آتش زنندگان دیروز برجام چرا با معیشت مردم چنین کردند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟

آتش زنندگان دیروز برجام چرا با معیشت مردم چنین کردند؟

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگویی با تاکید بر اینکه برجام مورد بحث در مذاکرات وین، همان برجامی است که تیم مذاکره‌ کننده روحانی زحمت آن را کشیده است، گفت: بنده فکر می‌کنم چارچوب همان چارچوب است و تقریباً برجام احیا شده است.

او در واکنش به برخورد دوگانه برخی از چهره‌ها در خصوص برجام افزود: این موارد را باید از دوستانی که آن وقت مخالف شدند و الان موافق شدند بپرسید، ما که آن وقت موافق برجام بودیم و الان هم موافق هستیم.

رحیمی جهان آبادی در واکنش به اینکه اتفاق خاصی افتاده که منجر به تغییر رویکرد افراد نسبت به برجام شده است؟ تصریح کرد: خیر، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده که منجر به تغییر رویکرد افراد نسبت به برجام، شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه تغییر دولت منجر به تغییر رویکرد افراد نسبت به برجام شده است، خاطرنشان کرد: فقط یک داستانی بود، آن هم اینکه دوستان نمی‌خواستند دولت قبل توافق را انجام بدهد، می‌خواستند خودشان توافق کنند. ضمن اینکه ایران در آن زمان واقعاً‌ از برجام خارج نشد بلکه آمریکا خارج شد و الان هم محور این دور از مذاکرات برای رفع خروج آمریکا از برجام است.

رحیمی جهان آبادی درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟

منبع: منیبان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    1

    شعور
    یعنی فهمیدن درد و رنج دیگران
    یعنی انچه را برای خود میپسندی برای دیگران بپسند
    و انچه را نمی پسندی نپسند
    و خیلی ها این کلمه رو باید بر پیشانی شان نوشت

  • ناشناس
    0

    گناه کسانیکه به خاطر نان و خرجی خانواده سرقت کردند ,خانواده های که بخاطر فقر از هم پاشیدند ،جوانانی که نتوانستند ازدواج کنند و مکافات و زجر بی خانمانان، امان که به فحشا کشیده شدند بخاطر فقر و گرانی و تورم و بیچارگانی که بخاطر نداشتن هزینه دارو و درمان مردند همه بر بیخ گردن اینان است که خدا هم در این دنیا و هم در این دنیا اتش بر پیکرشان بیندازد

  • ناشناس
    1

    سواره کی خبر داره از حال پیاده ( مردم)

  • ناشناس
    0

    ذوالکوردر این دنیا گردنش درمقابل مردم خیلی کلفته میتونه برجام .نه .مجلس روهم به آتش بکشه

  • ناشناس
    0

    اختیار مملکتشونم ندارند ؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    لعنت به کاسبان تحریم وقدرت
    که زندگی مردم رابرای قدرطلبی خود به گروگان گرفتند.
    حق الناس در نزد خداوندقابل گذشت نخواهد بود دلتون را به این چند روز قدرت دنیوی خوش نکنیدمنتظر عذاب الهی باشند.

  • ناشناس
    0

    زمان روحانی بعد توافق موشک تست کردند ببینیم اینبار هم همینکارو میکنند

  • مش جمعه
    0

    ذوالنور برجام بدست و خدابخشی هزاروسی فندک بدست و سپاهیان موشک پران، باید جوابگو باشند که چرا برجام را آتش زدند. یا باید خسارت مردمی را جبران کنند یا دوباره برجام را آتش زده و موشک رها کنند.

  • ناشناس
    0

    حماقت یه عده پایان نداره.

  • ناکام
    0

    اینها یار معاویه و عمر و عاص زمانه هستند که مظلوم نمایی میکنند و دم از حسین میزنند .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها