51 نقطه ایران، آماده مقابله با حملات اسرائیل و آمریکا/ واکنش رسانه های خارجی به توانمندی جدید کشور/ پدافند تهران در مقابل خرید سلاح تل‌آویو

اورشلیم پست مدعی است، تجهیز شهرهای ایران به پدافند غیرعامل مستقیما به اقدامات اسرائیل مربوط است و واکنشی است به خرید تسلیحات جدید توسط این رژیم.

51 نقطه ایران، آماده مقابله با حملات اسرائیل و آمریکا/ واکنش رسانه های خارجی به توانمندی جدید کشور/ پدافند تهران در مقابل خرید سلاح تل‌آویو

به گزارش خبر فوری، گام جدید قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاعی باعث ایجاد سر و صدای بسیار زیادی در دنیا شده است.

روز قبل، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تجهیز 51 شهر به امکانات مورد نیاز پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: این وزارتخانه آمادگی هرگونه همکاری با سازمان پدافند غیرعامل کشور را در این زمینه دارد.

سردار فرحی با بیان تغییر شکل جنگ های سنتی به جنگ های ترکیبی و پیچیده تصریح کرد: امروزه متناسب با قدرت کشورها، شکل نبردها نیز پیچیده تر شده و در واقع جنگ‌های ترکیبی (فیزیکی، پرتویی، زیستی، میکروبی، سایبری، شناختی) جایگزین جنگ های کلاسیک و سنتی شده اند.

وی افزود: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی زیرساخت های مقابله با انواع تهدیدات زیستی، پرتویی و شیمیایی، قادر است تهدیدات در این خصوص را شناسایی کند.

این خبر در رسانه های مختلف خارجی بازتاب داشت و بسیاری از پایگاه های خبری و خبرگزاری ها به تحلیل آن پرداختند.

  واکنش رسانه های غربی به تجهیز 51 منطقه ایران به سیستم پدافند غیرعامل  

رسانه‌ های غربی به سرعت نسبت به خبری که وزارت دفاع منتشر کرد واکنش نشان دادند. آنها گام جدید دفاعی ایران را قابل تامل دانسته و همزمانی آن با گفتگوهای هسته ای و نیز تنش اخیر با نیروهای آمریکایی در دریای سرخ را نشانه ای از این دانستند که گفتگوهای هسته ای ربطی به توان دفاعی ایران ندارد و ایران همچنان، روی افزایش قدرت نظامی  و دفاعی اش تمرکز کرده است.

فاکس نیوز در همین رابطه نوشت: این تدابیر دفاعی در حالی صورت می‌ گیرد که تنش ‌های نظامی در دریای سرخ در هفته جاری و زمانی که نیروی دریایی ایران تلاش کرد چندین پهپاد آمریکایی را در آب‌های بین‌المللی توقیف کند، تشدید شد.

فاکس نیوز تاکید دارد تجهیز ایران به توان نظامی و همزمانی آن با حادثه دریای سرخ گویای این نکته است که تنش نظامی و امنیتی ایران و آمریکا سر جایش است و حتی با امضاء برجام نیز تغییری در آن حاصل نمی شود.

همچنین رویترز ضمن پوشش خبر مربوط به تجهیز 51 منطقه ایران به پدافند غیرعامل، این اتفاق را به حملات سایبری اخیر اسرائیل  و آمریکا به مناطق حساس ایران مرتبط دانست و  نوشت: ایران در سال های اخیر اسرائیل و ایالات متحده را به حملات سایبری که زیرساخت های این کشور را مختل کرده، متهم کرده است. ایران همچنین تاکید دارد که اسرائیل در تاسیسات هسته ای این کشور خرابکاری کرده است؛ اتهامی که هرگز توسط خود مقامات اسرائیل رد نشد.

رویترز همچنین، معتقد است افزایش توان نظامی ایران می تواند بر مذاکرات هسته ای تاثیر بگذارد. این خبرگزاری همچنین به تنش آبی – هوایی  در دریای سرخ، در اوج مذاکرات هسته ای اشاره می کند و می نویسد: تنش‌های نظامی آمریکا و ایران مدت‌هاست که منطقه را تحت تأثیر قرار داده است. در آخرین حادثه، ایران اوایل این هفته قصد توقیف پهپادهای ارتش آمریکا را در دریای سرخ داشت و این در حالی است که هر دو کشور مذاکرات هسته ‌ای را به صورت جدی دنبال می‌کنند.

واکنش صهیونیست ها به دستاورد نظامی ایران

به جز پایگاه های غربی، پایگاه های صهیونیستی نیز به پوشش خبر مربوط به تجهیز 51 منطقه ایران به پدافند غیرعامل پرداخته و به ابعاد مختلف آن اشاره کردند.

اورشلیم پست مدعی است، تجهیز اخیر ایران مستقیما به اقدامات اسرائیل مربوط است و واکنشی است به خرید تسلیحات جدید این رژیم. این پایگاه خبری در این رابطه نوشت: اگرچه (مقامات نظامی ایران) نام کشورهایی را که می‌توانند ایران را تهدید کنند، ذکر نکردند اما این اقدام درست پس از آن صورت گرفت که اسرائیل اعلام کرد تجهیزات نظامی جدیدی را خریده است. این تجهیزات می تواند جهت حمله به مراکز حساس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شوند.  

اورشلیم پست همچنین نوشت: اسرائیل حملات هوایی خود علیه متحدان ایرانی در سوریه را تشدید و مکرراً به آمریکا اعلام کرده که حتی در صورت توافق هسته ای، حق پشتیبانی از منافع خود را دارد (و تنش با ایران را ادامه می دهد).

هاآرتص هم ضمن پوشش خبر مربوط به پدافند غیرعامل ایران، نوشت: ایران در سال های اخیر اسرائیل و ایالات متحده را به حملات سایبری متهم کرده است.

تایمز اسرائیل هم افزایش توان دفاعی ایران را واکنشی به تهدیدات نظامی اسرائیل و امریکا دانست و نوشت: اسرائیل مدت‌هاست که ایالات متحده را تحت فشار قرار داده تا به گزینه نظامی علیه ایران فکر کرده و آن را آماده کند. جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در ماه جولای گفت که در صورت لزوم برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ‌ای، آماده استفاده از زور خواهد بود. با این حال، مشخص نیست که حمله نظامی بتواند مانع از فعالیت هسته ای ایران و پیشرفتش شود و همچنین، (با افزایش توان دفاعی ایران) میزان خسارت (اسرائیل) از این حمله نامعلوم است.

این ادعاها درحالی مطرح می‌شود که اسرائیل و آمریکا سالهاست تهدیدات نظامی علیه کشورمان را مطرح می‌کنند ولی جرات حمله ندارند. توان دفاعی ایران امروز به اندازه‌ای است که کشورهای غربی عملا گزینه نظامی علیه ایران را از روی میز برداشته‌اند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 82
  • محمود
    51

    تعجب می کنم اسراییل بیان بزن ببین چه بروزت می آد دانشمند هسته ای ترور کردی عصای موسی توش جان کردی یک موشک بزن صد تا بخور

    نظرات شما -
    • امیر ب ناشناس
      22

      محمود خان ساندیس خیلی تگری زدی داری چرت و پرت میگی

    • ناشناس
      9

      چنکی‌در‌کار‌نیست‌فقط‌مردم‌زیر‌فشار‌گرانی‌نابود‌می‌شود
      تمام‌.

    • ناشناس
      8

      ساندیس لیموناد زده!!!

    • محمد
      1

      همش به فکر جنگ و جنایت...نون و اب مردمو درست کنید

  • ناشناس
    6

    بی خیال جنگ بشید
    انگار هشت سال جنگ با عراق
    تو خانه بودید و بخور و بخواب تشریف داشتید
    که چقدر ویران کننده س

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      باش بابا
      جنگ هم لازم باشه باید برای حفظ کشور انجام بشه که بعضیا فکر باطل نکنن

  • ناشناس
    9

    شما با این هوچیگری یتان همه دنیا را دشمن خودتان کرده اید که این جمهوری اسلامی ما که کاریشان نداریم الان است که به ما حمله کند.عین لاتهای سرکوچه قدیم که بی هیچ به مردم سر گذر گیر میدادند و در گیر میشدند ودرگیری کشته می شدند. حال شده اید همین لاتهای بین المللی که اخر با این عمل کرده تان کشور را به جنگ وا میدارید. اگر چیزی کشف ویا سلاحی درست کردید ویا موشکی با قدرت زیاد درست کردید چکار دارید که اعلام کنید و ده تا هم روش بزارید وبگویید مگه اینها جزئ اسرار نظامی نیست .اگر کسی از اینها عکسی بگیرد شما ها پدر تمام خانوادشو در می اورید ولی خودتان اسرار را فاش کنید مشکلی نیست؟ این روش خوبه؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      28

      جلوی سگهای ولگرد فرار کنید میان حمله میکنند .

    • 9

      چون نداریم لافشو میزنیم

    • عبدالمجید سجادیان
      8

      داداش گلم .
      ای کاش لاتی بودند.هبچ نیستند .عقل هم ندارند. درکی هم ندارند.
      جهان درحال رشد توسعه وآینده نگری .
      ایران درحال ویران نگری.
      حکومت داری وسیاستمداری مال هر کس نیست. دریاچه ارومیه دارد شمال غرب ایران با بلورهای نمکیش کشورنابود میکنه .کسی بفکرش نیست . الان بدتر ازامریکا برای ایران دریاچه ارومیه است دشمنی خاموش بی سرصدا وآرام ولی ویرانگردرحال رشد است. برادران سبز پوش وشهادت طلب بروید دشمن اصلی مهارکنید که باخشک شدند به اندازه چند بمب اتم امریکا ایران دارد نابود می کند.
      اهای سبز پوشان شهادت طلب اگر می توانید بروید قرارداد صلح رابا دریاچه ارومیه ببندید

    • 0

      داداش چت زدی؟؟؟
      ما باهاشون ور میریم یا اونا با لاپایی ما بازی میکنن که بیدارش کنن.۴۰ساله سرمون به کار خودمونه.حتی تحریممون کردن باز هیچی نگفتیم ولی آدم عاقل این غربی های عوضی میخوان که ایران نباشه یعنی کشور شما.البته اگه واقعا به کشورت غیرت داشته باشی.۸سال جنگ با عراق رو هم که اونا شروع کردن مگه مارفتیم بجنگیم.
      اگه بخوایم میتونیم بمب هسته ای بسازیم که همه کپ کنن و دیگه اصلااااااااااااااا سمت ما نیان و هی تهدید نکند.ولی چون ما با کسی سر جنگ نداریم فقط سیستم دفاعی مون رو قوی میکنیم.که اونا میخوان ما قدرت منطقه ای و قدرت نظامی و قدرت هسته ای مون رو تحویلشون بدیم.
      مثل عراق و لیبی.ببین چه بلایی سرشون اومد.
      حتی چین و هند بااین بدبختی شون قدرت نظامی شون رو ندادند یعنی واقعا از چینو هندو پاکستان کمتریم

  • یه بنده خدایی
    4

    به خودتون روحیه بدین خوبه

  • ناشناس
    3

    خوش نبود گر محک تجربه اید به میان .

  • ناشناس
    4

    جنگ اوکراین و روسیه نشان داد که اکثر کشورهای پیشرفته روی ساخت تجهیزات نظامی پیشرفته کار می‌کنند ولی تاکنون صدایش را در نیاوردند و لزومی هم نداشته ، ولی این همه روی پهباد ها مانور دادید عملاً در جنگ با اوکراین کارآیی چندانی از خود نشان نداد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینها هیچی نیستن فقط باد خالی هستند و بس

  • کیوان
    2

    چرا به جای افکار جنگ و خونریزی و بی ثباتی به فکر صلح و آرامش و دوستی نیستیم!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      چون مصلحت ایجاب می کند که با طرح این مسائل پشت صحنه جیب و بیت المال غارت بشه

    • 3

      پس‌با‌جه‌بهانه‌ای‌جیب‌مردم‌را‌خالی‌کنیند‌

    • ناشناس
      1

      خدایی این ترفندهاشون به عقل جن هم نمی‌رسه ..ملت رو سرگرم کن جیب‌ها رو بزن

  • عبدالمجید سجادیان
    3

    میشه خالی بافی نکنید
    هنوز مهندم کردن پهبادها توسط اسرائیل در کرمانشاه یک سال نگذشته
    اندکی راستگو با شید نگذارید مردم بهتان بخندند
    سرنگونی هواپیما مسافربری درتهران توسط موشک سپاه فراموش نشد. اندکی کم ذهن وکم هوش نباشد.
    ملت ایران دیگه گویگششان بلوف های ناکار آمد بدهکارنیست

    نظرات شما -
    • M
      0

      مهندم؟؟؟؟؟؟خخخخ

  • مصطفی
    39

    تا امت حزب الله زنده است با تمام کشورهای غربی می جنگیم امریکا را نابود میکنیم اسرائیل را با خاک یکسان میکنیم فرانسه و انگلیس و دانمارک و سوئد را با خاک یکسان می کنیم و همینطور کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس را نابود میکنیم تا پرچم اسلام در کل حهان برافراشته شود و همه مردم جهان در هوای اسلامی تنفس کنند . ای مرگ بر امریکا و اسرائیل و تمام کشورهای غربی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس . زنده و پاینده باد جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه به رهبری رهبر عزیزمان

    نظرات شما -
    • 4

      کشک خیلی خاصیت دارد اگر ساییده بشه با آب و نعناع دوغی درست بشه خوردن دارد نوش جان.

    • امیر ب مصطفی
      3

      مصطفی خان کم مرگ بر آمریکا بگو بچه هاتون تو آمریکا دارن عشق و حال میکنن بعد به مردم بگین مرگ بر آمریکا ساندیس خیلی تگری زدی داری چرت و پرت میگی

    • 4

      شستشوی‌مغزی‌شده‌ای‌

    • عبدالمجید سجادیان
      2

      عمومصطفی
      وقتی تمام دنیا باخاک یکسان کردیم پرچم اسلام میخوای تو جنگل آمازون برپا کنی .😂😂
      لطفا عمو مصطفی کمتر بزن. تا فرمان درست صادر کنی
      مثل کربلای چهار صادرنشه .لشکرها برنگشتند

    • ناشناس
      1

      ساندیس تاریخ گذشته خوردی .الکلی شده .

    • 2

      حتما از اونایی هستی که تو دل شیطان بزرگ داری مبارزه میکنی .

    • هیچکس
      1

      ملومه ساندیس خونت زده بالا.داری جفتک میپرونی.اونقدر شعور نداری همین فرانسه و اروپا که میگی بمب اتم دارن بعدشم امریکا وانمیسته یه جا نگاه کنه.چرا اینقدر قشر منفوری هستید بذارید ما ملت ایران نفس بکشیم.دیگه محبوبیت ندارید

    • ناشناس
      1

      مصطفی جان معلومه که وضعت خوبه و کارتن کارتن ساندیس تو خونه ات داری نوش جان

    • ناشناس
      2

      استراحت یادت نره .یک کم خواب بدنیست بعد این همه نابودی کشورها .با چهار تا خط کار ی که هیتلر و ناپلءون و اسکندر نتوانست انجام بده انجام داد .حیف شما که باقله زیاد میخورید

    • ناشناس
      0

      از دهن مردم و جوانان حرف نزن مردم با شماها نیستند

  • مصطفی
    36

    پدافند غیر عامل یعنی اینکه حزب الله به تمام نقاط دنیا تسلط دارد و امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چون امت حزب الهی ایران اسلامی به رهبری رهبر عزیزمان همیشه بیدار است و از غرب بیزار است .

    نظرات شما -
    • امیر ب مصطفی
      2

      مصطفی خان ساندیس خیلی زیاد خوردی داری چرت و پرت میگی ایران داره نابود میشه دم از دشمن میزنی

    • ناشناس
      1

      حزب خدا بدون مردم مثل تنگ اب است بدون اب .مثل خانه است بدون ادم .مثل هواست بدون اکسیژن . مثل زنده بودن است بدون زندگی . مثل جسم است بدون روح . مثل ادم است بدون انسانیت .مثل انسان است بدون عشق .

    • به امير سانديسي
      1

      سانديس ديگه قديمي شده يك كم دوغ بخور .

  • ناشناس
    1

    خخخخخخخخخخ

  • ن
    1

    چقدر خندیدیم جوک سال بود

  • به کیوان و عبدالمجید سجادیان
    36

    تا خون در رگ بسیج و سپاه پاسداران هست جنگ با کفار ادامه دارد ما امت حزب الله از جنگ هیچ هراسی نداریم تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست و صلح را نمی پذیریم صلح کردن کار آدمهای ترسوست ما حزب الله هستیم و صلح در مکتب ما جایی ندارد . ای مرگ بر آمریکای جهان خوار و اسرائیل و همه کشورهای غربی

    نظرات شما -
    • امیر
      2

      شکمت سیره این حرفارو میزنی از طرف مردم حرف نزن ساندیس خور

    • امیر ب بسیجی
      2

      ساندیس خیلی تگری زدی داری چرت و پرت میگی

    • ناشناس
      2

      فقط از خدا میخواهم به اندازه ای توان مالی داشتم که اینجا میرفتم و شاهد جفنگ گویی بعضیا نبودم که با این گرانبها و عدم امنیت فقط چرت و پرت میگن

    • رضا حکم ابادی
      1

      داعشی بیدار شو این تفکر داعشی است عقل صلح دوستی و گفتگو را می پذیرد

  • سید حسن
    26

    این امیری که به دوستان میگه ساندیس خور ، خیییلی میسوزی انگار ، ببینم البانی میگن ابش رادیواکتیو داره براهمین اکتیو شدی البته امثال تو فسیل شدن ، ولی ایران و ایرانی باقدرت راهش را ادامه داد مطمئن باشین اگر این قدرت بازدارنده نبود امثال تو الان به ابوبکر بغدادی باباحاجی میگفتن

    نظرات شما -
    • عبدالمجید سجادیان
      2

      سید حسن
      بروید دم درب کاخ سفید ام یجیب بخوانید تا جو بایدین برجام براتون امضا کنه
      همین شما اقتداردارید التماس یهود می کنید تا برجام امضا کند. تالغو تحریم بشه . تا دوباره اقتصاد جون بگیره.
      حکومتی که ادعا توخالی دارد .توان تهیه معیشت ملتش ندارد .هی میگه ما می توانیم .چه می توانند که ملت سراغ ندارد.
      دلم بحال ملتی می سوزدکه درکی ازدنیای سیاست ندارند واسیر بلوف مافیای حکومتی دینی ومذهبی شده اند.

    • به ابدلمجیو
      16

      عبدالمجید تو هم معلوم شد همکار اونی

    • امیر
      2

      بسیجی ساندیس خور

  • از کاربر ناشناس ب. مصطفی
    1

    شما که نمی توانید قیمت یک رب گوجه را کنترل کنیدچطور اسراییل امریکا، انگلیس، دانمارک،و.. کل جهان را می خواهید تسخیر کنید؟ چی داری می گی برادر،، انگار با پول یا مفت که به عنوان مالیات از حلقوم خدا می داند چه پابرهنه ای بیرون کشیده شده و به امثال شما بذل بخشش می کنند، داری هذیان می گی

  • ناشناس
    1

    در زمان جنگ جام زهری عراق هر موقع حمله کرد کارخانه های نفت و گاز را بمباران کردو امروز هم نوبت اسراییل است باز دهن بدون کنترل به آواز مشغول است.

  • مصطفی به ن
    24

    جوک سال بود یعنی چی ؟ شما باید به امریکا بخندید که در حال نابودی است رژیم منفور امریکا 10 سال دیگه کاملا نابود است . اونوقت هرچقدر دوست داری بخند ای ن غرب زده غرب گرا .

    نظرات شما -
    • امیر ب مصطفی
      1

      مصطفی خان ساندیس خیلی گرم خوردی حالت خوش نیست تگریش بهتره تا چرت و پرت بگی

    • امیر ب مصطفی
      1

      مصطفی خان ساندیس خیلی گرم خوردی حالت خوب نیست برای معده ضرر داره همون تگریش بهتره تا چرت و پرت بگی

  • ناشناس
    1

    انشاالله مثل سایر رجزخوانی ها نباشد

  • ناشناس
    1

    عراق حمله می کند میگویند مرگ بر امریکا .لبنان داخل فرودگاه بنزین نمیدهد میگویند مرگ بر اسراییل .عربستان اب داغ و تو سرشان نی زند می گویند مرگ بر انگلیس .انگار شما گیچ تشریف دارید و یک جیزتون می شود .

    نظرات شما -
    • 1

      از گیچ دیگه گذشته شدن ک....خدا فرج بده به این قوم هپلی هپو جنگی . فکر کنم اگر لگدشان بزنی می روند سراغ یک نفر دیگه که بیخبر است .

  • ناشناس
    1

    اقتدار ما یکپارچگی مردم و حکمرانی بر خواست مردم و نبود این همه فساد و ناکار آمدیه ما هرچه چقدر از نظر نظامی قوی باشیم وقتی مردم در فلاکت باشند قدرتی نداریم

  • ایمان
    15

    از نظرات برخی مشخصه از صهیونیست هم پارو فراتر گذاشتن
    اونا اعتراف میکنن قادر به مقابله با ایران نیستند ولی از داخل هستن جاهل هایی که فکر میکنن مسیولین نظامی مثل مسیولین اقتصادی بی غیرتن
    نه عزیزم ما سالهاست در عرصه نظامی یکه تازه میکنیم ولی قرار نیست یه اقتصاد داغون داریم بگیم همه چی داغونه

    نظرات شما -
    • امیر ب ایمان
      2

      آقا ایمان ساندیس گرم ننوش برای معدت ضرر داره همون تگریش بهتره تا چرت و پرت بگی

    • ایمان
      3

      خسته کننده شدین که فقط بلدین بگین ساندیس خور و مملکت عربی و ....
      جز بی احترامی و فحاشی از حزب شما و ساده لوحی و غرب پرستی چیزی ندارین واسه گفتن

    • امیر ب ایمان
      0

      آقا ایمان ساندیس نخور اعتیاد میاره مثل شیشست

    • امیر ب ایمان
      0

      آقا ایمان خودت لبنان پرستی

  • داش مصطفی نظر منم‌ بخون
    2

    مصطفی خان درود. لطفا حرفهای منو بخون.

    کشور پایینی مون یعنی عمان، هم با آمریکاست و هم نیست. مرگ مرگ هم نمیکنه. سیاست کشورش هم مثل ما بر پایه سو استفاده از اعتقادات مردم نیست که دشمن تراشی کنی و بفرسته برن کشته بشن و بعدش بشن مدافع حرم و . . .
    مردم عمان، در اوج رفاه و آسایش و آرامشند.
    ببین مصطفی خان:
    یه روزی میفهمی که چه فریبی خوردی. امثال شما چون مذهبی هستید و البته قابل احترام، خیلی راحت گول میخوری. یادت باشه که سیاست حکومت‌های دینی در طول تاریخ همیشه این بوده که عوام رو از جهنم و قیامت و غیره بترسانند، همچنین با دشمن تراشی هاشون، واژه شهادت و امنیت و وطن پرستی رو در نظر مذهبی جماعت پررنگ نشون بدهند و اینجوری براحتی حکومت می‌کنند. جالبه اینه که طوری مغز مذهبی های عوام را شست‌وشو میدن که فکر میکنند فقط و فقط آخوند میتونه ایران رو نگه داره و لاغیر.
    مصطفی خان، برو قبرستان شهرتون و هر شهر دیگه ای که خواستی و ببین در قطعه شهدا چندتا آخوند داریم. همین هایی که از بفرموده پیامبر، از منبرها بالا میرن و هی میگن خدایا عاقبت ما رو شهادت قرار بده. برو حتما قطعه شهدا رو ببین. خلاصه جهل خوب نیست. یکم فکر کن برادر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      درسته ....
      چشم‌ها را باید شست،جور دیگر باید دید.....

  • ناشناس
    2

    میگن ما مگس هم توی آسمان ایران شکار میکنیم.اونوقت تریلی تریلی بار قاچاق از همه جا وارد میکنن کسی اینا رو نمیبینه

    نظرات شما -
    • ایمان
      3

      تریلی تریلی که میگی مگه مسیولیتش با نیرو‌های نظامیه؟
      با وزارت خانه هاست که به راحتی از گمرک وارد میکنن
      شما اگه باز تحریک وجو زده نشی که سپاه ورود پیدا کنه همش جمع میشه حتی خودرو سازی هم خوب میشه ولی از بس از سپاه بد گفتن فکرکردین همش درسته

  • علی
    1

    زاررررت

  • ناشناس
    1

    خخخخ

  • ناشناس
    17

    اسرائیل دشمن سرسخت ایران است انشاالله ایران بسیارقویترباشه اسرائیل یک هشتادم ایران است،

    نظرات شما -
    • امیر ب ناشناس
      0

      جناب ناشناس ساندیس خیلی تگری زدی داری چرت و پرت میگی

    • ناشناس
      0

      اکثر اسراییلیها ایرانی هستند بخدا انها ایرانی را دوست دارند وما انها را دشمن خودمان کرده ایم. مگه در جنگ هشت ساله از اسراییل سلاح نخریدیم؟ ما باکدام کشوری رابطه داریم همه را دشمن خود کرده ایم با رفتار هایی که انجام داده ایم.هیچ کشوری ما را دوست خود نمی داند این عراق را ببین مردم ایران را چه اذیت میکند ولی صدا وسیما ان را منعکس نمی کند ولی مردم می بیند. توی این دنیا ما حتی خدا را هم نداریم و مردم از دین بری شدن چون از اخوند ما چیز دیگری انتظار داشتیم و چه کردند و این دین نیم بند را هم از ما گرفتند تاریخ دوران اموی را بخوانید این دوران شده عین دوران امویان.

  • سید
    5

    نصحت کوتاه به امریکا
    مقابله کردن با ایران یعنی تکرار سخت تراز ویتنام
    ‌نابودی ابرقدرت پوشالی و ریختن بزرگی ابرقدرت خالی بند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      توی خلیج فارس امریکا به ما حمله کرد یا ما به امریکا حمله کردیم.اگر شیری نشسته وشما هی به او نزدیک شده ویا به او سنگ اندازی کنید اخر وعاقبت چه میشود.تو که میگویی اگر امریکا فلان کرد عین ویتنام سرش می اوریم متوجه هی که چه میگویی از روی معده حرف نزن .

  • مهران
    3

    مرگ براسراییل

  • ناشناس
    2

    اسراییل باید ازروی زمین محو شه مرگ براسراییل

  • ناشناس
    0

    از اوکراین بیشتر تجهیزات جنگی ندارید
    به خاطر قدرت کشور را با چنگ خاکستر و ویران نکنید

  • ناشناس
    0

    مردم و جوانان ئآ

  • امییییییییییر
    0

    یه مشت اراجیف بار مردم میکنید چرا به جای این حرفها به فکر معیشت و زندگیه نابود شده مردم فکرکنید بلایی که مسولین عرب صفت وخیانتکار کشورمون بسرمون اوردن ودست بردار هم نیستن

  • ۱۲
    0

    هزاران ساله که بین تمدن غرب وشرق جنگ و نزاع... نماد تمدن غرب که روم و یونان باستان ( آمریکا و اروپا یک تنه) و نماد تمدن شرق که اشکانیان و هخامنشیان کوروش و داریوش و... اعلیحضرت شاه همایونی ، ... این دو تمدن هنوز در حال قدرت کشی اند حالا مبارزه غرب با ما چه شاه باشه چه روحانی آخوند براش فرقی نمیکنه ... حتی یهود در کتاب‌هائیکه به اون خیلی معتقدندواز عهد عتیق شان هست گفته شده نابودیشان توسط قوم فارس ه ... و این گردن کشی برایشان فرقی بین شاه و ملا نداره اونها دنبال نابودی ماهستند و لاغیر و رویای نیل تا فرات را دارند و ما هم بدنبال گستره بزرگ ایران بزرگیم اساسا تو ژن ما ما نهفته اس دست خودمون هم نیست البته فقط نامش عوض شده که اسمش رو گذاشتند انقلاب اسلامی ایران بزرگ البته روزی که به شکل یک نهنگ بزرگ تاریخی بودیم نه الان که مثل یک گربه ... ما باید ابرقدرت بشیم.... چین رنج و سختی بزرگی کشی تا الان ابرقدرت شده ... تاریخ چین رو مطالعه کنید. ... فقط روزی با یک سیب زمینی سر می‌کردند....البته ما ایرانی‌ها یک کمی رفاه طلبیم ... همین کارمون رو سخت کرده... و چیزای زیادی که با مطالعه تاریخ بهش می‌رسیم...

  • 🐜
    0

    پیش دستی کنیداول شماحمله کنیدهرکی موشک اول را بزندپیروزاست زودباشیدصدهزارموشک همین الان بزنید تواسراییل ماملت هم خاروخاشاک هستیم نه نان میخوریم نه آب بادمیخوریم هوا م ی ر ی ن ی م

  • ناکام
    0

    کاش شهرها رو به گنبد اهنین مجهز کنیم،،،تعداد بسیار زیادی موشک و راکت رو مهار کرد 😃در ضمن لطفی که در حق اسرائیل کردیم وباعث صلح با اعراب شد یجوری جبران میکنند واسمون 😉

  • ناشناس
    0

    برای خارج کردن ایران از سلطه فضای مجازی دشمن پویژه شمنان دراین سالهای ایرویز به اوج رسیدن این حملات بهترتذبرای مدتی فیلترینگ شدید دراینجا ذیوتیوب اعمال شوذ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها