خبرفوری احتمال تکرار "عملیات بابل" را بررسی می‌کند

ساعت صفر به وقت تهران و تل‌آویو / اسرائیل به تأسیسات هسته ای ایران حمله می کند؟

هرگونه عملیات نظامی یا هوایی اسرائیل علیه تأسیسات هسته ای ایران به جنگی بزرگ تبدیل خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران و متحدانش مانند صدام حسین نیستند که واکنشی به اسرائیل نشان ندهند.

ساعت صفر به وقت تهران و تل‌آویو / اسرائیل به تأسیسات هسته ای ایران حمله می کند؟

به گزارش خبر فوری، افزایش تنش بین رژیم صهیونیستی و ایران بسیاری از رسانه ها را متوجه شرایط طرفین کرده است. حالا برخی رسانه ها از آغاز جنگ بین طرفین سخن‌ گفته و از نبرد آرماگدون سخن‌ می گویند.

***

به ساعت صفر نزدیک می شویم؟

پایگاه خبری هیل در گزارشی که اخیرا نوشته به این موضوع پرداخته است. نویسنده گزارش، مارک توث (Mark Toth) معتقد است ایران و اسرائیل به ساعت صفر نزدیک می شوند و ممکن است به زودی وارد چالش جدی با یکدیگر شوند.

نویسنده هیل ضمن اشاره به ماجرای برجام و نابودی آن ( بر اثر خروج آمریکا از آن) و نیز افزایش غنی سازی هسته ای ایران در ماه های اخیر مدعی است مقامات ایالات متحده نیز به نوعی در مورد فعالیت هسته ای ایران هشدار داده است و از این‌ رو، به نوعی همسو با مقامات اسرائیلی است.

مارک توث در این رابطه می نویسد: " پنتاگون کاملا متوجه است که زمان به نفع اسرائیل و ایالات متحده و متحدانش نیست. در ماه مارس، ژنرال بازنشسته مک‌کنزی، فرمانده وقت سنتکام، در جلسه سنا اعلام کرد ایران دارای «3000 موشک بالستیک» است و این موشک ها از زمره موشک هایی است که می‌توانند به تل آویو برسند. همچنین مقامات آمریکایی مدعی شده اند که  طی چند هفته ایران می تواند به توان کامل هسته ای برسد."

اسرائیل باید پیش‌بینی کند که حزب‌الله، حماس و دیگر شبه‌نظامیان و گروه های مورد حمایت تهران در صورت حمله اسرائیل به ایران، پاسخی تهاجمی به حمله کنندگان و اسرائیل خواهند داد

 

گزارش های مقامات آمریکایی بر اسرائیل نیز تاثیر گذاشته است. نویسنده هیل در این رابطه می نویسد: "نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل، در ۱۲ ژوئن مدعی شد ایران به دستیابی به سلاح های هسته ای نزدیک شده است. پیش از این، اسرائیل  مدعی شد که برد بمب افکن های رادارگریز لاکهید مارتین F-35I Adir را که توسط ایالات متحده به اسرائیل عرضه شده است، به اندازه کافی گسترش داده است تا هر گونه ماموریتی را که به آنها در ایران محول شود، انجام دهند."

اسرائیل می تواند به تأسیسات هسته ای ایران حمله کند؟

نویسنده هیل می گوید اسرائیل مدعی است می‌تواند به اعماق ایران نفوذ کند و بدون دیده شدن از فضای هوایی ایران خارج شود. مارک توث اشاره ای به عملیات اپرا یا بابل دارد. عملیات بابل عملیاتی است که در  ۷ ژوئن ۱۹۸۱ میلادی توسط نیروی هوایی اسرائیل علیه تأسیسات اتمی عراق به نام اوسیراک صورت گرفت. نویسنده هیل مدعی است ممکن است اسرائیل یک عملیات هوایی هم علیه تأسیسات هسته ای ایران ترتیب دهد.

با این حال، مارک توث معتقد است عملیات هوایی احتمالی اسرائیل علیه ایران مانند عملیات بابل نیست. نویسنده هیل موقعیت استراتژیک ایران و متحدانش را علت برتری ایران و توقف عملیات هوایی اسرائیل می داند. مارک توث در این رابطه می نویسد: اسرائیل باید پیش‌بینی کند که حزب‌الله، حماس و دیگر شبه‌نظامیان و گروه های مورد حمایت تهران در صورت حمله اسرائیل به ایران، پاسخی تهاجمی به حمله کنندگان و اسرائیل خواهند داد. به احتمال زیاد، قبل از بازگشت جنگنده های نیروی هوایی اسرائیل به حریم هوایی اسرائیل، رگبارهای موشکی و راکتی گسترده ای از لبنان، غزه و سوریه - و حتی از خود ایران - به این موشک ها و حتی داخل مرزهای اسرائیل اصابت خواهد کرد. حمله به تاسیسات هسته ای ایران تنها آغاز و نه پایان جنگ بزرگ بین اسرائیل و ایران خواهد بود."

جنگ بزرگ رخ خواهد داد؟

تحلیلگر هیل معتقد است هرگونه عملیات نظامی یا هوایی اسرائیل علیه تأسیسات هسته ای ایران به جنگی بزرگ تبدیل خواهد شد و حکومت ایران و متحدانش مانند صدام حسین نیستند که واکنشی به اسرائیل نشان ندهند.

مارک توث معتقد است در صورت آغاز عملیات نظامی توسط اسرائیل، جنگ بزرگ در منطقه رخ خواهد داد. با این حال، زمان عنصری مهم در شرایط فعلی است و باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

این گمانه‌زنی‌ها درحالیست که با توجه به قدرت بالای بازدارندگی ایران، بعید است تل‌آویو با وجود تحریک اعراب و آمریکا، جرات پیدا کند عملیاتی نظامی علیه کشورمان انجام دهد و به‌نظر می‌رسد بحث‌ها دراین‌باره بیشتر جنگ روانی برای امتیازگیری دیپلماتیک باشد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 93
  • محمد
    65

    ایران ترسو تر ازاونه که به حملات جواب بده.
    بارها به خاک ایران حمله کردن و افراد رو کشتن ولی ایران فقط جیغ و داد کرده.
    ده ساله که دارن میگن چن هفته تا نقطه ی غیر بازگشت فاصله داره ایران. تو این ده سال حکومت ایران با همدستی اسراییل و امریکا فقط جیب مردم رو خالی کردن.
    نه خبری از برق هسته ای است نه خبری از غنی سازی بیشتر، فقط مردم رو در یک بلاتکلیفی گذاشتن تا جیبشون رو خالی کنند.

    نظرات شما -
    • موشک باران عین الاسد
      48

      ایران تنها کشوری است که بعد از جنگ جهانی دوم، توانست پایگاه نظامی آمریکا را موشک باران کند

    • 35

      اون جیغ های بنفش مختص دولت اصلاحات حسن روحانی بود.
      کوبیدن پهپاد آمریکا رو توی دریای عمان بیاد بیاور

    • 🇮🇷🇮🇷IRAN 🇮🇷🇮🇷
      22

      مرگ بر اسقاطیل

    • علی
      35

      آزموده را آزمودن خطاست!!!!
      برو تحقیقات خود را به روز کن .
      شما هم دلت برای رژیم صفاک وکودک کش صهیونیزم می سوزد محمد خان !!!
      اسراییل اگر دست از پا خطا کند تل آویو و حیفا باخاک یکسان خواهد شد !!

    • 12

      احتمالا این سر و صداها برای ساکت و فراموش کردن صداهای مردم معترض جان به لب رسیده است.گوئی یک توافق محکم اغازین میان دو طرف وجود دارد که با علم کردن دشمنی ظاهری با یکدیگر و مرگ بر... گفتن ,یکی عربهای دشمنش را با خود دوست و همدست کند و دیگری با دشمن دشمن گفتنش مردم را چپاول کند و تا صدای اعتراضی براید با اتهام همصدائی با دشمن سرکوبش کند.فاجعه انقلابها و حرکتهای ظاهرا اسلامی واقعا امریکائی نیم قرن اخیر در منطقه!

    • ناشناس
      29

      قطعا حمله به ایران ، به حیات خودش پایان میدهد

  • اسد
    13

    به گفته آقای رضایی که ما میریم و از تمام مناطق اسرائیل عکس میگیریم و برمیگردیم پس بهتر هست دور غیر نظامیان رو خط بکشین شما هم تمام تأسیسات هسته‌ای اونا رو نابود کنید چون اگر کار به جنگ داخل شهر کشید بشه در عوض یک نظامی صد ها و شاید هزاران نفر غیر نظامی کشته بشه مردمی که هزار جور رنج رو دارن تحمل میکنن حالا بشن سیبل

  • ناشناس
    12

    ما که از گرونی حال جنگ و نسل کشی نداریم نخود ناپز رو بار گذاشتم فقط بگید کجا رو بزنم تا
    با موج انفجاری پدرشون رو در بیارم

  • ناشناس
    55

    مطمئن باشید ایران عرضه جواب دادن نداره !

    نظرات شما -
    • 27

      خیلی از مردم ایران و فرماندهان نظامی ایران، آرزوی جنگ با اسرائیلرو دارن و فقط منتظرن که به صورت رسمی ( نه مثل ترورها و حملات بزدلانه و غیر رسمی)اسرائیل جنگرو آغاز کنه تا ظرف دو سه روز اسرائیلرو به عصر حجر برگردونن

  • جم
    35

    قدرت و حجم انبوه انواع موشک های ایرانی را نباید. دست کم بگیرند. یا تصور کنند بعد از عبور از خطوط قرمز ایران امکان توقف جنگ را خواهند داشت. من به اسراییلی ها توصیه می کنم چنین حماقتی مرتکب نشوند. شما نمی توانید حجم انبوه را تصور کنید. اتفاقی که در دنیا هنوز رخ نداده است.

    نظرات شما -
    • 21

      مرگ بر رژیم جعلی سگ ونیستی

  • جلال عامری
    3

    همش وعده.جنگ کنید تا اقا زاده ها رو بفرستیم جبهه

  • خون جیگر
    12

    جمهوری اسلامی و اسرائیل هیچ وقت نمی جنگند تمام این بازی‌ها برای سرکار گذاشتن مردم است و بس ...

  • احمد
    29

    درصورت تداوم جنگ اکراین تا شهریور شک نکنید اسراییل به تاسیسات اتمی حمله خواهد کرد ایران هم انتقامش درحد انتقامهای قبلی خواهد بود وجنگ مداوم وتداوم دار رخ نمیدهد فقط تمام تاسیسات هسته ای ایران ظرف ۲۴ ساعت ازبین می رود اسراییل واعراب ظرف دو ماه اینده به سپهر دفاعی لیزی مجهز میشوند که هم دقیق تر وهم کم هزینه تر است

    نظرات شما -
    • محمد
      15

      زرمفکنتور نمیندازه

  • اصغر
    40

    بيصبرانه منتظريم كه اسقاطيل حماقتي انجام دهد تا او را از صحنه روزگار محو كنيم .

    نظرات شما -
    • محمد
      9

      آخ خوب گفتی...

  • ناشناس
    5

    تجربه نشون داده ک جنگی در نخواهد گرفت قبلا هم حملات مشکوکی صورت گرفته ولی بنوعی در شرایط فعلی از رویارویی آنچنانی اجتناب شده

  • مش جمعه
    3

    هیچ خبری نیست.

  • حقیقت
    17

    گفته هرگونه عملیات نظامی یا هوایی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران به جنگی بزرگ تبدیل خواهد شد
    شیرمادرت جوک نگو:هرگونه عملیاتی هم بشه هیچی نمیشه نهایت یا تکذیب میشه یا میگن وای به حال اسرائیل اگر یکبار دیگه از این غلطا بکنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      از اسراییل چه خبر، به مراسم رقص پرچم رفته بودی یا نه؟

    • مسعود
      3

      دمت گرم حقیقت گل گفتی ، این بیسوادان جاهل نفرت پراکن فقط های و هوی تو خالی هستن

    • ناشناس
      11

      مسعود حالا خودت خیلی میفهمی، حاضرم شرط ببندم اندازه یک ارزن عقل تو سرت نیست

  • سهرابی
    31

    رژیم کودک کش هر گز در این حد واندازه ها نیست ، ‌ صهیونیست ها مشتی بزدل ترسو هستند که همیشه کابوس محو خود از کره زمین را دارند و ان روز خیلی دور نیست .

  • ایمان
    38

    پیر زن دنیا دیده رو از تاریکی قبرستان میترسونن!
    ایرانی که چندین سال جنگ تحمیلی رو تجربه کرده و هنوزم که هنوزه به اسم شهادت خیلیا سینه چاکن و حاضرن فدا بشن ودنیا شهادتن برای همچین کشوری خط ونشان کشیدن؟هیهات
    اسراییل فعلا ببینه میتونه حزب اله لبنان و نیروهای کوچک فلسطین رو کنترل کنه بعد بیاد با دم شیر باژی کنه

  • سیداکبر
    41

    منتظر کوچکترین خطا از سوی اسرائیل هستیم . والله در عرض یک روز اسرائیل را از نقشه جهان محو میکنیم

    نظرات شما -
    • حسی
      12

      اکبر جان. قسم دروغ نخور

    • ناشناس
      6

      عربستان با اون تجاوزاش چیکار کردن آفرین

    • رضا
      7

      سید اکبر خیلی جوش نخور
      فقط جهت اطلاعت خطاها و غلطای متعدد اسرائیل طی یک‌دهه گذشته علیه ج ا را برات میگم که صبح نابودش کنی چون خیلی خطاها کرده. آخریش چند هفته پیش یه ترور موفق وسط تهران ، زدن ۵ دانشمند بزرگ . سه بار زدن نطنز دو بار زدن پارچین یکبار زدن تاسیسات کرج یکبار زدن پایگاه کرمانشاه و... دیدی اسرائیل کوچکترین خطا که خوبه خطاهای متعددی طی ۱۰ سال گذشته کرده حالا بسم الله صبح از روی زمین محوش کنید... خخخخ ، خدا شفاهتون بده متوهیم نمونه

    • ناشناس
      1

      فکر کنم پلاستیک کهنه پختی و خوردی این چرت پرتا میگی

    • ناشناس
      3

      سیدبہ راست ھم بہ اسم خداقسم نخورایران میتونہ اسرائیل شکست بدہ ولی نہ دریک روز

  • صداقت
    28

    من با چشم خودم هم ببینم که اسرائیل حمله کرده باز باور نمی کنم و از هیچ جنگی ترس و وحشت ندارم خود امریکا با آن کبکبه و دبدبه قادر به حمله به ایران نیست چه برسه به سگ دست پروده اش

  • کیکاووس
    12

    ماله این حرفا نیستن جهودا ،جهود از خون میترسه
    انقدر ترسو هستن که زمان موسی پشت دروازه های شهر قایم شدن .کلن ژن ترسو و حسود وکینه ای برترین خصلت جهوداست ،چون چهارصد سال در مصر برده بودن و هشتاد سال در بابل حسابی عقده ای شدن . هرچند به فرمان کوروش آزاد شدن بازم از رو نمیرن کاسه لیسهای شیطان

    نظرات شما -
    • مهران
      9

      جنگ شش روزه رو بخون می فهمی چه جوری تو یک روز مصر رو به زانو در اوردن . یک روز .

  • ناشناس
    5

    جنگ برای فرافکنی برای نظام مقدس ولایت اسلامی، ضروری است . اجرکم عندالله

  • هادی
    8

    سلام .جنگ ترسناک هست اما وقتی به شرش گیر میکنی باید چاره کنی واستن که اونا زورشان بزنند اگر یکی بزنن .نه یکی عقده هرچی گرونی شده سرشان درمیاریم وخیالشون برای استفاده ازیک کاغد دولا درمقابل یک بسته اسکناس دیگه تحمل نخواهیم کرد دولارا لوله میکنیم باهاش موشک اتشین میزنیم بلاخره یک نفرهم توایران بمانه اجازه دسترسی هیچ زورگویی را به این خاک واین مرز نخواهد داد

  • ابن تیز
    3

    پس چرا فقط در حد حرف است اسراییل حمله کنه آقازاده ها مشتاقانه و بی صبرانه منتظر جنگیدن در جبهه‌ها هستند.من نمی‌دونم چرا دیگه بعضی ها این حرفها را باور می‌کنند مارا محو نکنند محو اسرائیل پیش کش شون باشه

  • علیرًضا
    9

    سلام
    عمو سام هم جرعت حمله به ایران را ندارد .چه رسد به نو کرش اسرائیل ما اگر ضربه ای هم بخوریم از وطن فروشان داخلی میباشد
    اسرائیل عددی نیست که از این غلطها بکند

  • خان
    3

    اصغر و سید اکبر واقعا که... دیگه شما نمیخواد ادای بزرگتر ها را در بیاری. مگه همچین چیزی میشه اسرائیل هم میگه شما دوتا نباشید میشه نه. بعدشم نکنه دوتایی تون بروسلی بزرگ جهان هستی قپی نیایی خواهشاً.

  • مریم مقدس
    9

    الکی ایران رابزرگ نکنید
    ماهر چه میکشیم از دست شماست
    یه حقوق مفت میگیرید ویاعت دوهم میآید
    می‌خوابید تا شب بعدشم شب براخودتون
    پارتی دارید سر وقتم پول تو حسابتون هست
    برادر من طرف شما اسرائیل نیست دنیا طرف قراره باشما بجنگه چقدر شما احمقید
    الان کل عربها را جمع میکنند ودرگیر میکنند
    خودشون هم تماشاگرند شماهم چهارتا موشک داری میزنی بعدشم این گدا وگشنه ها ی مثل ما
    باید اجبار کنید تفنگ بگیریم دستمون وپیش مرگ امثال شماها بشیم
    شما الکی مانور ندید عرضه هیچی راندارید
    از قدیم گفتن به وقتش بزن نزار دشمن جون بگیره
    شما یه اسرائیل اندازه دوتا استان مانیست جرات ندارید چهل ساله بزنید
    یه عربستانه کلا بازار نفت را داغون کرد جرات ندارید دوتا چاه نفتش رابزنید که دنیا برا نفت
    دعوا کنه بعد بشیننند التماس کنند
    اونا کل منابع مارا نابود کردند
    الآنم دارید با جیب مردم حکومت داری میکنید
    والا دیگه خسته شدیم کاش یه شبه نابود بشیم
    ما قشر مستضعف

    نظرات شما -
    • 5

      حیف اسم مریم مقدس. بیجاره بدبخت فلک زده ایران آمریکا رو ادب کرد چه برسه به اسقاطیل

  • مریم مقدس
    6

    این نظر مارا بزارید
    هی حذف نکنید
    شما که میترسید از یه حرف و نظر
    دیگه نظر براچی

  • کوروش
    6

    حقوق چهار تا مستمری بگیر رو نمی تونن بدن . چطوری میخان بجنگن با کدوم بودجه .

    نظرات شما -
    • به کوروش مزدور
      2

      با همون بودجه ای که مقابل قدرت های جهانی هشت سال مقاومت کردیم اون موقع فک کنم خانواده تو ستون پنجم صدام بودن

  • ناشناس
    16

    بادم شیربازی نکنن میدانند که تلاویو باخاک یکسان خواهد شد

  • پیمان
    8

    انقدر دوست دارم اسرائیل خریت کنه و به تاسیسات هسته ای ایران یک حمله اساسی( نه ایزایی) مثل اون حمله که به تاسیسات اتمی عراق و سوریه داشت، تا جنگ بزرگ شروع بشه.
    اونموقس که دیگه جایی واسه اشغالگران در اسرائیل، امن نخواهد بود و فقط ظرف سه روز، تمام زیرساختهای اقتصادی اسرائیل به تلی از خاک تبدیل شدن

  • سعید1400
    3

    اسرائیل خودش میدونه که ریسک چنین کاری بالاست و اگه ممکن بود تا حالا بارها انجام شده بود.

  • ناشناس
    7

    تمامي چاه‌های نفت عربستان سعودی با موشک نابود می کنم پنج دقیقه بعدی میرم سراغ اشغالگر قدس من از دوستان پنج درصد همیشه از ترس خودشان خیس می کند نترسید اسرائیل عددی نیست به ایران حمله کند

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      هر کشوری که با اسراییل همکاری اطلاعاتی و نظامی کنه یا آسمانش را در اختیار اسراییل بزاره دشمنه
      هر کشوری که بیطرف باشه در امانه
      هر کشور یا مسولینش که خائن به ایران باشن خصوصا مسولین عراق مجازات خیانت مرگ است . ما ملت امام حسینیم ملتی متحد هستیم

  • حسین
    6

    اسرائیل گاه بزرگ تر از دهنش نمیخوره

  • 6

    اسرائیل در حد غزه هم نیست چه برسه که با ایران در بیفته صدهزار موشک حزب الله با خاک یکسانش میکنه ایران هم نمیخواد دستشو روی ماشه بذاره. مطمئن باشید همچین حماقتی نمیکنه. کلی موشک نقطه زن روی تاسیسات هسته ای اسرائیل گراگیری شده وآماده شلیک اونوقت اثری از اسقاطیل باقی نمیمونه

  • ناشناس
    5

    ازکدام ایران صحبت میکنید؟؟؟؟!!!!همان ایرانی که چندین سال شاید بیشتراز دوازده سال رئیس شورای امنیت ملی اش آخوندی به نام حسن روحانی بود!!!!!!وهنوزهم به اربابان انگلیسی اش گزارش کارمیدهد!!!!!یاازایرانی که ازایرانی که وزارت خائنه اش دیپلمات ارشدانگلیسی رادرخیابان های تهران درحین اغتشاشات ودرداخل اغتشاشات در حال جاسوسی دستگیرمیکندوبدونه حتی بازجویی رهایش میکنند یالابدازایرانی صحبت میکنیدکه سردارسلیمانی اش راشهیدمیکنندو علنی دراخبارهای جهانی میگویندکارمابودبا تمام جزییات تعریفش راهم بافیلم های موجود نشان میدهندوحداقل مسببین داخلی اش راهم مجازات نمی کنند.....نه واقعا میشه تشریح کنیدازکدام ایران صحبت میکنید؟؟؟؟؟شایدازایرانی که درنقطه به نقطه اش انواع اعتراضات واغتشاشات داردبیشترمیشدصحبت میکنید!!!!!!

  • طبقه صفر
    3

    بسم الله
    مملکت ارتش و الی ماشاالله.......دارد
    خب برند بجنگند
    دست از سر مردم بردارید

  • kambiz
    6

    با ایران و شیران ایرانی هر که در افتاد، بر افتاد.
    مخالفان و موافقان خیالتون راحت باشه. هر حمله اسرائیل به ایران ، این رژیم کودک کش را به گورستانش نزدیکتر می کنه.

  • ناشناس
    2

    اسراییل کار خودشو به مرور زمان میکنه ایران هم هیچ کاری نمیتونه بکنه،همونطور که دارید میبینید،هفتاد سال با همین امروز فردا کردن تموم فلسطین رو گرفتن ایران هم به بهونه این اعراب کثیف مفت خور فقط داره جیب مردم رو خالی میکنه و خونوادهاشونم کلا تو اروپا آمریکا خبر مرگشون دارن زندگی میکنن و مسخره بازیشم برا مردم بدبخت ایران

  • ناشناس
    4

    الکی اسرایل رو بزرگ نکنید اندازه استان همدان هم نیست وسعت مسیله مهمی هست توی بحث نطامی با دیوارکشیدن دور خودش امنیت برقرار نمیشه

  • سید حسن
    3

    جرات جنگ با ایران در مرحله تصمیم لرزه بر ابرقدرت دنیا امریکا انداخت و جرات حمله نکرد چون تجهیزات جنگی و ادوات هرچند ناشناخته باشند ایران هم در لبه تکنولوژی قرار داره دوم گستردگی و ژئوپولتیک منطقه ای ایران پیروزی رو غیرممکن میکنه واسه هر دشمنی ۳ انچه در پردازش هیچ رایانه و تئوری مقاومت جنگی نیروی نظامی ایران قابل اندازه گی ی و پیش بینی نیست ابتکار و مجاهدت نیروی نظامی کشورمان بر مبنای جنگ اعتقادی و خصیصه ارمانی و وطن خواهی است که با سرباز دشمن که بصورت قرادادهای مالی ومادی و مراقبت از جسم وجانش در اولویت است هیچگاه دشمن برخاک جرات اتش گشودن نخواهد اشت

  • ناامید
    2

    اینقدر سطح این کشور را پایین اوردند،که شدیم هم ریش کشورهای تازه تاسیس،قطر و امارات و کویت که روزگاری ارزوی داشتن رابطه با همسایه بزرگ خود را داشتند ،حال و روز امروز را همگان میدانند!!!!سرمان را زیر لحاف و مشغول مالاندن و چاپلوسی ،!!!!تاکی؟؟ تازه میخواهیم گردشگر جزب کنیم برای دیدن چی؟؟؟؟!!!!

  • ناشناس
    1

    جنگی صورت نمیگیره چون هر دو کشور به یکدیگر نیاز دارند

  • داروغه ناتینگهام
    2

    نه اسرائیل جرات داره نه ایران

  • سورنا
    1

    انصافا هم در کل تاریخ یموردم نیس ک صدام حسین پای بساط منقل از دشمناش انتقام بگیره
    بدا بحال اسراییل

  • ناشناس
    2

    باز یکسری توهمی خیالباف دارن چرت و پرت میگن , آخر کدام جنگ !!! خوشم میاد خوب سر کار هستن ملت !

  • ناشناس
    0

    چرا می گویید اسرائیل حمله کنه تا ببیندچکارش می کنیم؟! خوب ما داعیه نابودیش رو داریم و ما حمله کنیم تا ببینیم در عرض چند روز می توان با هم سربازی های آقازاده نابودش کرد،! بسم الله آماده ایم همدوش پسران و نوه های حضرت اقا و فرزندان سرداران شجاع برویم بجنگش،

  • داوود
    0

    اونایی که اومدن پیام دادن ایران میتونه نمیتونه باید بگم که گردنتون کلفت شده و خوردین زیادی نمیفهمیم چی به چیه

  • ناشناس
    0

    سلام.اسراییل.بدون.امریکاپوچ.است.پس.هرگونه.تحرک.تمام.پایگاههای.جاسوسی.امریکادرعراق.وعیره.شدیداکوبیده.شود.حمله.زمینی.هم.به.پایگاهای. مرزی.اعازوتمام.ادوات.نیروهای.امریکا کشته.شوند.اسرائیل.نیزازطرف.گروه ای.مقاومت.. موشک.باران.وحمله.زمینی.نیرانجام.شوداین.پایان. جنگ.خواهدبودپیروزی.یاشهادت..هردوماپیروزیم..

  • تورج
    1

    خدا کنه این اشتباه را کنن امسال سال ۲۰۲۲ هست

  • ناشناس
    0

    حمله رسمی اسراییل به ایران قطعا موجب نابودی کاملش خواهدشد.

  • ناشناس
    0

    اسراییل واربابش هم جرات این کاررادرذهن وتخیل خودهم ندارند.تابسرد به جایی که غلط اضافه بکنند.مطمین باش موشک های هسته ای ایران عزیز جانت را خواهند گرفت.حرامزاده.مگرما صدام هستیم. شما گریه سربازان آمریکا را ندیدید.

  • غلامرضا لطفی
    0

    متحدان؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    بیشتر شبیه جنگ روانی هست تا جنگ فیزیکی ،
    اسرائیل اینقدر احمق نیست که مستقیم ایران را بکوبد
    نیروگاه رو بزنه تاثیرات تشعشعات آن کشور های عربی هم گرفتار میکنه بعد آنوقت ناتو آسیایی در خاورمیانه شکل میکیره اونوقت اسراییل رو باید با خاک انداز جمع کرد

  • ایران هارت و پورت است زورش فقط به ملت اونم قشر ضعیف میاد ایران پوچ است جنگ بشه نه سوریه نه حزب الله هیچ کسی از ایران دفاع نمیکنند ملت هم که از خداشون است جنگ جنگ دانش و فناوری است گذشت اون زمان اسراییل و امریکا با ملت کاری ندارند
    1

    خدایی راحت میشیم فقط امشب شروع بشه والله خسته شدیم

  • مالک
    1

    اسرائیل وجود حمله کردن را ندارد

  • ایران که فعلا هر روز جنگنده هاش بخاطر نقص منفی داره سقوط میکنه اف 14 دوباره امروز سقوط کرد با باد معده میخواد بزنه ملت گشنه چی میحورند که باد معده داشته باشند
    1

    غذای باد دار بخوریم

  • سرباز مقاومت
    0

    اسرائیل که خیلی کوچیکه بزرگ‌ترهاشم جرات همچین غلطی ندارن . آقا فرمودند دوران بزن در رو تمام شده بزنید تا داخل خانه‌هایتان می آیم و میزنیم

  • ناشناس
    0

    جنگ یهتره ازین زندکی نکبت بار

  • رضا
    0

    انشاله که هیچ وقت جنگ برای هیچ کشوری رخ ندهد فارق از این کوری های که اینجا کفته میشود خودتان میدانید جنگ بین کشورها هارت وپورت کردن چاله میدانها نیست یک نگاه اجمالی به قیافه های رییس جمهور و وزرهای خارجه اکراین وروسیه بیاندازید ومصاحبه هاشون را ببینید مشخص میشود چه به روز دو طرف امده است ولی متاسفانه معادلات سیاسی در مورد ایران وطرفهای غربی حکایت از روزهای خوب برای ما وطرفهای دیگر نیست خیلی از کشورهای که دنبال جنگ نیابتی بتلافی جنگ اکراین هستند دارند ایران را بطرف جنگ نیابتی با غرب واسراییل سوق میدهند باور کنید خیلی قیمت نفت وشرایط اقتصادی درش نقش ندارد گفتم انشاله این اتفاق نیافتد

  • ناشناس
    1

    انشاالله به اذن پروردگار به زودی اسرائیل از صفحه ی روزگار محو میشه
    وصابرین خوشحال و نا امیدان به رحمت پروردگار پشیمان خواهند شد.

  • ناشناس
    1

    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
    عرض خود می بری وزحمت ما میداری
    اگه میخوای خیلی زودتر شرتو ازجهان اسلام ومنطقه کم بشه اینکارو بکن خیلی وقته که دوست داریم تل آویو وحیفا رو
    شخم بزنیم

  • ناشناس
    1

    حداقل سی سال است که همیشه خبر از حمله اسرائیل و آمریکا به ایران میدهند و هیچ غلطی نکردند ، بعد از این هم مطمئنا هیچ غلطی نخواهند کرد

  • علی
    0

    اگر 4 تا موشک زدن تو پایگاه با هماهنگی کامل تخلیه شده عین الاسد جواب حساب میشه اسرائیل خیلی مردونگی میکنه حمله نمیکنه به ایران در حالیکه چندین عملیات ترور افراد مهم و هزاران عملیات خرابکارانه یکیش برای هر کشوری بهانه کافی بود برای حمله به اسرائیل یا مواضع امریکا در خلیج فارس مثل ناو هواپیما بر همیشه حاضر در خلیج فارس به عنوان هدف و خطری دم دست که جرات نکردن چپ بهش نگاه کنن تا حالا فقط شعار میدن و حرف مفت میزنن.

  • سرداراذربایجان
    3

    قره باغ را از ارمنی ها گرفتیم فلسطین را هم از اسراییلی‌ها خواهم گرفت یاشاسین آذربایجان

  • سردار آذربایجان
    3

    اسراییلی‌ها با موشکهای مقاومت که با لوله فاضلاب درست شده نتونستن کاری بکنم حالا چطور میتونن با موشک نقطه زن مقاومت کنن بابا اسراییل فقط دنبال سوراخ موشه

  • ناشناس
    0

    امریکا هر وقت خواسته به کشوری حمله کند اول تبلیغات می کند که کشور متخاصم یک ابر قدرت هست حسابی مردم دنیا و افکار عمومی را اماده می کند که قرار به یک کشور قدرتمند می خواهیم حمله کنیم و خودمون هم باورمون می شود ولی دوستان ما موشک داریم پهپاد داریم یک روحی سلحشوری هم داریم ولی ایران تازه رسید به هفتاد سال قبل امریکا رژیم اسرائیل یک کشور یهودی است که یهودیان در طول تاریخ دنیا را با مذهب اداره کردند و امروز هم تمام سرمایه و تکنلوژی متعلق به یهودیان است در سرا سر دنیا نفوض دارند و یادتان باشد جمهوری اسلامی برای ملت ایران یک ابر قدرت است که هر کاری می خواهد با مردم می کند به نام دین اگر اطمینان داشته باشند که قرار حمله صورت بگیرد‌ هر باجی لازم باشد میدهند تا قدرت در دستان خودشان بماند‌ و بیست سال مذاکره تحریم مگر فشاری بر اقایان امده در امریکا خانه دارند سرمایه گذاری کردند امروز تبدیل شدن به قاچاقچی نفت رو قاچاق می کنند زیر قیمت می فروشن واقعا دیگر حرمتی برای ایران ایرانی گذاشتن دولتی در دولت دیگر سپاه برای خودش اسکله دارد صادرات دارد قانون خودش دارد یک دولتی هم برای ملت درست کردن که فقط وعد می دن هر که هم نمی خواهد از کشور برود اسرائیل حمله نمی کند هیچ خطری اسرائیل را تحدید نمی کند که بخواهد حمله کند‌

  • علی
    1

    ایران سربازهای شجاع و انبوهی از موشکها و پهبادهای پیشرفته داره اسراییل بزدلانه فقط میتونه ترور کنه جرات یه حمله گسترده رو نداره اگه حماقت کنه بد جوری نابود میشه

  • عبدالله
    0

    شنیده ها حکایت میکند اهداف اسراییل احتمالا مقر سپاه..و مرکز تاسیسات هسته ای میباشد.یا زنگی .یا رومی .

  • ناشناس
    1

    بعنوان یک ارتشی که مدتیست بازنشسته شده ام ولی هنوزتوان اسلجه به دست گرفتن دارم میگویم...کاش این مولود نامشروع خبیث یکبارهم که شده تهدیدش راعملی کند فقط یکبار...البته نه مثل دزدان درخفاوبزدلانه یکنفربی سلاح رابزند..بلکه وقتی میگویدحمله میکنم و....حقیقتاحمله کند انوقت میفهمدایران کجاست وایرانی کیست..اولین شلیکش شیشه ی عمرش راخواهدشکست وبه شلیک دوم وسوم نخواهدرسیدارزویم جنگ ونبردبااین وحشی یاغیست...کشته شدن برای ماشهادت وسعادت ابدیست ونهایت ارزوی ماست وپیروزی مانیزقطعی ووعده ی خداونداست..مایقین داریم اسرائیل ازدهه ی هشتم عمرش جان سالم بدرنخواهدبردوخداباماست چراکه مایاریگرمستضعفان ومظلومانیم واین وعده ی حق است بدون شک..سیاستهای داخلی وناکارامدی وکمبودهای داخلی بحث دیگریست..ومن نیزمنتقدم..ولی دشمن خارجی حسابش جداست..ماتاپای جان کوتاه نمی اییم وباج به هیچ قدرتی نخواهیم داد..اسرئیل نفسهای اخرش رامیکشدودست وپازدنهای مدامش مویداین جان کندن است...وبه سختی جان خواهدداد..انهاهشتادسالگی حکومت نحسشان رانخواهنددید...

  • بهروز
    2

    حمله کن ولی وقتی حمله کردی مواظب زن و بچه های خودتون باشید که توسط حزب الله و و ازادیخواهی فلسطین در امان باشند اگه تو اینقدر جرات پیدا کردی که بخواهی به قلب ایران حمله کنی حمله کن ما هم منتظر یک چنین اقدامی هستیم تا اسرائیل را برای کشت بعدی اماده کنیم و شخم بزنیم دیگه زمان جنگ عراق نیست که تمام دول به ما حمله کرونند و ما چیزی بجز شهامت نداشتیم الان یک موشک جوابش ۱۰ موشک خواهد بود

  • محمد
    0

    هم ایران هم اسرائیل ضرر میکنن از این جنگ اخه چه اسراری داریم برای ازاد کردن قدس بریم سراغ سلاح اتمی که اسرائیل رو با جنگ محو کنیم بچسبیم به مملکت خودمون یک ساختمون و چهارتا عرب فلسطینی ارزشش رو نداره ایران بخاطرش خودش رو درگیر جنگ و تحریم کنه

  • ناشناس
    0

    سلام دوستان ما طوری زیر بار این تورم و گرانی له شدیم نه جنگ سرمون میشه و نه آمریکا و اسرائیل البته با این وضعیت نیازی به جنگ ندارن اسرائیل و آمریکا چون این وضعیت اقتصادی از جنگ خیلی بدتر هست ما هزاران بمب هسته ای مثل شوروی سابق هم داشته باشیم با این اقتصاد به بمب بست میرسیم اگر معجزه اقتصادی نشه تر و خشک باهم میسوزن من ایرانی هستم و گور بابای اسرائیل و آمریکا ولی مسئولین نمیخواهند از خواب بیدار بشن و فکر میکنن مردم هم مثل خودشون در رفاه کامل هستند

  • یه ایرانی
    0

    ما هم ایرانی هستیم واز کشور های عربی وغیره بیزاریم ولی با کمال تاسف خود کشور ایران به مردمش داره خیانت میکنه همه ما خابیم ولی همین بزرگان ایران خودمان مردمشان فروختن به تمام کشورهای دنیا خودتان گول نزنن اینا همش فیلم یگ روزی برسه که کل کشور ایران فروخته مشه به همون کسایی که دارن در علیهشان شعار میدین هر چند که خیلی وقت فروخته شدن خبر ندارن

  • عادل
    0

    اینها سرگرم کردن مردم ایرانه که بهتر بزنن گوش دلار ها که انگل زاده ها میبرند اروپا نه جنگ هست نه هیچی فقط چپاول سیستماتیک سرمایه ایرانه بخورید ما مردم دیگه نای حرف زدن هم نداریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها