نظر دیپلمات روس درباره مشکل‌زایی آمریکا در مذاکرات وین

نماینده روسیه در مذاکرات وین، تحلیل کرد که آمریکایی‌ها یک الگوی رفتاری دارند مبنی بر اینکه زمانی که به خط پایان در مذاکرات نزدیک می‌شویم مشکلات جدیدی از نظر آنها ظاهر می‌شود.

نظر دیپلمات روس درباره مشکل‌زایی آمریکا در مذاکرات وین

اظهارات «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر باقی‌ماندن موضوعات برجسته در مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در وین، با واکنش روسیه همراه شد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین بامداد سه‌شنبه تحلیل کرد هر زمان که مذاکرات به نتیجه‌گیری نزدیک شده، آمریکا مشکل‌زایی کرده است.

اولیانوف در صفحه توئیتر خود نوشت: «پس، ایالات متحده معتقد است که برخی از مسائل باقیمانده در مذاکرات وین هنوز وجود دارد و به زمان بیشتری نیاز دارد تا موضع خود را در مورد آنها توضیح دهد».

وی تحلیل خود از این اظهارات واشنگتن را اینگونه بیان کرد: «این [رفتار] به یک الگو تبدیل شده است؛ به محض اینکه به خط پایان نزدیک می‌شویم، مشکلات جدیدی [از نظر آمریکا] ظاهر می‌شود».

این دیپلمات روس البته در پایان تاکید کرد که این رفتار آمریکا، دلیلی برای بدبین شدن به نتیجه‌بخش بودن مذاکرات وین نیست.

شامگاه دوشنبه بود که پرایس طی نشست خبری در وزارت خارجه آمریکا گفت: «هنوز موضوعات برجسته‌ای باقی مانده که باید حل شوند. برخی شکاف‌ها باید برطرف شوند».

اولیانوف پیش از این نیز با اشاره به وجود برخی مسائل پیچیده برای احیای برجام، گفت دولت آمریکا در دنیای کاملاً متفاوتی زندگی می‌کند زیرا آنچه دنبال می‌کند، دست یافتنی نیست. 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    دهها و صدها سال است که اروپا و آمریکا و سایر دشمنان ایران اثبات کرده اند که آنها فقط ب فقط زبان زور را می‌فهمند،شب و روز ایران باید تلاش کند که قوی‌تر شود، یکی از ابزار قدرت در دنیای وحشی امروز داشتن بمب اتم و سایر سلاحهااست،تا زمانیکه کشورهای غربی و آمریکا و اسرائیل و چین و روسیه و هند و پاکستان بیش از ۱۳۰۰۰ بمب اتمی آماده بکار دارند،بعضی هاشان دائم ایران را تهدید میکنند،این اشتباه محض است که ایران بمب اتم و هر نوع سلاح دیگری که آمریکا دارد نداشته باشد، ایران باید با فساد داخلی بشدت مبارزه کند و الا همه زحمات ملت ایران از بین میرود،و هر روز به رنجها اضافه میشود، اگر ایران حمایت مردم را داشته باشد دشمن تمام تیرهایش به سنگ می‌خورد و بلکه به خودش برمیگردد، دولت و مجلس باید تلاش کنند که قیمت همه کالاها حد اقل برگردد به ده سال قبل،بازی‌های اصلاح طلب و اصول گرا باید کنار گذاشته شود،چون هردو مثل تیغه های قیچی به گردن ملت فشار میآورند، اصل مسئولیت و سمت‌ها باید بر مبنای تقوای الهی و تخصص و قدرت اجرائی و خیر خواه مردم و کشور بودن بگذارند،بطوریکه برای احرازهر سمتی واقعا" کسی از او بهتر در کشور نباشد،اگر کسی خیانت کرد بررسی شود اگر به علت جهالت بود فورا"برکنار،و اگر از روی عمد و با برنامه بود با تنبیه متناسب جلو تکرار آن گرفته شود.

    نظرات شما -
    • بنده خدا
      0

      تا وقتی که مسوولیت و مقامات کشور حامی افراد رانت خوار و درد و یا نسبت به برخورد با مجرمان آقازاده بی‌تفاوت هستند وضعیت کشور هر روز بدتر و در نهایت رو به زوال است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها