در بازگشت به کشور در فرودگاه مهرآباد

رییسی: حرف حق را می‌شنویم/ زیر بار اغتشاش نمی‌رویم

رییس جمهوری گفت: ما بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما کسی زیر بار اغتشاش و بهم ریختن امنیت کشور و مردم نمی‌رود.

رییسی: حرف حق را می‌شنویم/ زیر بار اغتشاش نمی‌رویم

سیدابراهیم رئیسی در بازگشت به کشور در فرودگاه مهرآباد با حضور در جمع دانشجویان و وکلایی که به استقبال وی آمده بودند، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران راه خود را دارد با رهبری پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب اسلامی طی می‌کند.

وی افزود: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.

رییس جمهوری تصریح کرد: ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.

رئیسی یادآور شد: امروز ملت منسجم است و همه پشت سر رهبری قراردارند و بنده هم خدمتگزار این مردم هستم پس در هیچ عرصه‌ای و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم امنیت و آرامش مردم به مخاطره بیفتد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 68
  • آزادی
    4

    عزیزم ساعت آمریکا با ایران تفاوت دارد خوابت بهم ریخته داری‌توهم میزنی یک مورد از شنیدن حرف مردم را با‌‌ رسم شکل توضیح بده نمره ۲۰ میگیری میری تا دیپلم بگیری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      حرف مردم حق اعتراض وفهمیدن واصلاح امور اعتراضی است میشنوید یا با لباس شخصی ها تبدیل ب اختشاشش می مکنید

    • 1

      این همه هزینه کردید برا اربعین با ندانم کاری خودتون به بادش دادید
      چون حق الناس مردم را برا بقای خودتون هزینه می کتید

    • ناشناس
      0

      اگه شهامت داریدومطمئنید همه پرسی بگذارید

    • خوبی سلامتی
      2

      در هیچ کجای قرآن برای برخورد با بیحجاب دستوری نیامده // برای برخوردو با شرابخوار دستور آمده اما برای کسی که نماز نمیخونه گوشت خوک میخوره یا حجاب نداره دستوری نداده . فقط گفته انجام بدین . نگفته اگر انجام نداد بزنین ببرین بگیرین و ....از قرآن بالاتر نیستی که

    • ناشناس
      0

      چه خبر با سواد جان از این که می گفتید نمی‌تواند از کشور خارج شود چه برسد اینکه برود به آمریکا؟ خوب مشخص شد سواد آنچنانی هم نداری که طوطی وار ادبیات دیگران تکرار می کنی

    • حرف حق برسد به دست رییس جمهور جناب اقای رییسی!!!!
      1

      بسم الله الرحمن الرحیم

      دولت و مجلس حق ندارد نسنجیده و از روی لجاجت به زیر دستان خود که همان مردم تحت فشار هستند قانونی را تصویب که ضررش بیشتر از منفعت ان میباشد!!!!!

      چرا مجلس و دولت به خواسته های بر حق مردم دهن کجی میکند؟!!!!
      مردم شما شفاف و واضح به شما اعلام کرده اند که طالب حمایت نقدی یارانه ها هستند و نه کالا برگ ،پس چرا مسوولان بنزین بر خاکستر میریزند و میخواهند با این تحمیل طرحشان جو روانی را در جامعه دامن بزنند؟!!!!
      ایا در بین شما مسوولان گوش شنوا و خیر خواهی نیست که مجلس و دولت را توجیه و قانع کند؟!!!!

      چرا کسانی که خیرخواه شما و نظام هستند را طرد میکنید واز طرف مسوولان گوش شنوایی نیست؟!!!!

      یا حرفهای ما را سانسور (حذف) یا اینکه اگر هم در سایت قرار میدهید،مسوولان مربوطه به ان مطالب بی اعتنا!!!!

      چرا مسوولان حرفهای به حق مردم را مورد تمسخر و از ان بی اعتنا رد میشوند؟!!!!

      شما مسوولان که دایه ظلم ستیزی را دارید وبه قول گفتنی ادعای کمک به اقشار ضعیف جامعه پس چرا میخواهید با اجرای طرح کالا برگ همان قشر ضعیف جامعه را دانسته در حق انها اجحاف و انها را جبرا به سمت پرتگاه سوق دهید؟!!!!

      مردانگی به لج بازی و تحمیل عقیده به دیگران نیست!!!!
      مردانگی را از مولایمان امام علی (ع) یاد بگیرید که چگونه با زیر دستان خود و مردمان خود رفتار میکرد!!!!

      در ثانی مامردم با حقوق نجومی شما مسوولان مجلسی و دولتی اعتراض داریم و خواستار باز نگری ان !!!!

      همان حقوقی که یک کارمند میگیرد را شما مسوولان باید بگیرید و گرفتن بیشتر از ان خیانت به مردم و قشر ضعیف جامعه میباشد!!!!

      و هر موقع حقوق شما برمبنای کارمند یا کارگر پرداخت شود ان موقع بروید و طرح کالا برگ را اجرا!!!!

      در غیر اینصورت حق قطع کردن یارانه های نقدی مردم را ندارید!!!

      یا سکوت اختیار کنید و بگذارید مردم در ارامش باشند و یا در صورت اسرار شما برای تحمیل اجباری کالا برگ الکترونیک میبایستی حقوقتان را با کارمند عادی یا کارگر ساده روز مزدی در یک ردیف تراز کنید!!!!

      در ضمن در صورت اصرار شما مسوولان فوق الذکر برای تحمیل طرحتان بر مردم (کالا برگ)رسما و شفاف میبایستی لیست حقوقی شما طبق گفته های بالا در اختیار مردم قرار گیرد و هر موقع حقوق شما هم تراز و هم ردیف یک کارگر شده باشد ان موقع طرحتان (کالا برگ) را سراسری!!!!

      و من الله التوفیق

    • ناشناس
      0

      حرف حق مردم همه پرسی در امور مهم است خصوصٱ حق تجمع واعتراض جرٱتش را داری یابه صورت جعلی صدای مردم در سازمان میشوی که خنده دار است

    • ناشناس
      2

      همه پرسی در نورد چی؟ در خود حکومت یا در مورد حجاب؟ هیچ حکومتی برای بقای خودش همه پرسی نمی‌گذارد هنه پرسی اول حکومت انجام شود تمام شد د مورد حجاب هم قطعا نمی توانند چون طبق همه پرسی که به جمهوری اسلامی رای داده شد و حکومت اسلامی شد حاکمیت نمی تواند در یک بخش احکام اسلامی را حذف کند
      خطاب به آن یکی نماز و خوردن خوک و شراب مصداق فردی دارد یعنی در خفا هم می تواند انجام داد ولی حجاب جنبه عمومی دارد و در جامعه دیده می شود در ضمن شراب در قران هم مجازات تعیین نشده ولی در همه موارد اگر عمومی رفتار شود مجازات دارد
      در مورد اعتراض هم همه فهمیدن دنبال اعتراض نیستید هر بار یک چیزی را بهانه می کنید تا به خیال خودتان به اصل نظام برسید

    • برسد بدست حق دار
      0

      دولت و مجلس حق ندارد نسنجیده و از روی لجاجت به زیر دستان خود که همان مردم تحت فشار هستند قانونی را تصویب که ضررش بیشتر از منفعت ان میباشد!!!!

      چرا مجلس و دولت به خواسته های بر حق مردم دهن کجی میکند؟!!!
      مردم شما شفاف و واضح به شما اعلام کرده اند که طالب حمایت نقدی یارانه ها هستند و نه کالا برگ،پس چرا مسوولان بنزین بر خاکستر میریزند و میخواهند با این تحمیل طرحشان جو روانی را در جامعه دامن بزنند؟!!!!
      ایا در بین شما مسوولان گوش شنوا و خیرخواهی نیست که مجلس و دولت را توجیح و قانع کند؟!!!!
      چرا کسانی که خیرخواه شما ونظام هستند را طرد میکنید و از طرف مسوولان گوش شنوایی نیست؟!!!
      یا حرفهای ما را سانسور میکنید یا اینکه اگر در سایت قرار میدهید،مسوولان مربوطه به ان بی اعتنا؟!!!
      چرا مسوولان حرفهای به حق مردم را مورد تمسخر و از ان بی اعتنا رد میشوند؟!!!
      شما مسوولان که دایه ظلم ستیزی را دارید وبه قول گفتنی ادعای کمک به قشر ضعیف جامعه پس چرا میخواهید با اجرای طرح کالا برگ همان قشر ضعیف را دانسته در حق انها اجحاف و انها را جبرا به سمت پرتگاه سوق میدهید؟!!!
      مردانگی به لج بازی و تحمیل عقیده به دیگران نیست!!!!
      مردانگی را از مولایمان امام علی(ع) یاد بگیرید که چگونه با زیر دستان خود و مردمان خود رفتار میکرد!!!!
      در ثانی ما مردم با حقوق نجومی شما مسوولان مجلسی و دولتی اعتراض داریم و خواستار باز نگری ان!!!!
      همان حقوقی که یک کارمند میگیرد را شما مسوولان باید بگیرید و گرفتن بیشتر از ان خیانت به مردم تحت فشار و قشر ضعیف جامعه میباشد!!!!
      و هر موقع حقوق شما بر مبنای کارمند یا کارگر پرداخت شود ان موقع بروید و طرح کالا برگ را در جامعه اجرا!!!!

      در غیر اینصورت حق قطع کردن یارانه های نقدی مردم را ندارید!!!
      یا سکوت اختیار کنید وبگذارید مردم در ارامش باشند و یا در صورت اصرار شما برای تحمیل اجباری کالا برگ میبایستی حقوقتان را با کارمند عادی در یک ردیف تراز کنید!!!!!!!!!!!

    • داروغه ناتینگهام
      0

      پسرجان برو دیپلم بگیر

  • ناشناس
    3

    حرف حق : بچه های عامه مردم هم شغل، حقوق مکفی ، مسکن دولتی، تحصیل دانشگاه ، خودرو دولتی و... مثل فرزندان خودی های حکومت میخواهند . الان مشاغل دولتی بین فرزندان خودی ها تقسیم‌میشود، صندلی های دانشگاه به فرزندان خودی ها داده میشود، مسکن دولتی و سهمیه خودرو بین فرزندان خودی ها تقسیم میشود و... خلاصه ۹۸ درصد ثروت و امکانات بین ۱۵ تا ۲۰ درصد خودی ها تقسیم و ۸۰ درصد مردم‌در بی کاری فقر ، فلاکت به سر میبرند .
    نگویید که خبر نداریدو دروغ است که باور ناپذیر است . فساد و کثافت مدیران ومسولین همواره نادیده گرفته میشود و طبقه عامه جمعیت برای کوچکترین اعتراض برای کمترین حقوق شهروندی سرکوب و کشته میشوند .تبعیض ها را از بین ببرید و ثروت کشور را بین همه توزیع کنید . عفونت و کثافت ۴۰ ساله را درمان کنید ، دیگر طاقت مان طاق شده است .

  • حاج سعید طوسی
    1

    ای تشی به خوتو وا ای دروغت، اجازه زدن حرف حق را به مردم نمی دهید. مجوز راهپیمایی یا رفراندوم را به مردم بدهید تا حرف حق را خوب بشنوی

  • آشیل
    3

    حرف حق مردم نابودی گشت کشتار و برخورد قانونی با عوامل دخیل در ماجراست.اما شماهاو ساندیس خوران از روز مرگ خانوم مهسا امینی شروع به ماله کشی کردین‌و همه تقصیرات را به گردن دشمن انداختین و بسیاری از ساندیس ها حرف های زننده و زشتی بر علیه خانوم مهسا امینی میزنند تا حقیقت را وارونه جلوه دهند خدارو شکر وجدان را تعطیل کردن اما مردم فریب حرف های زیبای شما را نمیخورند و حق خودشان را می‌گیرند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      گشت ارشاد را بردارند تا ولانگاری را بیشتر رواج دهید؟ باشه خبر بدی دارم از این به بعد جریمه و منع خدمات می کنند آن وقت دیگر جرات نداری بی حجابی بیایی در خیابان و زن و مرد را به انحراف بکشانی
      در ضمن این بازی دو قطبی سازی هم بد تمام شد برای شماها چون ثابت شد در مقابل مردم هیچی نیستید و همراهی با شماها نمی کنند

  • علی
    2

    من ناراحت ازاین هستم که با یک قانون غلط برای حجاب (گشت ارشاد) این مسائل و خسارت ها برای کشور پیش میاید و دشمنان و معاندان از اعتراض مردم بهره برداری خودشان را میکنند .قبول کنید که گشت ارشاد نتیجه عکس میدهد. ایا میشود کسی را با زور انداخت داخل ماشین و ارشادش کنید؟شما واقعا نمی‌دانید گشت ارشاد درست نسیت؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      گشت ارشاد برای اختلاسگرها دوزدها غارتگرها دروغگوها فساد بگذارید مردم خسته شدن دیکه بس است هرچی سره زندگیها و مردم آوردین اینها مردم هستند نه داعشی

    • ناشناس
      1

      مغلطه نفرمایید گشت ارشاد!!! برای موارد دیگر قانون خودش دارد و دارد اجرا می شود

  • ناشناس
    2

    حرف حق مردم و تظاهرکنندگان یک مورد تا دو مورد نیست بلکه اگر اجازه داده شود گفته شود در حد کتاب مثنوی هفتاد من است! مهمترین خواسته مردم و تظاهرکنندگان اینست سیاست را از دین جدا کنید و سیاست را بطور مسالمت آمیز از طریق همه پرسی به اهلش واگذار کنید و روحانیون به حوزه های علمیه و مساجد بازگردند و در امور سیاست دخالت نکنند!

  • یکی از مردم
    2

    نمی شنوید اگر هم بشنوید به پشم هم حساب نمی کنید فقط کاری که خودتون دوست داشتید و دارید بهش ادامه میدید مردم هم مجبورند روششونو عوض کنن هر دری زدند نشد از این راه شاید بشه!!

  • مجید
    1

    پیشنهاد می گردد گروهی دلسوز و عاقل گرا در جنب مسئولینی اینگونه که بجای پاسخ به خواسته های ملت با صورت مسئله بازی می نمایید و دانسته یا ندانسته با ارائه تدابیر غیر معقولانه کیان ملت و کشور را به خطر انداخته اند قرار بگیرند تا با هدایتگری هوشمندانه و شایسته بخشی از توهمات مسولین را شسته و رفته و کاهش بنهند

  • محمد
    1

    شما مجوز اعتراض بدهید و امنیت تجمع را تامین کنید تا خرابکارن و معاندان سو استفاده نکنند .مردم بیچاره که تا می‌خواهند اعتراض کنند سرو کله خرابکاران پیدا میشود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      مگر انقلاب اسلامی با تظاهرات خیابانی قانونی و مسالمت آمیز به پیروزی رسید؟!!! رژیم محمدرضا شاه پهلوی بطور مسالمت آمیز سرنگون نشد بلکه دو نخست وزیر آن توسط گروه فدائیان اسلام و مؤتلفه اسلامی ترور شدند و محمدرضا شاه پهلوی نیز بارها مورد سوء قصد قرار گرفت و در نهایت برای حفظ جان خود و خانواده اش مجبور شد کشور را ترک کند!

  • ناشناس
    4

    دختر جوان وناموس مردم را کشتید وحاضر به عذر خواهی که نیستید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      زیاد شبکه های دشمن خودت و فضای مجازی مربوطه را نگاه نکن که اینقدر سوتی ندهی

  • ناشناس
    1

    متاسفانه شما مسئولین در فضایی بسته بسر میبرید و خبر از فضای واقعی جامعه بی خبرید،
    مردم از دروغ، تبعیض، ریا، اسلام نمایی،دزدی، اختلاس و چپاول منابع کشور خسته شده اند و شما یا خود را به خواب زده آید.

  • یا حسین شهید
    1

    جناب رئیسی ریاست جمهوری عزیز
    والله به پیر به پیغمبر والله قسم
    قیمتهای
    رهن واجاره برای مستأجر بدبخت فلک زده
    مواد غذایی
    دارو
    درمان
    کالاهای اساسی مردم
    ثبتنام مدرسه
    حتی میوه
    خیلی خیلی خیلی وحشتناکه و گرونه و سرسام آور
    آقاجان شما بفرمایید از چه طریقی با چه زبونی
    اینهارو که البته خودتون بهتر در جریانی و اغلب
    آقایان هم گاهی اوقات متذکر میشن...
    به شما یادآوری کنیم
    مثلا خودمن نه در اعتراض شرکت کردم نه هیچی
    ولی از یکماه قبل به دفتر امام جمعه و استانداری و فرمانداری شیراز هم برای گرانی مخصوصا رهن واجاره تذکر دادم ولی طبق معمول هیچی به هیچی

    شیراز خیلی وحشتناک بی صاحبه قیمتهای رهن واجاره
    هیچکس از آقایان هم هیچ کاری نمیکنه

  • ناشناس
    1

    پس مردم چطوری اعلام کنند که شما دارید راه را اشتباه میروید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اون دنیا یقه شونا بگیرید

  • 1

    ممنون از سایت خبرفوری که تقریبا وظیفه رسانه ای خود را خوب بجا می آورد و نظرات مخالف و موافق را منتشر میکند تا حکومت از نظرات واقعی مردم مطلع باشد، درحالیکه بعضی سایتهای خبری فقط نظرات موافق حکومتی را نشر میکنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فارس نیوزززز

  • سینا
    10

    گزینه ای جز مراجعه به صندوق رای نیست....اغتشاشگر فریب خورده و خودزنی میکنه.....احترام به قانون مصوب اکثریت ،نشانه بلوغ شخصیت و اندیشه است

    نظرات شما -
    • 1

      اسکل کدوم اکثریت اگه اکثریت پذیرید که رفراندم بذارید .

    • 0

      برادران باید بشنوند تو چه کاره ای .اینقد خودت میدونی هیچی نیستی که هر رییس جمهوری بود تو این اعتراضات بر میگشت مملکتش تو به سفرت رسیدی .

  • امین حامی
    1

    حرف حق - به امام حسین که نمیدونی حرف حق چیه...حرف حق جوانان ملت هستن که دارن پر پر میشن ...حرف حق پدریست که یک گونی 10 کیلویی برنج رو باید در کمترین حالت 1.300.000 پول بده در صورتی که همین چند ماه پیش با 600 الی 700 هزار تومان میخرید ....حرف حق کرایه خونست ...حرف حق ماشینهای لگن داخلی که باید 200میلیون به بالا پول بده که لگن سوار شه که با این پول همین سه تا پنج سال پیش میشد تویوتا صفر خرید ....حرف حق مادر و پدری هستند که 2 تا بچه دارن و نمی توانند برای جفتشون لب تاپ بخرند چون درپیت ترین لب تاپ از 22 میلیون شروع میشه ....حرف حق معلم باز نشسته قران هستش که چشاش جایی رو دیگه نمیبینه دستاش پینه بسته افزایش حقوقش کفاف سفرش رو نمیده با ماشین کار میکنه .....حرف حق جوانی که ماهی 10میلیون در امد داره که اگه مریض نشه لباس نپوشه سفر نره کل پولشو پس انداز کنه سالش میشه 120 میلیون یه ماشین لگن داخلی نمیتواند بخرد وای به حال خونه وووو تشکیل زندگی حرف حق...‌‌حرف حق .....حرف حق .‌‌ ‌‌‌‌‌....حرف حق ......مردش نبودیید و نیستید که حرف حق بشنوید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اهمین امروز صبح برای دخترم که روانه مدرسه شده یک دونه کیک و شیر کوچک 19000 تومان!!!!!!!!!تو بخوان حدیث مفصل از این قصه جناب حجت الاسلام والمسلین جناب آقای آیت الله رئیسی؟؟

    • ناشناس
      1

      هنوز بعد این همه گرانی ها قدرت خرید شما تازه رسیده به سال 92 یا سال 84

  • ناشناس
    2

    43 سال حرفها را و صدای بلند و فریاد مردم را نشنیده گرفتین حالا که مردم به نقطه جوش رسیده واین همه بی عدالتی ودزدی گرانی... درنهایت فقر به چشم خود میبینند که ثروتشان به بیگانگان و اعراب ملخ خور داده می‌شود و احمق زاده مسئولین بقیه ثروت مملکت را به غارت بردند دیگر کجا وبا چه کسی میتوان حرف حقی زد آیا گوش شنوایی هست!؟؟؟

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای رئیسی . هیچ کس اغتشاش گر را قبول ندارد. بله درست می گویی. نه مردم نه نظام اغتشاشگر را قبول ندارند. پس بحث اغتشاشگر را بین مردم و نظام ببندیم. حالا این مردم مخالف اغتشاشگر و این نظام مخالف اغتشاشگر در یک توافق منطقی گشت ارشاد را هم عامل بر هم زدن آرامش کشور بدانند و او را هم در ردیف اغتشاگران قرار داده و با این اغتشاشگر دولتی هم برخورد کنند.

  • حامد
    0

    اقای رئیسی مردم همیشه حرف حق رو میگن ولی گوش شنوده نیست مردم هر روز دارند از توروم شدید میگن از اجاره بهای زیاد که بلای جان اجاره نشین ها از لاتاری ایرانخودرو میگن که وعده داده بودید تا شهریور بسات قرعه کشی رو حذف می کنید ولی نکردید و گفتید گشت ارشاد برای مدیران دولتی میزارید ولی برعکس شد برای مردم شد و اختلاس چند صد میلیاردی شد و دقیقا به کدوم وعده هاتون عمل کردید و حال مردم اومدن بیرون اعتراض میکنند شدن اغتشاش گر ؟

  • ناشناس
    0

    در کنکور سراسری ۱۴۰۰تقلب و رشوه تایید شد.خاطیان شناسایی شدند.اما چه کردید.هیچ.بخشیده شدند.
    لیاقت امثال شما فقط فریاد زدن کف خیابانه.
    چون هیچ زبان دیگری نمی فهمید.

  • ناشناس
    0

    ,چه کسی از حق حرف میزنه شما که روی هرچی دروغگوی دنیا راسفید کردی

  • لفللفته حیدری
    0

    سلام ابار فوری

  • محسن
    0

    تورا خدا این قانون مسخره حجاب را حذف کنید که باعث ریختن خون ملت بی گناه و ایجاد تفرقه بین مردم و پلیس شده مردم پلیس را دوست دارند چون دستشان به شمانمی رسد با پلیس درگیر میشوند

  • ناشناس
    0

    ملا و حرف حق

  • عبدالمجید سجادیان
    0

    شما حرف حق اصلان سرتان میشه
    نیم قرن پیش یک رفراندوم که جمعیت سی وپنج میلیون بود گذاشتید
    الان جعمیت شده ۸۵میلیون
    پنجاه میلیون نفر اضافه شده برای ادامه راه وقانون اساسی نیاز به رفراندوم جدید دارد تا نظر نسل جدید نیز درخصوص قانون اساسی لحاظ بشه
    خب بفرمایید اگر اهل حرف حق هستید .
    خیال نکنید ملت ازشما ورفتارتان راضی هستند ازنیمه هفتاد وشش تا الان چندین بار مردم وارد میدان شده اند وخواستار اصلاح رفتار سیاست های داخلی وخارجی حکومت شده اند
    آیا حرف گوش کرده اید تادچار بحران های خشن وآشوب های خیابانی نشوبد.
    یک چیز یاد گرفته اید .اینها منافق هستند ‌این فریب خورده اند .این وطن فروش هستند.
    اگر گوش شنوا دارید مردم خسته اند ازاین رفتارهای غلط درامورسیاست داخلی وخارجی تان
    رفراندم بگذارید .یا اصلاح رفتار کنید تا کشور ازبن بست خارج شود
    سجادیان ازبوشهر.آزاده وجانباز

  • ایران زمین
    0

    آقای رئیسی میخواهی حرف حق بشنوی لطفا به خودت زحمت بده و همه این کامنت ها را بخون تا بفهمی حرف حق چیه…..

  • پرتگاه
    0

    شما ریس جمهور کجایی

  • ناشناس
    0

    رئیسی یادته این جمله ات؟؟؟ ما گشت ارشاد داریم اما برای مدیران! تااامااااممم

  • ناشناس
    0

    یکسال از دولت رئیسی گذشت ، حالا معلوم شده بانکهای کشور توان تامین سرمایه برای ساخت مسکن را ندارند

  • ناشناس
    0

    اوکراین اعتبارنامه سفیر ایران را لغو کرد
    پس از آنکه کی‌یف، تهران را به ارسال تسلیحات به مسکو متهم کرد، کاردار ایران به وزارت خارجه اوکراین احضار و اعتبارنامه سفیر ایران لغو شد.
    و این درحالی است که آمریکا، ناتو و اروپا انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و تسلیحاتی و مالی اوکراین تامین می کنند و هم شریک جرم جنایات اوکراین بوده و هستند.

  • ناشناس
    0

    کرها نمیشنوند

  • مردم
    0

    مردم از فقروگرانیها خواری بدبختی گرفتاری نداری دورغهای مسولین وحدها دوشمنی با دنیا خسته شدن از گیرو دارها خسته شدن این مردم هستند نه خرابکار اینها مردم هستند خسته شدن مردم چهلو سه سال دروغ فقر بدبختی گرانیها و گیرودارها مردم دوشمن نیستند اینها مردم همین مملکت هستند که دیکه خسته شدن از این وضها

  • ناشناس
    0

    اگر راست می گویید یک بار هم شده رفراندوم برگزارکنید ببینید خواست ملت چیست

  • ناشناس
    2

    فکری فوری برای فضای مجازی رها و بی‌حساب و کتاب که منشأ فساد و فتنه بسیار است گرفته شود، چون ضد انقلاب آشوب گران از طریق فضای مجازی با سو استفاده از ماجرای اخیر و با تحریک احساسات در پی آشوب و تخریب اموال عمومی هستند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مردم ایران ضد انقلاب نیستند خسته شدن از فقرو بدبختی بیچارگی مردم زندگی ندارن دیکه تحملتون را ندارن هر کاری هر بالای بخواین سرمردم و زندگی مردم بیارین شماها میخواهید بینید ببرید زندانی کنید مثل حیوان با مردم رفتار کنید غارت کنید به دوزدین اختلاس کنید کتک بزنید دروغ بگید بعد میخواهین مردم بکن بهبه مردم ایسران اسیر شماها نیستند اینها مردمی هستند که پشت شماها بودن حالا متوجه شدن تا شماها هستین بدبختی است بیچارگی هست کتک زدن هست ووو زندگی ها بدتر بدتر میشود و فقر بیشتر هرچیزی صبری دارد بس کنید پدرو صاحب مردم و زندگی مردم را درآوردین اینها مردم هستند نه دالعشی ضد انقلاب ااینها مردم و جوانان خسته از دست شماها هستند

  • علی
    0

    وقتی نمی گذارید مردم حرفشان را با تجمات بزنند چطور می خواهی بشنوی وقتی با باتون واسلحه نیروها هستند چطور حرف بزنند که تو بشنوی

  • فریبرز
    0

    حرف حق: فقط بپذیرید هرکس به شما اعتراض دارد جاسوس دشمن نیست ،انگ به این جوانان نبندید ،بیشتر چشمتان را باز کنید ،مردم را ببینید ،یکبار هم که شده بگویید اعتراض مردم را قبول دارید و اشتباه کردید ،فقط یکباااار

  • مفردی
    0

    کاش رئیسی فقط کامنت های مردم رو زیر همین مقاله میخوند، تعداد لایک ها و دیس لایک ها رو هم میدید ، بطور سر انگشتی میزان کیفیت عملکرد نظام دستش میومد.

  • دمایی
    1

    منظورش ازشنیدن حرف حق ، حرف خودشونه ، منظورش اغتشاشات ، لات‌ها یی هست که خودشون می فرستند تو خیابون تا ملت رو بزنندتاریخ نشان داده خدا کارش درسته صبر کنید

  • ناشناس
    0


    به بهانه فوت یک خانم، همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا امنیت جامعه را برهم بزنند / باید با برهم زنندگان نظم کشور برخوردی جدی و درس‌آموز انجام شود
    دشمن در روز‌های اخیر به بهانه فوت یک خانم همه تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق یکسری عناصر خود فروخته امنیت جامعه ما را برهم بزند. کوثری خاطرنشان کرد: در این شب‌ها شاهد آن هستیم که آشوبگران و برهم زنندگان نظم کشور خودرو اورژانس و پلیس را آتش می‌زنند که باید نیرو‌های امنیتی با آن‌ها برخوردی جدی و درس‌آموز داشته باشند.

  • ناشناس
    0

    چه عجب بعد از باز کردن سوغاتی ها یادت افتاد تو کشور چه خبره

  • ناشناس
    0

    تنها چیزی که باعث اینهمه شکاف بین مردم ومسئولین شده فقط چهار کلمه:
    دروغ،دروغ ،دروغ،
    یک نمونه از آخرین مورد دیشب به جای یک کلمه شهامت برای گفتن هک شدن شبکه 3 دوباره تفسیر سازی می کنید که هک نشده؟؟!!!مردم آنقدر عقل هستند که فرق بین هک شدن و برنامه عادی رو متوجه شوند،و همه این گرفتاریها بخاطر دوگانگی در وجود مسئولین هست!!!خداوند همه ما را هدایت فرماید.

  • ناشناس
    0

    مرد حسابی از اینجا رفتی آمریکا سر خبرنگارهای امریکای بزور روسری کردی تا مصاحبه انجام شود .بعد می خواهی حرف حق را بشنوی . دو رویی هم حد دارد . البته برای شما آخوند ها حد ندارد.

  • هموطن
    0

    ازتون متنفریم

  • ناشناس
    0

    تو نیویورک ناهار دادن به شما

  • ناشناس
    0

    آقای ریسی یعنی شما می فرمایید مردم فقرو بدبختی گرانیها زجر و کتک زدن زنها و دخترها گشت ارشاد بزند بکشد مثل حیوان رفتار کند با مردم مردم هم بشینند تحمل کنند بس کنید اقا به مردم نکید داعشیی اینها مردم ایران هستند برعکس موتو سوارهای شماها هرکی دمه دستشون بیاد می زنند حتی اونی که تو صف ماشین اتوبوس است چرا خودتان را نمی بنید چه به روز مردم آوردین صبر هم اندازه ای دارد مردم نحملشان تمام شده مردم هیچ اممیدی نه به شماها نه اینده دارن چهلوسه سال تحمل بس نیست چرا حرف خودتان را میزیند مردم خسته شدن دیکه ازاین وضضضضضضع و تحملشان تمام شده

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این نظام و دولت منصوبش ثابت کرده برای احقاق حقت باید کف خیابون بیای و فریاد بزنی.... تا نگرید طفل کی نوشد لبن
    تا نگرید ابر کی خندد چمن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها