منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا:

رئیسی با علم به همه شرایط مملکت کاندیدا شد؛ نق نزند/ چنان تصویری به دشمن می‌دهیم که فرح پهلوی هم طمع کرده به ایران بیاید

فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیس‌جمهور با علم به همه شرایط این مملکت، کاندیدا شد یا نمی‌دانستند و آمده‌اند که بی‌خود آمدند، یا می‌دانستند بنابراین نق زدن ندارد.

رئیسی با علم به همه شرایط مملکت کاندیدا شد؛ نق نزند/ چنان تصویری به دشمن می‌دهیم که فرح پهلوی هم طمع کرده به ایران بیاید

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در نشست خبری خود با خبرنگاران نوک پیکان انتقادات را به سمت دولت قبل گرفت و مسئول همه نابسامانی‌ها و مشکلات را از زیرساخت‌های اینترنت تا گرانی و تورم را دولت گذشته دانست.

منصور حقیقت پور، فعال سیاسی اصولگرا و از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی، با انتقاد از نحوه صحبت‌های رئیس‌جمهور تاکید کرد که رئیس جمهور با علم به همه شرایط این مملکت، کاندیدا شد بنابراین نق زدن ندارد.

بخش‌هایی از گفت‌وگوی حقیقت‌پور را در ادامه می‌خوانید:

*معتقدم آقای رئیس جمهور با علم به همه شرایط این مملکت، کاندیدا شد یا نمی دانستند و آمده‌اند که بی خود آمدند، یا می دانستند بنابراین نق زدن ندارد. مردم، از این ادبیات و فرار رو به جلو مسئولین خسته هستند.

*مقام معظم رهبری از همه دولت ها حمایت کرده اند، من هیچ دفاعی از دولت های گذشته ندارم ولی انتقادها باید در داخل خانه انقلاب مطرح شود بدون اینکه دشمن بفهمد. وقتی با دنیا صحبت می کنیم باید مقتدر و درست صحبت کنیم و نگوییم خزانه را خالی و با بدهی تحویل گرفته‌ایم.

*من معتقد هستم که این ادبیات غلط است و این نکته را به دوستان هم گفته ام. در داخل دولت، یک طیفی وجود دارد که سیستمی نیست در این طیف افراد موسوم به جریان پایداری یک آهنگی می زنند و همین ها هم در مقابل توافق برجام ایستاده اند. جلیلی یک حرفی می زند و وزیر خارجه یک حرف دیگر این طیف حتی در داخل خود دولت هم، هماهنگی ندارند؛ البته جریان پایداری با خروج وزیر کار از دولت کمی تضعیف شد.

*حتی در داخل مجلس هماهنگی ندارند، بیانیه صادر می کنند و می گویند در مورد فولاد مبارکه تخلف وجود دارد و تخلف ۹۰ هزار میلیارد تومان است، بعد رئیس کمیسیون تحقیق این گزارش را قبول نمی کند، اگر قبول نمی کنید چرا پخش شد؟ با این گزارش چرا آبرویمان را بردید؟ ما نمی گوییم با متخلف برخورد نکنید، برخورد کنید و شدیدا برخورد کنید اما شما می گویید که گزارش پخش شده درست نیست، با چه ادله ای؟

*با این گزارش ۱۰ نفر را متهم کردید در این مورد چندین بار مقام معظم رهبری تذکر داده اند که تا وقتی اتهام به شخصی وارد نشده و ثابت نشده، اعلام نکنید. یک تصویر از خودمان درست کرده ایم و خودزنی می کنیم. چنین تصویری به دشمن می دهیم که فرح پهلوی هم طمع کرده به ایران بیاید.

*خط قرمز نظام در مذاکرات را شورای عالی امنیت ملی تعیین می کند و همه هم باید تابع آن باشند نه این که یک نفر بگوید باید مذاکره شود و روزنامه کیهان چیز دیگری بگوید و جلیلی هم اعتقاد دیگری دارد همه باید بدانند چه چیزی می گویند. امروز شورای عالی امنیت ملی و رهبری در هر بحثی و در هر چیزی که خط بدهند، خط قرمز ما است حتی اشتباه هم گفته باشند باز هم خط قرمز ما همان است. جلیلی اگر مخالف است در شورای عالی امنیت ملی صحبت و بحث کند و نباید بیرون برای خودش نطق کند.

منبع: منیبان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • ناشناس
    0

    90هزارمیلیاردنبوده
    92هزارمیلیارد
    حالا شمابگیددروغه ماکه میدونیم بوده وملت هیچ کاری جز خودخوری ازدستش برنمیاد

  • متفاوت
    0

    توی یک خانواده ای هم که مدام دعوا باشه خدا هم از ان خانه فراریست.خداکند خدا قهر نکند که ادمها رابه حال خودشان رها کند چون با این شرایط در خوشبینانه ترین حالت منجر میشه به راه حلی برای ساخت بمبهای اتمی.البته خیلی ها هم تقصیری ندارند چون قران فرود امد برای راهنمایی و به ناچار جداکننده حق وباطل شد و کاریش هم نمیشه کرد...همه چیز در جهت فهمیدن و در راستای شعور پیش میرود ولی من که گمان نمیکنم این مهم به پایان برسد.

  • Mm
    0

    به نظرم همه این به نعل وبه میخ زدن ها برای این است که آخرش معلوم نشود مسئولیت این قضایا به عهده کیست.

  • ناشناس
    6

    دمت گرم حرف دل مردم رازدی اینها یک مشت بی سواد داران ملت رابیچاره میکنند اقاریسی شما خودتان تو تلویزیون گفتین امسال نان گران نمیشود چند هفته نان رفت بالا بلدنیستی استعفا بده برو کنارشش کلاسی توراچه به رئیس جمهور توبرو تو حوضه بشین درس تا بخوان

    نظرات شما -
    • حامد
      5

      شما چند کلاس خوندی که نمی دونی حوزه رو چطور می نویسند. یادم رفت آمار کرونا چقدر بود. مقداری انصاف داشته باشیم همین

    • .
      2

      باز هم جناب رييسي ارجح هستند به بي سواد هاي پر ادعاي دولت قبل

  • حسنعلی
    1

    حرف حساب رو زد

  • داود
    0

    هنه مدیران ضعیف ... بیسواد .یاکم سواد هستند .فقط انقلابی هستندد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      انقلاب بودن و هستند که مملکت و زندگی مردم به خوارو بدبختی بیچارگی گرفتار شد اینها غیراز انقلابیون کسی دیکه راه نمیدن سره سفرشان

  • گمنام‌
    16

    ناشناس حرف مفت نزن .بیشتر مردم با علم گرانیها ازدواح میکنند و بچه دار میشوند پس چرا نق میزنند .من طرفداری از کسی نمیکنم و تو ناشناس یک منافق هستی و حرفهای مفت زیاد میزنی .اگر من یک کاره بودم بلایی سرت می آوردم که برای امثال تو عبرت شود .به مردم توهین میکنی به خوزستانیها توهین کردی به خانواده شهید در شیراز توهین کردی بی وجود مزخرف در تمام پیامهایت مردم را تشویق به اختشاش میکنی .بی وجود ایرانی غیرت داره وشرف .تو ایرانی نیستی امثال تورا باید محو کرد.بی وجود تو را باید گرفت و بلایی سرت برد که صدای گریه ات تا چند کیلومتر به گوش برسد .مردم ایران همه میدانند امثال شما دارید مملکت را به حاشبه میبرید.امثال شماها بعترین جوانان ما را به کشتن دادن وبهترین افراد ما را ترور کردند.برو تا گونی ارزونه بخر برای روزی که میزارنت داخل خاک چون تو لایق کفن هم نیستی .

    نظرات شما -
    • به گمنام
      0

      زارررررررت

    • سلام فرمانده فرمانده فرمانده
      0

      جانباز درمانده درمانده درمانده درمانده درمانده درمانده درمانده درمانده غعغ

    • جانباز درمانده
      0

      آنچه به گوش نرسد فریاد است ایییی خدا کجایی؟ نگاه کن نعره کن نعره کن نعره کن نعره کن نعره کن

    • امیر ب گمنام
      1

      جناب گمنام از طرف مردم حرف نزن ساندیس تگری زدی داری چرت و پرت میگی

    • به گمنام
      0

      تو هم مزدوری بیش نیستی یا ابلهی

    • امیر
      0

      کدوم ناشناس اولی که 92میلیارد روگفت وطن فروشه

    • به امير
      0

      امير دوغي قرصات فراموش نشه لطفا

  • ناشناس
    1

    ایشان و تیمش فقط میخواست بدانند که کی از کجا نون میخره

  • ناشناس
    0

    هیج کس بدرد این ملت نمیخورد بجر یک نفر که در ایران نیست

  • ناشناس
    0

    رئیسی ،قبل از کاندید شدن رئیس جمهور شده بود.
    کسی که تا الان بخشدار یا فرماندار نبوده و کار اجرایی نکرده، چطور یک شبه رئیس جمهور میشه و اختیار مسائل اجرایی یک کشور رو در دست میگیره؟؟!!!
    آقای گمنام رعایت ادب نشانه شخصیت آدمه، مودب باش. خدارو شکر مملکت دست داعشی های چون تو نیفتاد، وگرنه نصف مردم رو ساندیس می‌دادی نصف مابقی رو اعدام میکردی

  • ناشناس
    0

    مملکتی که بوی تعفن فساد اقتصادی و به طبع آن فساد اخلاقی، سرتا پایش را فرا گرفته، نیاز به قوه قضائیه مقتدر و عدالت محور دارد،اگر آقای رئیسی اهل خدمت بود، در قوه قضائیه بیشتر میتونست به این مردم غارت زده، خدمت کنه.

  • ناشناس
    0

    خیلی بی سوادی

  • رهایی
    0

    ریسی بیشتر نیش می زنه ، اونم به جیب ملت

  • ربذلدا
    0

    طمع نکرده . نظر مردم هم بپرسین ببنین کی رو میخان !؟

  • متین
    0

    رییس جمهور در کشور ما کاره ای نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پس غلط میکنند سرودست میشکنند که رییس جمهور شوند .

  • نون خ
    0

    جناب گمنام چه شده افسار پاره کردی؟؟؟ !!!اینطور ادامه بدی یه وقت سکته می‌کنی ها حالا با کدام ناشناسی؟؟!!!!

  • ناشناس
    0

    حیرانم از این وضعیت،به قول مولانا از دیو و دد ملولم وانسانم ارزوست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها