‌رسد میایددر تلویزیون مگوییدنیروهایمان اشتباه کردن ما از ملت شریف عذر خواهی منایم

  • 45

    سران اصلی اغتشاش آمریکا و متحدانش هستید

    نظرات شما -
    • Ahmad
      1

      تو درست میگی یه وقت‌‌ به مغز کوچیکت نفوذ نکنه که مردم زیر فشار اقتصادی ،روحی،اجتماعی و ......اعتراض میکنند راستی تو و دارودسته هاتون یه زوری بزنید و مردم امریکا را به اغتشاش علیه رژیم ظالمشون وادارید هرچی باشه ما حکومت عدل و اسلام و پاکیهاییم مردم بر علیه ما قیام میکنن اونا که حکومت بی عدالتی و دزدی و اختلاس و ظلم هستند حتما مردم خودشون سرنگونشون میکنند

    • ناشناس
      1

      فتنه از عمامه خیزد نی ز خم

  • ناشناس
    2

    خداقوت سردار
    فقط میشه بدونیم چرا باهمین سرعت
    قاچاق چی ها، اختلاس گرها و ..نمیگیرید؟!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      انها از خودشان هستند تابحال دیدی چاقو دسته خود را ببرد

  • 33

    خسارت ۴۰۰ میلیاردی اغتشاشات اخیر به شعب بانک‌ها

    نظرات شما -
    • Ahmad
      1

      در برابر خسارت چند هزار ملیارد دلاری حاکمان و مسولین بعد از انقلاب به اقتصاد ایران از صفر هم کمتر است

  • 32

    در آمریکای مدعی کدخدایی صدها نفر توسط پلیس به قتل می‌رسند و هیچ حادثه‌ای رخ نمی‌دهد و پلیس به قربانگاه نمی‌رود بلکه از او و جنایاتش هم دفاع می‌شود ولی در کشور ما یک حادثه‌ای که هنوز تمام کم و کیف آن معلوم نیست بلکه شواهد از بی‌تقصیری پلیس در آن حکایت دارد عده‌ای از کسانی که از سر سفره انقلاب ارتزاق کرده‌اند متاسفانه با دشمنان نظام که تشنه به خون انقلابند همراه شده و یقه پاره می‌کنند.‌ ای کاش اینها شعور و شم سیاسی داشتند و با دشمنان قسم‌خورده همنوا نمی‌شدند. به فرمایش امام راحل(ره)حفظ نظام از اوجب واجبات است. دستگاه قضایی نباید ذره‌ای از برخورد با این حمقا تردید نماید.

    نظرات شما -
    • Ahmad
      0

      بابا عقل هم خوب چیزیه صدها مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی و مردم نهاد در جهان امریکا و خیلی از کشورهتی اروپایی رو جزو در ردهای بالای دکراسی قرار میدن بعد این بابا میگه چرا به اونا گیر نمیدن چون عقل نباشد جان در عذاب است یه بچه کوچیک گول تبلیغات اینا بر علیه دمکراسی کشورهای پیشرفته رو میخوره !!!!!!!!!

    • شاهپور
      0

      چنان‌ها،نمانده‌وچنین‌ها،نیزنخواهدماند،دیوارظلم‌و
      ستم‌هرچقدرهم‌بلندباشد،یقین‌بدان‌پی‌دیوارش‌روی
      خون‌مظلوم‌بی‌دفاع‌بناشده،وسست‌وبی‌بنیان‌فرو
      خواهدریخت،آه‌مادران‌داغدار‌،ریشه‌ظلم‌وستم‌اسلحه
      بدستان‌را،ازبیخ‌وبن‌خواهدکند،،،بقول‌شاعر»»
      هرچیزی‌که‌بگنددنمکش‌زنند،»وای‌به‌روزی‌که‌بگندد
      نمک،نمگ،نمک»»»«««بادکاشته‌گان،طوفان‌درو
      خواهندکرد،،این‌قانون‌طبیعت‌وکائنات‌است‌وبس

  • 28

    برخی ها متاسفانه هنوز هم در کشور درک نمی کنند آمریکا، کشورهای اروپایی، برخی کشورهای عربی و اسرائیل با ملت ایران دشمن هستند.
    برخی ها متاسفانه هنوز هم در کشور درک نمی کنند آمریکا، کشورهای اروپایی، برخی کشورهای عربی و اسرائیل با حکومت نظام جمهوری ایران دشمن هستند.

  • دولت کانادا جنایتکار هم مانند ترامپ آرزوی شیطانی خود را به گور می برد
    25

    دولت کانادا جنایتکار هم مانند ترامپ آرزوی شیطانی خود را به گور می برد

  • ناشناس
    2

    اختلاس گر جدید رو چطور ؟؟؟

  • ناشناس
    1

    تمومه ماجرا

  • ناشناس
    3

    خدا را شکر که به اهدافتان رسیدید به اسم اعتشاشگر مطالبات بر حق مردم را سرکوب کردید،مردم در عجبند که چگونه اینهمه اراذل و اوباش بسرعت خود را از گوشه و کنار دنیا حتی به شهرهای کوچک رساندند.

  • خفقان!
    1

    پس لطف بفرمایید یک روز رو تعیین کنید تا مردم ناراضی از فر و گرانی و اختلاس های کلان و بی عدالتی و آقازاده ها و.......هم بدون اینکه خطری از جانب شماها تهدیدشون کنه راهپیمایی کنند !

  • 14

    پرداخت هزینه اغتشاشات از جیب مردم| بانک‌ها چقدر خسارت دید؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عاقبت رباخوری همینه ! به ت...م چپ حافظ!

  • ناشناس
    29

    سلام فرمانده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سلام درمانده

  • ناشناس
    1

    انشالله خدا قوم الظالمین را نابود کند

    نظرات شما -
    • 0

      عمامه هاشون باعث مرگشون بشه

  • ناشناس
    14

    دم نیرو انتظامی گرم.

    نظرات شما -
    • 0

      دم مردم باغیرت گرم

  • ناشناس
    0

    آن دهها نفری که کشتند تا بگویند که مهسا را نکشته اند و آن همه زن . پیر و جوان را که به قصد کشت کتک زدند تا بگویند مهسار را کتک نزده اند، برای پوچی ادعاشان کفایت می کند.

  • 0

    حتی اگر چین هم بود این اقا را به جرم جنایات نیروهای تحت امرش اعدام می کردند از کشتن و کتک زدن مردم تا اعمال شنیع دیگر که همه مستند تصویر برداری شده است

  • ناشناس
    0

    حیف که دیگر عالمی نمانده که به حرامها و فسق و فجوری که در حق نوامیس مردم و فرزندان ملت مرتکب شدید، اعترضی بکند.

  • مش جمعه
    1

    خاک بر سرت،اینها اغتشاشگر نبودند،اینها معترض وضع موجود هستند.اینها خشم های نهفته ای هستند که دیر یا زود یخه تو و امثال تو را خواهند گرفت.

  • ناشناس
    7

    نیروی انتضامی تشکر تشکر. آهای دشمنای ایران اسلامی، بدجوری سوختید😂

  • ناشناس
    0

    ده میلیون ملت تهران از حضور چند صد هزار نفری در میدان انقلاب خجالت بکشند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صدها هزار نفر کجا بود؟!!!! برای اینکه اون منطقه متراکم پر بشه 50 هزار نفر کافیه. این که متراکم هم نبود.

  • Ahmad
    0

    تو درست میگی یه وقت‌‌ به مغز کوچیکت نفوذ نکنه که مردم زیر فشار اقتصادی ،روحی،اجتماعی و ......اعتراض میکنند راستی تو و دارودسته هاتون یه زوری بزنید و مردم امریکا را به اغتشاش علیه رژیم ظالمشون وادارید هرچی باشه ما حکومت عدل و اسلام و پاکیهاییم مردم بر علیه ما قیام میکنن اونا که حکومت بی عدالتی و دزدی و اختلاس و ظلم هستند حتما مردم خودشون سرنگونشون میکنند

  • عبدالله
    0

    پیشگیری بهترازدرمان است .ازاشتباهات عبرت بگیریم ومردم رابه زحمت نیندازیم

  • ناشناس
    4

    سلام ملاک مدیریت کشورقران وقانون واسلام واطاعت ازرهبریست.غیرازاینابی عدالتی میشه

  • عبدالمجید سجادیان
    0

    سلام هیچکس شناسایی نکردید ونگرفتید فقط کشتید
    وندانستید مردم چه میخواهند
    اگر این دولت ودولت های گذشته جامعه‌شناسی و روانشناس داشتند امروز دچار سردرگمی نبودیم
    امروز انگ منافق زدن به ملت نمیزدید می‌دانستید خواسته مردم حق مردم است ومشروع
    امیدوار اندکی درک کرده باشید وغرور شما رافریب ندهد .چون خاندان پهلوی

  • سیاوش سلطان
    1

    فیلم سینمایی گروه ضربت نینوا سایت آپارات را سرچ کنید ، یک بار ببینید(واقعی است) ، صدا و سیما که افتاده دست یک عده چراغ خاموش ، بعد اونقدر بزنید توی سر هم تا جونتون در بیاد.
    حرف حساب وقتی خریدار ندارد ، عشق را امثال حسن روحانی و صادق محصولی می کنند و مردم و نیروهای انتظامی قربانی می شوند.
    این درگیری ها جنگ قدرت است ، که بلاشک خارج نشینان و دشمن از آن بهره می برند .
    جنگ سهم خواهی است ، از من بماند یادگار 🪓🔥🤏
    دشمن توی کونش عروسی است 🙈

    نظرات شما -
    • بی تربیت
      1

      برو اول حرف زدن یادبگیر بعد اینجا پاچه خواری کن

  • اصغری
    0

    این همه قدرت دارید.بیکاری گشنگی پدرمون رو در آورده...شرمنده زن و بچه شدیم.اختشاش چیه مردان سرزمینمون دارن خودکشی میکنن

  • ناشناس
    0

    زورت رو برو خرج جای دیگه کن نه یه مشت جوون بی گناه که هیچ آینده ای در این مملکت نداره.

  • مظلوم
    0

    متاسفم مردم مطالباتشان می‌خواهند بیکاری گرانی گرانی تورم اجاره نشینی دانشگاهی بهداشت ودرمان ماچی مون درست است هروقت مردم اعتراض بحق دارند اینها میگند کار آمریکا وکشورهای غربی است بابام مردم گرسنه‌اند گرانی مردم بیچاره کرد یک فکری به ای ملت بکنیدگورپدر آمریکا کشورهای غربی به ملت برسید

  • ناشناس
    1

    آشوب‌گران که بخشی از بدنه‌ی نیروهای امنیتی هستند! فرمولی که همه می‌شناسند!😁

  • ناشناس
    0

    کیومرث اولین کار گرفتن اختلاسگران بی ناموس که فقط خودسون مبدونن کی هستن واعدام کردن اونا و اعدام اون زن سلیطه که اون دختر بیگناه را به کشتن داد و نننوع کردن نسولین دوتلبعییتی و برکرداندن فرزندان نفت خور به بهانه دور زدن تحرین پول یامفت ایرانی به اونا داده نیشه و هم چنین اسکار کردن اون قراداد ۲۵ ساله چین برای نردم وروسبه هردو کمو نیست چطور رو به کمونیست اوردن پس بیخدایان اینا هستن نه مردم بی گناه

  • ایرانی
    0

    آشوبگر تویی سربار . به درجه ات نگاه کن از خون ملت رنگین است. شرمت باد که به جوانان معترض نیازمند . جان به لب رسیده از ظلم حاکمان می گویی آشوبگر...

  • ناشناس
    0

    هنوز دو سه ماه نگذشته از سرود سلام فرمانده که دهه هشتادی ها جوابشون را دادند که چقدر تنفر دارند از این حاکمیت و ارتجاع

  • نگاهی
    0

    فقط رفراندوم همین

  • حسن
    0

    آشوبگران اصلی مردم اند، بابا مردم شماهارو نمی خوان با چه زبونی بگن شماها یه مشت دزد و اختلاس گرید چهل ساله خون مردم رو می مکید

  • ناشناس
    0

    به لباس شخصی ها دستر عقب نشینی داده اند میگویند کار را تمام کردیم

  • نینوا
    6

    درود بر نیروی انتظامی قهرمان. درود بر مردم سرزمینم ایران.
    به هرحال در هر کشوری یک همچین آشوب هایی برپا می شود. ولی دیگه اینقدر احمق نیستند که بزنند اموال عمومی را تخریب کنند.
    معمولا در هر زمینی ،علف های هرز بوجود میاد و باید علف های هرز را ریشه کن کرد و اگر هر بار با داس بزنی دفعه بعد بیشتر رویش می کنه ! باید ریشه سوزی کرد.

  • فراهانی
    5

    نیروی انتظامی بایدباآشوبگران قاطع برخوردکند

  • ناشناس
    0

    مردی برودزدای فولادمبارکه رابگیر

  • سعید
    6

    دم شما گرم...زودتر مجازاتشون کنید این بیشرف های داعشی رو

  • ناشناس
    0

    معلومه آشنای قدیمی هستن چهل ساله دارن فعالیت میکنن

  • حمید
    4

    سالها ست فرقه رجوی درپناه امریکاواروپاوعربهارادارد آماده میشود که ازآشوبهااستفاده ویراین کشورحکومت کندملتی که ازچاله میخواهد به چاه عمیق مرگ ونکبت برود

  • ناشناس
    0

    جناب خبر فوری، اونموقع که مجلس دست طیف مورد علاقه ی شما بود، چرا برخی قوانین رو که به آن اعتراض دارین اصلاح نکردین؟؟؟

  • ناشناي
    0

    عوامل اصلي وقايع اخير
    صدا و سيماي ديكتاتوري
    ايدئولوژي حكام ستمگر
    بي خردي و بي لياقتي مديريت بحران
    ظلم و ستم به مردم
    نشنيدن صداي ملت و.........

  • ناشناس
    0

    حالا ساندیس خورها فهمیدید که نیروی انتظامی میتواند به سرعت جلوی اختلاس گرها و دزدهای اقتصادی و رانت خوارها را بگیرد ولی این کار را نمی کند چرا که سرش در توبره دزدان حکومتی است

  • ناشناس
    0

    اگه انقد قدرت و اطلاعات دارید برید تو زتدگی تماوتماموتماموم مسؤلان کشوری و خانواده هاشون ببینید کی چقدر دزدی و رانت ازکشور و ملت انجام داده بازداشت و مصادره اموال و زندان براشون لحاظ بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حق وحساب این اقایونم میرسه .بیچاره اون دسته شون که مفتی از دزدان دفاع میکنه .

    • 0

      تا همه بهونه هاراازملت برا بخشیدنتون نگرفتید به آغوش مردم برگردید .بسه دفاع از چپاولگران وتوله سگاشون .اینقدر نیروهای مسلحتونا روبه رو مردم نگذارید بترسید از روزی که شیر پاک خورده هاشون بهتون پشت کنند مانند سلبریتی ها .

  • ناشناس
    3

    فوت خانم امینی چه ربطی به آمریکا جنایتکار دارد؟
    اختلافات داخلی ایران ربطی به آمریکا جنایتکار ندارد.
    آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
    خواسته ما مجازات و اعدام عاملان اغتشاش گران است

    فوت خانم امینی چه ربطی به اروپا جنایتکار دارد؟
    اختلافات داخلی ایران ربطی به اروپا جنایتکار ندارد.
    اروپا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
    خواسته ما مجازات و اعدام عاملان اغتشاش گران است.

  • ناشناس
    3


    اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش بدون محاکمه باید اعدام شوند.
    مذاکره ایران هم در وین با دشمنان درجه یک ملت ایران اهانت و خیانت به خون شهدا ایران است.

  • 1

    اعتماد دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، کشورهای اروپایی، حمایت از این جنایتکاران است.
    اغتشاشات در ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و هم جنایت های اروپا و متحدانش بوده است.

  • عادل از قطب شمال
    0

    یعنی خودتون. خودتنو شناسایی کردید. دمتون گرم

  • ناشناس
    0

    خودتان را اصلاح کنید ۹۰درصد مردم از حاکمیت و حکومت داریتان بیزارند که در انتخابات ثابت کردند ولی کمتر از نیم درصد امدند در خیابان شماها تمام نیرویتان را اوردید پای کار

  • ناشناس
    0

    تا شما به همین فرمان می روید این بحرانهای تمامی ندارد فقط بهانه لازم دارد. یک روز بنزین یک روز متروپول یک روز گشت ارشاد فردا اب و ..........

  • ناشناس
    0

    مردم گرسنه اند به داد مردم برسید نکشید

  • ناشناس
    0


    خسارت ۴۰۰ میلیاردی اغتشاشات به شعب بانک‌ها در سراسر کشور بسیار عالی است

  • 1

    واکنش به اعتراضات اخیر در ایران
    اعتراضات اخیر در کشور هیچ ارتباطی و ربطی به مرگ مهسا امینی و حجاب ندارد و 100 درصد فقط کار آمریکا و متحدانش بوده است.

  • ناشناس
    1

    دخالت و مداخله اروپا جنایتکار به امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
    و این در حالی است که 100 درصد فقط آمریکا و متحدانش عامل اصلی اغتشاشات اخیر در کشور بوده است.
    آمریکا و متحدانش هیچ گونه حق صلاحیت دخالت در امور داخلی ایران را ندارند.

  • 2

    وضعیت فاجعه بار انسانی در یمن ولی متاسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی سکوت کرده اند چرا؟

    نظرات شما -
    • 0

      به هر حال باید کامنت حتی بیربط بذاری تا حقوقت حلال بشه

  • 1


    وضعیت فاجعه بار انسانی در یمن ولی متاسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 1394 تاکنون سکوت کرده اند چرا؟

  • ناشناس
    1


    شهروندان نجس وحشی و بی ادب کانادا جنایتکاراز سال 2011 تاکنون به همراه داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش در سوریه و عراق و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

  • ناشناس
    2

    سلبریتی‌هایی که از اعتراضات حمایت کردند، باید پاسخگو باشند!
    معترضات که به حدود ۲۰۰۰ نفر هم نمی‌رسند، توسط دشمنان سازمان دهی و هدایت شدند و به کف خیابان‌ها آمده و افراد بی‌گناه را می‌کشند.

  • 1


    و این در حالی است که عملکرد، رفتار، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش هیچ ارتباطی و ربطی به گرانی و بیکاری، حجاب و فوت خانم مهسا امینی ندارد و نداشته است.

  • محمد
    1

    اهل زخم زبان نیستم ولی دماغ سوخته خریداریم شما هیچی نیستین در مقابل ملت ایران شاید همه از وضع موجود گله مند باشیم ولی کشور و دست چندتا حرام خور و حرام ..ده نمیدیم

  • حمید خرازی
    0

    با 4 تا جوان دست خالی یع للشگر سپاهی وبسیجی وپلیس تا دندان مسلح مبارزه کردن اقتدار نیست سر بار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها