نام زندانیان ایرانی در آمریکا اعلام شد

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در توییتر نوشت: آمریکا به بازداشت ناعادلانه شهروندان ایرانی پایان دهد و آنان را آزاد کند.

نام زندانیان ایرانی در آمریکا اعلام شد

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در توییتر نوشت: «آمریکا ده‌ها تن از ایرانیان بی‌گناه را به بهانه دور زدن تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی‌اش بازداشت کرده است. دو نفر اخر از بازداشت شدگان، آقایان سرهنگ‌پور و عطار کاشانی هستند. همه زندانیان بی‌گناه باید بلافاصله آزاد شوند.

وی افزود: سرهنگ‌پور در شرایط غیرانسانی نگهداری می‌شود. او که ساکن آمریکا هم نیست، مجبور شده اجاره بهای آپارتمانی را بپردازد که در آن حبس شده است. او از خدمات درمانی اضطراری نیز محروم است و مجبور شده هزینه‌های سنگین درمان را هم خودش بپردازد. این یک رفتار ظالمانه است‌! »

اخیرا نظراتی از سوی وزیر امور خارجه آمریکا و همچنین نماینده ویژه این کشور در امور ایران در ارتباط با مسئله زندانیان مطرح شد که جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقل از برجام، بارها از کانال های مختلف آمادگی خود را برای پرداختن به مسأله زندانیان، به طرف آمریکایی را اعلام کرده است.

ایران این آمادگی را اعلام کرده است که با اجرای توافق ایرانیان بیگناه زندانی شده در آمریکا که به اتهام واهی نقض تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا، قربانی بی عدالتی نظام قضایی آن کشور شده اند، امکان رهایی و بازگشت سریع بِه آغوش خانواده های خود را داشته باشند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • محمد
    1

    شما فکر کردید آمریکا هم مانند ایران برخورد می کند اشتباه فکر کردید.

  • داد
    2

    عدل ولایت اسلامی ؟؟؟؟؟؟ تمام ایرانی های زندانی در آمریکا بی گناه ولی ایرانی ها دو پاسپورته و خارجی های گروگان گرفته و زندانی در این ولایت هم جاسوس و گناهکارند.

  • ناشناس
    0

    به .........

  • ناشناس
    6


    ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۷:۴۴
    مزدوران آمریکا جنایتکار درعراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

  • آمریکا، ترکیه، رژیم صهسونیستی و داعش یک هدف را دنبال می کنند.
    6


    آمریکا، ترکیه، رژیم صهسونیستی و داعش یک هدف را دنبال می کنند.

  • ناشناس
    6


    وقتی که برخی کشورهای اسلامی با رژیم کودک کش، آدم کش و مسلمان کش همه جانبه همکاری می کنند پس دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      0

      بی شرف زر مفت نزن.

  • عادی سازی با اسرائیل خیانت به فلسطین است
    5

    عادی سازی با اسرائیل خیانت به فلسطین است

  • دم ترکیه گرم که برای منافع مردمش از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه همه جانبه حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
    3

    دم ترکیه گرم که برای منافع مردمش از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه همه جانبه حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.

  • رژیم صهیونیستی به همراه ترکیه عامل اختلاف بین کشورهای منطقه است
    1

    رژیم صهیونیستی به همراه ترکیه عامل اختلاف بین کشورهای منطقه است

  • ناشناس
    1

    همکاری با رژیم صهیونیستی ممنوع است
    ولی متاسفانه برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی به مردم فلسطین و غزه خیانت کردند

  • 1

    ترکیه جنایتکار ثابت کرد که هیچ فرقی با اسرائیل جنایتکار ندارد و هر دو سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار هستند.

  • آمریکا، ترکیه، رژیم صهسونیستی و داعش یک هدف را دنبال می کنند.
    1

    آمریکا، ترکیه، رژیم صهسونیستی و داعش یک هدف را دنبال می کنند.

  • 2

    جنایت آمریکا برای منطقه بی‌ثباتی کننده است
    جنایت رژیم سعودی برای منطقه بی‌ثباتی کننده است.
    جنایت ترکیه برای منطقه بی‌ثباتی کننده است
    جنایت رژیم صهیونیستی برای منطقه بی‌ثباتی کننده است.

  • ناشناس
    2

    صهیونیستها خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند. حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند.
    اگر سازمان های بین المللی خیانتکار قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار، اسرائیل جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها