ایران آماده اشتراک‌ گذاری تجربه چهار دهه پایداری و پیشرفت با کشورهای مستقل است

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا تجربه چهار دهه پایداری و پیشرفت را با کشورهای مستقل به اشتراک بگذارد.

ایران آماده اشتراک‌ گذاری تجربه چهار دهه پایداری و پیشرفت با کشورهای مستقل است

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه روز یکشنبه با «فردی مامانی» معاون وزیر روابط خارجی بولیوی در چارچوب برگزاری چهارمین دور مشورت‌های سیاسی ایران و بولیوی،  دیدار و درباره مهمترین مسایل روابط دوجانبه و نیز تحولات بین‌المللی گفت وگو کرد.

معاون سیاسی وزیرت خارجه با اشاره به تجربه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با فشارهای خارجی تصریح کرد: جمهوری اسلامی آمادگی دارد تا تجربه چهار دهه پایداری و پیشرفت را با کشورهای مستقل به اشتراک بگذارد.

باقری با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در رهایی کشورهای منطقه از پدیده شوم تروریسم تاکید کرد: امروز مقاومت از محدوده یک فرهنگ و گفتمان صرف فراتر رفته و به یک الگوی جامع و کارآمد برای حکمرانی تبدیل شده‌است.

معاون سیاسی وزیر خارجه اظهار داشت: فرهنگ مقاومت در بسیاری از کشورهای منطقه به مولفه مهم امنیت ملی تبدیل شده و در همین چارچوب نیز باید اذعان کرد تمامیت ارضی برخی کشورهای منطقه مدیون گسترش و نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در میان آحاد مردم این کشورها بوده است.

معاون وزیر روابط خارجی بولیوی نیز در این نشست با مرور همکاری‌ها و تجربه موفق دو کشور در تعاملات بین‌المللی خواستار توسعه همکاریهای اقتصادی میان دو کشور شد.

«فردی مامانی» همکاری‌های جنوب -‌ جنوب به ویژه در حوزه کشاورزی و نیز موضوعات فرهنگی، گردشگری، تجارت، و دامداری را از جمله زمینه‌های مناسب برای همکاری دو کشور برشمرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    پایداری و استقامت را اگر قرار است کسی به اشتراک بگذارد ملت هستند نه شما دولتی ها

  • ناشناس
    0

    کدام تجربه موفق را میخاد به کشورهای مثل بولیوی بدهدفکر کنم ایشان توهم زده است

  • پیشگو
    0

    جوک سال...!! خخخخخخ

  • علی
    0

    اختلاص و چپاول را می توانید انتقال دهید .

  • حسین کاوه
    0

    خوبه اختلاس و سرمردم بنام دین کلاه گذاشتن یاد بدین

  • ناشناس
    0

    آقا باقری الان تو دهات شما سمت کن شاتوت تازه هست؟

  • ناشناس
    0

    این نهایت رذالت و پستی است که در حالیکه مردمت در فقر و بدبختی و تورم دست و پا میزنند بعد شما بیایی برای یک خارجی از پیشرفت و آینده روشن مملکتت حرف بزنی

  • ناشناس
    0

    پایداری ملت پبشرفت حاکمان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها