سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مسافرت های تابستانی، اگر رفاه نیست پس چیست؟/ دشمن، نفوذی در اطلاعات سپاه ندارد/ رسانه معاند تلاش می کنند تا مردم را نسبت به آینده ناامید کنند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن نفوذی به مفهومی که نظامیان از آن داریم، در اطلاعات و مجموعه سپاه ندارد.

مسافرت های تابستانی، اگر رفاه نیست پس چیست؟/ دشمن، نفوذی در اطلاعات سپاه ندارد/ رسانه معاند تلاش می کنند تا مردم را نسبت به آینده ناامید کنند

سردار رمضان شریف روز شنبه در همایش بزرگداشت روز خبرنگار و در نشست با خبرنگاران استان زنجان افزود: این فضا، فضای عجیب و غریبی شده است، در این شرایط ما باید شهید همت و شهید سلیمانی زمان اکنون خود را در بین اصحاب قلم و رسانه پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: ما از نظر نظامی و دفاعی در معرض هجمه خاصی نیستیم، چون دشمن می داند اگر اقدامی کند با چه واکنشی مواجه می شود برای همین تلاشش را گذاشته تا در افکار عمومی یک هجمه سازماندهی شده ای را شکل دهد و امید را از مردم و جوانان ما بگیرد.

سردار شریف با بیان اینکه کشورها و جوامع به امید زنده اند، گفت: ما منکر برخی از مشکلات در کشور نیستیم اما این مشکلات با مشکلات و مسائل قبلی ما قابل قیاس نیست. اینها اصلا مشکل به حساب نمی آید. در زمان جنگ چند استان کشور در اشغال ارتش تا بن دندان مسلح حزب بعث بود، شهرها موشک باران می شد و بسیجیان با دستان خالی به مقابله می رفتند، آن روزها می توانستیم  بگوییم مشکل هست ولی امروز به فضل الهی شرایط ما قابل مقایسه با دوران گام اول انقلاب نیست، گام دوم انقلاب، گام جهش ما و به زمین نشستن دشمن است.

وی با بیان اینکه با زبان آمار و ارقام باید به انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت، افزود: الان در دو ماه تابستان به طور متوسط روزی ۸۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می شود، اگر این مسافرت ها، رفاه نیست پس چیست؟ در تعطیلات عید فطر امسال پنج هزار نفر فقط به شهر وان مسافرت کردند، ملت ایران همه اش هم تا کمر در سطل آشغال آویزان نیستند، رسانه های غربی به ما توهین می کنند، تصویری که رسانه هایی مثل ایران اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا از ما می سازد، تصویر تحقیر کننده ای است.

سردار شریف گفت: امروز اگر به روستاهای خوش آب و هوای کشور بروید، آدم حیرت می کند که چه ساختمان هایی ساختند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟

وی ادامه داد: مشکلاتی هم در زمینه توزیع، بی عدالتی و نا عدالتی داریم و کسی منکر این نیست که با آرمان هایی که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، فاصله داریم؛ ولی ایران، کشور ثروتمند و قدرتمندی است و آنقدر هم ما ملت آشفته و گرفتاری نیستیم که رسانه های بیگانه تصویرسازی می کنند.

سردار شریف با بیان اینکه دعواهای سیاسی در آستانه انتخابات ها، باعث شده پیام بدی از کشور به بیرون منتقل بشود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم منافع ملی کشور را در نظر بگیریم و به مفهوم واقعی پاسدار حرمت خون شهدا باشیم.

وی افزود: پیام هایی که تصویر نادرستی از کشور منعکس می کنند، عمدتا توسط کسانی تولید می شود که در عرصه امنیتی و نظامی شکست خوردند، همان هایی هستند که امروز در آلبانی نشسته اند و با کامپیوترهای متعدد، با پمپاژ کردن پیام ها تلاش می کنند یأس و ناامیدی را به جامعه ما تزریق کنند.

سردار شریف با بیان اینکه هیچ جامعه ای با ناامیدی پیشرفت نمی کند، اظهار داشت: امید جامعه را زنده می کند نه امید واهی؛ هر مقطع انقلاب برای تداوم مرحله بعد، امید بخش است، ما در انعکاس دستاوردهای انقلاب هیچ کمبودی نداریم و هیچ نیازی هم به اغراق نیست، اینقدر مولفه های قدرت برای پردازش وجود دارد که نیاز به هیچ غلوی نیست و اینقدر سوژه برای رسوا کردن دشمن هست  که هیچ نیازی به دروغ نیست.

وی گفت: این سازمان جهنمی منافقین ۱۷ هزار انسان بی گناه از مسئول و غیر مسئول را در کشور به شهادت رسانده بعد الان راست راست در پارلمان های اروپایی قدم می زنند و علیه جمهوری اسلامی سخن می گویند. منفورترین سازمان در نزد مردم ایران منافقین هستند. الان اینها کاری از دستشان بر نمی آید ولی میلیون ها پیام منتشر می کنند.

هجمه به شهید مدافع حرم آورده ای برای کسی ندارد

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از آنجا که اراده الهی با این نظام است، تا زمانی که مردم این کشور پایبند قرآن و احکام الهی و پشتیبان ولایت فقیه هستند، به این نظام آسیبی نمی رسد، برخی بیخود خودشان را معطل کرده اند.  

سردار شریف افزود: اینکه شما به یک شهید مدافع حرم جسارت بکنید، برای شما آورده ای ندارد، آن هم شهیدی که ۴۰ سال در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جان و همه هستی خود را تقدیم کرده است.

وی اظهار اشت: اشتباه می کنند کسانی که تصور می کنند اگر به مقدسات ملت توهین کردند، برجسته می شوند، چه کسی می آید در ایام عاشورا به یک سردار عاشورایی کشور جسارت کند، غیر از آدم های عقده ای، جاهل و آدم هایی که به هر قیمت شده می خواهند خودشان را به نهایت درجه جهنم متصل کنند.

سردار شریف گفت: دقت کنیم چکار می کنیم و کجاییم، عاشورا فرصتی است که ما حسینی بودن و یا  یزیدی بودن خودمان را مشخص کنیم. پیام حداقلی عاشورا در هر سال این است که ببینیم کجا ایستاده ایم و در جبهه چه کسی شمشیر و قلم می زنیم.

 اسراییلی ها هرگز قادر نیستند خللی در اصل ماجرای دانش هسته ای کشور به وجود بیاورند، علاوه بر استحکاماتی که مثال زدنی است، آنها با هوش و استعداد ایرانی طرف هستند

دشمن نفوذی در اطلاعات سپاه ندارد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه وظیفه حفظ و حراست از سازمان را برعهده دارد، گفت: اگر دشمن توانسته بود نفوذی را صورت بدهد امکان نداشت امروز ما به قدرت پهبادی، موشکی  برسیم و با  قدرت سازمان اطلاعات در داخل و خارج به اهدفمان برسیم.

سردار شریف افزود: شاخص اینکه دشمن در سپاه نفوذ دارد یا ندارد، میزان موفقیت سپاه است. اما اینکه یک افسر سپاه را دشمن شناسایی و ۲ نفر از اراذل و اوباش برای ترورش اجیر کردند، نمی خواهیم بگوییم این اتفاق، اتفاق کم اهمیتی بود، پاسداران جدای از عموم مردم که زندگی نمی کنند.

وی تصریح کرد: دشمن نفوذی به مفهومی که نظامیان از آن داریم، در اطلاعات و مجموعه سپاه ندارد.

سردار شریف با بیان اینکه ترورها بیان کننده قدرت اسراییل نیست، افزود: ما حتما این مختصر رفتارهای ایذایی اسراییلی هارا جمع کردیم و می کنیم. اسراییلی ها به شدت آسیب پذیر  و در هراس قرار دارند.

وی ادامه داد: اسراییلی ها هرگز قادر نیستند خللی در اصل ماجرای دانش هسته ای کشور به وجود بیاورند، علاوه بر استحکاماتی که مثال زدنی است، آنها با هوش و استعداد ایرانی طرف هستند.

سردار شریف گفت: اسراییلی اگر می توانستند ضربه ای به فعالیت هسته ای ایران بزنند، رجز نمی خواندند، اگر اقدامی نمی کنند ناشی از قدرت جمهوری اسلامی و قدرت مقابله به مثل ملت ماست.

در بحث صیانت، فضا سیاسی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در بحث صیانت، فضای بحث ها سیاسی است، گفت:  اینترنت و وسایل ارتباطی، ابزار هستند، با ابزار کسی نمی تواند مخالف باشد، جمهوری اسلامی از چی می ترسد که بخواهد اینترنت را محدود کند، جمهوری اسلامی حرف برای گفتن دارد، نظام در این ۴۰ سال نه تنها قابل دفاع بلکه قابل افتخار هم هست.

سردار شریف افزود: در اروپا هم بچه ها مجاز نیستند بدون حضور والدین پای اینترنت به همه سایت ها و شبکه ها دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه با تکنولوژی سر جنگ نباید داشت، گفت: ما باید همه ابزارهای اطلاع رسانی را به خدمت بگیریم و تلاش باید کرد که بستری را استفاده کنیم که اهرمش هم دست خودتان باشد و شما یک مختصر توانی هم برای مدیریت در آن مجموعه داشته باشید.  

رسانه معاند تلاش می کنند تا مردم را نسبت به آینده ناامید کنند

سردار شریف در خش دیگری از سخنان خود گفت:  بخش عمده ای از تولیدات رسانه ای رسانه ای با این رویکرد است که تلاش می کنند بگویند که جمهوری اسلامی برای مردم آورده ای نداشته است وتلاش می کنند قبل از انقلاب را برجسته کنند.

وی افزود: همچنین این رسانه ها تلاش می کنند شرایط موجود کشور را بحرانی جلوه دهند تا به واسطه آن ایجاد حس ناامیدی نسبت به آینده در مردم ایجاد کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پادزهر این هجمه رسانه ای، تشریح و تبیین شرایط گذشته و امروز است، اگر می توانستیم میزان و ابستگی رژیم شاهنشاهی را نشان بدهیم، امروز دیگر رسانه ها نمی توانستند رژیم گذشته را برجسته کنند. ما در این حوزه کم کاری ۴۰ ساله ای را شاهد هستیم.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 85
  • حامد
    2

    بفرمایید کجا نفوذی دارن؟ اوه بله دفتر روحانی و ظریف نفوذی داره. چون تمام اسرار مملکت رو این دو نفر داشتن.

    نظرات شما -
    • عباس بوعذار
      1

      اگر انقلاب نشده بود امثال رمضون الان در بیابانها به دنبال گله خود میدویدند

    • ناشناس
      1

      قبل انقلاب طبقه متوسط تور دور اروپا میرفت رفاه نبود الان با پراید ۶ نفره میروند کنار جوب آب و یک سیخ جوجه میخورن شده رفاه ؟
      برادر ، رفاه را آنهایی دارند که ۵ تا ۱۰ تا آپارتمان دولتی گرفتند ، ماشین های بی نوبت به دلخواه ، شغل پر پول فوری ، حقوق نجومی الساعه و... به دورو برت نگاه کن ببین کیا بعد دهه ۶۰ از طشت رسیدند به عرش با هزار هزار میلیارد ثروت

  • ناشناس
    4

    اولانگین دشمن نتونسته به اطلاعات ومجموعه ی شمانفوذنکنه که مشخص باااارهااین کارو کرده بعدشم اصن هرچی شمابگی فقط انقدرررآرمانهای انقلاب وآرمانهای امام نکنین آدم خندش میگیره آخه خودتونم بعضی حرفای امام که به نفع مردم باشه رو نادیده میگیرین درضمن همچین میگین مردم بنزین میزنن میرن مسافرت انگاررفتن جزایرقناری بابایکی مث من مستاجر که چندسال پیش سه روز رفت شمال برگشت. انقدررر هزینه هابالاست که آدم ترجیح میده بشینه توخونش تاسرماه وسال کم نیاره...............خلاصه که ازدست مسولین کارنابلددزد مامردم تواین اسارت بدبخت شدیم.البته چاره ای نیست چون از ماست که برماست..........

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      توکه منفی دادی دوستاتو بیدار کن همه خوابن البته شاید ربات باشی

    • فرشاد
      1

      اشتباه منفی زدم...
      این مش رمضون فکرمیکنه اگه کسی بره مسافرت با ماشین خودش یعنی رفاه و آسایش داره
      اصلا نمیدونم چه جوابی بهش بدم

  • علوانی
    1

    اصلا نفس کشیدن اگر رفاه نیست پس چیست؟

    نظرات شما -
    • ایرونی
      1

      شک نکن در سال دانش بنیان سرداران به فکر ساختن دستگاهی سبکی هستند که کنتور داشته باشه و به تنفس انسان وصل بشه تا از اکسیژن مصرفی در دولت اسلامی خراج بگیرند.....چون اکسیژن خوب خصوصا در شمال عین رفاه زدگی است

  • هفت لنگ بختیاری
    2

    بجای زر مفت زدن.مسیر شهریار ادران را بعد از ۴۳ سال اسفالت کنید

  • هموطن
    1

    اگه اینجا جهنم‌ نیست ، پس جهنم کجاست؟

  • خانی
    1

    سردار کدام مسافرت؟ تو و همکارهای پولدارت ویلا دارید میرید مسافرت تابستانی ، ییلاق و قشلاق می کنید تو هر شهری بهترین هتل و رستوران مجانی در اختیار شماست واقعا فکر می کنی همه ملت مثل شما در رفاه هستند!

  • ناشناس
    0

    فقط تو کشورهای کودتا زده هست که نظامیان در ریز و درشت مسایل اجتماعی و سیاسی و اقتصادی دخالت می کنند.

  • ناشناس
    2

    تو چادر کنار پارک خوابیدن یا خانه اقوام رفتن برای از گرما فرار کردن نشانه رفاهه؟ بیا همدان ببین اوضاع ملت ‌کنار پارک‌ها چطوره؟ خودمان آب نداریم...شرمنده مهمانهایمان هم شده ایم که از گرمای جنوب و مرکز ایران به همدان پناه آورده اند...اینقدر از مردم دور شده اند حال ملت را دیگر درک نمی کنند

  • 0

    سردار کشور بالای 80 میلیون جمعیت داره شما چند مورد مسافرت تابستانی ثبت کردید؟ مسافرت نیروهای کار به زادگاهشون در روزهای تعطیلی فطر و ارتحال و ... را مسافرت حساب نکنید. در ضمن ماشین خوابی و اسکان در پارک و چادر و ..... نشان رفاه نیست.

  • ناشناس
    0

    اگر سفر مردم به خارج از کشور از نوع سفر خارجی سیاحتی و گردشگری و آنهم به کشورهای نه همسایه همچون ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، امارات، قطر، کویت، عمان و ... باشد نمی توان این نوع سفرهای گردشگری نسبتاً کم خرج نامش را رفاه اجتماعی گذاشت! رفاه اجتماعی یعنی اینکه یک شخص در شرایط اقتصادی حال کشور درآمد ماهانه ناشی از شغل و حرفه کمتر از 50 میلیون تومان با حصول تمامی شرایط ذیل نداشته باشد: مستأجر نباشد مالک حداقل یک آپارتمان 150 مترمربعی در منطقه مرفه نشین شهر محل سکونت خود باشد مالک یک خودروی خارجی حداقل یک میلیارد تومانی باشد مالک یک ویلای تفریحی حداقل 1000 مترمربعی در بهترین نقاط شهرهای ساحلی و ییلاقی باشد(مانند ویلای رامسر، ویلای لواسان، ویلای کلاردشت و امثالهم) دارای خانواده تحت تکفل پرجمعیت نباشد دختر و پسر محصل و دانشجو و دم بخت نداشته باشد. سردار! چند درصد مردم ایران حداقل چنین شرایطی دارند؟ لطفاً همه را با شرایط رفاهی خود مقایسه نکنید!

  • سردار
    0

    مسافرت نيست ،براي در اوردن يك لقمه نأن است ،مردم چندين سال است نااميد شده اند ،اين همه اختلاس ،دزدي ،بي تدبيري ،سركوب وبي عدالتي ،را چگونه تعبير مي فرماييد

  • ناشناس
    0

    خانواده ای دیدم با پراید اومده بودن مسافرت ' داخل مدرسه می‌خوابیدند نهار نون وپنیر
    اسمش رفاهه؟؟؟

    نظرات شما -
    • 0

      بال جوج به سیخ زدن پولداریه کی تا الان
      دیده مسافر کنار پارک چلو برگ بخوره

  • ناشناس
    0

    خوشگله بخدا میریم خونه فامیلامون.
    اسمش روتوبزار مسافرت.

  • ناشناس
    1

    فقط به قیمت بنزین کاری نداشته باشید برید
    بابای دشمن را در بیارید

  • ناشناس
    0

    آدم حسابی این ها شهرستانی هستند میرند به دیارشان اینقدر تنگ نظر نباش همه چیز را اشتباه گرفتی اونا که می رند از خودتون هستند

  • ایرانی
    1

    سردار قسمتی از حرفهایتان درست است ولی اگر انگ دشمن و ... نمیزنی چند نکته بگم! اگر معیار مصرف بنزینه خدمتتان عرض میکنم که متوسط مصرف بنزین خودروهای روز دنیا 4 لیتره که اگر مسئولین محترم اینقدر از انحصار خودروهای بی کیفیت داخلی پر مصرف حمایت نکنند آنوقت بیشتر از نصف این مقدار اضافیست و میتواند صادر بشود!! اگر معیار مسافرت به ترکیه ست مگر چه تعداد توانایی این کار را دارند؟ فرمودید ساختمانهایی که در روستا ساخته شده ملاک است! سردار اتفاقا باید گفت صدقه سر سیاستهای غلط بسیاری از روستاها خالی از سکنه شدند و متاسفانه آنهایی هم که هستند باز هم صدقه سر سیاستهای غلط، محلی برای جولان ساخت و ساز و تغییر بافت آنها و تبدیلشان به محلهایی همچون شهرها با همان مشکلات شده اند! از امید صحبت کرده اید و ناامیدی از آینده را کار دشمن دانسته اید انصافا سردار وقتی فقط گرانی و تورم را میبینی و هر سال نسبت به سال قبل قدرت خرید اقشار متوسط و پایین آب میرود و خرید چیزهایی مثل خودرو و خانه یک آرزوی دست نیافتنی شده چه ربطی به دشمن دارد؟سردار میدانید بر طبق همان آمارهای کیلویی سازمانهای مربوطه داخلی، بیش از 50 درصد مردم زیر خط فقر بوده و نیاز به کمک های فوری می باشند؟! سردار میدانید برای بسیاری از خانوارها برنج و گوشت و لبنیات و میوه کالای لوکس محسوب میشوند؟! اینکه رسانه های خارجی چه میگویند مهم نیست و ارزشی هم ندارد ولی انتظار نداشته باشید نبینیم و نفهمیم!! راستی سردار فرموده اید در اروپا هم فرزندان نمی توانند بدون حضور والدین به همه سایتها در اینترنت دسترسی داشته باشند! بگذریم از اینکه برداشت شما غلط است ولی فرضا هم درست بگویید چرا اروپا را مثال میزنید؟ این اروپا چیزهای دیگر هم دارد حاضرید آنها را مثال بزنید؟! مثلا حقوق یک کارگر در اروپا یا حق آزادی عقیده در اروپا!!!!

  • پروین
    0

    چون پول ندارن از مهمان ها پذیرایی کنن. اخه تو ای گرما خوابیدن در چادر های مسافرتی بدون بودن لوازم بهداشتی مثل حمام و تولت چه لذتی داره؟

  • ناشناس
    0

    می خواستم هر چی از دهنم در می اید نٍثار این از مردم بی خبر بکنم .دیدم ارزشش نداره . ادمی که خودش را به نادانی و خواب می زنه رو نمی شه بیدار کرد .

  • ناشناس
    0

    ای دشمن شل و پت کن ای ترسیده از تو
    تمام دنیا ای سردار رعب و وحشت در دل
    دشمنان فعلا چند خونه بساز که واجب تره

  • پیشگو
    0

    دشمن لازم نیست، به لطف شما ما کلا ناامید شدیم

  • محمد
    0

    بابا تو رو خدا انصاف داشته باشید اکثر شما ها خانه سازمانی دارید یعنی رایگان بدون کرایه داخل خانه های سازمانی نشسته اید . پروژه ای مسکن دارید که با پرداخت حداقلی بعد از چندین سال صاحب خانه می شوید . کارت اعتباری دارید که در هنگام خرید از فروشگاه به شما تخفیف خاص می دهند . در اکثر شهر ها اسکان رایگان با غذا دارید . در خود تهران انواع و اقسام رستوران ها طرف قرار داد دارید به پرسنل وام های خاص می دهید . حالا متوجه شده اید بله شما و مانند شما در رفاهید اما آیا مردم عام جامعه هم این امکانات را دارند تا در رفاه باشند اجاره های کمر شکن ، از وعده غذایی و تفریح زدن و پدری که ناراحت و نا امید میاد خانه . ای کاش کسی بود که مثل امام علی علیه السلام عمل می کرد

  • یه ایلامی
    1

    سردار! من بازنشسته هستم این چندین ساله قدرت مسافرت رفتن نداشته ام .اون هم مسافرتی که قدیم میرفتیم توانایی هتل رفتن نداشته و چادر در کنار پارکی بر پا کردیم.در تعجبم با حرف جنابعالی!!!!

    نظرات شما -
    • از یه ایلامی به ایلامی
      1

      جناب همشهری حرف حساب جواب نداره

    • ناشناس
      0

      این جماعت خیال می کنند مردم عادی مثل خودشان هستند که برای تابستان در شمال مهمان سرا و مهمان پذیر سویت با پول بیت المال برایشان مهیاست و در زمستان جنوب سواره از پیاده خبر ندارد سیر از گرسنه نه سردار خبری نیست لطف کنید یکسری به حاشیه شهر های کشور فرق نمی کند کدام شهر بزنید تا عیار زندگی مردم معمولی بدستتان بیاید

  • نسرین.
    1

    چی زده ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عنبرنسا

  • قرانی
    0

    همه شما درهر نقطه ایران اراده کنید جا ومکان دارید پول هم دارید ، خارج از کشور هم همین طور ، چشم کورتون دنبال چند ماشین تو جاده شماله ، که یا رو سر ملت ریزش می کنه یا سیل میاد داروندار همه رو به باد میده،به این می گویید رفاه ، مردباشید مشخص کنید شماها چندتا ویلا درشمال دارید.

  • محمد
    0

    جناب سردارشکمش سیره یه زر مفتی زده جدی نگیرید

  • ناشناس
    0

    رفاه ست تقریباً در تمام شهر ها بان رفاه هست حتی مسن تجارت هم هست امید هم هست همسایه ما آقا امید و حتی شهر امیدیه داریم با 50 درجه حرارت خرما پزون حال شما رفاه یا امید ندید سفر کنید حتی می بینید به جرات می توان گفت دیگر حتی آرزو نیست دیگر حتی امید به فهمیدن ملت مسلمان نیست دیگر نمی شود فهمید اسرائیل و اعراب از احیای برجام می ترسند چرا ایران تحریم برنمی دارد چرا و به چه علت ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ماکه نفهمیدیم چی گفتی خودت فهمیدی؟

    • امیر
      1

      میشه لطف کنید ترجمه اش کنید

  • ناشناس
    0

    شما راست میگویید لعنت خدا به ادم دروغگو

  • ناشناس
    1

    پس سربار ر......هم رفا هست و از شما تشکر میکنیم.

  • شارودی
    0

    به جرعت می گویم بجز طبقه ثروتمندجامعه و درجات و جایگاهای بالای نظامی و دولتی کسی دیگر در رفاه نیست همه رو هم ۵درصد جامعه نمی شوید.

  • رضا
    0

    رفاه!
    آره فروشگاه رفاه داریم
    خخخخخخخ

  • مش جمعه
    0

    عالی جناب، مسافران تابستانی متشکل از شماها و کارخانه داران و بازاریان ودر کل دودرصدی ها هستند. ما که بعلت بار مالی ۵ سال نتوانستیم یک سفر تابستانی در استان خودمان برای خانواده ترتیب بدهیم .هی دروغ و تزویر

  • ناشناس
    0

    از دید امثال این هر کسی یه پراید داشته باشه مرفه محسوب میشه . پادگانی نگاه می کنند به جامعه و سیاست و مدیریت اجتماعی . اینها مردم را فقیر و مفلوک می خواهند . تا وقتی مردم فقیر و دوریالی باشند اینها می توانند حکومت کنند .

  • ناشناس
    0

    خاک بر سرتون مسافرت را هم بر ملت زیادی میبینند

  • ناشناس
    0

    سردار ما تقربیا همسن وسال هستیم
    شاید در جبهه با هم بودیم
    بنده اخباری شما اعلام میکنید را دنبال میکنم ساخت سلاح جدید یا هر خبر دیگر
    سردار شما اگر درحوضه فنی خود صحبت کنید بهتر است وباز خورد منفی ندارد

  • ناشناس
    0

    سردار شیرت خشک نشه کم جوش بزن

  • 0

    مردک ی مسافرت رفتن شده رفاه. تو جاده چادر میزنند با پیک‌نیک تخم مرغی نیمرو میزنند شد رفاه. اون ویلاهای اعیانی که میفرمایید برای چه کسانی است مگر غیر از آنهایی است که در سفره انقلاب چنبره زده اند؟! چرا فکر میکنید دیگران نیز همچون تو مقرض و احمق هستند؟!

  • 0

    مرگ بر شرفی که نداشته و نخواهید داشت

  • 0

    شما برید در قابلمه رو رسانه ای کنید و بگید کرونا یاب ساختیم. 😂🤣

  • 0

    سلام درمانده 😁

  • 0

    انقدر داد بزن تا به فضل خدا شربت شهادت را بنوشی

  • 0

    سلام وامانده

  • 0

    توف

  • امیر از ایلام
    0

    کدام مسافرت می‌خوام بعد ۱۸ سال بیام تهران برم هتل پارسیان استقلال ولی پول ندارم ارزوشو باید بگور ببرم

  • ناشناس
    1

    سردار،همان ۵۰۰۰نفرندکه وان میرن..بخداامثال بنده که چندین ساله درخدمت انقلاب وبسیج وووبودیم حتی توحماممون هم وان نداریم چه برسد به شهرالواتهای ایران یعنی وان بریم.سردار انصاف

  • قمی
    0

    ببخشیدسرداراون ویلاهارا که توروستاها ساختن مال برادران پاسداره.نه مال امثال من

  • یا امام رضا ع
    14

    برخی بی غیرت ها از ترس زن های خودشون هر چه حقوق میگیرن خرج می کنن بعد تقصیر را بر گردن حکومت میندازن بابا بی غیرت زنت تو را نمیخواد یعنی یکی مخشو زده و برای نقشه ها میکشه که از دستت خلاص شه چرا قناعت نمیکنی؟ چون چشم چرانی زنت این شکلیه حالا فهمیدی مشکل از کجاست؟ بله اسلام یعنی تسلیم محض یعنی به نامحرم نگاه نکن تا زنت هر چه درمیاری دود نکنه!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پیاز کیلو چنده ؟!!!

    • امیر
      3

      چرابه موقع قرص هاتو نمیخوری؟

    • به امیر بسیجی
      0

      امیررضا جان خودت قرصاتو بخور ساندیس خور

    • به امیر بسیجی
      0

      امیر جان خودت قرصاتو بخور ساندیس خور

  • ناشناس
    0

    ازتو سردار بیسواد بیشتر از این انتظاری نیست.یادت رفته بگویی سبد غذایی که به بعضی‌ها می‌دهند هم شاخص رفاهه!!بهتره تو به گشت کثافت ارشاد برسی.

  • ناشناس
    0

    اگر سردار نکرده بودند بهترین کار برای تو وامثال تو چوپانی بود.

  • بازنشسته
    0

    اقای سردار که از دیدنت پشت ملت می لرزه .کل ایران و هتلهایش مال شماست خیلی رو داری که این حرفها را میزنی .میشه بگی چقدر حقوق میگیری وامثال چند درصد به حقوقت اضافه شده.در ضمن با کارهای شماها چوانان همه یا معتادند یا زباله گرد .امیدی باقی نمونده .با وجود شما ها دشمن کیلو چنده.اون ویلا ها همه مال خودتونه بروید حال کنید وبه حال این ملت فلک زده گاه گاه بخندید .خدایا........................................

  • ناشناس
    0

    لطفاً میشه آمار هتلها ی و مجموعه های رفاهی سازمان خودتان را در سطح کشور ومخصوصا شهرهای زیارتی وسیاحتی مانند مشهد قم شیراز و......اعلام کنید تا مردم بدانند !!!!!!!

  • ناشناس
    0

    مسافرتهای تابستانی نشانه رفاه بخشی از جامعه حدود۱۰ درصد جمعیت است که به نحوی رانت دریافت میکنند.

  • عاشق
    1

    خفه شو مفت خور بی همه چیز بیا همه مارو اعدام کن

  • ناشناس
    0

    چند درصد مردم رفتند مسافرت ما که سر کار هستیم توان مسافرت رفتن نداریم

  • 0

    یه نگاهی به نظرات مردم بنداز خجالت بکش

  • ناشناس
    0

    اینا روی شیطان را سفید کردن .... اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

  • ناشناس
    0

    خداوند متوهمانی چون اینو شفا بده..‌‌‌‌‌..

  • ناشناس
    0

    یه کولی من میشناسم کل سال در مسافرت هست خوش بحالش---- آخر رفاه اجتماعی

  • امیر
    0

    سردار ازوقتی رئیسی برتخت سلطنت جلوس کرد رفاه خیلی بیشترشد،مثلا روغن از۹۰ به ۴۰۰،مرغ از۳۰ به ۶۰ والاآخر،چون نمیتونیم بخریم،زحمت پختن هم نداریم،این یعنی رفاه،لوازم خانگی که نگو،ازبس گرون شده دیگر فکر ازدواج فرزندان نیستیم،درنتیجه هزینه عقدوعروسی هم نداریم،این یعنی رفاه و..........

  • ناشناس
    0

    این آمارهایی که درموردکاهش ازدواج ووعدهایی که برای فرزندآوری می دهید نشانه رفاه جامعه است ازسن پایین کارکردم الان بازنشسته هستم مجردیک خانه درحاشیه شهر ویک پراید۸۴ دارم این رفاه است دهک دهم هم شدم

  • اکبر ملکوتی
    0

    سلام سردار خواهشن بخاطر خون شهدا چرتی نکی که مردم فکرگنند جمهوری اسلامی مردم را خر می پندارد بنا نیست جنابعالی زندکید خوب است ملت هم همینجور است کاش فقط سایت ایثارگران نگاه گنی تا بدانی همان کسانی که اهل جنگ وجهاد بودن درچه وضعی هستن البته مقصر نیستی درمحیط بسته قرار داری من هم زمانی پاسدار بودم فکر می کردم هر مردی ریشش بتراشد کافر است پس لطفا زیپ دهانتان بگشید تا ضدانقلاب سواستفاده نکند وباور کن وضع اگثر مردم خراب اندر خراب است به هزاران دلیل هم شخصی هم خانوادکی هم تجمل هم چشم وهم چشمی هم قناعت نگردن هم رقابت هم مال دوستی هم زن زلیلی ودلایل دیگر از جمله مسولین بی سواد ریا کار چاپلوس وبی خدا ودزد پس خدا برسد بداد ضعیفان وخدا نابود کند کسانی را که به راه شهیدان وامام شهیدان خیانت کردن

  • محمد
    0

    طبق آمار رسمي مصرف لبنيات ، گوشت و تخم مرغ و خيلي چيزهاي ديگر 50درصد كم شده بعد با كمال پررويي ميگن مردم رفاه دارن!!!

  • بابک
    0

    وجدا مسافرت رفتن یعنی رفاه من یک نظامی هستم ابرو نظامی نبرین جز تو کسی دیکه نبود سخن گو باشه بیسواد

  • shghv
    0

    جناب شریف من 4سال است مسافرت نتونستم برم و درحال حاضرهم مستاجرم //شاید شما امثال قالیباف را که زن وبچه اش را برای خریدسیسمونی به ترکیه می فرستد را به حساب آورده اید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    مسافرتی که بعدش عزا داشته باشه که کارتت خالی شده رفاه هست نامرد دو عالم اون خونه های که میگی آدم حیرت میکنه مال خودت و رفقای کاخ نشینت هست نه مردم زاغه نشین، مصرف 80 میلیون لیتر که اینم آمار تقلبی هست رفاهه؟

  • ناشریف
    0

    منظور ایشان ۴درصدی همکارش قالیباف است که برای خرید سیسمونی به ترکیه می روند!

  • ناشناس
    0

    مردم به چه چیزی امید داشته باشند به جز بیکاری وگرانی وتورم واختلاس چه موارد خوشبینی سراغ دارید حداقل مردم که هیچ خودتان را گول نزنید.با دروغ هیچ چیز درست نمیشود!!!

  • داد
    0

    به عباس بوعذار : لطفا به چوپانان توهین نکنید رمضون باید سالها در بیابان بدود تا شاید بتوانیم چند گوسفند را باو بسپاریم .

  • ناشناس
    0

    اراجیو گفتن بس.مردم دیگه نای نفس کشیدن ندارند

  • دادا
    0

    سرادر محترم سپاه این مسافرتها توسط خانواده های وزرا و خانواده های نمایندگان مجلس و یک عده صاحبان کارخانه است نه تمام ملت ایران بهتر میدانی حدود 40 ملیون جمعیت ایران در فقر زندگی میکنند من که یک بازنشته نظامی هستم در اردبیل ازترس اینکه نوه هایم سوار ان دستگاههای بچه گانه در شورابیل بشوند پول ندارم 5سال است به شورابیل نرفتم چه برسد به مسافرت پس ضد حال نزن ملت در فقر به سر میبرند

  • نرگس
    0

    این رفاهتونکه میگید بله درسته اما واسه کی یه عده یه عده هم خونه دل از صدقه سر عدل علی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها