اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص ) در سراسر کشور برگزار شد/ از تشییع شهدا تا مطالبه امنیت/ حاج علی اکبری: دشمن پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص ) در سراسر کشور برگزار شد/ از تشییع شهدا تا مطالبه امنیت/ حاج علی اکبری: دشمن پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد

حاج علی اکبری در اجتماع بزرگ «امت رسول الله» گفت:ما از خواص بی‌بصیرت و بی‌مروت که با پول ملت ایران چهره شدند، ناراحت هستیم؛ این افراد بد امتحان دادند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که توبه کنند.

اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی، هیئات عزاداری و قاریان قرآن در حمایت از مسجد، قرآن و پرچم مقدس ایران آغاز و هزاران پرچم جمهوری اسلامی ایران در میدان انقلاب به اهتزاز در آمد.

بر اساس اطلاع رسانی‌های صورت گرفته قرار بود این تجمع رأس ساعت ۱۶ از میدان امام حسین (ع) در محکومیت هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌های صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن و مسجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران آغاز شود اما پیش از آغاز مراسم هیئات مذهبی و گروه‌های مردمی در میدان امام حسین تجمع کرده و سپس به سمت میدان انقلاب حرکت کردند.

روز گذشته بسیاری از نهادهای قرآنی و دینی با محکومیت اقدامات اغتشاشگران مردم را به حضور گسترده در این اجتماع فراخوانده بودند.

در ابتدای این مراسم بعد از قرائت قرآن کریم گروه سرود محمد رسول الله همزمان با سالروز وفات رحمت للعالمین به اجرا پرداختند.

همه آمده اند…

در این اجتماع حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزادی که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌ها و اجتماعاتی که در راستای دفاع از انقلاب و نظام بوده شرکت کرده است قابل توجه است. همچنین حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام در این اجتماع دیده می‌شود.

مردم مؤمن و متعهد تهران با لباس مشکلی عزا که در سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بر تن داشتند برای دفاع از مقدسات اسلام و آرمان‌های انقلاب آمدند تا با نمایش وحدت، اقتدار و همدلی پاسخی دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته بدهند.

امروز مردم تهران همچون ۹ دی سال ۸۸ آمدند تا بساط فتنه و توطئه گری دشمنان را جمع کنند.

حضور گسترده مردم در اجتماع «امت رسول الله (ص)» نشان از آشکار بودن دست دشمنان و سو استفاده منافقان و رسانه‌های غربی از موضوع مرگ مرحوم مهسا امینی در ایجاد فتنه و ناامن ساختن کشور دارد چرا که آتش زدن قرآن کریم، آتش کشیدن مسجد، پاره کردن پرچم جمهوری اسلامی و کشتن چندین نفر از هموطنان در مناطق مختلف کشور همه توطئه‌هایی است که از سوی رسانه‌های دست‌نشانده استکباری و ملحد، جنایتکار و سلطنت‌طلب هدایت و بر آتش فتنه دمیده می‌شود.

 
شعار «مرگ بر منافق فتنه ‎گر»، «این همه لشکر آمد به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خبیث»، «ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم» و همچنین دست نویس هایی چون «سرم میره ولی چادرم نمیره» و «امنیت و آرامش مدیون مجاهدت نیروی انتظامی» «آتش به اختیاریم از فتنه گر بیزاریم», «فتنه اغتشاشات زیر سر آمریکاست», «اهانت به قرآن رسم منافقین است»، «ایران پر از شهیده فتنه جواب نمیده», «از فتنه گر بیزاریم کشور رو دوست داریم», «کوه اراده هستیم آمریکا را شکستیم»، توسط نوجوان دهه هشتادی آقای حیدری و مردم حاضر در تجمع سر داده شد.
 
از دیگر برنامه‌های اجرا شده، قرائت شعر «آفتاب انقلاب» توسط شاعر آن، رضا احمدی بود. همچنین احمد بابایی شاعر انقلابی کشورمان به اجرای دکلمه خوانی پرداخت.
 
هم‌اکنون ساعت ۱۶:۳۰ عصر است جمعیت از چهار مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب با شعار «الله اکبر» و «لبیک یا حسین» و «لبیک یا حسن» و «لبیک یا رسول الله» به خیل عظیم جمعیت حاضر در حال پیوستن هستند.
 
لازم به ذکر است مردم تهران با در دست دادن شاخه‌های گل و اهدای آنها به نیروی انتظامی از ایثار و زحمات آن دلاور مردان قدردانی کردند.
 
در این تجمع بزرگ علاوه بر مسئولان و اقشار مختلف مردم، مسجدی‌ها و هیأتی ها حضور چشمگیر دارند. یکی از شرکت کنندگان در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: حجاب یک قانون شرعی و رسمی است، نباید با صدور بیانیه، و آشوب و اغتشاش و قانون‌شکنی با قانون مقابله کرد.

 
وی افزود: اگر احیاناً قانون، بد اجرا شده باشد، باید روش را اصلاح کرد و اصل قانون را نباید زیر سوال برد بر همین اساس لازم است مردم هوشیار باشند و اجازه ندهند معاندان و دشمنان با سو استفاده قرار دادن مطالبات مردمی امنیت کشور را مخدوش کنند. اقدام اغتشاشگران اعتراض نیست بلکه آسیب رساندن به امنیت کشور است و ملت ایران این اقدام را محکوم می‌کنند.
 
این شرکت کننده ادامه داد: همه اقشار مختلف جامعه که دغدغه نسل جوانان را دارند باید این نسل را نسبت به دسیسه‌های دشمنان آگاه سازند تا تبدیل به ابزاری در دست دشمنان ملت نشوند. نوجوانان و جوانان ما باید بدانند برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، هزاران شهید گلگون کفن جان خود را فدا کرده تا استقلال و عظمت ایران اسلامی حفظ شود. امروز فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است از این رو برای در امان ماندن از دسیسه‌های دشمنان در این عرصه پرخطر لازم است مردم هوشیاری خود را حفظ کنند.
 
مردم در این اجتماع خواستار مقابله دستگاه قضائی با کسانی شد که قرآن و مسجد را آتش زدند و دست خود را به خون هموطنان آغشته کردند.
 
همچنین بر اساس اعلام قبلی موکب داران و زائرین اربعین حسینی در تجمع امت رسول الله (ص)، در محکومیت اغتشاشگران در سراسر کشور حضور خواهند داشت.
 
گفتنی است مجری برنامه با اشاره به سخنان همسر شهید حسین تقی پور که در روزهای اخیر به فیض شهادت نائل شده بود گفت: همسر این شهید والا مقام تاکید دارد افتخارش آن است که همسر شهیدی است که در راه دفاع از قرآن و اسلام و حجاب به شهادت رسیده است.
 

قطعنامه اجتماع بزرگ امت رسول الله

در بخشی از این مراسم بیانیه و قطعنامه اجتماع بزرگ امت رسول الله «ص» توسط حجت الاسلام سید محسن محمودی قرائت شد در بخشی از این بیانیه اقدامات آشوب طلبانه و مذبوحانه محکوم و از قوه قضائیه خواسته شد تا با تروریست‌های اجاره‌ای که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازند برخورد قاطعانه و عبرت انگیز انجام دهند. متن بیانیه سراسری این اجتماع در پنج بند قرائت شد؛ بیانیه‌ای که در آن از دستگاه‌های مسئول و قوه قضائیه خواسته شد تا هنجارشکنان و متعرضان به اموال عمومی و نوامیس مردم، شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند شناسایی، و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز نمایند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ
السلام علیک یا رسول الله، السلام علی اولادک و علی اصحابک

در شرایطی که نظام اسلامی در اوج اقتدار و ملت بزرگ و سرافراز ایران در اوج عزت قرار داشته و با همت و تلاش‌های مجدّانه دولت مردمی و دستگاه‌ها در مسائل داخلی و خارجی گشایش‌هایی رخ داده و توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شده و مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌اللّه‌العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» عزتمندی نظام را به نمایش درآورده و سفر و سخنرانی ریاست محترم جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دستاوردی دیگر برای نظام بوده و مانور عظیم اربعین، وحدت و قدرت ارادتمندان به اهل‌بیت علیهم‌السلام را به نمایش گذاشته و لذت حضور ۲۱ میلیونی زوار اربعین در طریق‌الحسین علیه‌السلام، کام تشنگان معرفت را شیرین کرده بود، متأسفانه طی چند روز گذشته بانیان و صحنه‌گردانان فتنه‌های ۷۸ و ۸۸، معاندین و ضدانقلاب‌های خارج‌نشین و پادوهای داخلی غرب و داعشی‌های وطنی، سازمان‌یافته و آموزش‌دیده با سعی در انحراف افکار عمومی و تحریک افراد و برخی سلبریتی‌های وطن‌فروش، آنهایی که سال‌های سال از رهگذر بیت‌المال، بودجه و صداوسیمای این کشور به نان و نوایی رسیده و شهرت یافته‌اند اما اکنون هم‌نوا با خوانندگان مطرود و منزوی لس‌آنجلسی به‌جای دفاع از پرچم و کشورشان، با لگدپرانی و پنجه‌انداختن بر چهره نظام اسلامی، آتش فتنه را شعله‌ور کرده و سناریوی دیگری از وحشی‌گری‌ها و آشوب‌های خیابانی را با ورود به تجمعات مردمی، به بهانه گشت ارشاد و مستمسک قرار دادن درگذشت یکی از هموطنان با القای روایت‌های کذب و جهت‌دار به افکار عمومی و با نشانه گرفتنِ مقدس‌ترین ارزش‌های اسلامی، آتش زدن و جسارت به ساحت قرآن کریم، مساجد و پرچم ایران، به تخریب اموال و اماکن عمومی، حمله به خودروهای امدادی، ضرب و شتم ناجوانمردانه حافظان نظم و امنیت و سردادن شعارهای ساختارشکنانه دست زدند و بدین‌سان کارنامه ننگین وارثان یزیدیان را سیاه و سیاه‌تر نمودند.

اینک ما شرکت‌کنندگان در این تجمع عظیم تاریخی و در سالروز رحلت رسول مهر و پیامبر رحمت رسول اللّه (صل‌الله علیه و آله و سلم) و شهادت سبط نبی مکرم اسلام، حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، روز عزای عمومی جهان اسلام در ایران اسلامی، به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، کانون جوشان عشق و ارادت به پیامبر و اهل بیت مطهر پیامبر، در میدان انقلاب گردهم آمده‌ایم تا با اجتماع باشکوه، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن خود؛ با تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل انقلاب و امامین انقلاب و شهدای والامقام و ضمن قدردانی و تشکر از بصیرت و درایت، صبوری و خویشتنداری ملت شریف ایران؛ اعلام نفرت و انزجار و برائت از اقدام معدودی فریب خورده و مزدور با فریادهای کوبندۀ شعار «اللّه اکبر خامنه‌ای رهبر» در پایان هر بند از این قطعنامه، مطالبات و مواضع رسمی خود را اعلام می‌نمائیم:

۱) ما شرکت‌کنندگان در اجتماع امت محمد (صل‌الله علیه وآله وسلم) حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت نسبت به عفاف حجاب بانوان میهن اسلامی و به شهادت رساندن چند تن از مدافعان امنیت، توسط اغتشاشگران و آشوب‌طلبان ضددین و حرمت‌شکنِ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی را که بیانگر عمق توطئه و فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان قسم‌خورده و نظام سلطه و صهیونیسم و ناشی از کینه و قصاوت نسبت به اسلام عزیز و عظمت و بیداری مسلمین می‌باشد را محکوم، و از دستگاه‌های مسئول و قوه قضائیه می‌خواهیم، هنجارشکنان و متعرضان به اموال عمومی و نوامیس مردم، شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند شناسایی، و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز نمایند.

۲) ملت بصیر، هوشیار و صبور ایران اسلامی، خویشتنداری مأموران و حافظان امنیت مردم و کشور، در برخورد با معترضان در روزهای نخستین ناآرامی‌ها را تحسین، و از مجاهدت‌های نیروهای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا)، در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری‌ها و مقابله با برهم‌زنندگان نظم، امنیت و سلامت جامعه، قدردانی و از خادمان واقعی ملت خواستاریم، با تروریست‌های اجاره‌ای که قصد دارند با حرکات ایذایی و آشوب و بلوا، اقتدار پلیس و آزادی و صلح را به چالش کشیده و نظم و امنیت عمومی را برهم زنند، قاطعانه برخورد نمایند.

۳) امروز با تمام شواهد و قرائن ثابت شده که در پس پرده این جنایات‌های ددمنشانه، سرویس‌های جاسوسی بیگانه و مرتبطان با برخی سفارتخانه‌ها حضور داشته و برخی افراد ساده‌لوح، فریب تبلیغات دروغین آنها را خورده‌اند. ما از این اجتماع بزرگ امت رسول اللّه (صلی‌اللّه علیه وآله وسلم) به سران سلطه و استکبار جهانی و نفوذی‌ها و مزدورانِ سرسپرده آنان، قویاً اعلام می‌کنیم اگر دست از جنایات بیشرمانه خود برندارید، باید منتظر پاسخ قاطعانه و مشت محکم مردم صبور، انقلابی و شجاع و نظام مقتدر اسلامی باشید.

۴) فضای مجازی یله و رها به مسلخ فکر، ایمان و اخلاق جمعی از جوانان این مرز و بوم بدل شده، با انتقاد از کوتاهی‌های گذشته در ساماندهی فضای مجازی و عدم توجه به هشدارهای رهبری معظم انقلاب در این رابطه از مسئولان امر می‌خواهیم جهت ساماندهی فضای مجازی و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای تصمیم قاطع و عاجل اتخاذ کرده و هیچ‌گونه کوتاهی در این رابطه پذیرفتنی نیست.

۵) جبهه مشترک کفر و نفاق و الحاد، نقطه قوت نظام اسلامی و رکن رکین انقلاب یعنی اصل مترقی ولایت فقیه را هدف قرار داده‌اند. امروز آمده‌ایم از روح مطهر پیامبر رحمت و کریم اهل‌بیت و امام رئوف، استمداد طلبیده و با ارواح مطهر امام و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافعان حرم و حریم و امنیت، تجدید میثاق نموده و ضمن درخواست از دولتمردان برای خدمت هرچه بیشتر و رفع مشکلات مردم اعلام می‌کنیم که ملت بزرگ ایران خاصه جوانان و نوجوانان این کشور در گام دوم انقلاب در رکاب ولایت سربازی خواهد کرد و به لطف الهی، پرچم این نظام و انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن خواهد سپرد و هرگز در این مسیر کوتاهی نخواهد کرد.

وَ لَسْنَا نُرْعِدُ حَتَّی نُوقِعَ، وَ لَا نُسِیلُ حَتَّی نُمْطِرَ
ما خروش برنمی‌داریم مگر آنکه دست به عمل می‌زنیم و نمی‌باریم مگر آنکه سیل جاری می‌کنیم.

و السلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته

ای لشکر صاحب الزمان آماده باش...
 
حجم انبوه تصویر حاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب در دست تجمع کنندگان از دیگر صحنه‌هایی بود که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد.
 
در ادامه مراسم حاج امیر عباسی در اجتماع بزرگ امت رسول الله، نوحه به یاد ماندنی ای لشکر صاحب الزمان آماده باش اماده باش، ای اهل حرم میر و علمدار نیامد را خواند و به مرثیه خوانی پرداخت.
 
هم اکنون ساعت ۱۷:۲۹ است و پیکر شهید امنیت حسین تقی پور بر روی دست مردم ولایت مدار تشییع شد.

حاج علی اکبری: دشمن پی در پی از ملت ایران سیلی می‌خورد

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در سخنانی گفت: امروز میدان انقلاب اسلامی تهران، میدان جدیدی برای رویارویی سرنوشت‌ساز ملت عظیم و وفادار در برابر استکبار جهانی و کفر و ظلم است.

وی افزود: امروز میدان انقلاب تهران، میدان رویارویی با دشمنان پلید ملت و انقلاب اسلامی است و دشمن دارد پی در پی از ملت ایران سیلی می‌خورد. ملت ایران هیچگاه از ضربه زدن به دشمنان خود غافل نبوده است.

حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: تمام کینه‌ای که اغتشاش‌گران ناجوانمرد از ملت قهرمان ایران داشتند، یک جا بر سر شهدای امنیت روزهای اخیر آوردند. برخی از خبرهای این اغتشاشات را نمی‌توان شنید و تاب آورد؛ اهانت به ساحت قرآن کریم سخت‌ترین جسارت‌ها و هتک حرمت‌های اغتشاش‌گران بود.

وی ادامه داد: مردم عزیز ما از روز اول صف خود را از جنایتکاران جدا کردند و این اغتشاشات، هیچ ظرفیت مردمی پیدا نکرد. مردم امروز بعد از راهپیمایی باشکوه در نماز جمعه این هفته در سراسر کشور، مجدداً اینجا در میدان انقلاب گرد هم آمدند تا به استکبار جهانی بگویند که خسارت اغتشاشات اخیر در کشور ما، به عهده آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ملت ما به موقع خودش، انتقام تمام این نامردی‌ها را خواهد گرفت.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امیدواریم با دست قدرت نیروهای نظامی و انتظامی و با تدبیر دستگاه قضائی، اغتشاشگران به اشد مجازات برسند. حساب جوانان و نوجوانانی که از روی احساسات به دام دشمن افتادند، از دشمنان ملت ایران جدا است؛ ما برای این فرزندان خودمان دعا می‌کنیم تا هدایت شوند و آن‌ها را مشمول رأفت اسلامی می‌دانیم.

حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: ما از خواص بی‌بصیرت و بی‌مروت که با پول ملت ایران چهره شدند، ناراحت هستیم؛ این افراد بد امتحان دادند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که توبه کنند.

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: از نیروی حافظ امنیت و فراجا که مظلومانه ایستادند و امنیت کشور را حفظ کردند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم خداوند تبارک و تعالی به این عزیزان قوت بدهد.

گفتنی است حسن ختام این مراسم مدیحه سرایی سعید حدادیان و حسین طاهری از مداحان اهل بیت (ع) بود.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 136
  • ناشناس
    173

    آمریکا پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد
    انگلیس پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد
    اسرائیل پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد

    نظرات شما -
    • محسن
      10

      خودتان را با این شعار ها به خواب زدید ، مردم را آزار می دهید و زندگی را بر آنها سخت کردید..ترامپ اون جا نشست یک امضا کرد و از یک توافق خارج شد و همه چیز در این مملکت ده برابر شد..صاحب خانه شدن آرزو شده..امثال من که ماشینم رو فروختم دیگه نمی تونم بخرم..این ها دستاوردهای شعار های شماست..این سیلی ها که می گویید به خود ما خورد.. نه آنهایی که ادعا می کنید..

    • ناشناس
      10

      هر وقت جرات اجرای یک رفراندوم سراسری را داشتید ،بعد بیا شعار بده .
      از شما با ساندیس ، کیک ، کارت هدیه ، محافظ و... پذیرایی شد . از مردم با گاز اشک آور ، باطوم ، ماشین آب پاش و...

    • ناشناس
      8

      ملت ایران هم پی در پی از این نظام و دولت منصوبش سیلی می خورد.

    • ناشناس
      10

      اجتماع بزرگ مزدوران حکومتی

    • ناشناس
      7

      سیرک حکومتی

    • ناشناس
      5

      با این هزینه عکس ها سیلی به صورت بودجه ملی زدید

    • ناشناس
      86

      اول برو دیکتاتوری موروثی انگلیس را از این لکه ننگ پاک کن تا بعدا برسیم به رفراندوم کدخدای تو که چرا اجرا نمی کند خخخخه
      سیرک حکومتی هم خوب اومدی و می بینی چند ده میلیون مردم برای نه گفتن به شما دشمنان ایران امدن

    • 67

      درود بر ملت همیشه در صحنه ایران،پست فطرت ها که چشم دیدن ندارن با حرف های چرت میخوان خودشون رو توجیه کنن،بابا چند میلیون ریخته تو خیابون بعد با کلمه ساندیس میخواین جمع کنین مصیبتی که به سرتون اومده، بچه سال ها؟؟؟

    • امیر
      43

      من که گفتم مثل هشتاد و هشت و نود و هشت میشه که،ملت میاد وسط ضایع میشید که بازم ار رو نرفتید؟خخخخخ،واقعا سوزش داره که میخواین با ساندیس جمعش کنین

    • 63

      درود بر ملت ایران،نشون داد مردم واقعی مردم همیشه در صحنه هستند نه لشکر فیک مجازی و نه چند عدد آلبانی نشین که تو همین جا هم زیاد هستند

    • اسحاق
      50

      شما ها لشکر فیک مجازی چقدر بدبختید که این چند میلیون رو حکومتی می دونین،اصلا حرف شما ها درست پس نتیجه می گیریم این نظام قوی ترین در دنیا هست که فقط‌ ۸۰ میلیون سرباز داره،دمتون گرم تا حالا نمی دونستیم خخخخخخ

    • دمکراسی اسلامی ایرانی
      1

      در تهران با پرچم , سه تا استادیوم صد هزار نفری و بدون پرچم دو تا ! با خیابانهای اطراف پر از اتوبوس آورنده !

    • ناشناس
      4

      تا اسم رفراندم میاد مزدوران بی مغز از کوره در میرن و شروع به یاوه گویی میکنن.
      ای حااااک عالم بر سرتون با این مملکت داریتون

    • ناشناس
      19

      خبر فوری این یا مزدور هست یا از آلبانی ای پی آن را اعلام کن

    • دید یو اور تینک
      0

      سلام میشه لزفا جواب بدین که اگر درصدی یا نیمی از مردم ایران نظرشان با نظر مسئولان ارشد حکومت مغایرت داشت و مخالف بود اولا آیا مجرم هستند دوما چه بستر و فضایی و مکانی برای حضور و اعلام نظرشان دارند تا بتوانند نظرشان را اعمال و اجرایی کنند !!!؟؟؟ ممنون میشم فکر شود

    • ناشناس
      0

      خاکبرسرمتوّهمتان

    • ناشناس
      0

      همیشه ملت ایران بوده ونه امت

  • ناشناس
    10

    خواص مفت تو وامثال تو است که ثروت مردم خسته ایران را به تاراج میبری ومردم وناموسشان را قتل عام میکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      راهپیمایی مسخره....راست میگید رفراندوم بذارید

  • خانومی
    13

    چه انتخاباتی بشه انتخابات‌های پیش رو... مشارکت حداکثر ده درصد. خخخخخخخ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      39

      خخخه آن دوستان گروگانگیری تو رفتند که می‌خواستند مشارکت را کم کنند

  • ناشناس
    12

    ملت واقعی آن ۹۵ درصد غایب هستند که اجازه راهپیمایی به انها نمی دهید،ملت دیگه گول این تجمع های حکومتی را نمی خورد،این جمع اندک هم از سر ناچاری آمده اند و خیلی از آنها اداری و پادگان نشین هستند،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      دلقکها یه سیرک مضحکی راه انداختن میگن راهپیمایی مردمی

    • ناشناس
      60

      حتی 5 درصد هم نیستی چه برسد به 95 درصد
      حداقل 30درصد آمدن ان هم فقط برای راهپیمایی
      چیزی که حالیت نمی شود یعنی چی

    • ناشناس
      6

      از شرکت ما به زور پرسنل حراست و اداری را به همراه خانواده پس از صرف نهار بردند راهپیمایی فرمایشی

    • 3

      آقا یه کار ساده ؛ رفراندوم بگذارید مگه نمیگید زیادید و همش سیلی میزنید و ترسی از این تعداد اندک ندارید . پس یکبار بیایید رفراندوم بگذارید تا به همه دنیا ثابت بشه چند چندید .

    • ناشناس
      29

      به صرف ناهار و خانواده!! ! آن هم با زور!! حرف که می خوای بزنی اول یک جوری بگو تا کسی بهت شک نکند آن هم در روز تعطیل!

    • ناشناس
      2

      خودتان هم می دانید مردم دیکه خسته شدن از دست همتان فقط کافیه یه راهپیمایی کنند ببینید چه زلزله ای بشه همین صدهزار طرفدارای پرسپولیس استقلال براتون بس است

    • ناشناس
      0

      یک درصد هم نبود . بعد اکثریت آنها لباس شخصی ها هستند

  • داروغه ناتینگهام
    13

    الساندیس و الساندیس. و ما ادریک ساندیس

  • ناشناس
    7

    همیشه ملت ایران از نظر شما کسانی هستند که آنها را به خیابانها کشانده اید، ملت ایران مردمان دیگری دارد که هیچگاه به آنها اجازه حداقلی هم نداده اید،همه مردم ایران بدنبال عزت و سربلندی کشورشان هستند،راهپیمایی امروز اسما به پیشنهاد هیئت های مذهبی اما عملا در سطوح عالی حاکمیت برنامه ریزی شد و گرنه مگر میشود هیئت ها درخواست راهپیمایی کنند بدون مجوز و بدون هیچ اغتشاشی برگزار شود و صدا و سیما هم از تمام شبکه بطور زنده پخش کند ،شما که میتوانید امنیت چندین هزار نفر را برقرار کنید چگونه قادر نیستید امنیت چند صد نفر را بر قرار کنید.تا اعتراضات به اغتشاش کشیده شود.

    نظرات شما -
    • مردم
      0

      مردم اجاره ای باز جمع کردین برای راهپیمایی این کاره همیشگیتون است مردم اجاره می کنید پول میدین بیان راهپیمایی اگر کسی با پای خودش امده دروست است

  • 87

    در پس پرده جنایات های اخیر ، سرویس‌های جاسوسی بیگانه و مرتبطان برخی سفارتخانه ها هستند

    نظرات شما -
    • محسن
      1

      توهم.. یا تهمت و افترا برای سرکوب؟؟

    • ناشناس
      0

      ساقی پیک موتوری حلال خور

    • ناشناس
      0

      انگار زیاد پای منقل حاج حسین می شینی!

  • رضا
    5

    بجای راهپیمائی فرمایشی رفراندوم بگذارید ببینیم اکثریت هستید

    نظرات شما -
    • 4

      دیکتاتورها اجازه رفراندوم نمیدهند

    • M
      9

      هر وقت اربابت انگلیس برای حکومت پادشاهی و سراسر ظلمش رفراندوم گذاشت بعدش نوبت ما.مزدور دوزاری

  • سروش
    3

    تلویزیون برای خودشان تبلیغ می کند اما اینترنت رو برای همه ملت بستن عدالت علوی در سایه حکومت نبوی

  • امین حامی
    5

    با سلام - این نمایشها که پشت وفات پیامبر یا ایام دیگه قایم میشید خودش هزاران معنا میده هزاران کلمه و جمله پشتش هست - چرا و چرا و چرا میترسید حرف مخالفانتون رو گوش بدید چرا هر جا کم میارید از قران و شهدا و پیامبر و امامان مایه میزارید ؟؟؟؟؟جوانان این خاک اشوبگر نیستند ادمهایی که بهشون میگید اشوبگر افرادی هستند که دنبال ازادی بیان و ازادی عمل هستند تا کی به این روش اشتباه پیش میرید -- ببینم الان چینیها که ۷۰ درصدشون فرقه بودا هستند این همه مشکلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی دارن اره؟؟؟ بس کنید ملت ما مردم ما از وضع موجود خسته شدن حجاب و اتفاق تلخی که برای مهسا امینی پیش اومد بهانه ایست برای تک تک زخمهای دیگه این ملت -- کوشن انهایی که میلیاردها خوردن و میخورند حق مردم رو رگ غیرتتون باد نکرد ولی برای موهای زنان این خاک رگهاتون باد میکنه البته شاید شاید موهای مادران و زنان و خواهرهای ماست که که لای چرخ اقتصادتون گیر کرده ..............................

  • آزادی
    4

    از کی مردم فقط به چادری و یقه بسته تبدیل شدن مردم الان کف خیابان ها حق خودشان را مطالبه میکنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      می دونم خیلی سخته،سوزش داره خخخخخخ

  • بحث نکن
    4

    ██ مهم این نیست وضعیت جنگل چطوری باشه ، مهم اینه که همه حیوانات جنگل هم با هم متحد شوند نمی توانند شیرها را شکست دهند ██

  • آشیل
    3

    در تولید ساندیس خور به خودکفایی رسیدیم

  • ناشناس
    3

    مطالبه امنیت نه مطالبه ساندیس با کیک به این علت تجمع کردن

  • ناشناس
    4

    فعلا ملت پی در پی از حکومت سیلی میخوره

  • ناشناس
    0

    امارات، گاز یمن را محرمانه به آلمان می‌فروشد؟

  • ایرانی
    0

    ملت غایب. دولتی ها از سر اجبار حاضر.رفراندم براب اصلاحات بگذارید...

  • ناشناس
    0

    وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتر در استان هرمزگان

  • ناشناس
    3

    نمایش پرهزینه‌ای بوده. شهید امنیتتون، با باتوم و اسپری فلفل و کتک می‌خواسته امنیت برقرار کنه؟ حجاب زوری نمی‌خوایم. جماعت داعشی

  • ناشناس
    5

    این مسخره بازی ها دیگه جواب نمیده ... مردم ایران ، احمقهای دوران انقلاب نیستند...

  • ناشناس
    4

    یه پرس قیمه و قورمه شربت و ساندیس و کیک و نوشابه چه ها که نمیکنه البته ملت هم زرنگه شام شام بده مهم نیست کی هستی میان علی ع باشی یا معاویه برای عده ای فرق نمیکنه شام مهمه

  • ناشناس
    2

    امت رسول الله ص آن ۹۵ درصد مظلوم هستند ،نه این جیره خواران و مزدوران حکومتی که بخاطر موقعیت اداری و مزد و مواجب خود به این همایش حکومتی آمده اند

  • 0


    مسئولان به خواسته‌های مردم گوش دهند و مشکلات آن‌ها را حل کنند/ مردم هیچ‌گاه خواهان تخریب، اهانت و ایجاد ناامنی نیستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      خیر مردم تغییر می خواهند

  • ناشناس
    2

    مرد ش هستید اجازه بدهید مخالفین هم در ازادی تجمع کنند اگر بز دل نیستید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      آزادی کفاف نمیده تعداد مخالفین لااقل تو تهران بالای 12 میلیون نفره

    • M
      4

      خداوکیلی چی میزنی که حرف از ۱۲ میلیون نفر میزنی.ساقیت ساقی حقیه

  • ناشناس
    0

    امشب راکبان سواری معترض در خیابان بلوار کشاورز تا ستارخان ده برابر جمعیت ساندیس خور انروز بود خخخخخ

  • 0


    مردم ایران پی در پی از مذاکره سیلی می خورد.
    مردم ایران پی در پی از توافق هسته ای سیلی می خورد.
    مردم ایران پی در پی از برجام سیلی می خورد.
    مردم ایران پی در پی از مذاکرات وین سیلی می خورد.

  • ناشناس
    0

    این امت که امت رسول الله نام گذاری شده شایسته دلار 100 هزار تومانی هستند چون هر طور خاک بر سرشان میکنی باز هم مچکرند و دستبوس اختلاس گران بیت المال را به توبره کشیده اند و کاسبان تحریم اقتصاد را متلاشی کرده اند باز این امت مورد نظر با رفتن اب در اسیاب ان خناسان میریزند 40 ساله این داستان داره تکرار میشه ولی میشه یک ملت را برای چند صد سال سوار شد و از انها کولی گرفت فرزندان حضرات در قاره سبز در داخل استخر بدنشان را لطیف کنند و عده ای برای پدران انها کمر خم کنند تا سالها انها را بر پشت خود حمل کنند هر بلایی سر ما ایرانی ها بیاورند با این اوضاع حقمان است ما نمیخواهیم بیدار شویم ما خدا را رها کرده و اسیر حقه بازی عده ای شده ایم

  • ناشناس
    0

    اگه تو تهران 14 میلیونی 5 در صد را هم می تونستید جمع کنید و از شهرستانها هم ادم نمیاوردید 700 هزار نفر جمع میشدند و می شد حدود 23 کیلومتر را به عرض 30 متر با جمعیت پر کرد.

  • ناشناس
    1

    دهها زن و جوان کشته دیگر در خفا و بدون مراسم باید دفن شوند و کشته شده های انگشت شمار منتسب به شما با تشریفات و هیاهو. شما دیگه چه یزیدیهایی هستید

  • ناشناس
    0

    خدا انشالله قوم الظالمین را نابود کند

  • 0

    تخم مرغ دوباره گران می‌شود؟

  • ناشناس
    43

    قابل توجه 'رسانه داعشی بن‌سلمان'؛ عظمت و وحدت ملت ایران علیه آشوب‌گری‌تان را دیدید؟
    دستگیری اعضای کومله و داعش در اغتشاشات مازندران/ پروژه کشته‌سازی ‌در دستور کار بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بر آوردت از تعداد جمعیت بیشتر از 5 در صد مردمه؟ تو تهران 2 در صد هم نمی شدن

  • سید
    1

    خواب می بینید . مردم شما را نم خواهند ملت را آزاد بگشاید. این ملت ساندیس خور است نه امت رسول. هیچ رسولی چنین امت بی شعور ندارد. دروغ گو های کذاب

  • ناشناس
    0

    تلویزیون اقلیتی با پخش راهپیمایی امروز در حال تحریک اکثریت ملت است ،شما اگر اقلیت را ملت رسول الله ص میدانید پس اکثریت را چه مینماید؟

  • ایرانی
    35

    ممکن است اکثریت مردم مخالف این رژیم باشند ولی موافق آمدن یک حکومت غربی هم نیستند وبه همین خاطر از این حکومت دفاع می کنند والسلام

  • بینام
    1

    یادمه یه برنامه ای چند سال پیش میدیدم که داشت درباره گنجایش خیابان انقلاب و آزادی نظر میداد درست بعد از آن راهپیمایی طرفداران موسوی سال 88.و اتفاقا از تلویزیون میلی هم پخش می‌شد و سعی داشت بگه اگه از میدان امام حسین تا خود میدان آزادی جمعیت بصورت فشرده باشه تازه با برآورد صاحب‌نظران کل این جمعیت میشه یک میلیون و نیم. و بعدش نتيجه گرفتند که جمعیتی که برای موسوی به خیابان آمد نهایت 400 هزار نفر هم نبود. قربون خدا برم که بعد سالها یه جمعیتی اونجا جمع شده و جوری تی وی از خوشحالی در پوست خودش نمیگنجه که تازه اگه طبق استدلال کارشناسان خودشون از میدان امام حسین تا آزادی هم بود نهایت میشد یک و نیم میلیون نفر درحالیکه نهایت صدهزار نفر به زور میشد. . حالا تو خود بخوان حدیث مفصل ازین مجمل.

  • ناشناس
    1

    اجتماع بزرگ سال 88بود بدون اینکه تبلیغی از صدای سیمای باشد امروز کسانی آمدند که اتوبوس رایگان از مسجد ها مردم را اوردندبا توجه آنهم تبلیغات صدا و سیما داشت خجالت بکشید اینهمه دروغ حیله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      19

      پماد بزن اونجایی که سوزش داره

  • ناشناس
    0

    ملت کوفی صفت

  • ناشناس
    0

    این سیرک بازیها نشان از ترس شما ها دارد عمو مردش هستید بدن سلاح در مقابل زن و دختر ۱۴ ساله برو خیلی نامردید

  • ناشناس
    33

    اغتشاشات اخیر با طراحی و نقشه های موساد، سیا و ام آی سیکس بود
    اغتشاشات اخیر با طراحی و نقشه های سرویس های جاسویی اسرائیل « موساد»، آمریکا «سیا» و انگلیس « ام آی سیکس» بود.
    اغتشاشات اخیر با طراحی و نقشه های موساد، سیا و ام آی سیکس بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آخه گشت ارشاد چه ربطی به موساد داره!!ی چی میگی ها!!

  • سردار آذربایجان
    1

    یادم در ابتدای جنگ عراق آمریکا بر روی تفنگهایش می نوشت مرگ بر آمریکا اونها را به دولت ایران غالب می کرد حالا ما سیلی به آمریکا می زنیم درحالیکه دولت آمریکا راضی هست خودش به خود سیلی بزند تا اقتصاد ایران از هم بپاشد بابا جمع کنید این حرفها را سیلی را ما خوردیم و کمی هم شکر خوردیم حالا وضعیت ما این است بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را


  • ناشناس
    0

    ناهار خورده بودن

  • سردار آذربایجان
    2

    کل جیره خوران حکومت 20هزار نفر در ایران هستن ولی مردم معترض چند نفر هستند به قول رییس جمهور رییس خیلی بیشتر پس نتیجه میگیریم ایران مال ماست ایران حق ماست تمام کنید مفت خورها بزارید مردم نفس بکشن









  • ناشناس
    30

    کاری که در جریان اخیر انجام شد از قبل آماده شده بود و همه امکانات را به میدان آوردند و عوامل ضدانقلاب از منافقین کودک کش تا جریان سلطنت‌طلبِ آواره تا گروهک‌های پست و رذل و عناصر اراذل و اوباش را مدت‌ها پیش آماده کرده بودند و ظرفیت فضای مجازی را در اختیار داشتند لذا فوت این بانوی جوان در پلیس امنیت اخلاقی این فرصت را در اختیار آنها قرار داد؛ آنها فورا سراغ اصل مسئله رفتند و با عجله و ساز و برگ وارد میدان شدند؛ رفتارها ربطی به ملت ایران نداشت و کاملاً رفتار داعشی است؛ آسیب به اموال عمومی تا مغازه‌های مردم و طراحی برای کشته‌سازی و ایراد جراحت به قصد کشت تمام کینه‌ای بود که ناجوانمردان از ملت غیور داشتند و بر سر این شهدا آوردند و اینها مظلومانه در موضع دفاع بودند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      خدایا امنیت رو از بچه های ما و کشورمون نگیر

  • 26

    اهانت به نماد هویت زن مسلمان ایرانی یعنی حجاب و چادر تا اهانت به پرجم مقدس جمهوری اسلامی که نماد هویت ملی ایرانی‌هاست تا شعارهای ساختارشکنانه و تا اهانت به ساحت قران را شاهد بودیم و از هیچ‌چیز فروگذار نکردند تا امنیت ملی و وحدت ملی و عفاف و حجاب بانوی مسلمان را مورد حمله قرار دهند. مردم ما از روز اول صف خود را این جنایتکاران جدا کردند. هیچ ظرفیت مردمی این بازی‌ها پیدا نکرد و مردم بصیر و هوشیار ما با روشن‌بینی و هوشیاری دشمن را ناکام گذاشتند. اینجا تهران امام حسین، مواسات، اربعین، مقاومت و تهران چمران‌ها، همت‌ها، احمدی‌روشن‌ها و کاظمی آشتیانی‌هاست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حقیقتا بعضی از این مردم هر خفت و خواری سرشون بیاد حقشونه، فقط بیچاره ماها که به آتیش جهل اینا میسوزیم ای خدا

    • گام
      0

      مگه شما تعدادبیشتری نیستید خب رفراندوم بزارید

  • احسان
    29

    این جماعت غربزده توی فضای مجازی کامنت بیشتری دارن صدای بلندتری دارن همونجا هم انقلاب میکنن ولی در فضای حقیقی در هر شهری نهایت 500 نفر توی خیابون میبینیم،مردم واقعی اینی هست که میبینی از توهمی که واست ساختن بیا بیرون

  • 25


    خون پاک شهدا، دشمنان را رسوا و رسواتر خواهد کرد
    دشمنان اسلام و نظام مقدس اسلامی بدانند که توهم های خام خود را به گور خواهند برد و خون پاک شهدا، آن ها را رسوا و رسواتر خواهد کرد.

  • مهرداد سربندی
    2

    مهسا امینی در مقر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشته شد. نظام جمهوری اسلامی هم با برانگیختن احساسات مردم و بر گذاری عملیات بصیرت 2 حکم تاییدش را از مردم گرفت. گشت ارشاد هم تطهیر شد و مثل همیشه همه کاسه کوزه ها سر دشمن شکست و هموش از ما سیلی خوردند. این است اقتدار حکومت اسلامی. بی جهت نیست که مامون برای شهادت امام رضا مراسم عزاداری با شکوه برپا می کند.

  • ناشناس
    0

    پروردگارا همه جوانان ما را از رأفت اسلامی این ظالمان در امان بدار!!

  • ناشناس
    0

    اینترنت و وصل کنید
    دیگه تمام لایه های این نظامو دیدیم
    دست از سر ملت بردارین

  • ناشناس
    2

    یه اتفاق جالب که تو پیام ها می بینم اینه که یه نفر حدود هشت پیام گذاشته،چند نفر دیگه هر کدوم ۲ تا ،(تا الان که پیام ها رو با توجه به فنونی که می دونم نگاه کردم) واقعا چه خبرتونه؟؟؟

  • ناکام
    0

    😂چرا هیچوقت راهپیمایی های مخالف رو مجوز نمیدن 😂😂از تجمع اکثریت میترسن 😂😂😂
    سیلی به کدوم دشمن میزنید ؟؟شما که قدرتهای جهانی پشتوانتونه ،،مگه ندیدید معترضین توی لندن کتک خوردن ؟؟؟پاریس مگه گاز اشک اور نزدند به معترضین ؟؟امریکا که توی این اعتراضات هم دنبال توافق با حکومت هست 😂😂
    در ضمن
    پوتین به قتل و عامه ،،،مهسا سهم ایرانه
    پوتین به قتل و عامه ،،اینم سهم ایرانه

  • ناکام
    1

    کامنت ها و امتیاز منفی و مثبت رو ببینید که اکثریت مخالفین هستند یا موافقین در ضمن رسانه داخلی هست و ترس از مشکل ساز شدن دارند مردم .....

  • ناشناس
    0

    فساد آموزشی، اهریمن اول انحطاط کشورها و جوامع.
    بزرگترین عذاب عمومی، نادیده گیری و عدم اهمیت دادن عموم یک کشور و جامعه به فساد آموزشی است و جامعه و کشوری به این مرحله برسند در حقیقت یک جامعه و کشور منحط و از دست رفته است.
    اینکه میگویند عذاب الهی، بسیاری گمان میکنند که خداوندی هست که دارای صفات شرورانه است! نه! خداوند وجودش تمام خیر است، شر در نادیدن خیر است، شیطان در نادیدن مظاهر خدایی است، عذاب چیزی جز نتیجه اعمال شرورانه و گناهان و ظلمها بشر بر خود و بشر بر سایر بشریت نیست، فسادها (از فردی-اخلاقی تا اجتماعی-اقتصادی) نقش اساسی در انحطاط مردم و حکومتها و کشورها است.
    خطرناکترین و بزرگترین و سریع الاثرترین و طویل الاثرترین فساد، فساد آموزشی است.
    فساد آموزشی، هم نسل حال و هم نسلهای آینده را به انحطاط میکشاند.
    فساد آموزشی، بر باد دهنده مزیتهای نسبی سرزمینها، اتلاف عمر نسلهای جوان، نابود کننده انگیزه کار و تلاش و نخبگی است.
    فساد آموزشی، آثار سوء سریع و در عرض حتی کمتر از یک سال دارد و البته اثرات فزاینده در سالهای آینده و نسلهای آینده و حتی جوامع و کشورهای آینده بشریت دارد و اگر فساد آموزشی در میان کشوری ریشه بگیرد و دچار اثر نسلی شود، نه تنها آن کشور و جامعه به تباهی و انحطاط میکشاند و بلکه آثار سوء اش همچون بیماریهای واگیردار همه گیری، تمام جهان و نسلهای حال و بشریت میگرد!
    اینکه گمان کنند کشورها و جوامع متخاصم، در فلان کشور دچار انحطاط ناشی از فساد آموزشی شده اند و دیگر تمام است، نه! اشتباه میکنند، فساد آموزشی، آثار فزاینده و تسری شونده شدید و سریع و طولانی مدت بر تمام جهان و بشریت تا حتی محیط زیست و زیست سایر گونه زنده و منابع طبیعی دارد!
    کافی است دقایقی فکر کنیم، افرادی از طریق فساد آموزشی، به جایگاه و مقامات رسیدند که شایسته و لیاقت آن را نداردند، این افراد که خودشان میدانند از راه فساد و تخلف به مدارک علمی غیر حقیقی به چنگ زده و مفسدانه به مقامی مهم رسیده اند، همیشه مستعد انجام خطاها و فسادهای دیگرند، ظلم و خیانت و جنایت در انها زمینه رشد و تکثیر منجلابی دارد، چنین افرادی ممکن است تبدیل به عامل بروز فجایعی شوند از استبداد و جنایت تا توطئه جنایتکارانه علیه بشریت.
    اینکه در کشور بارها طی سالها، انتقاد و تذکر به وجود فساد آموزشی، از مدرکگرایی تا مدرکفروشی میشود، نه جامعه و مردم و نه حکومت و دولت و مجلس اهمیتی نمیدهند، نشان میدهد میزان آلودگی به فساد چقدر کلیت یک کشور و جامعه و مردمش گسترش یافته و منجلابی کرده است! هر چقدر با وجود دلایل و مصادیق و درزهای اطلاعاتی، این فساد آموزشی نادیده گرفته و یا منکر میشوند، نشان میدهند عمق انحطاط آن حاکمیت و جامعه و مردمش! و چنین کشورهایی محکوم به فنا و عاملی شر در جهانند.
    نکته: فرق است میان تسهیل معلم-محصلی با فساد آموزشی، اینکه تسهیل معلم (مربی، استاد، آموزگار) نسبت به محصلش- تشخیص دهد- که نیازمند ارفاق و کمک نمره و دادن فرصت است، امری پذیریفته شده و معقول است، این از امتیازات آموزش کلاسیک و سنتی است، اما این امری فردی است و نه خطای سیستماتیک، خطای سیستماتیک این است که افرادی خارج قضیه رابطه معلم-محصلی از حفره های قانونی و یا عدم اجرای قانون و نظارت و مجازات متخلفان، اقدام به فسادی مثل مدرکفروشی میکنند، از مدیران آموزشگاهها تا عاملان سایر نهادها.
    فساد آموزشی وجودش در حتی یک روز هم زیادی است و دیرست برای مبارزه، اما، هر لحظه درصدد مبارزه با فساد آموزشی شوند، هر روزی اقدام عملی کنند کار مفید است.
    نکته مهمتر اینست که، خطرناکترین مرحله، مرحله ای است که به فساد آموزشی جامعه و مردم در کشورها اهمیت نمیدهند، وقتی آحاد مردم فساد آموزشی دغدغه شان نیست، یعنی آن جامعه و مردم کشور در منجلاب انحطاط گرفتارند، در چنین جامعه و مردمی امیدی به انقلاب سیاسی-اجتماعی نیست و هر چیزی تحت انقلاب سیاسی-اجتماعی رخ دهد در نهایت ضد انقلاب است و مرحله فروکاست شدن در منجلابات فساد و انحطاط فزاینده تر.
    نتایح پرخسارات و پلشتیهای فساد آموزشی، فقط به انحطاط یک کشور نمی انجامد، و بلکه آثار مخرب و پلشتش در تمام جهان پخش و همه مردمان جهان گرفتار میکند.
    زمانی، مردم کشور گرفتار ظلم و فساد از سوی عوامل حکومتی میشوند، آنها با عواقب خطاهای قبلی خود مواجه میشوند، اما اگر به فراوانی و مزمن دچار فساد آموزشی اند، این مردم به بزرگترین و طولانی ترین عذاب عمومی گرفتار شده اند، اگر بارها و بارها حکومتها را براندازن و به خیال خامشان انقلاب کنند، اما تا معترف به گناه فساد آموزشی خود نشوند، بلکه انقلابی نشده!، و نمیتوانند نجات یابند، تنها به مراحل عمیقتر از انحطاط و منجلاب گرفتار میشوند.

  • م
    1

    شر کت کنندگان سپاه وبسیج لباس شخصی ودیگر هیچ این وسط قاتل مهسا کیست این تجمعات برای مردم آب ونان نمیشه بجای این کارها وضعیت مردم کش اقتصاد را درست بکنید دیگه هرچه راهپیمایی وتجمعاتو شعار خسته ام چهل سال گذشت ما هنوز اندر خم یک کوچه آیم واقعا دیگه خسته آیم من با اونهایی که نونش به این تجمعات بسته شده و گذاران شون از این نظام کاری ندارم ما اون مردمی هستیم که ابن با وضعیت دسته و پنجه نرم میکنیم واز بس سرمان برای یه لقمه نان شلوغه که از روز وشب خبر نداریم

  • عبدالمجید سجادیان
    1

    کامنت های مردم باغیرت ایران جواب دندان شکن به حکومت معاویه داد
    ما آتش زیرخاکستریم هیچ وقت خاموش نخواهیم

  • شاکری
    1

    شما که این همه زیاد هستید پس چرا رفراندوم نمی گذارید

  • عالری
    1

    فقط رفراندوم تعداد شما همانهایی است که به ریسی رای دادند زور الکی نزنید امت ساندیس خورها

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تعداد زیادی از ارای رییسی فقط به خاطر وعده های اقتصادی بود، که تو این یه سال با تشدید شرایط بد اقتصادی ریزش شدید کرده

  • مانی
    0

    متاسفانه یه عده ایی بازیچه آخوندهای میلیاردر قدرت طلب هستند، ملت ایران اینها نیستند

  • جوانی
    0

    عامل اصلی وضع موجود آخوندهای تندرو هستند که البته در شمال تهران سکونت دارند

  • مثلا در تهران
    0

    ۳۰۰ هزار نفر حاکم بر ده میلیون نفر

  • ناشناس
    0

    مردم از دروغ از دروغ از وحدهای دروغین از فقر از فقر از گرانیها ارز بی آیندگیی از زندگی سیاه از فقر از دروغهای کل مسولین خسته شدن از کتک زدن مردم زندانی کرزدن خسته و تحملشان به پایان رسیده دیکه چهلوسه سال دروغ چهلو سه سال وحده چهلو سه سال گرانیها چهلوسه سال اسیری چهلوسه سال فقر پشت فقر دروغ پشت دروغ چهلوسه سال مهریه به اجرا گذاشتن طلاق پشت طلاق بچه های طلاق پشت بچه های طلاق چهلوسه سال کتک زدن مردم دخترها پسرها ووو چهلوسه سال زجر بدبختی بیچارگی چهلوسه سال حق مردمک را به فلسطین حسن نصراله حزب اله لبنان از گلوی مردم زدین ریختین تو گلوی عربها چهلوسه سال دوشمنی با مردم و همسایه ها و دنیا مردم و جوانان و همسایه ها و دنیا متنفرن از همتان مثله فقط مثله مهسا مثله چهلوسه سال زجرو بدبختی خواری گرانی فقر و دروغهای مسولین است زندگیها سیه شده تاریک شده هرچی دروغ گفتن مسولین هرچی تو سر مردم زدن هر چی فشا به زندگیها آوردن هرچی کتک زدن مثله حیوان با مردم و دختر پسرها رفتار کردن چهلوسه سال مردم آب خوش از گلوشون پایین نرفته صبر خدا و مردم یکجا تمام شد تحملی وجود ندارد اینها را خوده مسولین به مردم ثابت کردن که هیچ وقت مردم نه آرامش نه زندگی نه رفاه نه ارزانی حتی یک زندگی ساده هم نخواهن داشت مثله تنها خانم مهسا نیست خیلی چیزهاس شمشیر به کمر بستین برای مردم و همسایه ها و دنیا مردم خسته شدن چهلوسهخ سال صبر که روزی زندگیها خوب بشه ارزانی بشه از فقر بدبختی بیچارگی نداری خواری در بیان مردم کم نیست و کم نبود مردم خوبی داشتین قدرشان را ندانستین مملکت و زندگی مردم و فشارها و زجرها و اسیری روزبه روز بیشتر بیشتر کردین به مردم

  • محسن
    0

    همه میدونند.چقدر شماها وقیحید.همه میدونند که جیره خوران و اوباش خودتان برای قرار دادن ملت در مقابل هم ،این کارها را میکنند.تا کی فکر میکنید حنایتان رنگ دارد؟ به ولله عمر این یاوه گوییها و نقش بازی کردنها تمام شده.هرچی شرخر و یاغی تو شهر هست را جمع کردید و فرستادید تو جوونهای حق طلب.ماها از نقشه شومی که کشیدید باخبریم.

  • مهسا امینی
    0

    شما اجازه ی یک رفراندوم نوع حکومت را بدهید ،تمام رای ها را هم به نفع خودتان اعلام کنید ،(100درصد )،،تا متوجه بشوید چقدر طرفدار دارید ،و چقدر مخالف ،،،این مردمی که شبانه بیرون می آیند و شعار میدهند روز بایست بروند سر کار

  • خدا
    0

    ای نیروی انتظامی، ای سپاهی، ای بسیجی، کاش میفهمیدین، کاش میفهمیدین باید با تیر به اون کسی بزنید که حق مردم را غارت میکنه به اسم دین مال مردم را غارت میکنه، کاش میفهمیدین، خون مردم از ناعدالتی به جوش آمده از دزدی مسوولان، و ای وا حسرتا که خود شما اگر با مظلوم نیستین بدانید که با غارتگران این مملکت همدست شده اید، مگر وظیفه شما دفاع از مظلوم نیست، چرا علیه مردم مظلوم هستین، چرا ادعا میکنید مسلمانید ولی دستتان مسولان دزد را قطع نمیکنید چون شما همان مسلمانانی هستید که مقابل حسین علیه السلام قرار گرفتین چون شما را با پول خریدن با کسانی همدست شدین که دین را مطابق میل خود تغییر دادن، ای وای بر شما ای وای بر شما که حتی حاضر نمیشوید صدای مردم را گوش کنید و علیه آنها حمله میکنید چون شیطان گوش شما را از صدای شنید حق کر کرده. چشمان شما را بسته. ای سپاهیان، ای بسیجیان ای نیروی انتظامی بدانید که اگر امروز در مقابل مرد قرار بگیرد همانا از شیطان فرمانبری کردین شیطانی که جلوگیری میکند از صدای حق از صدای آزادی، امیدوارم یادت بیاید که شیطان با مسلمانان صدای حق حسین علیه السلام را گرفت جلوی فریاد آزادی را گرفت. همانگونه که یزید به فرماندهان خود پاداش داد که یاری اش کند در مقابل حق، امروز هم به فرماندهان شما هم پیشنهاد پاداش دادن. چرا از خود سوال نمیکیند که چرا دولت و قانون از فاسد و دزد حمایت می‌کند چرا پول بیت المال به یغما میرود برای سویه و لبنان و فلسطین و مردمان خودمان در فقر و عذاب، ای کاش بفهمید قبل از آنکه دیر شود. حجاب بهانه از برای حرف زدن برای درک کردن درد مردم، کاش میفهمیدی در مقابل مردمی که جز خدا یاوری ندارند با تیر و باتون نمی ایستادی، این روزها فراموش نمیشود. در خلوت خود فکر کن و فکر کن کسی که ندای حرف زدن دارد ندای حق آزادی دارد آیا مستحق شکنجه است. مگر دین اجباری است کجای قرآن اجبار کرده تو که ادعایت می شود فکر کن با عقل و منطق خودت ولی چه فایده که حتی قوت فکر کردن را شما گرفتن چون زمانی میتوانی فکر کنی که حرف مقابل را بشنوی. آرزوی ما پیوند شما با ندای مردم و یاری مظلوم است به امید پیوستن به مردم برای آزادی و آبادی ایران.

  • ناشناس
    0

    چرا رفراندوم نمیگذارید. اینهایی راهم که آوردید کف خیابون،یا مجبورند ،یا منفعتشون در اومدنشونه.تا کی میخواین خودتونو خرکنید.حیف حیوون زحمت کش که اسمشو به شماها نسبت بدیم.واقعا بی سواد و شرف هستید.

    نظرات شما -
    • احسان
      3

      اتفاقا شما بیسوادی،چون متوجه نیستی که رفراندم رو همیشه برای حکومت جدید که مانیفست مشخصی هم داشته باشه میذارن که مردم بگن میخوان این حکومت جدید رو یا خیر نه واسه حکومت مستقر، در ضمن هر وقت آمریکات واسه ایالت کالیفرنیا و تگزاس و ... رفراندوم گذاشت ایران هم میذاره،مگه خاله بازیه یه کشور هر چند سال رفراندوم بذاره،البته اگر هم ایران رفراندوم بذاره بازم جمهری اسلامی انتخاب میشه چون اصلا آلترناتیوی نداره،منتها خود برگذاری رفراندوم بی عقلی و بی منطق هست

  • محسن
    1

    خبر فوری، از این پس یاد بگیرید از کلمه اعتراضات مدنی استفاده کنید،نه اغتشاشات. وقتی یک مشت قلدر یاغی میان با گاز و باتوم ازمون استقبال میکنند،مجبوریم برای دفاع ازخود همه ... بیاریم جلوی چشمشون.

  • ناشناس
    0

    دشمن ؟؟ کدام دشمن ؟؟ ۹۵ درصد مردم از دشمن پنج درصدی سیلی میخورند -- خجالت هم چیز خوبیه عده ای را با اتوبوس شهر به شهر جهت راهپیمایی خودجوش بچرخانید و فیلم و عکس بگیرید

  • ناشناس
    0

    1- اگه راست میگن این تجمعات حکومتی رو توی میدان آزادی که ظرفیت بالایی داره برگزار کنند نه میدان انقلاب که با جمع شدن 50 هزار نفر کلاً با خیابانهای اطرافش پر میشه
    2- مثل راهپیمایی های 20 سال پیش از بالا و توی هلیکوپتر فیلم برداری کنند نه روز زمین
    3- یه نگاه به کامنت های و مثبت و منفی ها نشان میده که کی اقلیته و کی اکثریت

  • گرگلی
    0

    خدارا شکر دیروز برای سهم ساندیس بیشتر بر رویهم پا نگذاشتن و تلفات نداشتن .!!! شاید.

  • ناشناس
    0

    یک روز به مردم معترضی که این رژیم را نمیخواهند اجازه بدید و آنها را نکشید با تفنگ فقط راهپیمایی حتی بدون شعار داشته باشند ، بالای 80 میلیون جمعیت به خیابانها می آیند. ✌✌✌✌

  • امیر
    0

    چهل و چهار سال است در حال سیلی زدن به استکبار جهانی و سایر کشورهای غربی هستیم فرصتی برای زندگی و آسایش نداشتیم از بس به این و ان سیلی زدیم همه چی 100 برابر شد زندگی هر روز سخت تر از دیروز شد و مردم فقیرتر شدند .

  • نعمت
    0

    این جماعتی که الان در خیابان ها هستند همگی تربیت شده این نظام وانقلاب هستن
    میبینند : 1- سالهاست فرزندان نظام مقدس اسلامی در آمریکا واروپا زندگی میکنند با دلارهای همین مردم
    2-سالهاست اختلاس گران و دزدان وابسته به نظام اعدام نمیشوند و قوه قضائیه بشدت مماشات میکند
    3-سرعت گرانی ها 250کیلومتر در ساعت و افزایش حقوق مردم 10کیلومتر
    4-خرید خانه برای جوانهای فاقد پدر پولدار (جمعیت غالب)و پدران وابسته به نظام آرزویی دست نیافتنی است
    و........
    قطعا چیزی برای از دست دادن ندارد و قیام میکند و هیچی دیگه توی ا این دنیا براش مهم نیست چون واعظان کین نکته در محراب و منبر میکنند چون بخلوت میروند آن کار دیگر میکنند
    همه میدونن که هرچی هم سرکوب و برخورد های قهری زیاد بشه تعداد مخالفان افزایش پیدا میکنه
    رویه هاتون رو عوض کنید

  • پروانه
    0

    درود و تشکر از سایت خبر فوری ، با همه مشکلات نظرات ملت را منتشر می کنه ، مرگ بر سایت‌هایی که مزدور هستند

    نظرات شما -
    • 0

      درود و هزاران درود بر این سایت وزین و مردمی که بخشی از صدای مظلومیت مردم را منتشر می کند. وقتی که این سایت را نگاه می کنم یاد روزنامه سلام می افتم که تنها روزنه نفس کشیدن ملت بعد از جنگ بود . یادش به خیر باد.انشالله که عمر این سایت هزار ساله بشه و از دست گزند روزگار و خناسان محفوظ باشه.

  • شهرام.ر
    1

    اگه راست می‌گوید ، اجازه اعتراضات ضد حکومتی رو به مردم بدید ( مردم رو نکشید!!) تا شاهد اعتراض هفتاد میلیونی باشید.

  • مجید
    0

    من به شخصه با آشوب و صدمه زدم به اموال و جان دیگران تحت هیچ شرایطی موافق نیستم ولی مردم دیگه احمق نیستن که با این بهانه ها صدای مخالف خفه بشه الان مخالفین حداقل ۷۰ درصد جامعه هستن که خیلی ها درگیر این مسائل نمیشن و اصلا اجازه تجمع ندارن شما هر جایی میتونید این رو احساس کنید همین کامنت ها رو ببینید مخالفان و موافقان رای دادن از همین جا میشه درصد مخافین رو حدس زد با این روش جلو رفتن تا کی میتونه ادامه داشته باشه بالاخره یه جایی تموم میشه تاریخ این مملکت خیلی فراز و نشیب داشته این هم چند برگی از اون هست که آیندگان قضاوت خواهند کرد

  • ناشناس
    0

    اگه فرزند پدرتی یه مجوز بدون نیاز به وسیله ایاب وذهاب وساندیس برا ما امت ابو جهل هم بذار ببین چند مرده حلاجی .هزینه فرسایش اسفالتش را هم میدیم .

  • مخاطب
    0

    ماهی صد میلیون پول یامفت از جیب بیت المال میگیری حاجاقا که یه مشت اراجیف بار مردم بکنید اگرراست میگید رفراندوم بزارید

  • عنبر
    0

    خدا پدرو مادر شمر و یزید و معاویه و ابوسفیان وخاندان عموی را بیامرزه چون شماها رویه همشونو سفید کردید شما جزئ برگه ی ننگین تاریخ خواهید شد

    نظرات شما -
    • 1

      حتما اگه در زمان یزید هم اینترنت بود، انرا قطع می کرد تا صدای اغتشاشگران و فتنه جویان کربلا به سایر شهر ها نرسد!!!!!!!!

  • فیضی جون
    0

    یه روزی جواب حرف تو و عملتو مردم بهت نشان خواهد داد

  • ناشناس
    1

    راستی ساندیس هاش چه طعمی بود ؟

  • ناشناس
    1

    امت اتوبوسی همه رو با اتوبوس اوردند همه هم فک وفامیل نظام با هم میخورن

  • مهران
    0

    اولا که سیلی نیست چماقه . بعد بر صورت دشمن نیست بر کمر ملت ناراضی و مخالف میزنید

    نظرات شما -
    • 0

      چماقه حیف دست الاغه

    • 0

      یه رفراندم بذارید ما قول میدیم اگه 40 درصد رای اوردید ما 60 درصدیها برا همیشه خفه میشیم .

  • کیومرث
    7

    یک سوال ازمخالفین میپرسم چراهیچ کدام ازشبکه های خارجی بخصوص اینترنشنال راهپیمایی مردم را دراین روزدرمیدان انقلاب نشان ندادند مگراینهاایرانی نبودند اینجاست که بی طرفی زیرسوال میره که هیچ دشمنی آشکارمیشه بدابه حال دختران وپسران بیگناهی که ازاحساساتشون سواستفاده میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مگه ایرانی بودند ؟ایرانی اصیل شرف دارد .

  • حامد
    0

    خود گو.. و خود خندم.

  • ناشناس
    0

    از جمعیت سیصد هزار نفری حاضر در میدان انقلاب و خیابانهای اطراف شرم کنید، ضمن تشکر از رانندگان اتوبوسهای آورنده خواهشمندیم جلوی درب پارکینگها پارک نکنند

  • کوروش
    0

    سیلی!!!!!
    آورین...آورین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها