قالیباف : قراردادهایی که در بانک‌ها بسته می‌شود مورد تایید شورای فقهی است

رییس مجلس گفت: اینکه از تریبون جمهوری اسلامی در مجلس بگوییم که بانک‌ها ربا می‌دهند غلط است، همه قعود و قراردادهایی که در بانک‌ها بسته می‌شود مورد تایید شورای فقهی است.

قالیباف : قراردادهایی که در بانک‌ها بسته می‌شود مورد تایید شورای فقهی است

محمد باقر قالیباف در  نشست علنی امروز - اول شهریور ماه-مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در جریان بررسی این طرح چندین بار نمایندگان این موضوع را مطرح کردند که بانک‌ها ربا می‌دهند در حالی که این حرف درست نیست، این‌که از تریبون جمهوری اسلامی در مجلس بگوییم که بانک‌ها ربا می‌دهند،غلط است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه قعود و قراردادهایی که در بانک‌ها بسته می‌شود مورد تایید شورای فقهی است. در آخرین زنجیره بعضا کار صوری با مجموعه بانک‌ها صورت می‌گیرد که غلط است و باید جلوی آن گرفته شود اما این درست نیست که قوانین و مقررات را ندیده و بگوییم که بانک‌ها ربا می‌دهند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کیان
    0

    یعنی شورای فقهی ( اخوندها ) با ربا خواری بانکهای موافق هستند

  • علیرضا
    0

    یعنی این همه درصد بهره بانکی که از مردم بدبخت میگیرید با اجازه روحانیون هست؟؟
    اگه این اسلامیه واقعا باید به همه چیز حتی خدا هم شک کرد
    .

  • ناشناس
    0

    بلی شورای حیله شرعی!

  • ناشناس
    0

    دقیقا سودهای اسمی ۱۸٪ و در عمل بالای ۳۰٪ تسهیلات واگذاری بانکها وبانکداری اسلامی شماکه باصدهرار مشقت وبدبختی به ملت واگذارمیشود عین ،،پول سیسمونی های بارشده توسط اهل بیت جنابعالی،پاک وطیب و طاهرهست. (یعنی سیستم mastmalization تون حرف نداره.)

  • نسل سوخته
    0

    خوب کاپیتان قالیباف در مورد اوراق مسکن چه می‌گویی از ۵۰۰ هزار تومان وام باید ۱۳۵ هزار تومان پول اوراق بدهی و۱۸ درصد سود وام به بانک که می‌شود ۵۰ درصد که بیرون هم نزول ۵۰ درصدی می‌دهند پس زر مفت نزن دکان خوبی وام ۳۲۰ میلیونی ۸۵ باید به دولت بدهی یعنی ۲۳۰ میلیون می ماند با اقساط ۵۶۰۰ ماهانه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها