انتقاد شدید رئیسی از منتقدان سفرهای استانی

اینها اشکالشان این است که تجربه با مردم بودن را ندارند. اشکال شان این است که نمی خواهند در اجتماعات مردم، درد و دل آنها را گوش کنند. بنده لذت بودن با مردم را کاملا میچشم.

انتقاد شدید رئیسی از منتقدان سفرهای استانی

بخشی از سخنان رییسی در ورامین به شرح زیر است:

-ترجیح دادم در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری به جای رفتن در اجلاس سران و برگزاری یک جلسه شکلی بیایم به پروژه های شهرستان ورامین و قرچک سربزنم و بیایم در جمع مردم انقلابی ورامین. این برای من بسیار دلنشین تر بود.

-به نظرم برای نماینده مردم و منتخب مردم این دلنشین است که در کنار مردم، با مردم و با شنیدن درد دل های آن ها و سرکشی به آنچه مردم را نگران کرده است.

-برخی بر بنده خرده می گیرند چرا شما به استانها و شهرستانها سفر می کنید. اینها اشکالشان این است که تجربه با مردم بودن را ندارند. اشکال شان این است که نمی خواهند در اجتماعات مردم، درد و دل آنها را گوش کنند. بنده لذت بودن با مردم را کاملا میچشم و معتقدم مدیران نه فقط بنده به عنوان خادم مردم، همه استانداران، بخشداران، وزرا و همه کسانی که به نام دولت کار می کنند باید با مردم، از مردم و در مردم باشند و همواره بدانند مشکلات با حضور و مشارکت مردم حل خواهد شد.

انتقاد شدید رئیسی از منتقدان سفرهای استانی

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    این حرفا چیه تو بهتره همیشه در سفر استانی باشی. کشور با وجود شما الان مشکلی نداره. بهترین کار سفر رفتنه. مشکل قاچاق آرد که حل شد فقط مونده مشکل قاچاق سوخت. اونم حل کنی دیگه نفس راحتی می کشید. برجام هم که بی خیال چون آقای علم الهدی گفته از اول غلط بود و تداومش هم غلط. این اعتراضات هم که تو کشور انجام میشه هموشون منافق اند و نیاز به توجه ندارن. بازنشستگان را هم یک هل بدن ماموران، می افتند می میرن. تمام

  • ناشناس
    0

    دولت مخفف
    د: دروغگویی
    و : وراجی
    ل: لاپوشانی
    ت: تکذیب واقعیت

  • ناشناس
    0

    وقتی معلوم شد تمامی این سفرها نمایشی بیش نیست و هیچ عایدی از ان به جیب ها و سفره های خالی مردم وارد نخواهد شد همین رئیس جمهور با وزرای مثل خودش بی .... انوقت می گویند ما میخواستیم ایران را اباد کنیم امریکا و اسرائیل و ... نگذاشتند

  • ناشناس
    0

    عمو ترامپ تحریمت کرده جرات نمیکنی از کشور
    خارج بشی حالا عقده دلت خالی کن برا خودت با
    این پول زبان بسته ملت ایران گردی کن.

  • ناشناس
    0

    به جا این سفرهای پر هزینه که رو دست ملت میزاری برو دوچرخه سواری یاد بگیر فردا با
    جوبایدن مسابقه داری در ضمن حجاب اسلامی
    رعایت کنی(برنده این مسابقه با بن سلمان رقابت
    میکند)

  • 0

    میری سفر ناهار با خودت میبری یا میری رستوران

  • ناشناس
    0

    با سلام ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
    خدمت جنابعالی عرض کنم که هر موقع آمدی شهر
    ما مسافرت تشریف بیارید خونه یه کلبه درویشی
    داریم میدم مادر بزرگم ناهار برات آش ترخینه درست
    میکنه.ممنون

  • محمود
    0

    توکه اینهمه مردم مردم میکنی،چراحق بازنشستگانرا خوردی؟وسراین سپیدمویان رابریدی.مرگ برتزویرریا.مزدم فریبی.وووو

  • ناشناس
    0

    با مردم که نه دوروبرت پره از جیره خواران در ثانی نتیجه مثلا با مردم بودنت چی شده تا حالا .غیراینه که تورم 400-500ئرصد وحقوق مثلا مردمت 10 درصد شده .

  • حاج س طوسی
    0

    مردم از گفتار درمانی شماها خسته شده اند. نود درصد ،آن عده اندکی که دور تو جمع می شوند ،همان کاسه لیسان هستند. بخودآئید شماها از افکار مردم و وطن پرستان استفاده بهینه نمی کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها